Comunicat de presă

Comunicat de presă

Guvernul Orban face greşeală după greşeală în gestionarea crizei provocate de pandemia de coronavirus. În loc să sprijine întreprinderile mici şi mijlocii aflate la marginea prăpastiei, guvernanţii nu fac decât să creeze un dezechilibru imens între funcţionarii publici şi angajaţii din mediul privat. Instituţiile publice îşi trimit angajaţii acasă cu nonşalanţă, iar antreprenorii fac eforturi imense pentru a nu-şi închide micile afaceri. Dacă bugetarii sunt trimişi acasă cu aşa uşurinţă, atunci fără îndoială, casieriţele de la supermarketuri ar trebui să primească decoraţii, căci sunt supuse permanent riscului de îmbolnăvire, nu pot sta acasă ca funcţionarii publici şi, cu siguranţă, nu îşi vor permite să stea acasă cu copiii care nu merg la şcoală. Vor găsi soluţii aşa cum au găsit şi când cei mici erau în vacanţa de vară. Ce a făcut Guvernul Orban luând pompieristic aceste decizii care favorizează angajaţii de stat? Face diferenţe între funcţionarii din instituţiile publice şi cei din privat, pentru că a dispus măsuri pe care antreprenorii nu le pot pune în practică decât cu riscul falimentului. O nedreptate este şi faptul că o parte din personalul din structurile statului ar putea primi o majorare a salariului de 75% dacă niciunul dintre părinţi nu doreşte să stea acasă cu copilul pe perioada închiderii temporare a şcolilor. Părinţii din mediul privat, care sunt obligaţi de împrejurări să se ducă la muncă în această perioadă, de ce nu pot beneficia de această majorare salarială alocată din bugetul statului sau deductibilă fiscal? Suntem abia la începutul crizei, iar numeroase întreprinderi mici şi mijlocii au deja probleme majore cu cashflow-ul. Aceasta situaţie va duce, negreşit, la falimentarea micilor business-uri, care vor îngroşa rândurile şomerilor alături de industria HoReCa, transportatori, industria auto şi mulţi alţii. Măsurile care întradevăr ar putea susţine economia României se lasă aşteptate, în timp ce miniştrii stau izolaţi în vile luxoase şi ţin videoconferinţe fără a şti ce se întâmplă cu adevărat cu economia şi cu populaţia acestei ţări lovite din toate părţile: şi de boală, şi de criză economică. În acest timp, antreprenorii şi angajaţii sunt speriaţi de ceea ce urmează pentru că de coronavirus ştiu cum să se ferească, dar de tăvălugul crizei financiare nu vor scăpa dacă guvernul nu va lua măsuri urgente ACUM. Nu măine, nu săptămâna viitoare!

Astăzi (n.r. - 10 martie 2020), de la ora 17, încă premierul interimar Orban a chemat partidele pentru consultări cu privire la data alegerilor locale. Un act de iresponsabilitate din punctul meu de vedere. Nu poţi să faci consultări despre alegerile locale când tu ai o criză majoră în ţară care afectează mediul economic.
Eu consider că delegaţia ALDE ar trebui să aibă următorul mandat: stabilitatea naţională şi siguranţa naţională, iar prioritatea guvernului şi a PNL ar trebui să fie învestirea unui guvern cu puteri depline care să poată gestiona criza generată de răspândirea coronavirusului. Nu putem să mergem în continuare cu un guvern interimar, pentru că sunt o serie de măsuri pe care acesta nu le poate lua.
Efectele riscului de infecţie cu coronavirus încep să fie resimţite, treptat, de către agenţii economici din mai multe domenii esenţiale. Operatorii din transporturi, turism, comerţ au nevoie de sprijin pentru a putea trece peste perioada dificilă.
Din punctul meu de vedere, Guvernul României trebuie să arate în primul rând solidaritate socială, grija pentru sănătatea cetăţenilor, dar şi solidaritate economică. Spre exemplu, IMM-urile sunt extrem de vulnerabile în actuala situaţie, iar ele trebuie să primească un sprijin din partea statului. Lucrul acesta nu îl poate face decât un Guvern legitimat de Parlament. Trebuie să ţinem cont de faptul că IMM-urile sunt cele capabile să susţină economia României! Acum, când vorbim de o criză în România, trebuie ca statul să vină în sprijinul lor.
De aceea, în cel mai scurt timp Guvernul României trebuie să prezinte un plan de măsuri urgente prin care să fie protejate firmele din ţara noastră, locurile de muncă ale românilor, dar mai ales sănătatea economiei în contextul crizei provocate de coronavirus.
Printre primele măsuri cu caracter economic pentru a sprijini firmele, cred că ne putem îndrepta atenţia către solicitările venite din partea Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR), cei care sunt în contact direct cu micii întreprinzători din România şi care au luat pulsul acestora.
Printre aceste măsuri propuse de CNIPMMR o să enumăr câteva:
1) Utilizarea de instrumente financiare pentru a asigura lichiditatea şi pentru a furniza capital de lucru prin utilizarea normelor existente privind ajutoarele de stat.
2) Alocarea de fonduri disponibile din cadrul financiar 2014-2020 către furnizarea de capital de lucru IMM-urilor.
3) Crearea de mecanisme care să ofere asistenţă IMM-urilor aflate în dificultate.
4) Orientarea bugetului României spre investiţii imediate în economie prin modificarea legislaţiei privind achiziţiile publice pentru a da posibilitatea IMM-urilor de a avea acces mai facil.
5) Modificarea legislatiei privind Codul Muncii şi flexibilizarea cadrului legislativ: muncă temporară, work from home, tele-muncă etc.
6) Oferirea de facilităţi prin prelungirea termenelor cu plăţile impozitelor şi contribuţiilor sociale.
Acestea sunt câteva propuneri din partea reprezentanţilor IMM-urilor care nu trebuie ignorate.
În acelaşi timp, îmi exprim totuşi şi o îngrijorare pe care o am cu privire la învestirea noului guvern Cîţu, şi anume ca odată instalat la Palatul Victoria să nu înceapă să se ocupe de rezolvarea intereselor PNL-ului, care de prea multe ori au fost mărunte şi meschine, şi vor uita de interesele românilor şi ale României. Sper să nu fie aşa!

PRO România aduce în prim plan o soluție pentru ieșirea din criză, soluție care ar putea fi agreată de toate forțele politice responsabile. „România are nevoie de un guvern de oameni serioși, profesioniști. Este nevoie de un Executiv care să aibă viziune, competență și sprijin politic. Noul Guvern trebuie să fie în măsură să dea ordonanțe de urgență, să aloce fonduri pentru programe speciale, să preîntâmpine provocările de la granițe și să pregătească țara pentru eventuale probleme economice”, susține senatorul gălățean Marin Nicolae.

În aceste condiții, PRO România cere tuturor partidelor politice să lase deoparte interesele și să-și asume deciziile cele mai bune pentru societate. În aceeași măsură, PRO România cere președintelui Klaus Iohannis să propună un prim-ministru capabil să gestioneze această criză.

Având în vedere și contextul general în care la nivel mondial există o preocupare sporită asupra infectării cu coronavirus, PRO România constată că actualul Guvern întârzie să ia măsuri reale, dând vina pe ordonanțe și pe proceduri. „Este clar că suntem nepregătiţi şi este o situaţie de urgenţă. Încă nu a fost declanșată minima campanie de informare, regulile de respectat pentru prevenirea infectării, respectiv simptomele în măsură să alarmeze. Ministrul Sănătății a fost prea ocupat cu privatizarea sănătății de stat, pentru că nu l-am văzut să vorbească despre mituri, riscuri, măsuri de protecție pentru cei care sunt direct expuși în vămi, porturi, aeroporturi, curierat internațional”, a adăugat senatorul Marin Nicolae.

Totodată, astăzi, la ora 14.00, în ședința Comisiei comune de control a activității SRI, la inițiativa senatorului Marin Nicolae, Serviciul Român de Informații va prezenta un raport complet asupra situației privind răspândirea coronavirusului la nivel național, precum și dacă și în ce mod au fost alertate autoritățile la nivel național și local.

Am intrat în politică pentru a încerca să vin cu soluţii pentru mediul de afaceri. Ştiu foarte bine ce presupune să ţii în viaţă un business. Ştiu, de asemenea, cât de greu este să înfiinţezi o nouă afacere în România anului 2020. Am pus, alături de Călin Popescu-Tăriceanu, bazele ALDE ca un partid al clasei mijlocii, al profesioniştilor din sectorul public şi privat, al întreprinzătorilor. Am reuşit, în ultimii ani, să introducem în Codul Fiscal măsurile de relaxare fiscală apreciate de antreprenoriat.
Totuşi, nu e suficient. Lucrurile trebuie să se transfere de la nivel central la nivel local. Antreprenorii de la nivel local trebuie să conlucreze cu cei de la nivel naţional pentru dezvoltarea sistemului antreprenorial românesc.
Alegerile din acest an ar trebui să fie un punct de plecare în a discuta despre soluţii pentru antreprenorii tineri, dar şi pentru cei care investesc de ani buni. Avem nevoie, în Galaţi, de o strategie pe termen lung, de o viziune pentru dezvoltarea antreprenoriatului local, asta dacă vrem să creştem, să avem locuri noi de muncă şi bine plătite.
Vorbesc despre susţinerea mediului de afaceri şi identificarea de soluţii pentru că în analiza Forbes Best Cities 2019, Galaţiul a căzut de pe locul 33 în 2018 pe locul 36 din 40. Aceasta este o statistică ce trebuie luată în seamă şi trebuie să aibă loc o analiză la nivelul factorilor de decizie.
Sunt de părere că Galaţiul poate să îşi atingă potenţialul său economic, însă doar dacă vor fi identificate acele măsuri care să atragă investitorii, care să ducă la creşterea veniturilor cetăţenilor şi la scăderea şomajului. În perioada următoare voi face o scurtă prezentare a acelor soluţii pe care eu şi colegii mei din ALDE Galaţi le propunem.

PREŞEDINTE DISPOZIŢIA NR. 172

din 14 februarie 2020

 

privind: convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Judeţean Galaţi pentru joi, 20 februarie 2020, ora 1200, la sediul Consiliului Judeţean Galaţi din str. Eroilor nr. 7 B, sala mare

Costel Fotea, Preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi;

Având în vedere referatul de fundamentare al secretarului judeţului Galaţi;

Având în vedere prevederile art. 179 alin. (1), (2) lit. a), (6) şi ale art. 134 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ;

Având în vedere prevederile art. 190 alin. (3) și (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

În baza prevederilor art. 196 alin. (1) lit. b) din Codul administrativ,

D I S P U N E:

Art.1. Se convoacă în şedinţă ordinară Consiliul Judeţean Galaţi pentru joi, 20 februarie 2020, ora 1200, la sediul Consiliului Judeţean Galaţi din str. Eroilor nr. 7 B, sala mare, cu următorul proiect al ordinii de zi:

  • 1. Constatarea încetării de drept, prin demisie, înainte de expirarea duratei normale, a mandatului de consilier judeţean al domnului Cristovici Viorel
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 2. Validarea mandatului de consilier judeţean al domnului Angelu Hulea.
  • Iniţiator:

    Comisia de validare

  • 3. Depunerea jurământului.
  • 4. Constatarea încetării de drept, prin demisie, înainte de expirarea duratei normale, a mandatului de consilier judeţean al domnului Sorin Creţu.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 5. Validarea mandatului de consilier judeţean al domnului Iulian Iosif.
  • Iniţiator:

    Comisia de validare

  • 6. Depunerea jurământului.
  • 7. Acordarea titlului de „Cetăţean de Onoare al judeţului Galaţi” domnului prof. univ. dr. ing. Ghiță BÂRSAN.
  • Iniţiatori:

    Costel Fotea 

  • 8. Acordarea titlului de „Cetăţean de Onoare al judeţului Galaţi” domnului prof. dr. ing. Cătălin FETECĂU.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 9. Aprobarea închiderii Centrului de pregătire pentru o viaţă independentă „Dragoş” din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 10. Aprobarea reorganizării Centrului de recuperare şi reabilitare a persoanelor adulte cu handicap nr. 1 din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Galaţi în Centrul de îngrijire şi asistenţă pentru persoane adulte cu dizabilităţi nr. 1.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 11. Aprobarea reorganizării Centrului de recuperare şi reabilitare a persoanelor adulte cu handicap nr.2 din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Galaţi în Centrul de îngrijire şi asistenţă pentru persoane adulte cu dizabilităţi nr. 2.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 12. Aprobarea reorganizării Centrului de îngrijire şi asistenţă „Elena” din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Galaţi în Centrul de îngrijire şi asistenţă pentru persoane adulte cu dizabilităţi „Elena”.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 13. Aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Centrului de îngrijire şi asistenţă pentru persoane adulte cu dizabilităţi nr. 1 din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 14. Aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Centrului de îngrijire şi asistenţă pentru persoane adulte cu dizabilităţi nr. 2 din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 15. Aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Centrului de îngrijire şi asistenţă pentru persoane adulte cu dizabilităţi „Elena” din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 16. Aprobarea organigramei şi a statelor de funcţii ale Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 17. Aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 18. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Barcea (U.A.T. a comunei Barcea) .
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 19. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Brăhășești (U.A.T. a comunei Brăhășești).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 20. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Braniștea (U.A.T. a comunei Braniștea).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 21. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Cerţeşti (U.A.T. a comunei Cerţeşti).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 22. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Cosmești (U.A.T. a comunei Cosmești).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 23. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Folteşti (U.A.T. a comunei Folteşti).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 24. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Gohor (U.A.T. a comunei Gohor).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 25. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Nicoreşti (U.A.T. a comunei Nicoreşti).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 26. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Oancea (U.A.T. a comunei Oancea).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 27. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Poiana (U.A.T. a comunei Poiana).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 28. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Scânteiești (U.A.T. a comunei Scânteiești).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 29. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Schela (U.A.T. a comunei Schela).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 30. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Șendreni (U.A.T. a comunei Șendreni).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 31. Modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă “Sf. Apostol Andrei” Galaţi, spital din reţeaua Consiliului Judeţean Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 32. Aprobarea Ghidului de finanţare şi a formularelor necesare în vederea acordării de finanţări nerambursabile din bugetul Judeţului Galaţi pentru activităţi nonprofit de interes judeţean (pentru proiecte sociale), conform prevederilor Legii nr.350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general, cu modificările şi completările ulterioare.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 33. Aprobarea Programului pentru acordarea de finanţări nerambursabile în anul 2020 din bugetul Judeţului Galaţi, pentru activităţi nonprofit de interes judeţean (pentru proiecte sociale), conform prevederilor Legii nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general, cu modificările şi completările ulterioare.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 34. Aprobarea parteneriatului dintre UAT Județul Galați prin Consiliul Judeţean Galaţi și Palatul Copiilor Galați în vederea organizării a unor activități extracurriculare de interes județean
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 35. Aprobarea asocierii dintre UAT Judeţul Galaţi prin Consiliul Județean Galați şi Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, în vederea organizării, la Galați, a Forumului de Cooperare în regiunea Dunării.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 36. Aprobarea valorii totale a proiectului «Extindere, modernizare și dotare a Unității Primiri Urgențe, Spitalul Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei” Galați».
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 37. Modificarea Hotărârii Consiliului Județean Galați nr. 112 din 31 mai 2018 privind aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiect pentru realizarea obiectivului «Extindere, reabilitare, modernizare și dotare Ambulatoriu Integrat de Specialitate al Spitalului Clinic Județean de Urgență „Sf. Apostol Andrei”».
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 38. Modificarea Hotărârii nr. 114 din 31 mai 2018 privind aprobarea proiectului ”Extindere, reabilitare, modernizare și dotare Ambulatoriu Integrat de Specialitate al Spitalului de Pneumoftiziologie Galați” și a cheltuielilor legate de acesta.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 39. Modificarea Hotărârii Consiliului Județean Galați nr. 269 din 28 noiembrie 2019 privind aprobarea valorii totale a proiectului «Extindere și modernizare variantă ocolitoare a municipiului Galați».
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 40. Aprobarea Planului anual de evoluție a tarifelor și taxei speciale a serviciului de salubrizare aferent proiectului „Sistem de management integrat al deșeurilor în județul Galați”.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 41. Aprobarea acordurilor de parteneriat între UAT Județul Galați prin Consiliul Județean Galați și Consiliul Local Vilcovo, Regiunea Odessa, Ucraina, Consiliul Raional Cantemir, Republica Moldova, Consiliul Local Kutaisi, Republica Georgia și UAT Județul Constanța prin Consiliul Județean Constanța în vederea implementării proiectului ”Escapeland – Joint Development and Promotion of Active Tourism in the Black Sea Basin” (”Escapeland – Dezvoltare și promovare în comun a Turismului Activ în Bazinul Mării Negre”) .
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 42. Modificarea Hotărârii Consiliului Judeţean Galaţi nr. 257/28.11.2019 privind modificarea Hotărârii Consiliului Judeţean Galaţi nr. 168/2019 privind aprobarea Proiectului Tehnic şi Documentaţia de Execuţie privind realizarea obiectivului de investiţie: „EXTINDERE, MODERNIZARE ŞI DOTARE A UNITĂŢII DE PRIMIRI URGENŢE, SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ SF. APOSTOL ANDREI - GALAŢI”.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 43. Modificarea Hotărârii Consiliului Judeţean Galaţi nr. 40/30.01.2020 privind aprobarea Proiectului Tehnic şi Documentaţia de Execuţie privind realizarea obiectivului de investiţie „EXTINDERE, REABILITARE, MODERNIZARE şi DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT de SPECIALITATE al SPITALULUI CLINIC JUDEŢEAN de URGENŢĂ Sf. APOSTOL ANDREI GALAŢI”.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 44. Aprobarea indicatorilor tehnico-economici, şi Proiectul Tehnic privind realizarea obiectivului: „Panou siglă luminoasă Secţia Radioterapie din Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Sf. Apostol Andrei Galaţi”.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 45. Aprobarea indicatorilor tehnico economici rezultaţi din SF (Studiu de Fezabilitate) privind realizarea obiectivului de investiţie: Amenajare spaţii de creaţie plastică şi expoziţii în aer liber – Muzeul de Artă Vizuală Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 46. Modificarea Hotărârii Consiliului Judeţean Galaţi nr. 197/30.09.2019 privind aprobarea Proiectului Tehnic şi Documentaţia de Execuţie privind realizarea obiectivului de investiţie: „EXTINDERE, MODERNIZARE ŞI DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT DE SPECIALITATE AL SPITALULUI DE PNEUMOFTIZIOLOGIE” Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea 

  • 47. Aprobarea proiectului tehnic și detaliilor de execuție pentru realizarea obiectivului de investiţii „LUCRĂRI DE REFACERE PODURI ȘI DRUMURI JUDEȚENE AFECTATE DE CALAMITĂȚI NATURALE 2018, JUDEȚUL GALAȚI”.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 48. Darea în folosință gratuită Arhiepiscopiei Dunării de Jos, pe perioada existenței construcției, a terenului în suprafață de 200 m2, aflat în domeniul public al județului Galați și în administrarea Spitalului Clinic de Boli Infecțioase „Sf. Cuvioasa Parascheva” Galați, situat în municipiul Galați, str. Traian nr. 393, în vederea construirii unei capele.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 49. Darea în folosinţă gratuită pe termen limitat a unor bunuri, aparţinând domeniului privat al judeţului Galaţi, către Inspectoratul de Poliţie al Judeţului Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 50. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Societății Cons Management Parc de Soft SRL Galați, pe anul 2020.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 51. Repartizarea pe unități administrativ-teritoriale a sumei de 11.002 mii lei reprezentând sume defalcate din TVA în vederea finanţării cheltuielilor privind drumurile județene pe anul 2020.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 52. Aprobarea bugetului local al Judeţului Galaţi și al instituţiilor publice şi activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii pe anul 2020 şi estimările pe anii 2021-2023.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 53. Rapoarte, informări, întrebări, interpelări, diverse.
  • Art.2. Proiectele de hotărâri însoţite de materialele de fundamentare, rapoartele şi informările, vor fi comunicate în format electronic consilierilor judeţeni cel târziu până la data comunicării prezentei dispoziţii.

    Art.3. Comisiile de specialitate care sunt abilitate să avizeze proiectele de hotărâre supuse dezbaterii sunt indicate în fiecare proiect de hotărâre în parte, în funcţie de aria de competenţă a comisiei respective.

    Art.4. Consilierii judeţeni pot depune amendamente asupra proiectelor de hotărâri supuse dezbaterii, în baza prevederilor art. 138 alin. (12) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ.

    Art.5. Prezenta dispoziţie va fi adusă la cunoştinţă publică prin mass-media, va fi afişată la sediul şi pe pagina de internet a Consiliului Judeţean Galaţi.

    P R E Ş E D I N T E,

    Costel Fotea

     

        Contrasemnează pentru legalitate:

          Secretarul General al Judeţului  

                           Ionel Coca

    Galaţiul are nevoie să găsească soluţii prin care să asigure tinerilor continuitatea în învăţământ, să asigure un mediu educaţional care să îi dezvolte pe copiii noştri. De aceea, sunt de părere că o reformă profundă a sistemului de învăţământ, pornită de la nivel local, este soluţia optimă. De ce? Pentru că educaţia este soluţia pentru cele mai multe probleme ale societăţii noastre. Sistemul actual de învăţământ nu funcţionează aşa cum ar trebui. Motivul se regăseşte în lipsa viziunii şi a curajului de a schimba sistemul într-un mod radical. Mereu aşteptăm lumină de la centru, de la Guvern sau Parlament. Lucrurile pot fi rezolvate şi începând de la nivel local.

    Mulţi dintre noi fac parte din generaţia celor care au mers la şcoală în uniformă şcolară şi ne-am putut concentra mai mult pe învăţătură şi mai puţin pe jeanşii „de firmă” pe care i-ar fi putut avea vreun coleg de al nostru. Cu toate acestea, în prezent, impunerea unei uniforme şcolare este greu de realizat atât timp cât mulţi părinţi nu şi-ar permite din punct de vedere financiar această cheltuială. Dar dacă sub o formă sau alta s-ar găsi o metodă de a sprijini părinţii să aloce o parte din alocaţie pentru achiziţionarea acestor uniforme, ar fi o idee bună ca elevii să poarte din nou uniformă? Cred că şcolile şi părinţii ar trebui să discute în mod serios dacă o eventuală revenire la uniformele şcolare pentru elevii din şcolile gălăţene ar fi un factor benefic pentru copii.

    Uniforma şcolară are o tradiţie îndelungată în multe ţări ale lumii. Găsim uniforme şcolare în Marea Britanie, Australia sau Japonia. De asemenea, s-ar micşora diferenţele între diferite statuturi sociale, iar situaţiile penibile în care copiii se simt frustraţi de modul în care se îmbracă ar dispărea. Mai mult, e mai simplu pentru părinţi să îşi pregătească copiii pentru şcoală.

    Vă invit să dezbatem împreună acest subiect pe pagina mea de facebook https://www.facebook.com/CristianDimaOficial/.

    Alerta medicală globală cu privire la răspândirea coronavirusului nu poate fi ignorată de către autorităţile statului român, dar nici de către noi, aici, în judeţ. La nivel naţional, Guvernul a adoptat o ordonanţă de urgenţă (printre nenumăratele OUG adoptate marţi seara) cu privire la stocurile de urgenţă medicală, precum noul coronavirus din China.

    Însă, până în momentul de faţă, aici, în judeţ, ne mişcăm greu. Gălăţenii trebuie să fie informaţi de Consiliul Judeţean sau de Prefectura Galaţi cum se acţionează în acest sens. Nu trebuie doar presa să fie activă şi să anunţe că cinci cetăţeni chinezi şi opt români, întorşi în Galaţi din China, sunt ţinuţi în carantină de Direcţia de Sănătate Publică Galaţi, pentru a exclude posibilitatea infecţiei cu noul coronavirus.

    În acest sens, solicit public autorităţilor judeţene să vină cu o serie de precizări referitoare la pregătirea pentru această urgenţă medicală.
    1) Care sunt măsurile luate la nivelul judeţului Galaţi cu privire la coronavirus?
    2) Există şi alţi cetăţeni care au venit în judeţul Galaţi din China şi despre care nu s-a vorbit public?
    3) De ce nu a existat o informare publică a cetăţenilor judeţului Galaţi cu privire la cele 13 persoane ţinute în carantină? Conform datelor din presă, primele măsuri de punere în carantină a persoanelor sosite în Galaţi din China au fost luate încă de pe 29 ianuarie, DSP Galaţi nu a anunţat acest fapt până pe 6 februarie. Nu consider normală această situaţie!
    4) De ce sunt reţinute în comunicarea publică autorităţile judeţene? De ce nu vin cu un mesaj real care să arate ce se întâmplă de fapt, să liniştească populaţia în contextul crizei mondiale generată de coronavirus?

    Aşteptăm cu toţii un răspuns din partea autorităţilor judeţene, care până acum am văzut că sunt luate prin surprindere de tot ce vine asupra lor: zăpadă, criză medicală, etc. Asta în condiţiile în care despre coronavirus se discută de câteva săptămâni bune, iar Galaţiul are un port la Dunăre, iar în cazul zăpezii, suntem în plină iarnă!

    În ultimii 30 de ani am asistat la o continuă reformă în sistemul educaţional. Ce au adus aceşti 30 de ani? Multe probleme pentru sistemul educaţional: finanţare sub nivelul la care ar trebui să fie, profesori care nu sunt plătiţi la adevărata lor valoare, lipsa de adaptare a programelor şcolare la realitatea în care trăim. 

    De aceea consider că trebuie să asigurăm profesorilor un parcurs al carierei care să le redea demnitatea, iar elevii să fie înzestraţi cu competenţe şi cunoştinţe prin metode moderne şi flexibile, adaptate astfel încât să le dezvolte personalitatea şi să-i pregătească pentru viitorul lor profesional. Trebuie să reconstruim sistemul instituţional şi administrativ despre care se poate spune că este depăşit din toate punctele de vedere.

    Fără un plan concret de acţiuni care să unească toate eforturile politice şi instituţionale spre reuşită, nu vom putea construi un sistem de educaţie competitiv şi modern. O reformă sănătoasă a educaţiei se poate produce dacă schimbările pe care le vom avansa se vor ghida după două principii importante: predictibilitate şi flexibilitate. 

    Sunt convins că un sistem de educaţie modern şi eficient poate fi construit de directori ai şcolilor, profesionişti şi cu viziune. Este important ca toţi managerii şcolari să aibă în vedere trunchiul comun din curriculum şcolar, dar fiecare manager să aibă şi libertatea să îşi pună amprenta, viziunea asupra acestuia. 

    Avem nevoie de o reformă radicală a educaţiei, ale cărei rezultate se vor putea resimţi într-un interval de aproximativ 10-15 ani şi care va pregăti noile generaţii pentru viitor. Însă, această reformă o putem face începând de la nivel local, prin implicarea autorităţilor locale. De aceea, avem nevoie de primari şi preşedinţi de Consiliu Judeţean deschişi către reformarea învăţământului şi adaptarea lui la realităţile curente. 

    Consider că sunt multe lucruri pe care le putem face pentru şcolile noastre, însă le voi detalia ulterior. Cred că putem veni cu soluţii pe partea de infrastructură şcolară, de asigurarea de materiale de care elevii şi profesorii au nevoie, dar în acelaşi timp trebuie să venim cu soluţii care să facă şcoala să fie pe placul elevilor, să îi ţină concentraţi pe şcoală, pe învăţătură.

    Prezent la Iași, la sărbătoarea Unirii Moldovei cu Țara Românească, senatorul Nicolae Marin, în calitate de secretar general adjunct al Pro România, a participat alături de conducerea formațiunii politice la conferința zonală a membrilor și candidaților partidului la alegerile din acest an.

    „Mi-a zis Nicu Marin de la Galați să nu uit să vă spun: Pro România este Pro România! Nu am făcut Pro România ca să ne întoarcem la PSD, nu am făcut Pro România ca să votăm guvernul PNL! Și are dreptate Nicu Marin și o să tot repet acest lucru! Vreau să rețineți că noi ne batem pentru Pro România și pentru români! Nu suntem anexa PSD și nici a PNL și nu avem obligația să jucăm în piese de teatru scrise de PSD sau PNL”, a precizat liderul partidului, Victor Ponta, la întâlnirea regiunii Moldova a Pro România.

    La rândul său, secretarul general adjunct al Pro România, senatorul Nicolae Marin, a făcut un apel către tineri și către toți cei care nu au mai făcut politică să se alăture proiectelor formațiunii politice.

    „Sunt un optimist și am convingerea că proiectul nostru, proiectul Pro România, prinde tot mai repede contur. Am observat că ni se alătură din ce în ce mai mulți oameni de bună calitate, mulți dintre ei noi în politică și de aceea, apelul meu este către toți aceștia să vină lângă mine, lângă toți cei pe care Pro România îi are în toate județele. Gălățenilor care doresc să schimbe ceva în administrațiile locale din județul nostru le spun să se alăture echipei Pro România! Celor care doresc să fie lângă mine le spun că îi aștept să se alăture demersului meu care reprezintă câștigarea președinției Consiliului Județean Galați”, a adăugat senatorul Nicolae Marin, candidatul Pro România pentru conducerea Consiliului Județean Galați.

    VEZI VIDEO mai jos! ↓↓↓

    PREŞEDINTE

    DISPOZIŢIA NR. 23

    din 23 ianuarie 2020

    privind: convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Judeţean Galaţi pentru joi, 30 ianuarie 2020, ora 1400, la sediul Consiliului Judeţean Galaţi din str. Eroilor nr. 7 B, sala mareCostel Fotea, Preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi;


    Având în vedere referatul de fundamentare al secretarului judeţului Galaţi;Având în vedere prevederile art. 179 alin. (1), (2) lit. a), (6) şi ale art. 134 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ;Având în vedere prevederile art. 190 alin. (3) şi (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;În baza prevederilor art. 196 alin. (1) lit. b) din Codul administrativ,
    D I S P U N E:
    Art.1. Se convoacă în şedinţă ordinară Consiliul Judeţean Galaţi pentru joi, 30 ianuarie 2020, ora 1400, la sediul Consiliului Judeţean Galaţi din str. Eroilor nr. 7 B, sala mare, cu următorul proiect al ordinii de zi:
    1. Acordarea titlului de „Cetăţean de Onoare al judeţului Galaţi” revoluţionarilor gălăţeni care s-au remarcat în mod deosebit prin acte de bravură, având calitatea de „luptător pentru victoria revoluţiei române din decembrie 1989 – luptător remarcat prin fapte deosebite”.Iniţiatori: Costel Fotea, Ionică Simbanu 
    2. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Bălăşeşti (U.A.T. a comunei Bălăşeşti).Iniţiator: Costel Fotea
    3. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Corod (U.A.T. a comunei Corod).Iniţiator: Costel Fotea
    4. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Costache Negri (U.A.T. a comunei Costache Negri).Iniţiator: Costel Fotea
    5. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Frumuşiţa (U.A.T. a comunei Frumuşiţa).Iniţiator: Costel Fotea
    6. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Fundeni (U.A.T. a comunei Fundeni).Iniţiator: Costel Fotea
    7. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Iveşti (U.A.T. a comunei Iveşti).Iniţiator: Costel Fotea
    8. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Măstăcani (U.A.T. a comunei Măstăcani).Iniţiator: Costel Fotea
    9. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Matca (U.A.T. a comunei Matca).Iniţiator: Costel Fotea 
    10. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Movileni (U.A.T. a comunei Movileni).Iniţiator: Costel Fotea 
    11. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Munteni (U.A.T. a comunei Munteni).Iniţiator: Costel Fotea 
    12. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Nămoloasa (U.A.T. a comunei Nămoloasa).Iniţiator: Costel Fotea 
    13. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Piscu (U.A.T. a comunei Piscu).Iniţiator: Costel Fotea 
    14. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Priponeşti (U.A.T. a comunei Priponeşti).Iniţiator: Costel Fotea 
    15. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Rădeşti (U.A.T. a comunei Rădeşti).Iniţiator: Costel Fotea 
    16. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Rediu (U.A.T. a comunei Rediu).Iniţiator: Costel Fotea 
    17. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Vânători (U.A.T. a comunei Vânători).Iniţiator: Costel Fotea 
    18. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Vlădeşti (U.A.T. a comunei Vlădeşti).Iniţiator: Costel Fotea 
    19. Aprobarea Planului de acţiune pentru anul 2020 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Judeţean Galaţi.Iniţiator: Costel Fotea
    20. Modificarea statului de funcţii pentru Spitalul Clinic de Boli Infecţioase “Sf. Cuvioasa Parascheva” Galaţi, spital din reţeaua Consiliului Judeţean Galaţi.Iniţiator: Costel Fotea 
    21. Stabilirea reţelei şcolare a învăţământului special liceal şi special postliceal de pe raza administrativ teritorială a judeţului Galaţi pentru anul şcolar 2020-2021.Iniţiator: Costel Fotea 
    22. Stabilirea reţelei şcolare a învăţământului special (preşcolar, primar, gimnazial, învăţământ profesional) de pe raza administrativ teritorială a judeţului Galaţi pentru anul şcolar 2020-2021.Iniţiator: Costel Fotea 
    23. Aprobarea costului mediu lunar de întreţinere a persoanelor vârstnice îngrijite în cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Galaţi şi a categoriilor de venituri luate în calcul la stabilirea venitului lunar pe membru de familie.Iniţiator: Costel Fotea 
    24. Aprobarea costului mediu anual de întreţinere / beneficiar al serviciilor sociale oferite prin unităţile / serviciile / centrele aflate în subordinea / structura Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Galaţi.Iniţiator: Costel Fotea 
    25. Atestarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al judeţului Galaţi.Iniţiator: Costel Fotea 
    26. Modificarea şi completarea Hotărârii nr. 231 din 22 octombrie 2019 privind aprobarea Studiului de fezabilitate şi a indicatorilor tehnico-economici rezultaţi din Studiul de fezabilitate, precum şi a unor obligaţii şi a cheltuielilor aferente proiectului „Sistem de management integrat al deşeurilor în judeţul Galaţi”.Iniţiator: Costel Fotea 
    27. Aprobarea parteneriatului dintre UAT Judeţul Galaţi prin Consiliul Judeţean Galaţi, Muzeul de Artă Vizuală Galaţi şi Asociaţia „Uniunea Artiştilor Plastici din Galaţi” în vederea organizării Bienalei Naţionale de Artă „Camil Ressu” Galaţi.Iniţiator: Costel Fotea 
    28. Aprobarea proiectului „Creşterea eficienţei energetice pentru Spitalul Orăşenesc Târgu Bujor” şi a cheltuielilor legate de acesta.Iniţiator: Costel Fotea 
    29. Aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru realizarea obiectivului de investiţii „REABILITARE ŞI MODERNIZARE DRUMURI JUDEŢENE – LUCRĂRI REABILITARE ŞI MODERNIZARE SECTOARE DRUM JUDEŢEAN DJ 251”.Iniţiator: Costel Fotea 
    30. Aprobarea modificării indicatorilor tehnico-economici prevăzuţi în Proiectul Tehnic şi în Detaliile de execuţie privind realizarea obiectivului de investiţie: ”Reabilitare tronsoane DJ 242B Bereşti - Târgu Bujor, km 23+333 - 43+200 şi DJ 251 Tecuci - Matca sectoare km 1+850 - 2+120, km 2+550 - 4+130, km 4+393 - 4+760, judeţul Galaţi”.Iniţiator: Costel Fotea 
    31. Aprobarea proiectului tehnic şi detaliilor de execuţie privind realizarea obiectivului de investiţii ”EXTINDERE ŞI MODERNIZARE VARIANTĂ OCOLITOARE A MUNICIPIULUI GALAŢI”.Iniţiator: Costel Fotea 
    32. Aprobarea indicatorilor tehnico-economici rezultaţi din Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI) şi a Proiectului Tehnic privind realizarea obiectivului de investiţie: „REABILITARE ACOPERIŞ (TIP TERASĂ NECIRCULABILĂ) - CENTRU DE PLASAMENT <IRENE & STUART>, CU ACOPERIŞ TIP ŞARPANTĂ NELOCUIBILĂ”, Str. Radu Negru, nr.1C, municipiul Galaţi, beneficiar Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Galaţi.Iniţiator: Costel Fotea 
    33. Aprobarea indicatorilor tehnico economici rezultaţi din DALI (Documentaţia de Avizarea Lucrărilor de Intervenţii) privind realizarea obiectivului de investiţie: Amenajare Secţie Cardiologie Intervenţională din Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă “Sf. Apostol Andrei” Galaţi.Iniţiator: Costel Fotea 
    34. Aprobarea indicatorilor tehnico economici rezultaţi din SF (Studiu de Fezabilitate) privind realizarea obiectivului de investiţie: Amenajare rampă stocare temporară deşeuri menajere amplasată la Spitalul de Pneumoftiologie Galaţi.Iniţiator: Costel Fotea 
    35. Aprobarea indicatorilor tehnico – economici rezultaţi din Studiul de Fezabilitate (S.F.), a Proiectului Tehnic şi Detaliile de Execuţie (P.T. + D.E.), pentru obiectivul de investiţie: „Înfiinţare sistem de încălzire, Serviciul de Ambulanţă Judeţean” Galaţi, str. Focşani nr. 1, Municipiul Galaţi, Judeţul Galaţi.Iniţiator: Costel Fotea 
    36. Aprobarea Proiectului Tehnic şi Documentaţia de Execuţie privind realizarea obiectivului de investiţie „EXTINDERE, REABILITARE, MODERNIZARE şi DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT de SPECIALITATE al SPITALULUI CLINIC JUDEŢEAN de URGENŢĂ Sf. APOSTOL ANDREI  GALAŢI”.Iniţiator: Costel Fotea 
    37. Aprobarea indicatorilor tehnico economici rezultaţi din DALI (Documentaţia de Avizarea Lucrărilor de Intervenţii) privind realizarea obiectivului de investiţie: Creşterea Eficienţei Energetice pentru Spitalul Orăşenesc Târgu Bujor.Iniţiator: Costel Fotea 
    38. Aprobarea indicatorilor tehnico-economici rezultaţi din Studiul de Fezabilitate şi a Proiectului Tehnic privind realizarea obiectivului de investiţie: „Proiect montaj centrale Şcoală Profesională Specială “Emil Gârleanu”, Str. Gării, nr.66, municipiul Galaţi, beneficiar Şcoală Profesională Specială “Emil Gârleanu”.Iniţiator: Costel Fotea 
    39. Aprobarea propunerii privind evaluarea performanţelor profesionale individuale ale Directorului executiv al Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Galaţi, pentru anul 2019.Iniţiator: Costel Fotea
    40. Aprobarea propunerii privind evaluarea performanţelor profesionale individuale ale Directorului General al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Galaţi, pentru anul 2019.Iniţiator: Costel Fotea 
    41. Aprobarea propunerii privind evaluarea performanţelor profesionale individuale ale Secretarului General al Judeţului Galaţi, pentru anul 2019.Iniţiator: Costel Fotea 
    42. Validarea desemnării nominale a domnului Comisar şef de poliţie SECUIANU GEORGE, şeful Serviciului Teritorial al Poliţiei de Frontieră Galaţi, ca membru în cadrul Autorităţii Teritoriale de Ordine Publică Galaţi.Iniţiatori: Costel Fotea, Dan-Lilion Gogoncea, Eugen Zaharia, Mitică Sandu, Ionel Vlad, Sorin Creţu, Ionel Stan, Avram Trandafir
    43. Rapoarte, informări, întrebări, interpelări, diverse.Art.2. Proiectele de hotărâri însoţite de materialele de fundamentare, rapoartele şi informările, vor fi comunicate în format electronic consilierilor judeţeni cel târziu până la data comunicării prezentei dispoziţii.
    Art.3. Comisiile de specialitate care sunt abilitate să avizeze proiectele de hotărâre supuse dezbaterii sunt indicate în fiecare proiect de hotărâre în parte, în funcţie de aria de competenţă a comisiei respective.
    Art.4. Consilierii judeţeni pot depune amendamente asupra proiectelor de hotărâri supuse dezbaterii, în baza prevederilor art. 138 alin. (12) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ.
    Art.5. Prezenta dispoziţie va fi adusă la cunoştinţă publică prin mass-media, va fi afişată la sediul şi pe pagina de internet a Consiliului Judeţean Galaţi.
    P R E Ş E D I N T E,

    Costel Fotea
        

     

    Contrasemnează pentru legalitate:     

    Secretarul General al Judeţului  
                           Ionel Coca

                         

    Pagina 3 din 6