Salariu minim brut de 2.800 de lei, la Kaufland

 
Miercuri, 20 Decembrie 2017 00:00
Publicat în Economie
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Venitul minim brut pe companie va creşte, din 1 martie 2018, la 2.800 de lei pentru lucrătorii coimerciali din magazinele Kaufland, se arată într-un comunicat transmis recent de retailer, potrivit Mediafax.
"După anunţarea preluării, începând cu data de 1 ianuarie 2018, a tuturor contribuţiilor aferente angajatorului, Kaufland, cel mai mare angajator privat din România, anunţă decizia de a creşte şi venitul minim pentru lucrătorii comerciali din magazine la suma de 2.800 lei brut pe lună, incluzând atât tichetele de masă, cât şi tichetele cadou oferite de Crăciun şi de Paşte. Noua creştere salarială va intra în vigoare efectiv începând cu data de 01.03.2018", precizează Kaufland.
"Creşterile salariale au loc periodic în companie, iar, în funcţie de vechime, venitul unui lucrător comercial poate depăşi suma de 6.500 lei brut, cu sporuri şi tichete de masă incluse", se mai arată în comunicat.
"Ne dorim să fim mai mult decât un simplu angajator, să oferim susţinere atât pe plan profesional, cât şi personal, să creăm un mediu de lucru sănătos şi productiv. De aceea, actualizăm periodic pachetele salariale şi beneficiile pe care le oferim şi încercăm să le adaptăm nevoilor reale pe care angajaţii noştri le au", a declarat Marco Hössl, CEO Kaufland România.
"Tichetele de masă încă din prima zi de lucru, asigurările voluntare de sănătate, ajutoarele în bani şi zilele libere plătite pentru diverse evenimente din viaţa angajatului, discounturile în cadrul programelor desfăşurate cu parteneri agreaţi (servicii bancare, servicii turistice, servicii de relaxare şi petrecere a timpului liber precum cursuri de yoga, antrenamente de alergat cu traineri dedicaţi, sesiuni de terapie antifumat sau cursuri de nutriţie), mai multe zile de concediu de odihnă sunt doar câteva dintre beneficiile pe care Kaufland România le acordă membrilor echipei sale", se mai precizează în comunicat.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 ţări şi o reţea de 116 magazine în România.

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu