Veronica AFTENE

Veronica AFTENE

În circa un an de zile, Talciocul ar trebui să aibă o nouă faţă, astfel încât tărgul de vechituri să poată avea loc în condiţii cât de cât decente. Cel mai importat pas spre amenajarea şi extinderea Talciocului a fost făcut pe data de 11 septembrie, când Primăria municipiului Galaţi a lansat pe SEAP o cerere de ofertă privind aceste lucrări, dar şi o invitaţie de participare pe facebook: ”Talciocul, binecunoscut gălăţenilor ca locul unde se vinde şi se cumpără orice la sfârşit de săptămână, se pregăteşte să îmbrace haină nouă. Conform proiectului se prevede amplasarea a 5 corpuri cu roluri si suprafeţe diferite: spaţii destinate alimentaţiei publice, spaţii administrative, spaţii destinate comercianţilor particulari, parcare acoperită (96 locuri) şi grupuri sanitare. Toate spaţiile vor fi racordate la sistemul de electricitate şi la reţeaua de apă şi canalizare. Ofertele privind lucrările de extindere si modernizare ale Talciocului pot fi depuse până la data de 2 octombrie 2017, termenul de realizare prevăzut fiind de 12 luni. Valoarea estimativă a proiectului este de 5.813.255,38 lei, fără TVA”. Este bine de ştiut că firmele care doresc să participe la această licitaţie trebuie să plătească o garanţie de participare de 58.000 lei, iar garanţia de bună execuţie este de 7% din preţul contractului. De alfel, Consiliului Local Galaţi a aprobat deja mutarea târgului auto pe str. Macului, în vecinătatea parcării de TIR-uri. În prezent, târgul auto se desfăşoară în fiecare sâmbătă şi duminică, în incinta Talciocului, în cartierul Micro 13B. Şi acolo vor fi realizate următparele lucrări: împrejmuire cu panouri de plasă bordurată, dublată cu gard viu, iar poarta de acces va fi metalică culisantă, acţionată electric, amplasarea unor module pentru vânzarea de piese auto din panouri sandwich pe structură metalică montate pe platformă, birou administrativ cu regim de înălţime parter, alei de acces către parcările şi platformele din beton rutier, iluminatul incintei cu stâlpi pe care se vor monta camere de supraveghere video, instalaţii pentru protecţie împotriva şocurilor electrice şi trăsnetului, instalaţii electrice de prize şi forţă, reţea de canalizare pentru grupurile sanitare, iar alimentarea cu apă rece se va realiza din reţeaua existentă în Parcarea de TIR-uri. Vor fi create 146 de locuri de parcare şi 190 de spaţii pentru expunerea autovehiculelor la vânzare. 

Circa 50 de autoturisme şi o motocicletă au pornit în coloană, cu avariile puse şi cu 20-30 km/h de la pădrea Gârboavele spre Cuca, pe DN 24 D, într-o mişcare de protest menită să atragă atenţia autorităţilor asupra stării în care se găseşte DN 24 D. Protestul s-a desfăşurat duminică, 10 septembrie 2017. ”Nici nu ar trebui să se numească drum naţional. Este prea îngust, dar mai ales, este plin de gropi şi de peticeli. Drumul acesta nu a fost reabilitat cap-coadă de de 25 de ani, din peticeală în peticeală, aşa au mers lucrurile. Dacă tot plătim taxe măcar să mergem pe drumuri sigure, fără risc de accident. Nu mai spun că noi, cei care circulăm frecvent pe acest drum, ne-am săturat să ne reparăm mereu maşinile“, a spus Florin Vad, iniţiatorul protestului. Pe parbrize sau lunete, şoferii care au participat la protest au avut lipte afişe prin care cereau asfaltarea întregului DN 24 D sau purtau doliu şi au scris ”RIP, DN 24D”.

 

CNAIR consideră că afirmaţiile făcute de protestatari sunt doar în parte obiective

 

Urmare a acestor acţiuni de protest, administratorul drumului, CNAIR - Direcţia Regională Drumuri şi Poduri Iaşi, a ieşit cu explicaţii publice şi cu promisiuni. ”DN24D a fost preluat de la Consiliul Judeţean Galaţi în anul 2009. In procesul verbal de constatare  şi identificare nr. 2467/24.02.2008 s-a menţionat că partea carosabilă are degradări  importante de tipul gropi, crăpături şi fisuri, pelade şi burduşiri, ceea ce-l făcea incompatibil cu clasificarea de DRUM NAŢIONAL. Având în vedere elementele geometrice ale drumului, clasa tehnică, precum şi zestrea precară existentă pe DN 24D, pentru a atinge parametrii unui drum naţional ar fi necesară modernizarea acestuia, ceea ce ar presupune alocarea unor fonduri însemnate, în detrimentul altor lucrări prioritare la nivel judeţean şi naţional. De la preluare, pe DN24D nu s-au executat lucrări de întreţinere periodică, ci numai lucrări de plombări gropi. În perioada 2015 – 2017, pe acest drum au fost executate lucrări de întreţinere curentă, constând în reparaţii pe suprafeţe izolate, cu terţi şi în regie proprie, de către S.D.N. Galaţi şi respectiv S.D.N. Bârlad. În cursul acestui an, înainte de protestele utilizatorilor, pe acest drum naţional au fost mobilizate mai multe echipe de drumari care au executat lucrări de reparaţii. Astfel, până în ziua de 10 septembrie a.c. au fost efectuate reparaţii pe suprafeţe întinse pe sectorul cuprins între km 84+000 – 9+000, fiind eliminate zonele cu denivelari şi gropi apropiate. 

De asemenea, pe lângă reparaţiile asfaltice, au fost executate şi lucrări de toaletare a zonei drumului, astfel încât să se asigure vizibilitatea în curbe, unde până acum vizibilitatea era redusă, fapt care credem că sporeşte siguranţa circulaţiei. Pentru perioada imediat următoare avem stabilit un program de continuare a reparaţiilor pe toate drumurile din administrare, astfel încât lucrările să se încheie în cel mai scurt timp. În acest sens, a fost deplasată Trusa de aşternere mixtură asfaltică de la DRDP Iaşi în cadrul SDN Galaţi, cu care vor fi turnate covoare care să acopere zonele cu gropi apropiate. Totodată vom continua marcarea drumurilor naţionale, operaţiune desfăşurată deja în aceste zile, astfel încât să fie asigurată vizibilitatea pe timp de ceaţă şi de noapte. În cursul anului 2016 au fost turnate covoare asfaltice pe DN 26, pe sectorul Vânători – Tuluceşti, iar în acest an au fost turnate covoare pe DN 25, pe sectorul Barcea – Umbrăreşti, lucrări executate cu terţii printr-un Contract subsecvent. Pentru anul 2018, au fost demarate activităţile de încheiere a unui nou contract subsecvent, în care sunt prevăzute turnări de covoare asfaltice, pe DN 24D, pe un sector de 20 km, în special în zonele cu denivelări şi făgaşe. De asemenea, pe lângă proiectul amintit, Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Iaşi pregăteşte şi Programul lucrărilor ce vor fi executate în perioada 2018 – 2020. În acest sens, pentru 210 km de drumuri naţionale din judeţul Galaţi, este în lucru o procedură de achiziţie unde sunt prevăzute lucrări de aşternere covoare, tratamente bituminoase şi şlamuri bituminoase. Avem convingerea că şi acest program va fi realizat la maxim, aşa cum a fost realizat şi programul aprobat pentru perioada 2015 – 2017. Menţionăm că D.R.D.P. Iaşi a propus în programele de proiectare de RK efectuarea expertizei tehnice „Reabilitare DN 24D km. 0+000 – 84 +740, Bârlad – intersecţie DN 26”, necesară elaborării proiectului în faza D.A.L.I. Acestea sunt câteva informaţii care demonstrează că afirmaţiile făcute de utilizatori sunt doar în parte obiective, nefiind legate de priorităţile pe care administratorul drumurilor naţionale trebuie să le aibă în vedere la folosirea fondurilor alocate din bugetul de stat. Dintr-o analiză obiectivă a importanţei acordate drumurilor naţionale din judeţul Galaţi se poate constata că aici sunt rezultate net superioare celorlalte judeţe din Moldova, ceea ce demonstrează sprijinul de care s-a bucurat în ultimii cinci ani din partea conducerii Guvernului României, a Ministerului Transporturilor, C.N.A.I.R. S.A. şi în consecinţă şi a D.R.D.P. Iaşi”, se arată într-un comunicat de presă al CNAIR - Direcţia Regională Drumuri şi Poduri Iaşi, administratorul  drumului DN24D.

Adunarea Generală a Acţionarilor A Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de ”CFR Marfă” SA a decis, în 25 august, ca Sucursala CFR Marfă de la Iaşi să se mute la Galaţi. Sucursala ieşeană a CFR Marfă s-a transformat în Centru Zonal de Marfă, atribuţiile fiind preluate de nou-înfiinţata Sucursală CFR Marfă Galaţi, care până acum era Centru Zonal. În prezent, CFR Marfă are sucursale la Constanţa, Craiova, Cluj şi Galaţi, centre zonale la Iaşi, Timişoara, Braşov şi Bucureşti, şi un terminal ferryboat la Constanţa.  Reamintim că în ultimii ani CFR Marfă a fost în atenţia procurorilor anticorupţie care au descoperit că, atât la nivel central, cât şi local, corupţia era la ea acasa. Nici CFR Marfă Galaţi nu a fost ocolită. Cotidianul nostru a relatat despre ilegalităţile petrecute în repetate rânduri: - Mafia din CFR Marfă care a vândut vagoane de oţel la preţ de fier vechi a ajuns până la Galaţi: http://www.monitoruldegalati.ro/evenimente/mafia-din-cfr-marfa-care-a-vandut-vagoane-de-otel-la-pret-de-fier-vechi-a-ajuns-pana-la-galati.html - Managerul regionalei CFR Marfă Galaţi, reţinut pentru trafic de influenţă: http://www.monitoruldegalati.ro/evenimente/managerul-regionalei-cfr-marfa-galati,-retinut-pentru-trafic-de-influenta.html
Este toamnă în toată regula la Galati şi ne gândim, evident, cum să ne potolim setea! Una dintre soluţii este să bem o bere rece, iar atunci gândul ne zboară inevitabil la cel mai mare eveniment dedicat berii: şi anume renumitul Oktoberfest. Aşadar, aşteptăm nerăbdători să ne distrăm pe cinste, pentru prima oara la Galati. Organizatorii Oktoberfest impreuna cu Primaria Galati s-au pus deja pe treabă, propunându-şi să lucreze toată vara, pentru ca toti gălăţenii şi turiştii să se poată bucura de un eveniment spectaculos. Anul acesta, Oktoberfest vine şi la Galaţi, asta pentru că manifestarea va fi specială: se va monta un cort imens în care să încapă 5000 de persoane la mese – deci ploaia nu le va potoli setea celor prezenţi. Cortul este atracţia principală a evenimentului fiind decorat ca o cabană amintind de cele din munţii Alpi, în care atârnă ghirlandele de hamei cu elemente specifice bavareze şi candelabre cu lumini printre care se întrezăresc figurine. O petrecere pe cinste poate avea loc doar cu mulţi invitaţi – Unchiul Hans. mascota nostră de 2,5 m înălţime şi fetele îmbrăcate în portul tradiţional german – „dirndl” dar şi băieţii în mandrul „trachten”, multe produse tradiţionale nemţeşti: cârnaţii XXL picanţi şi cu caşcaval, turinger, leberkase, apfelstrudel şi celebrele ciolane rotisate bavareze. Scena festivalului este unul dintre punctele de atracţie deoarece formaţia va cânta un repertoriu de melodii celebre germane şi internaţionale şi o serie de artişti locali foarte îndrăgiţi vor fi prezenţi, iar festivalul se va deschide pe muzică de fanfară. Un loc deosebit de entertainment si de relaxare de unde nu vor lipsi punctele de vânzare de bere românească şi germană. După modelul Munchen-ului, Oktoberfest de Galaţi se vrea să devină una dintre cele mai frumoase manifestări de acest gen, din Europa. “Ne dorim să creştem acest eveniment de la an la an şi, astfel, să le aducem gălăţenilor şi mai multe motive să vină să se distreze la Oktoberfest. Pregătim o serie de surprize pentru ediţia din 2017 respectiv în perioada 28 septembrie – 01 octombrie şi ne aşteptăm să crească şi numărul vizitatorilor şi al turiştilor la fel ca şi la Brasov unde festivalul aduce an de an peste 300.000 de participanţi. Vom crea în această locaţie elemente de atracţie, pentru toate gusturile”, a declarat organizatoarea evenimentului Anemona Hermeneanu. Dacă aveaţi planuri la final de toamnă, schimbaţi-le, pentru că aici distracţia va fi garantată! Vă aşteaptă un eveniment inedit, cu multe noutăţi, într-o locaţie specială, platoul de la Sala Sporturilor.
Municipiul Galaţi va fi gazda unui eveniment geostrategic internaţional deosebit de important pentru mediul de afaceri, dar şi pentru cel academic. Asociaţia TEHNOPOL, în parteneriat cu Primăria Municipiului Galaţi şi Consiliul Judeţean Galaţi, organizează evenimentul bivalent prilejuit de a 25 – a Aniversare a Clubului Internaţional al Mării Negre – IBSC şi a treia ediţie a Conferinţei „Ştiinţă şi cercetare la malul Dunării”, în perioada 6 – 7 octombrie 2017, la Complexul Muzeal de Ştiinţele Naturii „Răsvan Angheluţă”. Evenimentul este creat pentru dezvoltarea parteneriatelor inovative şi durabile, precum şi pentru apropierea comunităţilor. La eveniment participă oficiali ai Ministerului Afacerilor Externe al României, diplomaţi acreditaţi în ţara noastră, reprezentanţi ai oraşelor membre IBSC, autorităţi gălăţene şi mediul de afaceri. Fondată în 1992, în oraşul Odesa, Ucraina, din reprezentanţii ţărilor riverane a trei mări de importanţă europeană, organizaţia reuneşte 29 de oraşe din zonele maritime ale Mării Negre, Marea Azov şi Marea Egee. Clubul Internaţional al Mării Negre (IBSC) este, de fapt, o organizaţie neguvernamentală în care membrii activează în sistem de voluntariat, cu statut de observator la Organizaţia europeană "Cooperarea Economică la Marea Neagră" (OCEMN) şi statut consultativ special la Consiliul Economic şi Social al Naţiunilor Unite (ECOSOC). IBSC este inclusă în Anuarul organizaţiilor internaţionale, de la Bruxelles.

Instalaţia de iluminat amplasată pe viaductul care face legătura între oraş şi platforma siderurgică este în prezent neracordată la sistemul de iluminat public. Aşa se facă că noaptea zona e cufundată în întunieric, iar aspectul e dezolant şi pe timpul zilei. În prezent, instalaţia de iluminat de pe viaduct este în proprietatea ArcelorMittal Galaţi, iar pentru a fi modernizată şi racordată, singura soluţie este ca aceasta să devină propietatea municipiului Galaţi. Instalaţia de iluminat amplasată pe viaductul care face legătura între oraş şi platforma siderurgică este în prezent neracordată la sistemul de iluminat public. Aşa se facă că noaptea zona e cufundată în întunieric, iar aspectul e dezolant şi pe timpul zilei. În prezent, instalaţia de iluminat de pe viaduct este în proprietatea ArcelorMittal Galaţi, iar pentru a fi modernizată şi racordată, singura soluţie este ca aceasta să devină propietatea municipiului Galaţi. Pentru a rezolva această problemă, care a fost sesizată de nenumărate ori de gălăţenii care stau în zonă sau care lucrează în ture de noapte pe platforma siderurgică, Primăria municipiului Galaţi a propus conducerii combinatului siderurgic ca instalaţia să fie predată municipalităţii cu titlu gratuit. Corespondenţa între cele două părţi a avut ca finalitatea „promisiunea unilaterală de donaţie” a Arcelor Mittal Galaţi, urmând ca acceptarea acestei promisiuni de donaţie a instalaţiei de iluminat a Viaductului să fie fie făcută în prima şedinţă a Consiliului Local, care va avea loc la sfârşitul acestei luni.Reamintim faptul că Viaductul a fost folosit de-a lungul anilor, în cea mai mare parte, de către angajaţii Combinatului sau pentru transportul anumitor produse către sau de la Combinat, făcând legătura între fostul colos siderurgic şi oraş. Pe 29 iunie 2013 s-a sistat accesul auto de orice fel în zonă, deoarece starea Viaductului s-a deteriorat vizibil, acesta reprezentând o adevărată bombă cu ceas. Circulaţia pe Viaduct nu a mai fost reluată decât la sfârşitul lunii iunie 2015.

Teatrul Dramatic „Fani Tardini” Galaţi a definitivat programul spectacolelor care vor marca începutul reîntâlnirii actorilor cu publicul gălăţean. Pentru stagiunea 2017-2018 sunt pregătite 7 spectacole. Până la finalul anului, iubitorii de teatru vor putea vedea spectacolele din stagiunea anterioară, dar şi o premieră în octombrie. În luna noiembrie, pe scena teatrului vor urca pe scenă studenţi ai Facultăţii de Arte Galaţi, viitori actori care merită aplauzele publicului gălăţean. Orele începerii spectacolelor vor varia în funcţie de organizarea propusă şi vor fi anunţate din timp pe site-ul instituţiei.Teatrul Dramatic „Fani Tardini” Galaţi a definitivat programul spectacolelor care vor marca începutul reîntâlnirii actorilor cu publicul gălăţean. Pentru stagiunea 2017-2018 sunt pregătite 7 spectacole. Până la finalul anului, iubitorii de teatru vor putea vedea spectacolele din stagiunea anterioară, dar şi o premieră în octombrie. În luna noiembrie, pe scena teatrului vor urca pe scenă studenţi ai Facultăţii de Arte Galaţi, viitori actori care merită aplauzele publicului gălăţean. Orele începerii spectacolelor vor varia în funcţie de organizarea propusă şi vor fi anunţate din timp pe site-ul instituţiei.Stagiunea vine cu două veşti bune: din luna septembrie se va definitiva şi sistemul de achiziţie a biletelor online. De asemenea, între 7 şi 15 octombrie începe Festivalul Naţional de Comedie Galaţi, ajuns la a 29-a ediţie. 
Programul lunii septembrie 2017
02.09 – DOMNIŞOARA NASTASIA03.09 – VISUL UNEI NOPŢI DE VARĂ09.09 – TACHE, IANCHE ŞI CADÎR10.09 – FAT PIG16.09 – CABINIERUL17.09 – O SCRISOARE PERDUTĂ23.09 – PANĂ DE AUTOMOBIL24.09 – O SCRISOARE PIERDUTĂ30.09 – PUŞLAMAUA DE LA ETAJUL 13

Transportul în comun din Galaţi continuă să fie o problemă socială care generează ample discuţii şi nemulţumiri permanente din partea călătorilor. Pe perioada verii, temperaturile ridicate au determinat mulţi gălăţenii să renunţe la mijlocele de transport în comun ale Transurb, ştiut fiind faptul că în acestea nu funcţionează climatizarea, iar aerul este irespirabil. Transportul în comun din Galaţi continuă să fie o problemă socială care generează ample discuţii şi nemulţumiri permanente din partea călătorilor. Pe perioada verii, temperaturile ridicate au determinat mulţi gălăţenii să renunţe la mijlocele de transport în comun ale Transurb, ştiut fiind faptul că în acestea nu funcţionează climatizarea, iar aerul este irespirabil. ”Am avut un avantaj de piaţă şi un ascedent atunci când am obligat ieşirea transportului privat (maxi-taxi) de pe piaţă şi călătorii se plângeau că maşinile au aer condiţionat, iar şoferii nu-l pornesc. Acum am ajuns ca oamenii nu mai vor să utilizeze mijloacele de transport ale Transurb din cauza condiţiilor inumane de călătorie pe timpul verii. Astfel am dezvăţat oamenii să utilizeze mijloacele de transport publice. Acum i-am speriat pe toţi şi va fi foarte greu să reobişnuim oamenii să folosească din nou transportul public. Revigorarea transportului public nu va putea fi făcută doar prin cheltuirea banului public inutil şi incorect pe subvenţii. Privatul a deschis calea spre un transport comun mai bun, mai modern, iar noi i-am scos de pe piaţa şi constatăm că Transurbul, cel care trebuia să facă un transport public în condiţii civilizate (a avut şi beneficiul de a fi unic trasportator) şi-a bătut joc de populaţie. Atunci când vom cumpăra mijloace de transport noi, va trebui să convingem iar populaţia să se reîntoarcă spre autobuze şi asta ne va costa scump”, a declarat preşedintele ALDE Galaţi, Cristian Dima.

Primăria municipiului Galaţi este pe cale să încheie contractul cu o companie ce va avea ca obligaţie să pună la punct reţelele subterane de cabluri astfel încât mii de kilometri de cabluri care în prezent atârnă de stâlpi să dispară. De altfel, în acest sens, municipiul Galaţi are deja un Regulament privind modalităţile, condiţiile şi tarifele în baza cărora se realizează accesul furnizorilor (proprietari sau utilizatori) de reţele publice de comunicaţii electronice pe proprietatea publică sau privată a municipiului Galaţi. Conform acestui document, regulamentul are ca scop ”îmbunătăţirea aspectului vizual general, urbanistic al municipiului Galaţi, dar şi optimizarea modalităţilor de furnizare de servicii de comunicaţii şi acces la informaţii în beneficiul direct al consumatorului final. Astfel, municipiul Galaţi prin adoptarea şi punerea în aplicare a prezentei reglementări, doreşte tocmai realizarea unui sistem de reţele integrate şi interconectate amplasate exclusiv în subteran”. ”Ne dorim ca în cel mai scurt timp posibil de la momentul desemnării companiei care se va ocupa de implementarea conceptului de NETCITY să scăpăm de reţeaua de cabluri care sufocă oraşul. Este inestetic dar şi periculos, dacă avem în vedere că aceşti stâlpi suportă o greutate mult prea mare. Sper ca lucrările să meargă în ritm alert, iar Galaţiul să intre în rândul oraşelor care au o astfel de infrastructură subterană de comunicaţii”, a declarat primarul municipiului Galaţi, Ionuţ Pucheanu.

Departamentul de ticketing al SC Oţelul Galaţi a stabilit politica de preţuri pentru bilete şi abonamente pentru sezonul competiţional al Ligii 3 2017/2018. SC Oţelul Galaţi anunţă că începând de vineri, 11 august, se vor pune în vânzare abonamentele valabile pentru stagiunea următoare. Tichetele de acces vor putea fi procurate de la stadionul Oţelul, din punctul special amenajat în magazinul oficial al clubului ce se va redeschide în curând, situat pe strada Gheorghe Asachi.

Preţurile abonamentelor pentru întreg sezonul 2017/2018 al Ligii 3 (tur şi retur) sunt următoarele:

Tribuna 2 – 60 lei

Tribuna 1 – 80 lei

Tribuna 0 – 250 lei

Membrii oficiali ai SC Oţelul Galaţi care deţin carduri albe dispun de posibilitatea de a achiziţiona un abonament promoţional în valoare de 50 de lei valabil pentru întreg sezonul 2017/2018 al Ligii 3 (tur şi retur), atât la Tribuna 1, cât şi la Tribuna 2, la alegere. Membrii care deţin carduri albastre vor avea accesul gratuit la Tribuna 0, în timp ce deţinătorii de carduri gold vor beneficia de acces la Tribuna Oficială şi parking la stadionul Oţelul.

De asemenea, SC Oţelul Galaţi oferă abonamente la Tribuna 0 fostelor glorii ale clubului, celor 50 de legende desemnate cu ocazia aniversării a 50 de ani de existenţă ale clubului Oţelul. 

Persoanele cu dizabilităţi care doresc să beneficieze de un abonament gratuit trebuie să contacteze clubul prin e-mail. Locurile pentru aceste persoane sunt în număr limitat şi sunt amenajate într-un spaţiu dedicat la Tribuna 1 a stadionului Oţelul.

Pentru achiziţionarea unui abonament, toţi suporterii trebuie să prezinte cartea de identitate în original sau cardul de membru oficial.

 

BILETE SEZON COMPETIŢIONAL 2017/2018

 

Totodată, SC Oţelul Galaţi face cunoscute şi preţurile biletelor pentru sezonul 2017-2018:

Tribuna 2 – 5 lei

Tribuna 1 – 7 lei

Tribuna 0 – 20 lei

Biletele pentru meciurile din Liga 3 se pun în vânzare cu minim 3 zile înainte de ziua meciului. Biletele vor putea fi achiziţionate de la magazinul oficial al clubului în săptămâna premergătoarea jocului şi de la casele de bilete în ziua meciului. De asemenea, clubul nostru îţi propune ca până la startul sezonului implementarea unui sistem de ticketing online. Copiii cu vârsta de până la 14 ani au accesul gratuit pe stadion, cu condiţia ca aceştia să fie însoţiţi de un adult de deţine bilet sau abonament valabil si care să aibă întreaga responsabilitate pentru comportamentul acestora în interiorul stadionului. Femeile, precum şi cei care sunt însoţiti de copii au prioritate atât la casele de bilete, cât şi la intrarea în stadion. 

Pagina 5 din 27