Transurb lansează campania "Urcă pe uşa din faţă"

Vineri, 17 Noiembrie 2017 00:00
Publicat în Știrea zilei
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Transportul în comun din Galaţi continuă să fie o problemă socială care generează ample discuţii şi nemulţumiri permanente din partea călătorilor. Deficitară până acum în privinţa comunicării cu călătorii, societatea vrea să schimbe acest aspect şi să lanseze campanii prin care să interacţioneze mai uşor cu călătorii. În acest sens a lansat o nouă identitate vizuală prin schimbarea logo-ului societăţii, reactivarea sloganului ”Punem Galaţiul în mişcare din 1895”, dar şi demararea a două campanii. Prima dintre ele are ca scop combaterea fenomenului de folosire a mijloacelor de transport în comun fără bilet, adică a călătorilor frauduloşi. Începând cu data de 01 decembrie, va fi demarată campania "Urcă pe uşa din faţă", campanie ce a mai fost desfăşurată în comunitatea noastră în urmă cu doi ani, însă fără rezultate notabile. Salariaţii din cadrul societăţii vor fi prezenţi în staţii şi îi vor îndruma pe călători să urce pe uşa din faţă şi să coboare pe cea din spate.
"Vom relua în cel mai scurt timp campania "Eu urc prin faţă", mediatizarea acesteia o vom face timp de o săptămână, o campanie ce o vom desfăşura în staţii, cu ajutorul salariaţilor din societatea noastră şi în general a controlorilor de bilete. Vom îndruma ca toţi oamenii să urce prin faţă, pe uşa din faţă şi să coboare pe uşile din spate. În felul acesta, călătorii să poată să arate legitimaţia de călătorie la conducătorul auto sau dacă nu o deţin, să cumpere un bilet de la şofer pe care va urma să-l composteze, dar să şi-l composteze, nu să stea cu el în mână să aştepte controlorul. Campania se va desfăşura timp de o săptămâmă, vom avea diferite sigle, inscripţionări pe autobuz şi pe uşă, să vadă şi călătorii că într-adevăr urcarea se face prin uşa din faţă. Nu prea departe, în centrul României, la Sibiu, toată lumea urcă pe uşa din faţă şi tot de la ei am împrumutat şi aceste modele de cărticele, de grafice, orare pe care le-am afişat în staţie pentru a veni în întâmpinarea călătorilor pentru a cunoaşte la ce oră ajunge autobuzul sau tramvaiul în staţie”, a declarat Genica Totolici.
Şi asta, nu e tot. Pe lângă această campanie se va mai desfăşura încă una, intitulată "Vorbeşte cu directorul Transurb", campanie ce îşi propune să vină în sprijinul cetăţenilor pentru o mai bună relaţionare între gălăţeni şi societate. "Vom iniţia campania 'Vorbeşte cu directorul Transurb'. Gălăţenii vor putea să trimită sesizări, reclamaţii şi propuneri. Aşteptăm propuneri cât mai multe pe adresa mea de email, cât şi pe pagina de facebook a societăţii. Acest lucru ne va permite o comunicare mai rapidă şi mai eficientă şi va influenţa mai departe rezolvarea tuturor situaţiilor semnalate. M-am gândit la această campanie şi cred că va fi binevenită pentru că pe pagina mea de facebook de multe ori, îmi scriu cetăţeni ai oraşului Galaţi, iar eu le răspund atunci când pot, la orice oră. Dar, ca să fie pentru o mai mare deschidere am considerat că este necesar să deschidem această campanie direct de la societatea noastră, direct pe pagina de facebook a Transurbului şi pe adresa mea de email care este de la Transurb”, a mai spus Genica Totolici.
De asemenea, în cadrul procesului de rebranduire societatea îşi lansează şi un nou site, www.transurb-galati.com, care se doreşte a fi o soluţie eficientă pentru informarea călătorilor.

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu