Monitorul de Galati

Monitorul de Galati

SC Transurb SA anunta publicul calator faptul ca, in conformitate cu Contractul de delegare a serviciului de transport public local nr. 49304/03.05.2016, incheiat cu Consiliul Local Galati, incepand cu data de 01.07.2016, transportul calatorilor este asigurat dupa diagrama de vara, respectiv dupa urmatorul program :

Autobuze si troleibuze:

In zilele de luni pana vineri:

- Traseul 9: Cimitir Sf. Lazar – Gara CFR: in intervalul orar 5.00 – 23.00 circula 2 autobuze din 30 in 30 min.
- Traseul 10: Cartier D. Cantemir – INTFOR – Gara CFR: in intervalele orare: 5.00 – 7.00; 9.00 – 13.00 si 18.00 – 22.30 circula cate 2 autobuze din 45 in 45 min, iar in intervalele orare: 7.00 – 9.00; 13.00 – 18.00 circula cate 4 autobuze din 23 in 23 minute.
- Traseul 11: Micro 13 – P-ta Centrala: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 6 autobuze din 13 in 13 minute.
- Traseul 12: P-ta Centrala – Metro: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 2 autobuze din 35 in 35 min;
- Traseul 13: P-ta Centrala – IAS Badalan (fost traseu 8 barat): in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula un singur autobuz din 60 in 60 min.
- Traseul 14: Micro 40 – Drum Centura – Micro 19: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula un singur autobuz din 60 in 60 min.
- Traseul 15: P-ta Centrala – INTFOR: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 1 autobuz din 30 in 30 min;
- Traseul 16: P-ta Centrala – Reg. 11 Siret -Trecere Bac: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula un singur autobuz din 60 in 60 min.
- Traseul 17: Cartier D. Cantemir – Metro: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 2 autobuze din 50 in 50 min;
- Traseul 18: Micro 13 – Gradina Publica: in intervalele orare 5.00 – 7.00; 9.00 – 13.00 si 18.00 – 22.30 circula cate 4 autobuze din 19 in 19 min.; in intervalele orare 7.00 – 9.00 si 13.00 – 18.00 circula cate 6 autobuze din 13 in 13 min.
- Traseul 19: Complex Siretul – Reg. 11 Siret -  Gradina Publica: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 2 autobuze din 30 in 30 min.
- Traseul 20: Complex Siretul – Gara CFR: in intervalul orar 5.00 – 23.00 circula 2 autobuze din 30 in 30 min.
- Traseul 22: Micro 40 – Reg. 11 Siret – Gara CFR: in intervalul orar 5.00 – 23.00 circula 2 autobuze din 30 in 30 min.
- Traseul 23: Carrefour – Bd. G. Cosbuc – Auchan: in intervalul orar 5.00 – 18.00 circula 2 autobuze din 40 in 40 min iar in intervalul orar 18.00 – 22.30 circula 4 autobuze din 23 in 23 minute.
- Traseul 24:  Carrefour – Micro 39 – str. N. Leonard – Damen (fost traseu 68): in intervalele orare: 5.00 – 7.00; 9.00 – 13.00 si 18.00 – 22.30 circula cate 2 autobuze din 45 in 45 min, iar in intervalele orare: 7.00 – 9.00; 13.00 – 18.00 circula cate 4 autobuze din 23 in 23 minute.
- Traseul 25: Micro 40 – Cartier Filesti: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula un singur autobuz din 60 in 60 min.
- Traseul 26: Micro 13 – Gara CFR: in intervalele orare 5.00 – 7.00; 9.00 – 13.00 si 18.00 – 23.00 circula cate 2 autobuze din 30 in 30 min.; in intervalele orare 7.00 – 9.00 si 13.00 – 18.00 circula cate 4 autobuze din 15 in 15 min.
- Traseul 27: Cartier D. Cantemir – Str. Stadionului – Parc CFR: in intervalele orare: 5.00 – 7.00; 9.00 – 13.00 si 18.00 – 22.30 circula cate 2 autobuze din 45 in 45 min, iar in intervalele orare: 7.00 – 9.00; 13.00 – 18.00 circula cate 4 autobuze din 23 in 23 minute.
- Traseul 28: Micro 19 – str. Oltului – Bariera Traian (fost traseu 63): in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 6 autobuze din 13 in 13 min.
- Traseul 29: Micro 19 – Reg. 11 Siret – Gara CFR: in intervalul orar 5.00 – 23.00 circula 2 autobuze din 40 in 40 min.
- Traseul 31: Micro 19 – Gara Barbosi: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 1 autobuz din 30 in 30 min;
- Traseul 34: Micro 13 – INTFOR: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 2 autobuze din 35 in 35 min.
- Traseul 35: P-ta Centrala – Metro: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 2 autobuze din 30 in 30 min.
- Traseul 36: Comat – Gara CFR: in intervalul orar 5.00 – 23.00 circula 2 autobuze din 32 in 32 min.
- Traseul 102: Micro 19 – Parc CFR: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 6 troleibuze si 2 autobuze  din 9 in 9 min.
- Traseul 104: Tiglina III – Parc CFR: in intervalele orare 5.00 – 7.00; 9.00 – 13.00 si 18.00 – 22.30 circula cate 2 troleibuze din 30 in 30 min.; in intervalele orare 7.00 – 9.00 si 13.00 – 18.00 circula cate 2 autobuze si 2 troleibuze din 15 in 15 min.
- Traseul 105: Micro 19 – Gradina Publica: in intervalele orare: 5.00 – 7.00; 9.00 – 13.00 si 18.00 – 22.30 circula cate 6 autobuze din 12 in 12 min, iar in intervalele orare: 7.00 – 9.00; 13.00 – 18.00 circula cate 8 autobuze din 9 in 9 minute..
- Traseul 50: Triton (str. Gh. Doja) – Liceul Al. Ioan Cuza: nu circula
- Traseul 51: Micro 13 – Liceul Al. Ioan Cuza: nu circula.
 
In zile de sambata – duminica si sarbatori legale:

- Traseul 9: Cimitir Sf. Lazar – Gara CFR: in intervalul orar 5.00 – 23.00 circula 2 autobuze din 30 in 30 min.
- Traseul 10: Cartier D. Cantemir – INTFOR – Gara CFR: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 2 autobuze din 45 in 45 min.
- Traseul 11: Micro 13 – P-ta Centrala: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 6 autobuze din 13 in 13 min.
- Traseul 12: P-ta Centrala – Metro: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 2 autobuze din 35 in 35 min;
- Traseul 13: P-ta Centrala – IAS Badalan (fost traseu 8 barat): in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula un singur autobuz din 60 in 60 min.
- Traseul 14: Micro 40 – Drum Centura – Micro 19: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula un singur autobuz din 60 in 60 min.
- Traseul 15: P-ta Centrala – INTFOR: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 1 autobuz din 30 in 30 min;
- Traseul 16: P-ta Centrala – Reg. 11 Siret -Trecere Bac: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula un singur autobuz din 60 in 60 min.
- Traseul 17: Cartier D. Cantemir – Metro: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 2 autobuze din 50 in 50 min;
- Traseul 18: Micro 13 – Gradina Publica: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 4 autobuze din 19 in 19 min;
- Traseul 19: Complex Siretul – Reg. 11 Siret -  Gradina Publica: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 2 autobuze din 30 in 30 min.
- Traseul 20: Complex Siretul – Gara CFR: in intervalul orar 5.00 – 23.00 circula 2 autobuze din 30 in 30 min.
- Traseul 22: Micro 40 – Reg. 11 Siret – Gara CFR: in intervalul orar 5.00 – 23.00 circula 2 autobuze din 40 in 400 min.
- Traseul 23: Carrefour – Bd. G. Cosbuc – Auchan: in intervalele orare: 5.00 – 7.00; 9.00 -13.00 si 18.00 – 22.30 circula cate 2 autobuze din 40 in 40 minut iar in intervalul 13.00 – 18.00 circula 4 autobuze din 20 in 20 minute.
- Traseul 24:  Carrefour – Micro 39 – str. N. Leonard – Damen (fost traseu 68): in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 2 autobuze din 45 in 45 min.
- Traseul 25: Micro 40 – Cartier Filesti: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula un singur autobuz din 60 in 60 min.
- Traseul 26: Micro 13 – Gara CFR: in intervalul orar 5.00 – 23.00 circula 2 autobuze din 30 in 30 min.
- Traseul 27: Cartier D. Cantemir – Str. Stadionului – Parc CFR: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 2 autobuze din 45 in 45 min.
- Traseul 28: Micro 19 – str. Oltului – Bariera Traian (fost traseu 63): in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 6 autobuze din 13 in 13 min.
- Traseul 29: Micro 19 – Reg. 11 Siret – Gara CFR:  in intervalul orar 5.00 – 23.00 circula 2 autobuze din 40 in 40 min.
- Traseul 31: Micro 19 – Gara Barbosi: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 1 autobuz din 30 in 30 min;
- Traseul 34: Micro 13 – INTFOR: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 2 autobuze din 35 in 35 min.
- Traseul 35: P-ta Centrala – Metro: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 2 autobuze din 30 in 30 min.
- Traseul 36: Comat – Gara CFR: in intervalul orar 5.00 – 23.00 circula 2 autobuze din 32 in 32 min.
- Traseul 102: Micro 19 – Parc CFR: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 2 autobuze si 6 troleibuze din 9 in 9 min.
- Traseul 104: Tiglina III – Parc CFR: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 2 troleibuze din 30 in 30 min.
- Traseul 105: Micro 19 – Gradina Publica: in intervalul orar 5.00 – 22.30 circula 6 autobuze din 12 in 12 min.
- Traseul 50: Triton (str. Gh. Doja) – Liceul Al. Ioan Cuza: nu circula.
- Traseul 51: Micro 13 – Liceul Al. Ioan Cuza: nu circula.

 Tramvaie:

In zilele de luni pana vineri:

- Linia 1: Comat -  Arcelor Mittal: in intervalele orare  5.00 – 7.00; 7.00 – 9.00; 13.00 – 18.00 si 20.30 – 22.30 circula un tramvai din 40 in 40 minute;
- Linia 2: Liceul 9 – P-ta Centrala: in intervalul 7.00 – 20.30 circula un tramvai din 60 in 60 min.
- Linia 3: Micro 19 – Arcelor Mittal: in intervalele  5.00 – 7.00; 7.00 – 9.00; 13.00 – 18.00 si 20.30 – 22.30 circula un tramvai din 56 in 56 minute;
- Linia 5: Micro 19 – Bazinul Nou: in intervalele orare 5.00 – 7.00 si 13.00 – 18.00 circula cate 2 tramvaie din 36 in 36 min., iar in intervalelw orare 7.00 – 9.00 si 20.30 – 22.30 circula cate un tramvai din 72 in 72 min.
- Linia 6: Arcelor Mittal – Bazinul Nou: in intervalele  orare 5.00 – 9.00 si 13.00 – 18.00  circula cate un tramvaie din 60 in 600 min.
- Linia 7 – Micro 19 – P-ta Centrala: in intervalul orar 5.00 – 7.00 circula 2 tramvaie din 30 in 30 min.; in intervalul orar 5.00 – 7.00 circula 2 tramvaie din 30 in 30 min.; in intervalul orar 7.00 – 18.00 circula 5 tramvaie din 12 in 12 min.; in intervalul orar 18.00 – 20.30 circula 4tramvaie din 15 in 15 min.; in intervalul orar 20.30 – 22.30.
- Linia 8: P-ta Centrala – Bazinul Nou: in intervalul orar  5.00 – 22.30 circula un tramvai din 36 in 36 min.
- Linia 39: Micro 19 – Cimitir Israelit: in intervalul orar 5.00 – 7.00 circula 6 tramvaie din 12 in 12 min.; in intervalele orare 7.00 – 9.00 si 13.00 – 18.00 circula cate 10 tramvaie din 7 in 7 min.; in intervalele orare 9.00 – 13.00  si 18.00 – 20.30 circula cate 8 tramvaie din 9 in 9 min si in intervalul orar 20.30 – 22.30 circula 6 tramvaie din 12 in 12 min.
- Linia 42: Comat – Bazinul Nou: in intervalele orare 5.00 – 7.00 si 13.00 – 18.00 circula cate 2 tramvaie din 28 in 28 min., iar in intervalele orare 7.00 – 9.00 si 20.30 – 22.30 circula cate un tramvai din 56 in 56 min.
- Linia 44: Comat – P-ta Centrala: in intervalele orare 5.00 – 7.00 si18.00 – 22.30  circula cate 2 tramvaie din 21 in 21 min. in intervalul orar 7.00 –18.00 circula cate 3 tramvaie din 14 in 14 min.

In zile de sambata – duminica si sarbatori legale:

- Linia 1: Comat -  Arcelor Mittal: nu circula.
- Linia 2: Liceul 9 – P-ta Centrala: in intervalul orar 7.00 – 20.30 circula un tramvai din 60 in 60 min.
- Linia 3: Micro 19 – Arcelor Mittal: nu circula.
- Linia 5: Micro 19 – Bazinul Nou: nu circula.
- Linia 6: Arcelor Mittal – Bazinul Nou: nu circula.
- Linia 7 – Micro 19 – P-ta Centrala: in intervalele orare 5.00 – 7.00 si 20.30 – 22.30 circula  cate 2 tramvaie din 30 in 30 min.; in intervalul orar 7.00 – 20.30 circula 3tramvaie din 20 in 20 min.;
- Linia 8: P-ta Centrala – Bazinul Nou: in intervalul orar  7.00 – 13.00 circula un tramvai din 36 in 36 min.
- Linia 39: Micro 19 – Cimitir Israelit: in intervalulele orare 5.00 – 7.00 si 20.30 – 22.30 circula cate 4 tramvaie din 18 in 18 min.; in intervalul orar 7.00 – 18.00 circula 7 tramvaie din 10 in 10 min iar in intervalul 18.00 – 20.30 circula 6 tramvaie din 12 in 12 min.
- Linia 42: Comat – Bazinul Nou: nu circula.
- Linia 44: Comat – P-ta Centrala: in intervalul orar 7.00 – 20.30 circula 2 tramvaie din 21 in 21 min.: in intervalul orare 20.30 – 22.30 circula 1 tramvai din 42 in 42 min.

- În ultimii ani aţi ocupat funcţia de administrator public. Aşadar cunoaşteţi cu siguranţă care sunt problemele stringente ale judeţului. În prima lună a mandatului dumneavoastră, care sunt priorităţile?

Priorităţile, aşa cum le-am prezentat şi în oferta de campanie, sunt, în ordine: Sănătatea (1) - Vom începe în câteva zile construirea hangarului pentru elicopter. Pentru că vrem să ne aplecăm asupra medicinei de urgenţă. Trebuie să continuăm şi modernizarea secţiilor din cadrul Spitalului Judeţean. Pentru că s-a deschis programul de finanţare Axa 6 pe Programul Operaţional Regional, lucrăm împreună cu ai noştri colegi de la Direcţia de Dezvoltare şi cu cei de la Direcţia Tehnică pentru atragerea de fonduri europene (2). Vrem ca în iulie să depunem proiecte cu finanţare europeană, privind drumurile judeţene (3). În acelaşi timp, lucrăm la ceea ce am promis - Farmacia Ţinc şi Casa Cuza (4). Dar pentru cele două nu s-au deschis încă programele de finanţare. Ne preocupă în mod deosebit domeniul agrementului (5). Oamenii muncesc, dar trebuie să se şi relaxeze. Iar Galaţiul este deficitar la acest capitol. Am identificat sursa de finanţare pe fonduri europene, ca să facem din Pădurea Gârboavele o superbă zonă de agrement pentru toate vârstele.

- Care sunt principalele dumneavoastră calităţi şi defecte?

Calitatea care mă defineşte este faptul de a fi un om de echipă. Un om căruia îi place să construiască. Şi am un defect: prefer să privesc înainte decât să mă uit în urmă.

- Care credeţi că va fi cea mai grea misiune a dumneavoastră în acest mandat?

Sunt misiuni. Sunt mai multe şi, de fapt, sunt obiectivele mele majore: sănătatea are grad de prioritate zero, niciodată nu se pot termina îmbunătăţirile care pot fi aduse sistemului medical. De asemenea, deschiderea Galaţiului către centrul ţării, spre celelalte zone din România, spre Autostrada Soarelui. În 2020, ar fi cel mai frumos obiectiv realizat de către judeţul Galaţi, împreună cu Brăila, să deschidem cele două judeţe spre Autostrada Soarelui printr-un Drum Expres. Sunt optimist, cred că se va realiza.

- În ultimii patru ani, accesarea fondurilor europene a fost aproape inexistentă. Acum este un moment propice pentru "recuperarea" timpului pierdut. Aveţi în vedere resuscitarea Direcţiei de Dezvoltare Regională din cadrul Consiliului Judeţean Galaţi, direcţie care are specialişti de marcă în atragerea fondurilor europene?

Direcţia de Dezvoltare Regională este resuscitată. Are motoarele turate. Acolo lucrează profesionişti. Oamenii ăştia chiar şi-au făcut treaba. Dacă ne uităm la Europe Direct, acolo sunt proiecte pe fonduri europene. La fel, în cazul proiectului de la Balta Zătun, făcut pe Program Operaţional - tot pe fonduri europene. Serviciul Domeniului Public din cadrul Consiliului Judeţean a accesat acele fonduri cu ajutorul Direcţiei de Dezvoltare. Începând de luna aceasta s-au deschis programele de finanţare pe Programul Operaţional Regional şi în cel mai scurt timp suntem obligaţi să depunem proiecte pentru drumurile judeţene. Aşa că Direcţia de Dezvoltare Regională are din plin de muncă.

- Ce se va schimba în judeţul nostru pe perioada în care veţi conduce Consiliul Judeţean Galaţi?

Vom continua să schimbăm faţa judeţului. Vrem să oferim gălăţenilor servicii de calitate, la standarde europene - şi mă gândesc la sănătate în primul rând. Vrem să le oferim celor care tranzitează judeţul Galaţi drumuri judeţene sigure. Vrem agrement pentru Galaţi. La fel de mult ne preocupă şi serviciile sociale sau şcolile speciale. Vrem să avem un judeţ european, de aceea vom continua să investim în tot ceea ce înseamnă dezvoltare.

-  Ce ar trebui să ştie gălăţenii despre omul Ionuţ Pucheanu?

Ar trebui să ştie că sunt un om foarte determinat să duc la bun sfârşit ceea ce mi-am propus. Şi sunt dispus să muncesc zi şi noapte pentru a realiza acest lucru. Asta am făcut ca antreprenor şi manager, în mediul privat, la fel am procedat şi în diversele funcţii pe care le-am ocupat în administraţia publică. Ştiu că tinereţea mea este în continuare privită de unii cu neîncredere, dar îi asigur pe toţi gălăţenii că am şi experienţă şi voinţa necesare pentru a schimba felul în care se dezvoltă oraşul nostru. Sunt născut şi crescut în Galaţi, mi-am terminat studiile în Bucureşti, dar m-am întors la Galaţi, mi-am întemeiat aici o familie şi am început o afacere. Ce îmi doresc cel mai tare de la acest mandat este ca, la finalul celor patru ani, cei mai mulţi dintre tinerii care sunt astăzi de vârsta mea sau poate chiar mai tineri decât mine să îşi dorească să rămână la Galaţi. Să nu mai plece, să-şi facă o viaţă aici şi să ne ajute să ducem Galaţiul în secolul XXI.

- Sloganul dvs. din campania electorală a fost ”Schimbarea în care credem”. Care va fi prima schimbare pe care doriţi să o faceţi din prima lună de mandat?

Primul lucru pe care vreau să-l fac este o evaluare foarte atentă a proiectelor care se află în prezent în desfăşurare. Să vedem ce merge, ce nu merge, ce este în întârziere... După ce vom avea această evaluare, vom putea să punem la punct un plan de implementare a proiectelor la care ne-am angajat în campania electorală: asfaltarea străzilor, modernizarea transportului public, sistematizarea parcărilor, rezolvarea problemelor cu apa caldă şi căldura, ridicarea de pe stradă a câinilor fără stăpân... ca să menţionez doar câteva dintre priorităţile mandatului meu.

- Care au fost cea mai importantă realizare şi cel mai mare eşec al dvs. în calitate de director al Serviciului Public Ecosal, funcţie pe care aţi ocupat-o în ultimii ani?

Unele dintre cele mai mari reuşite din mandatul de director general al Ecosal sunt legate de relaţia cu Primăria, dar în acelaşi timp şi cele mai mari dezamăgiri. Am reuşit în mare măsură să înnoim dotările acestui serviciu public, cu noi maşini de gunoi, cu utilaje mult mai versatile pentru salubrizarea Galaţiului, precum şi cu o mai bună sistematizare a modului în care gunoiul este strâns. În acelaşi timp, la reuşite aş trece inclusiv echilibrarea bugetului şi, nu în ultimul rând, ca şi reuşită este faptul că am reuşit să schimb climatul şi atmosfera în care colegii mei de la Ecosal îşi desfăşoară activitatea.
Cea mai mare nerealizare cred că a fost eşecul în încercările repetate de a convinge Primăria să asigure Ecosal resursele necesare rezolvării problemei câinilor fără stăpân. În acelaşi timp, faptul că fosta administraţie a refuzat să implementeze măsurile necesare pentru ridicarea standardului de salubrizare a oraşului... o pot trece tot la capitolul eşec. Şi aici mă refer la tot pachetul de măsuri pe care le-am înaintat ca şi proiecte către Primărie: înfiinţarea echipelor pentru salubrizarea cartierelor, scoaterea în afara oraşului a societăţilor care se ocupă de colectarea deşeurilor reciclabile, interzicerea şi confiscarea atelajelor folosite la transportarea acestor materiale reciclabile, prezenţa şi intervenţia mult mai promptă a Poliţiei Locale în tot ceea ce înseamnă menţinerea unui grad cât mai înalt de curăţenie.

- Sunteţi tânăr şi deci aveţi energia şi viziunea specifică vârstei. În acest context, întrebarea este dacă oraşul va fi animat de spectacole şi activităţi dedicate tinerilor, în condiţiile în care în ultimii ani acesta a fost un subiect controversat.

Tinereţea nu înseamnă numai distracţie. De altfel, tinerii din Galaţi îşi doresc mai degrabă să aibă locuri de muncă bine plătite decât spectacole gratuite. Iar prioritatea Primăriei va fi crearea de locuri de muncă pentru tineri. Eu vreau ca tinerii să rămână în Galaţi, iar pentru asta au nevoie de job-uri, de locuinţe, de şcoli bune pentru copii, de spitale curate. După ce vom reuşi să le facem pe acestea, atunci ne vom putea gândi şi la distracţie.

- Care vor fi persoanele la care veţi apela atunci când veţi avea nevoie de un sfat legat de problemele oraşului?

În primul rând cred că cetăţenii cunosc cel mai bine problemele oraşului. Prin urmare, vocea lor va fi ascultată în primul rând. În al doilea rând cred că Galaţiul are nevoie de voci pertinente, care să vorbească în cunoştinţă de cauză când vine vorba de abordarea unor probleme şi de rezolvarea lor. Aşa cum am mai spus, perioada în care un om avea impresia că le ştie pe toate a trecut de mult. În funcţie de problemele cu care ne vom confrunta, vom consulta atât opinia publică (dacă e vorba de probleme de resistematizare urbană), dar şi specialiştii din cadrul universităţilor gălăţene sau alţi specialist, atunci când problema tinde să devină mult prea tehnică. Cred că printr-o consultare permanentă între administraţia locală, societatea civilă, mediul academic precum şi mediul privat, problemele Galaţiului vor putea găsi o soluţionare mult mai bună şi o abordare mult mai profesionistă.

CARREFOUR te aşteaptă în magazine să te răcoreşti oferind 25% reducere la toata gama de ingheţată în perioada 16 iunie 2016 - 29 iunie 2016.

30 iunie 2016, termen limită pentru depunerea cererii de anulare a accesoriilor aferente obligaţiilor de plată principale către bugetul general consolidat, administrate de ANAF, restante la 30 septembrie 2015

Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Galaţi reaminteşte faptul că, data de 30.iunie.2016, inclusiv, este termenul limită pentru depunerea cererilor de anulare a accesoriilor aferente obligaţiilor de plată principale către bugetul general consolidat, administrate de ANAF, restante la data de 30 septembrie 2015.
Totodată, aducem la cunoştinţa contribuabililor faptul că, data de 30 iunie 2016 inclusiv, este termen limită pentru achitarea cotei de 45,8% din dobânzile aferente obligaţiilor de plată principale restante la 30 septembrie 2015, inclusiv, administrate de ANAF.
OUG nr.44/2015 este actul normativ care a creat cadrul legal pentru ca orice contribuabil, persoană fizică sau juridică, să ajungă la zi cu plata taxelor şi impozitelor, beneficiind de anularea obligaţiilor de plată accesorii datorate, reprezentând:
• penalităţi de întârziere;
• o cotă de 54,2% din dobânzi;
• o cotă de 77,1% din majorările de întârziere.

ATENŢIE!

În situaţia în care toate condiţiile sunt îndeplinite pentru a putea beneficia de anularea unor cote părţi din obligaţiile fiscale accesorii DAR nu se depune cererea de anulare până la data de 30 iunie 2016, inclusiv, se pierde dreptul de a beneficia de aceste facilităţi, chiar dacă s-a notificat intenţia de a beneficia de acestea.
Depunerea notificării nu este suficientă pentru anularea obligaţiilor accesorii.

Joi, 16 Iunie 2016 00:00

Comunicat de presă SDEE Galaţi

Vă informăm că, în cursul nopţii de 15 spre 16 iunie 2016, la ora 01:36, în Staţia Fileşti aparţinând Electrica SDEE Galaţi a avut loc o avarie care a afectat strada Saturn.  Astăzi, 16 iunie, până la ora 10.00 echipele Electrica SA au remediat parţial avaria, iar la ora 13.35 distribuţia energiei electrice s-a reluat la parametrii normali. În urma intervenţiei echipelor SDEE Galaţi s-a constatat că motivul producerii acestei avării îl reprezintă săpăturile făcute în zonă în ultimii ani de diferite firme de construcţii în scopul amenajării spaţiilor de parcare, a parcurilor sau pentru înlocuirea bordurilor. În urma acestor lucrări, cablurile electrice subterane din zonă au fost afectate.

Biroul de Relaţii Publice şi Comunicare al SDEE Galaţi - 16.06.2016

În seara zilei de vineri, când ploaia torenţială a potopit oraşul, primarul municipiului Galaţi, Marius Stan, a cerut Comitetului Local pentru Situaţii de Urgenţă să fie pregătit să intervină pentru înlăturarea efectelor ploilor torenţiale, care afectează oraşul. S-a solictat ca echipele de intervenţie ale Apă-Canal trebuie să intervină rapid pentru a menţine sistemul de captare a apelor pluviale în funcţiune, dar şi pentru decolmatarea gurilor de canalizare, acolo unde este cazul. S-a luat legătura cu Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă, care a dat asigurări că este pregătit să intervină în caz de necesitate. Printr-un comunicat de presă, primăria a făcut apel la populaţie să nu plece la drum, dacă nu e necesar, şi să se informeze în prealabil despre starea vremii. 

Pentru situaţii de urgenţă, puteţi suna la Primărie, 0236.307700, la Poliţia Localä, 0236.314.000, sau la numărul de urgenţă 112 (în caz de urgenţă majoră!).

UPDATE 20.55: Primarul Marius Stan inspectează zonele cele mai afectate de ploile torenţiale. Conducerea Apă-Canal a pornit cele 2 pompe de mare putere, destinate situaţiilor de urgenţă. Echipele Apă-Canal intervin pentru decolmatarea geigerelor şi gurilor de canalizare, precum şi pentru degajarea apelor pluviale de pe carosabil. Avem sprijin din partea ISU.

UPDATE 21.05: Primarul a cerut suplimentarea echipajelor de Poliţie Locală în stradă. Se va trece la dirijarea circulaţiei în zonele cu probleme. Facem din nou apel la populaţie să nu plece la drum, decât dacă este neapărat necesar, pentru a nu îngreuna intervenţia echipajelor pentru situaţii de urgenţă. Se intervine deja cu 4 utilaje de mare capacitate şi 3 autospeciale pentru decolmatarea gurilor de canalizare şi degajarea apei de pe carosabil.

UPDATE 21.20: Din cauza precipitaţiilor abundente, au apărut avarii la sistemul de iluminat public. Echipele Primăriei şi Electrica intervin pentru remediere. Pe strada Nicolae Bălcescu s-a rezolvat parţial, se lucrează pe strada Domnească. 

UPDATE: 21.40 Primarul se află în Cartierul Barboşi, pentru a evalua situaţia din zonă. Echipele Apă-Canal vor interveni în cartier, în cel mai scurt timp posibil, pentru a vidanja apa pluvială acumulată. 

Se fac apeluri insistente la populaţie să nu plece la drum, decât dacă este neapărat necesar, şi să nu oprească, staţioneze sau parcheze în locuri nepermise, pentru a nu îngreuna intervenţia echipelor pentru situaţii de urgenţă. 

Între timp, au fost remediate avariile semnalate pe străzile Nicolae Bălcescu şi Domnească.

UPDATE 22.20: Se intervine pe strada Regiment 11 Siret, pentru remedierea unei avarii la sistemul de alimentare cu energie electricä a reţelei de iluminat stradal. Se intervine pentru înlăturarea unui copac doborât de vânt, în zona Spicul. Situaţia reintrat în normal în zona Flora şi Privilege, dar şi pe străzile făra lumină, datorita intervenţiei prompte şi rapide a echipelor Apă-Canal şi Electrica.

În momentul de faţă, apele s-au retras în tot oraşul. Echipele de intervenţie în situaţii de urgenţă rămân în alertă până la expirarea codurilor meteo.

 

Sursa foto: facebook

Bogdan este un tânăr de 35 de ani care s-a hotărât că este timpul să facă ceva pentru comunitatea în care a crescut, s-a format şi doreşte să trăiască. După o activitate intensă în Liga Studenţilor din Galaţi şi o experienţă de aproape 12 ani în mediul privat, Bogdan Rodeanu a devenit directorul Direcţiei Cămine, Cantine şi Proiecte Studenţeşti a Universităţii “Dunărea de Jos”. Cu multă muncă, cu seriozitate şi cu implicarea studenţilor în toate proiectele desfăşurate, Bogdan a reuşit să transforme complexul studenţesc din Galaţi într-un mic orăşel care funcţionează excelent în mijlocul unui oraş care pare încremenit în timp. Nu a fost niciodată membru al vreunui partid politic pentru că niciun partid nu a servit comunitatea aşa cum ar fi trebuit. În schimb, toate, dar absolute toate partidele, au contribuit la subdezoltarea acestui oraş şi, mai ales, la migraţia masivă a tinerilor (să nu uităm că oraşul Galaţi a pierdut în ultimii 10 de ani 50.000 de locuitori).
Acum consideră ca a venit timpul să se implice deoarece vrea ca oraşul în care trăieşte să înceapă, în sfârşit, să ofere cetăţenilor lui mai mult. Gata cu promisiunile electorale făcute o dată la patruani, gata cu minciunile frumos ambalate, gata cu oamenii care fără politică sunt nimeni. „Galaţiul merită” este sloganul sub care Bogdan Rodeanu candidează independent la Consiliul Local Galaţi şi acest slogan spune totul. Galaţiul merită în primul rând să fie eliberat de politicienii care de la Revoluţie şi până acum l-au acaparat cu mână de fier şi par a nu-i mai dea drumul. Fiecare partid în parte şi oamenii care au votat aceste partide sunt la fel de vinovaţi pentru situaţia în care se găseşte oraşul nostru. Pentru că nu există partide, decât nişte găşti abonate la bugetul public...
Bogdan Ionel Rodeanu, aşa cum apare la poziţia 11 pe buletinul de vot al Consiliului Local, vă propune o abordare pragmatică a modului în care poate fi administrat Galaţiul. O abordare bazată pe proiecte făcute de oameni profesionişti, care au demonstrat că sunt performanţi în ceea ce fac şi care acum se implică pentru a scăpa Galaţiul din mâna încleştată pe putere a politicului.
Dacă aproape 26 de ani politicienii au demonstrat că sunt incapabili şi nu vor să dezvolte Galaţiul, este timpul să acordăm încrederea noastră unui  tânăr profesionist, manager de succes în domeniullui de activitate, şi să-l votăm cu toată încrederea.
Haideţi să începem să ne construim un oraş în care copiii noştri să dorească să rămână.
Bogdan Ionel Rodeanu este gata să vă demonstreze că este una din cele mai bune opţiuni pentru Consiliul Local Gal

În urmă cu exact 18 ani, pe 23 mai 1998, apărea pe piaţă primul ziar color al gălăţenilor. La acea dată publicaţia făcea parte dintr-un trust care edita „Monitorul” în mai multe judeţe ale ţării iar la Galaţi echipa de redacţie era una tânără şi pusă pe fapte mari. Petrecerea de lansare a scos 10.000 de oameni în stradă! Vă vine să credeţi? În ziua de astăzi nu poţi scoate atâţia oameni nici măcar în capitală, ca să dai jos Guvernul...
Între timp s-au schimbat multe. În primul rând s-a schimbat mult societatea, s-au schimbat oamenii şi s-a schimbat şi modul în care se face presă. Ziarul acela tipărit, al cărui miros, lângă cel al cafelei de dimineaţă, ne pregătea pentru o nouă zi de muncă şi de viaţă, a fost înlocuit de mulţi cu gadgeturi. Ne-am adaptat şi noi, din mers. Avem o ediţie online, ca toată presa mondială, dar ne-am păstrat şi ediţiile print, ceea ce multe dintre ziarele puternice naţionale nu au reuşit. Suntem încă aici, pentru dumneavoastră! De 18 ani...
La mulţi ani, dragi „monitorişti”, de ieri şi de azi!

Marți, 10 Mai 2016 00:00

UTIL: Tarife abonamente Transurb SA

Conform H.C.L. 558/23.11.2010, S.C. Transurb S.A. practică următoarele tarife pentru abonamente:
- abonament lunar nominal valabil pe o linie: 40 lei
- abonament lunar nominal valabil pe doua linii: 60 lei
- abonament lunar nominal valabil pe toate liniile: 80 lei
- abonament lunar nenominal valabil pe toate liniile: 100 lei
- abonament lunar nenominal valabil pe toate liniile pentru 1 zi : 5 lei
- abonament lunar nenominal valabil pe toate liniile pentru 7 zile : 25 lei
- abonament lunar nenominal valabil pe toate liniile pentru 15 zile : 55 lei
Abonamentele pot fi achiziţionate de la toate centrele de comercializare ale acestora, aparţinând S.C. Transurb S. A.

Pagina 5 din 10