Advertorial

Advertorial

Miercuri, 24 Februarie 2021 09:32

Activează-ți viitorul! Pariază pe educație!

Universitatea „DANUBIUS” din Galați implementează, alături de Asociația Profesională Patronatul Român din Industria de Mecanică Fină, Optică și Mecatronică – APROMECA, Universitatea „Politehnica” din București, Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați, Universitatea „Valahia" din Târgoviște și Universitatea „Ovidius” din Constanța, proiectul „Antreprenoriat Competent în rândul Tinerilor – Învățământ Inovativ pentru Viitor” – ACTIV, contract de finanțare nr.   POCU/379/6/21/-124635, proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020. Valoarea totată eligibilă a proiectului este de 7,666,069.33 lei, iar calendarul de implementare este 20 iunie 2019 – 19 iunie 2021.

Campania de conștientizare din cadrul proiectului urmărește implicarea a minim 200 studenti și elevi din regiunile de dezvoltare a proiectului și este în deplină concordanță cu Obiectivul general al proiectului ACTIV, respectiv diminuarea ratei de abandon a studiilor terțiare universitare, în special pentru categoriile dezavantajate de persoane, prin măsuri de sprijin financiar și de asistență educațională în domeniul antreprenorial, în scopul corelării ofertei de studii a universităților partenere cu nevoile pieței muncii din sectoarele economice/domeniile identificate prin SNC și SNCDI.

Obiectivul general al campaniei de conștientizare îl reprezintă creșterea ratei de participare la învățământul terțiar și asigurarea înțelegerii beneficiilor pe care le oferă educația de nivel superior cu privire la șansele de ocupare a unui loc de muncă

Campania vizează:

  • stimularea interesului în vederea creşterii ratei de participare în învăţământul terțiar a elevilor și studentilor proveniţi din regiunile de implementare a proiectului;
  • sensibilizarea categoriilor vulnerabile pentru diminuarea fenomenului de a andon şcolar care caracterizează aceste categorii;
  • creşterea gradului de informare şi conştientizare a necesităţii dezvoltării unui mecanism de colaborare între factorii cheie implicaţi în procesul de educaţie (elevi/studenți, cadre didactice, mediu de afaceri, institutii publice, comunitate);
  • creşterea gradului de informare şi conştientizare pentru creşterea calităţii serviciilor de educaţie terțiară.

Beneficiile învățământului superior

Învățământul superior conduce cu adevărat spre bunăstare socială și este unul dintre cele mai eficiente mijloace de a proiecta o societate echitabilă, în care șomajul să atingă valori cât mai mici, iar populația să obțină venituri suficient de mari pentru a se atinge indicatori rezonabili în ceea ce privește calitatea vieții. (sursa: Pricopie et. al. 2011: 13). Mai mult, absolvenții de învățământ superior contribuie la dezvoltarea unui spirit civic mai accentuat în comunitate, responsabilizând clasa politică și decidenții în raport cu cerințele și nevoile populației. Nu în ultimul rând, unul dintre rezultatele imediate al educației terțiare, dar și cu consecințe pe termen lung, este cel al dezvoltării capitalului uman, fapt ce conduce la beneficii sociale precum „îmbunătățirea sănătății, scăderea ratei criminalității și a dependenței de prestații sociale”. (sursa: UNICEF 2014: 24)

Date de contact beneficiar:

Universitatea „DANUBIUS” din Galați

E-mail: it@univ-danubius.ro

Tel.: +40.372.361.160; +40.372.361.222

 

“Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României”.

Marți, 23 Februarie 2021 14:10

5 motive pentru a vă cumpăra un Asus ZenBook

Vreți un laptop frumos, dar preferați sistemul de operare Windows? Seria Asus ZenBook oferă o multitudine de opțiuni interesante, cu laptopuri decente, ușoare și 2-în-1.

Vă puteți baza pe cele mai bune laptopuri Asus pentru a oferi performanțe excelente, o calitate solidă a construcției și design-uri plăcute, făcându-le unele dintre cele mai populare laptopuri de pe piață. Pe lângă faptul că a dezvoltat unele dintre cele mai bune PC-uri și componente pentru PC, producătorul taiwanez a realizat laptopuri impresionante, care oferă performanțe, estetică și accesibilitate.

În acest articol, vom discuta despre Asus ZenBook UX305CA și ZenBook Flip UX360CA și cele 5 motive pentru a alege un ZenBook.

Ce este un Asus ZenBook?

ZenBook este o familie de ultrabookuri - computere portabile cu volum redus - produse de Asus. Primele ZenBook-uri au fost lansate în octombrie 2011, iar gama originală de produse a fost modificată și extinsă în 2012.

Modelele variază de la laptopuri de 12 inch cu componente eficiente din punct de vedere al energiei, dar lipsit de conectivitate și având doar procesoare grafice integrate, până la laptopuri de 15 inch cu discrete unități de procesare grafică și unități de disc optice.

Majoritatea ZenBook-urilor folosesc procesoare Intel Core și GPU-uri Nvidia, atunci când nu sunt utilizate graficele integrate. Asus a introdus noi modele cu ecrane tactile pentru a profita de Windows 8 după lansarea sa la sfârșitul anului 2012.

Asus a proiectat ZenBook-urile cu o carcasă din aluminiu și cu rigiditate ridicată, mai degrabă decât din plastic, materialul obișnuit de construcție pentru laptop. Se spune că un model de cercuri concentrice de pe capace reprezintă undele în apă și reprezintă „filozofia zen” pe care designerii au vrut să o prezinte atunci când creează laptopurile.

ZenBook-urile au fost în general bine primite datorită designului și aspectului lor, precum și a ecranelor de înaltă calitate utilizate la modelele ulterioare.

Iată 5 motive pentru care merită să investiți într-un Asus ZenBook.

1. Este ușor de luat la drum

Vă luați des laptopul la drum? Asus ZenBook este o alegere bună. Este subțire și ușor, mai ales dacă alegeți modelul de 13 inch. De asemenea, bateria va rezista o lungă perioadă de timp, în timp ce lucrați în deplasare. În urma unui test al modelului UX305CA, după aproximativ 8 ore de procesare a textului și de utilizare a internetului, bateriei îi mai rămăseseră 34%.

2. Este flexibil

Bineînțeles, acest argument se aplică versiunii Flip a ZenBook-ului. Acesta este un 2-în-1 pe care îl puteți folosi atât ca laptop, cât și ca tabletă. ZenBook Flip are o tastatură care se poate roti până la capăt în jurul ecranului tactil. Celelalte versiuni ale ZenBook-ului au mai puțină flexibilitate. De exemplu, ecranul nu se îndoaie atât cât veți fi obișnuiți cu alte laptopuri. Asta poate fi uneori dificil, mai ales dacă îl țineți în poală.

3. Este solid

Asus ZenBook este bine pus la punct. Carcasa este realizată din metal, se simte solidă și oferă ideea că acest laptop poate suferi câteva lovituri. ZenBook are, de asemenea, o tastatură frumoasă, care se poate apleca ușor dacă o apăsați mult. Nu este atât de vizibil, în utilizarea normală. Balamaua este, de asemenea, importantă pentru ZenBook Flip, deoarece puteți pune laptopul în diferite poziții. Aceasta funcționează excelent, balamaua fiind rigidă - ceea ce este un plus în acest caz - și solidă.

4. Este potrivit pentru birou

Există, de asemenea, 2 tipuri de ZenBook care rulează pe Windows 10 Pro: UX305CA și UX305UA. Acest sistem de operare oferă avantaje în timpul zilei de lucru, deoarece puteți stoca fișiere criptate acolo și vă puteți conecta cu ușurință la un alt computer la distanță. Toate ZenBook-urile sunt menite să fie luate la întâlniri de afaceri, datorită construcției lor robuste și a dimensiunilor compacte.

5. Este la fel de elegant ca un MacBook

Asus concurează în mod clar cu Apple. MacBook-ul se referă în principal la aspect și, în această privință, bătălia cu ZenBook rămâne indecisă. Cu finisajul său din metal și liniile curate, ZenBook arată foarte bine și este o opțiune serioasă pentru oricine dorește un laptop frumos, dar nu vrea să lucreze cu un sistem de operare Apple.

Miercuri, 24 Februarie 2021 00:00

Asculta muzica fara nicio restrictie

Nimic nu se compara cu ascultatul piesei preferate alaturi de prietenii tai cei mai buni intr-o locatie deosebita. Aceasta locatie poate fi oriunde, in spatele blocului, intr-o zona de camping, pe varful unui munte sau chiar si pe plaja. Atat timp cat ai cu tine o pereche de boxe portabile distractia si voia buna continua fara limite. In prezent piata de gadget-uri prezinta o gama vasta de boxe portabile la preturi avantajoase cu functii care acopera toate necesitatile ascultatorilor de muzica. In general toate aceste boxe portabile au puncte comune precum, cititor USB, conectivitate Bluetooth si control asupra volumului, iar in anumite cazuri se pot regla si alti parametri precum inaltele, si joasele pentru a beneficia de o frecventa cat mai placuta. Puterea unei boxe portabile poate varia de la 3W pana la 120 W. Insa majoritatea prefera ca boxa sa cuprinda intre 8W, 20W si 40W.

Criteriul numarul unu caruia trebuie sa-i acorzi maxima atentie este sunetul si calitatea acestuia. Aici ai de-a face cu inca cateva nuante, care iti pot influenta decizia. Asadar, iata ce trebuie sa stii:

Tipul sistemului audio – boxele portabile calitative au un sistem audio de tipul 2.0 sau 2.1, ambele oferind o experienta auditiva placuta;

Puterea de iesire in Wati – volumul boxelor depinde in mod direct de numarul de Wati pe care il detine boxa portabila. Ca sa asculti muzica in aer liber, ai nevoie de o boxa de la 15 pana la 20 W (80 de decibeli).

Frecventa in Hertz – este vorba despre frecventa de emanare a sunetului boxei. Ca sa ai parte de un sunet clar, opteaza pentru o frecventa sporita a boxei portabile.

Bateriile boxelor portabile se pot reincarca cu usurinta, deci este important sa verifici atat capacitatea, cat si durata de actiune a bateriilor. Durata medie a boxelor Wireless este de 6 ore, dar sunt si modele care functioneaza perfect pana la 10 ore. Le poti incarca cu ajutorul unui cablu USB conectat la laptop, priza sau la masina daca ai un incarcator potrivit.

Boxele cu Bluetooth, pot functiona fara restrictii spatiale, atata timp cat boxa si dispozitivul de pe care se reda sunt la o distanta maxima de 10 metri intre ele. Nu trebuie sa va jucati cu nicio setare, conexiunea poate fi stabilita fara fir in doar cateva secunde. Iar dupa ce le conectati odata intre ele, ori de cate ori le veti folosi se vor reconecta automat.

Avantajele boxelor Bluetooth

– Boxele Bluetooth consuma in general foarte putina energie, de aceea majoritatea dintre ele functioneaza cu baterii integrate. Baterii care va ofera o autonomie de 8-10 ore cu o singura incarcare, suficient in general pentru orice activitate.

– Portabilitatea este un alt mare avantaj al boxelor Bluetooth. Multe persoane le folosesc in loc de casti, de exemplu atunci cand ies la plimbare cu bicicleta, cand fac drumetii montane. De asemenea, aceste boxe sunt foarte utile si pentru cand mergeti la piscina sau la plaja. Consumul redus de energie le face o alegere ideala pentru astfel de utilizari.

– Scapati de cabluri – deoarece functioneaza fara fire, nu va mai trebui sa va incurcati in cablurile greoaie si adaptoare.

– Fara instalare – conexiunea dintre boxele Bluetooth si dispozitivul de redare (telefon mobile, laptop, tableta) poate fi stabilita automat, foarte rapid. Nu trebuie sa utilizati drivere sau CD-uri de instalare.

– Perfecte pentru utilizare in aer liber – daca plecati intr-o excursie sau petreceti timp cu prietenii la un picnic, veti vedea ca aceste boxe sunt foarte utile. Deoarece nu este necesara instalarea, puteti configura si incepe sa ascultati muzica in cateva minute.

O pereche de boxe portabile sunt obligatorii in orice vacanta, deoarece nu se stie niciodata cand vrei sa asculti piesa preferata!

Miercuri, 24 Februarie 2021 00:00

ONLINE ADD 24 February 2021, Galati City

Executive Committee of Izmail City Council in partnership with Association of Cross-border Cooperation “Lower Danube
Euroregion” and Tulcea County Administrative Territorial Unit throughout Tulcea County Council announces the launching of the
project “CLEAN RIVER”, founded by the European Union through Joint Operational Programme Romania-Ukraine 2014-2020,
with ENI co-financing amounting to 4.353.696 euro, meaning 20.733.606,46 lei.
“CLEAN RIVER” project overall objective is the Prevention and exclusion of emergency situations caused by man-made disasters
in sewage systems in Danube Delta border area.
The specific objectives of the project are:
So1: Prevention of emergency situations caused by man-made disasters by improving the water sewage system infrastructure
located in the proximity of Danube Delta Border area throughout construction, rehabilitation and modernization works of 11,226 km
sewage network, 2 pumping station set up in Izmail city and Izmail District and rehabilitation of 1,315 km sewage network, 1
wastewater treatment plant and 2 wastewater pumping stations of Tulcea County Hospital. ;
SO2: Enhancing the stakeholders capacity to prevent, monitoring and control of emergency situations caused by man-made
disaster in Danube Delta Border area throughout implementation of joint cross border actions: setting up 1 Joint Monitoring
System, development of 1 Joint Cross-border Investment Euroregion Strategy and 1 common Capacity Building Program.
The project “CLEAN RIVER ”will be implemented in the period 29 June 2019 - 28 June 2022.
On 26.02.2021 will be organized Information Seminar and Workshop in Sf Gheorghe, to the Mila 2 Pension, Tulcea County.
For more information, contact person is: Mr. Bogos Octavian- Project coodinator B2, phone: 0040771613514, e-mail:
cleanriver.actedj@gmail.com
The Joint Operational Programme Romania-Ukraine 2014-2020 is financed by the European Union through the European
Neighborhood Instrument and co-financed by the participating countries in the Programme.

Marți, 23 Februarie 2021 00:00

ONLINE ADD 23 February 2021, Galati City

Executive Committee of Izmail City Council in partnership with Association of Cross-border Cooperation “Lower Danube
Euroregion” and Tulcea County Administrative Territorial Unit throughout Tulcea County Council announces the launching of the
project “CLEAN RIVER”, founded by the European Union through Joint Operational Programme Romania-Ukraine 2014-2020,
with ENI co-financing amounting to 4.353.696 euro, meaning 20.733.606,46 lei.
“CLEAN RIVER” project overall objective is the Prevention and exclusion of emergency situations caused by man-made disasters
in sewage systems in Danube Delta border area.
The specific objectives of the project are:
So1: Prevention of emergency situations caused by man-made disasters by improving the water sewage system infrastructure
located in the proximity of Danube Delta Border area throughout construction, rehabilitation and modernization works of 11,226 km
sewage network, 2 pumping station set up in Izmail city and Izmail District and rehabilitation of 1,315 km sewage network, 1
wastewater treatment plant and 2 wastewater pumping stations of Tulcea County Hospital. ;
SO2: Enhancing the stakeholders capacity to prevent, monitoring and control of emergency situations caused by man-made
disaster in Danube Delta Border area throughout implementation of joint cross border actions: setting up 1 Joint Monitoring
System, development of 1 Joint Cross-border Investment Euroregion Strategy and 1 common Capacity Building Program.
The project “CLEAN RIVER ”will be implemented in the period 29 June 2019 - 28 June 2022.
On 25.02.2021 will be organized Information Seminar and Workshop in Sulina, to the Mila 2 Pension, Tulcea County.
For more information, contact person is: Mr. Bogos Octavian- Project coodinator B2, phone: 0040771613514, e-mail:
cleanriver.actedj@gmail.com
The Joint Operational Programme Romania-Ukraine 2014-2020 is financed by the European Union through the European
Neighborhood Instrument and co-financed by the participating countries in the Programme.

Joi, 18 Februarie 2021 00:00

Cele mai bune parfumuri pentru bărbați

Nu există un simț la fel de puternic și de evocator ca mirosul. Cele mai bune parfumuri de bărbați nu sunt numai un detaliu final perfect pentru ținuta ta, ci, de asemenea, au o semnificație emoțională.

Vei emana senzualitate cu un parfum bărbați cu scorțișoară, te vei ușor și fresh cu câteva note florale sau alege mosc pentru un sentiment de masculinitate. Fiecare om are un parfum cheie pe care îl preferă! Dacă nu ai încă unul, atunci explorează lista noastră cu cele mai bune 10 mărci de parfumuri pentru bărbați, pentru a găsi unul!

  • 1. Polo Blue De Ralph Lauren
  • Ralph Lauren este o companie americană care oferă îmbrăcăminte de lux, accesorii și parfumuri din 1967. Marca este un nume mare printre primele 10 mărci de parfumuri din lume. Parfumul său Polo Blue are un miros picant de mosc. Evocând un sentiment de libertate, se inspiră din cerul albastru, energia din apele deschise și o explozie de prospețime din aer. Ambalat într-o sticlă albastră vibrantă cu un capac de argint, acesta va dura cu siguranță toată ziua.

  • 2. Lacoste Eau De Blanc
  • Compania franceză Lacoste este renumită pentru linia de tricouri din 1933. Cu toate acestea, oferă o gamă largă de încălțăminte, îmbrăcăminte sport, ochelari și parfumuri. Evoluând ca un nume foarte apreciat al mărcilor de parfumuri, Eau De Blanc de la Lacoste este un parfum bărbați clasic cu o notă de top de rozmarin și trandafiri. Notele de bază sunt cedru, piele și piele de căprioară. Combinate, fac un parfum bărbați care durează până la 8 ore și care te va face mai sigur pe tine.

  • 3. Davidoff Cool Water Man Summer Caribbean
  • Înființat în anii 1980 de Zino Davidoff, Davidoff oferă o experiență de lux. Brandul și-a lansat primul parfum în 1984 și a devenit una dintre cele mai scumpe mărci de parfumuri între timp. David Water’s Cool Water Man Summer Caribbean este unul dintre cele mai iconice parfumuri lansate de marcă în 1988. Nota de vârf cuprinde lavandă și mentă, în timp ce nota de bază este mușcată, iasomie, coriandru picant și mușchi de stejar. Acestea oferă un sentiment de relaxare și prospețime care poate dura toată ziua.

  • 4. Bvlgari Man In Black
  • Bvlgari este un brand italian de lux care produce o gamă largă de bijuterii, ceasuri, accesorii, articole din piele și parfumuri. Din 1884, Bvlgari este considerată una dintre cele mai scumpe mărci de parfumuri. Parfumul Man In Black a fost lansat pentru a sărbători cei 130 de ani ai mărcii. Acest parfum barbaesc este un amestec de chihlimbar, condimente, păduri și rom natural. Notele de vârf se compun din tutun picant vibrant, în timp ce notele principale sunt benzoin, fasole Tonka și lemn de guaiac. Împreună creează un parfum puternic care poate dura până la cinci ore.

  • 5. Apă de toaletă Hugo Boss Selection
  • Fondată în 1924 în Germania, Hugo Boss este o casă de modă de lux care oferă soluții complete de garderobă. Hugo Boss’s Selection Eau De Toilette vine cu sentiment de modernitate și energie. Acesta parfum bărbați este pentru indivizii ambițioși. Notele de vârf de piper roz, mandarină, lămâie și bergamotă vibrantă îl fac să aibă un miros încântător. Notele de anason, ace de cedru, mușcată, îl fac mai cald. În timp ce notele de bază de paciuli, lemn de santal și vetiver creează o aromă bine echilibrată.

  • 6. Nautica Men Blue Eau De Toilette
  • Nautica este o marcă de îmbrăcăminte mult iubită din America. Fondată în 1983, Nautica oferă o gamă largă de articole de îmbrăcăminte, accesorii, lucruri pentru casă, ceasuri și parfumuri. Nautica’s Men Blue Eau De Toilette este un parfum pentru omul încrezător, energic și dinamic. Ideal pentru îmbrăcămintea de zi cu o durată de aproximativ 3 ore, această alegere este cel mai rentabil produs al companiei. Vine cu note de vârf de ananas, piersică și bergamotă. Notele de mijloc cuprind iasomie și nufer și note de bază din lemn de santal, mosc și cedru. Împreună fac un parfum bărbați acvatic și relaxant în adevăratul sens al cuvântului.

    PREŞEDINTE DISPOZIŢIA NR. 49

    din 17 februarie 2021

    privind: convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Judeţean Galaţi pentru marţi, 23 februarie 2021, ora 1400

    Costel Fotea, Preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi;

    Având în vedere referatul de fundamentare al Secretarului general al judeţului Galaţi;

    Având în vedere prevederile art. 179 alin. (1), (2) lit. a), (6) şi ale art. 134 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

    Având în vedere prevederile art. 63 alin. (1), alin. (2) lit. a) din Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Judeţean Galaţi, aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean Galaţi nr. 173/30 iulie 2020;

    Având în vedere prevederile art. 190 alin. (3) și (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

    În baza prevederilor art. 196 alin. (1) lit. b) din Codul administrativ,

    D I S P U N E:

    Art.1. Se convoacă în şedinţă ordinară Consiliul Judeţean Galaţi pentru marţi, 23 februarie 2021, ora 1400, cu următorul proiect al ordinii de zi:

  • 1. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Bălăşeşti (U.A.T. a comunei Bălăşeşti).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 2. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Barcea (U.A.T. a comunei Barcea).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 3. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al oraşului Bereşti (U.A.T. a oraşului Bereşti).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 4. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Brăhășești (U.A.T. a comunei Brăhășești).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 5. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Cerţeşti (U.A.T. a comunei Cerţeşti).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 6. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Drăguşeni (U.A.T. a comunei Drăguşeni).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 7. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Fârțănești (U.A.T. a comunei Fârţăneşti).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 8. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Folteşti (U.A.T. a comunei Folteşti).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 9. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Fundeni (U.A.T. a comunei Fundeni).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 10. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Ghidigeni (U.A.T. a comunei Ghidigeni).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 11. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Gohor (U.A.T. a comunei Gohor).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 12. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Iveşti (U.A.T. a comunei Iveşti).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 13. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Jorăşti (U.A.T. a comunei Jorăşti).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 14. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Măstăcani (U.A.T. a comunei Măstăcani).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 15. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Movileni (U.A.T. a comunei Movileni).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 16. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Oancea (U.A.T. a comunei Oancea).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 17. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Priponeşti (U.A.T. a comunei Priponeşti).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 18. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Scânteieşti (U.A.T. a comunei Scânteieşti).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 19. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Schela (U.A.T. a comunei Schela).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 20. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Şendreni (U.A.T. a comunei Şendreni).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 21. Avizarea Planului de acţiune pentru anul 2021 privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Local al comunei Vlădeşti (U.A.T. a comunei Vlădeşti).
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 22. Aprobarea criteriilor de evaluare a performanțelor profesionale individuale pentru personalul contractual angajat în cadrul spitalelor din reţeaua Consiliului Judeţean Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 23. Solicitarea adresată Consiliului Local al municipiului Galați de trecere a unui bun imobil (teren) din domeniul public al municipiului Galați și administrarea Consiliului Local al municipiului Galați în domeniul public al judeţului Galaţi și în administrarea Consiliului Județean Galați.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 24. Aprobarea proiectului “Centrul de tip respiro pentru persoane adulte cu dizabilităţi” în cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 25. Modificarea Hotărârii nr. 258 din 17 decembrie 2020 privind aprobarea valorii totale a proiectului „Reabilitarea și modernizarea infrastructurii de transport regional între localitățile Corod – Drăgușeni (DJ251A)”.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 26. Aprobarea parteneriatului dintre UAT Județul Galați prin Consiliul Judeţean Galaţi, Asociația Persoanelor cu Handicap “Sporting Club”, Federația pentru Accesibilizarea României și Asociația Consultanților și Experților în Economie Socială România în vederea implementării proiectului „DA – pentru dezvoltare locală/județeană! DA – pentru ONG uri active în comunitate!”.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 27. Aprobarea indicatorilor tehnico economici rezultaţi din documentaţia SF (Studiu de Fezabilitate) cu elemente de DALI (Documentaţia de Avizarea Lucrărilor de Intervenţii) privind realizarea obiectivului de investiţie: Închiderea Centrului de asistenţă pentru copilul cu cerinţe educative speciale Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 28. Modificarea Hotărârii Consiliului Judeţean Galaţi nr. 102 din 17 mai 2018 privind aprobarea parteneriatului între UAT Județul Galați prin Consiliul Județean Galați și Consiliul Raional Hîncești, Republica Moldova și asumarea unor obligații ce revin Consiliului Județean Galați, în vederea implementării proiectului ”Health in Good Hands - Bigger Hospitals, Better Care, Best Doctors for people in the border area Romania – Republic of Moldova”.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 29. Aprobarea parteneriatului între UAT Județul Galați prin Consiliul Județean Galați, UAT Comuna Costache Negri prin Consiliul Local al comunei Costache Negri și Muzeul de Istorie ”Paul Păltănea” din Galați în vederea realizării proiectului «Proiectare pentru consolidarea, restaurarea, reabilitarea și punerea în valoare a Casei Memoriale „Costache Negri”» și asumarea unor obligații ce revin Consiliului Județean Galați, în vederea implementării proiectului.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 30. Majorarea nivelului alocațiilor de hrană în anul 2021 pentru consumurile colective din cadrul Spitalului Clinic de Boli Infecțioase “Sf. Cuv. Parascheva” Galați și Spitalului de Pneumoftizilogie Galați, pentru pacienții internați diagnosticați COVID-19, față de nivelul prevăzut în H.G. nr. 851/2018 privind nivelul alocațiilor de hrană pentru consumurile colective din unitățile sanitare publice.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 31. Rapoarte, informări, întrebări, interpelări, diverse.
  • Art.2. Proiectele de hotărâri însoţite de materialele de fundamentare, rapoartele şi informările, vor fi comunicate în format electronic consilierilor judeţeni cel târziu până la data comunicării prezentei dispoziţii.

    Art.3. Comisiile de specialitate care sunt abilitate să avizeze proiectele de hotărâre supuse dezbaterii sunt indicate în fiecare proiect de hotărâre în parte, în funcţie de aria de competenţă a comisiei respective.

    Art.4. Consilierii judeţeni pot depune amendamente asupra proiectelor de hotărâri supuse dezbaterii, în baza prevederilor art. 138 alin. (12) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, cu respectarea procedurii prevăzute de art. 67 alin. (12) din Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Judeţean Galaţi, aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean Galaţi nr. 173/30 iulie 2020.

    Art.5. Prezenta dispoziţie va fi adusă la cunoştinţă publică prin mass-media, va fi afişată la sediul şi pe pagina de internet a Consiliului Judeţean Galaţi.

    Art.6. Şedinţa se va desfăşura fără prezenţa fizică a consilierilor judeţeni, utilizând mijloace electronice de comunicare simultană la distanţă.

    P R E Ş E D I N T E,

    Costel Fotea

        Contrasemnează pentru legalitate:

          Secretarul General al Judeţului 

                           Ionel Coca

    Galați, 17 Februarie 2020. Asociația Joc Responsabil continuă seria seminariilor din cadrul Programului „Antrenat de Majorat” dedicat adolescenților aflați în pragul majoratului și, pe fondul pandemiei de coronavirus, și-a adaptat formatul, lansând o variantă online de campanie educativă. Liceul Tehnologic Paul Dimo și Liceul Tehnologic Radu Negru din Galați au beneficiat de un astfel de seminar.  Programul de educare „Antrenat de Majorat” este dezvoltat și implementat de Asociația Joc Responsabil cu sprijinul financiar al Game World.

    Sub forma unor discuții interactive, care au avut loc pe o platformă online de videoconferințe, Dr. Cristian Andrei, psihiatru, expert în problematica jocurilor de noroc și ambasador al Asociației Joc Responsabil, le-a vorbit celor aproape 100 de elevi din clasele a XI-a și a XII-a ale Liceului Tehnologic Paul Dimo și Liceului Tehnologic Radu Negru din Galați despre conceptul de noroc, ce este cu adevărat important în relaționarea socială și cum trebuie să reacționeze adolescenții la tentațiile divertismentului adresat adulților. De asemenea, Dr. Cristian Andrei a subliniat modul în care adolescenții trebuie să se poziționeze în raport cu valoarea și câștigarea banilor și a vorbit despre modalitățile de afirmare a adolescenților, altfel decât prin consumul de distracție sau câștigul rapid de bani.

    Antrenat pentru Majorat își propune să abordeze adolescenții din mai multe perspective – jocuri, bani, prietenie, noroc – precursori care pot duce la tulburarea de control în jocul de noroc. Dacă educăm adolescenții, vom avea viitori adulți responsabili care, dacă vor dori să consume servicii de joc de noroc, o vor face în cunoștință de cauză”, a spus Dr. Cristian Andrei.

    „Profesori și elevi am încercat să definim „norocul” și „ghinionul” pentru ca în final să realizăm că, de fapt, ghinionul este o altă față a norocului și că o persoană câștigă atunci când a învățat să piardă. Activitatea a fost antrenantă și s-a desfășurat într-o atmosferă destinsă, propice comunicării, dr. Cristian Andrei fiind posesor al unui fin simț al umorului. Seminarul a fost un adevărat prilej de reflecție și de clarificare a anumitor lucruri atât pentru tinerii aflați la vârsta majoratului, cât și pentru cadrele didactice”, spune Narcisa Moisii, organizatorul întâlnirii de la Liceul Tehnologic Paul Dimo din Galați.

    Prin lansarea campaniei online „Antrenat de Majorat”, Asociația Joc Responsabil își continuă implicarea în proiecte de responsabilitate socială, folosind tehnologia pentru a se adapta noului context generat de actuala pandemie. Totodată, este o dovadă a angajamentului industriei jocurilor de noroc de a se implica pe termen lung în comunitățile în care își desfășoară activitatea precum și a solidarității față de întreaga societate pentru a trece cu bine peste această perioadă dificilă.

    „Piața jocurilor de noroc s-a dezvoltat mult în ultimii ani, iar operatorii din această industrie, la fel ca orice actor important dintr-o economie, trebuie să acționeze astăzi astfel încât să fie responsabili față de toți cei cu care interacționează direct și indirect. Știm cu toții că, practicate fără măsură, jocurile de noroc pot genera probleme sociale, tocmai de aceea, prin intermediul Antrenat de Majorat ne propunem să contribuim activ la educarea tinerilor privind adoptarea unei atitudini responsabile față de tot ceea ce înseamnă distracție pentru adulți și implicit față de jocurile de noroc”, spune Ovidiu Iosif, Director Executiv al Asociației Joc Responsabil.

    Miercuri, 17 Februarie 2021 00:00

    COMUNICAT DE PRESĂ 17 FEBRUARIE 2021

    Asociația pentru Dezvoltare Durabilă Prut Dunăre Galați, în calitate de lider, împreună cu partenerii Asociaţia Grup Local Pescăresc "Dunărea Dolj, Asociația Grupul Local de Pescuit Dunărea Călărășeană și Asociația Valea Mostiștei anunță lansarea proiectului ”Rețea pescărească de călătorii”, cod SMIS 136902. Proiectul este finanțat prin Programul Operațional de Pescuit și Afaceri Maritime (POPAM) 2014-2020, Măsura III.4 – Activități de cooperare.

    Obiectivul general al proiectului:

    • Valorizarea cooperării între FLAG Galați, FLAG Dunărea Călărășeană, FLAG Valea Mostiștei si FLAG ”Dunărea Dolj” prin promovarea în comun a oportunităților turistice la nivelul celor 4 teritorii pescărești.

    Obiective specifice:

    - Consolidarea capacității celor patru FLAG-uri de a coopera în domeniul diversificării în sectorul pescăresc prin asigurarea de resurse materiale și umane la nivelul celor 4 organizații.

    - Creșterea gradului de cunoaștere a zonelor pescărești în vederea valorizarii în comun a potențialului turistic.

    - Creșterea gradului de vizibilitate și promovare a teritoriului FLAG prin acțiuni de informare și conștientizare asupra oportunităților turistice la nivelul celor patru teritorii.

    Acțiuni/Rezultate așteptate: Prin proiectul ”Rețea pescărească de calatorii” sunt vizate activități de identificare a oportunităților turistice la nivelul celor patru zone, selectarea celei mai bune oportunități turistice din punct de vedere al vizibilității și atractivității pentru potențialii vizitatori și promovarea lor la nivelul teritoriilor prin instrumente specifice de vizibilitate. Astfel, prin realizarea unui film se vor reliefa aspecte materiale și imateriale ale zonelor pescărești redate prin oameni, obiective, imagini, peisaje, interviuri, etc, realizarea unei hărți interactive a celor 4 zone pescărești ce va transpune în diferite ipostaze activități, tradiții, obiceiuri (harta va reprezenta stilistic zona, va evidenția, prin icon-uri specifice, punctele de interes care vor detalia o bază de informații constituite din materiale video, fotografii, imagini panoramice). Acestea se vor integra într-o platforma web interactivă ce va cuprinde informații despre cele 4 teritorii, o colecție de opțiuni turistice, diverse, consistente și autentice. Platforma va fi realizată într-o abordare integrată și intuitivă în raport cu așteptările utilizatorilor, iar conținutul va contura vizitatorilor oportunități de turism tematic (de la agrement până la gastronomia din fiecare zonă pescărească). Platforma va fi optimizată și va fi redată și într-o aplicație de tip android listată în Google play pentru maximizarea impactului.

    Durata de implementare a proiectului: 12 luni.

    Valoarea totală a proiectului: 927.218,89 lei, din care valoare nerambursabilă eligibilă : 927.218,89 lei (695.414,17 lei din FEPAM și 231.804,72 lei din Bugetul național).

     

    Date de contact:

    Asociația pentru Dezvoltare Durabilă Prut Dunăre Galați: telefon 0236344026, e-mail: office@flagalați.ro;

    Asociaţia Grup Local Pescăresc "Dunărea Dolj: telefon 0351427925, e-mail: office@dunăreadolj.ro

    Asociația Grupul Local de Pescuit Dunărea Călărășeană: telefon 0736639472, e-mail: office@dunareacalaraseana.ro;

    Asociația Valea Mostiștei: telefon: 0756129877, e-mail: asociatiavaleamostistei@gmail.com.

    Pagina 1 din 129