Schimbare majoră pentru reţeaua de socializare Twitter

 
Luni, 02 Octombrie 2017 10:20
Publicat în Mozaic
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Reţeaua de socializare Twitter testează posibilitatea postării de mesaje de până la 280 de caractere, un număr dublu de caractere faţă de limita actuală, de 140, devenită marca înregistrată a reţelei, a anunţat recent compania, într-o nouă încercare de revitalizare a produsului, informează AFP. ''Încearcă să înghesui toate gândurile într-un singur tweet, cu toţii am trecut prin asta şi e greu'', au scris reprezentanţii companiei pe blogul oficial. ''Vrem ca toată lumea, indiferent în ce parte a globului s-ar afla, să se poată exprima cu uşurinţă pe Twitter, aşa că vom face ceva nou, vom testa o limită mai mare, de 280 de caractere'', au explicat reprezentanţii reţelei sociale cu sediul la San Francisco. Extensia se va aplica doar mesajelor cu caractere latine pentru care limitarea de 140 de caractere pare să pună mai multe probleme utilizatorilor care scriu în engleză, portugheză sau franceză, spre deosebire de cei care postează în japoneză, coreeană sau chineză. ''Optimist'' în ceea ce priveşte ''impactul pozitiv pa care îl va avea schimbarea'', Twitter va realiza mai întâi ''teste pe un grup restrâns de utilizatori, înainte să implementeze noutatea la întreaga reţea'', se precizează în comunicatul companiei, care speră că Twitterul va fi folosit de mai mulţi oameni în viitor. ''Ştim că există un ataşament sentimental faţă de cele 140 de caractere (...), dar am încercat (noua limită) şi ne-am îndrăgostit de această nouă posibilitate, care rămâne totuşi la fel de concisă'', precizează Twitter. Twitter, care nu a reuşit niciodată să facă profit şi a pierdut 116 milioane de dolari în trimestrul doi, încearcă să găsească modalităţi prin care să aducă noi utilizatori — numărul celor care folosesc reţeaua a stagnat la 328 de milioane în primele şase luni ale anului—, precum şi mijloacele prin care să-şi monetizeze audienţa. Utilizatorii reţelei sunt, în cea mai mare parte, oameni politici, jurnalişti şi celebrităţi. Un număr mai mare de utilizatori ar putea atrage mai multă publicitate.

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu