Advertorial

Advertorial

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de beneficiar, implementează proiectul “Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice, Sediul Primăriei Tecuci”, cod SMIS 117348. Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3 - ”Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiţii 3.1 - ”Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B-Clădiri publice”.

Perioada de implementare a proiectului: 01.05.2017-30.04.2020.

Valoarea totală a proiectului de este de 7.435.124,48 lei, din care:
Valoarea totală eligibilă este de 6.778.156,43 lei, din care:
- Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 5.761.432,97 lei (85%)
- Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul national: 881.160,33 lei (13%)
- Valoarea cofinanţării eligibile a Beneficiarului: 135.563,13 lei (2%)
Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 656.968,05 lei

Obiectivul general al proiectului:
Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon având ca prioritate sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, şi în sectorul locuinţelor în judeţul Galaţi, în particular la nivelul Municipiului Tecuci.

Rezultate aşteptate:
- Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
- Reducerea consumului anual specific de căldură cu impact asupra mediului pe termen lung şi asigurarea confortului ocupanţilor la costuri cât mai scăzute în exploatare;
- Executarea lucrărilor cu tehnologii şi materiale noi cu randamente ridicate care să asigure o durată de viaţă mai mare a sistemului de preparare apă caldă de consum.

Informaţii suplimentare despre proiect se pot obţine la Sediul Primăriei Municipiului Tecuci, str. 1 Decembrie 1918, nr.66 sau la telefon: 0372.364.111, e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro.
Persoană de contact: Constantin Rodica, manager proiect.

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de beneficiar, implementează proiectul “Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice, Sediul Primăriei Tecuci”, cod SMIS 117348. Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3 - ”Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiţii 3.1 - ”Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B-Clădiri publice”.

Perioada de implementare a proiectului: 01.05.2017-30.04.2020.

Valoarea totală a proiectului de este de 7.435.124,48 lei, din care:
Valoarea totală eligibilă este de 6.778.156,43 lei, din care:
- Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 5.761.432,97 lei (85%)
- Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul national: 881.160,33 lei (13%)
- Valoarea cofinanţării eligibile a Beneficiarului: 135.563,13 lei (2%)
Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 656.968,05 lei

Obiectivul general al proiectului:
Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon având ca prioritate sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, şi în sectorul locuinţelor în judeţul Galaţi, în particular la nivelul Municipiului Tecuci.

Rezultate aşteptate:
- Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
- Reducerea consumului anual specific de căldură cu impact asupra mediului pe termen lung şi asigurarea confortului ocupanţilor la costuri cât mai scăzute în exploatare;
- Executarea lucrărilor cu tehnologii şi materiale noi cu randamente ridicate care să asigure o durată de viaţă mai mare a sistemului de preparare apă caldă de consum.

Informaţii suplimentare despre proiect se pot obţine la Sediul Primăriei Municipiului Tecuci, str. 1 Decembrie 1918, nr.66 sau la telefon: 0372.364.111, e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro.
Persoană de contact: Constantin Rodica, manager proiect.

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de beneficiar, implementează proiectul “Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice, Sediul Primăriei Tecuci”, cod SMIS 117348. Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3 - ”Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiţii 3.1 - ”Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B-Clădiri publice”.

Perioada de implementare a proiectului: 01.05.2017-30.04.2020.

Valoarea totală a proiectului de este de 7.435.124,48 lei, din care:
Valoarea totală eligibilă este de 6.778.156,43 lei, din care:
- Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 5.761.432,97 lei (85%)
- Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul national: 881.160,33 lei (13%)
- Valoarea cofinanţării eligibile a Beneficiarului: 135.563,13 lei (2%)
Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 656.968,05 lei

Obiectivul general al proiectului:
Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon având ca prioritate sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, şi în sectorul locuinţelor în judeţul Galaţi, în particular la nivelul Municipiului Tecuci.

Rezultate aşteptate:
- Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
- Reducerea consumului anual specific de căldură cu impact asupra mediului pe termen lung şi asigurarea confortului ocupanţilor la costuri cât mai scăzute în exploatare;
- Executarea lucrărilor cu tehnologii şi materiale noi cu randamente ridicate care să asigure o durată de viaţă mai mare a sistemului de preparare apă caldă de consum.

Informaţii suplimentare despre proiect se pot obţine la Sediul Primăriei Municipiului Tecuci, str. 1 Decembrie 1918, nr.66 sau la telefon: 0372.364.111, e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro.
Persoană de contact: Constantin Rodica, manager proiect.

Societatea Transurb S.A. anunță că, elevii care beneficiază de reduceri la transportul public în comun conform HCL 110/28.03.2019, pot circula cu mijloacele de transport public local de călători până la data de 25 aprilie 2019 în baza vechiului abonament de călătorie, valabil până la data de 31 martie a.c..

Condiții de călătorie:

  • Elevii să dețină la momentul călătoriei abonamentul valabil până la data de 31 martie 2019 și să îl prezinte echipelor de control la solicitarea acestora;
  • Elevii au obligativitatea ca până la data de 25 aprilie 2019 să achiziționeze noul abonament de călătorie, valabil pentru perioada aprilie-august 2019.

Precizăm că, aceste demersuri sunt efectuate pentru a veni în întâmpinarea și sprijinul elevilor care încă nu au reușit să intre în posesia abonamentelor de călătorie, valabile pentru perioada aprilie-august 2019, eliberate prin intermediul tabelelor întocmite de unitățile școlare din care fac parte.

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de beneficiar, implementează proiectul „Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice din Municipiul Tecuci –  Cantina Ajutor Social, str. Elena Doamna, nr.2, localitatea Tecuci, judeţul Galaţi” , Cod SMIS: 118530. Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 3 ”Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiții 3.1 – Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, Operațiunea B – Clădiri publice.

Perioada de implementare a proiectului: 01.09.2017  -  30.09.2019

Valoarea totală a proiectului este de 966.106,06 lei, din care:

Valoarea totală eligibilă este de 854.122,80 lei din care:

  • Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 726.004,38 (85%) lei
  • Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național: 111.035,96 (13%) lei
  • Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului: 17.082,46 (2%) lei

Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 111.983,26 lei

Obiectivul general al proiectului:

Creșterea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice de la nivelul Municipiului Tecuci, în particular la nivelul clădirii Cantinei de Ajutor Social, care să conducă la un consum redus de energie și limitarea emisiilor de gaze cu efect de seră.

Rezultate aşteptate:

  • Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
  • Reducerea consumului anual specific de caldură cu impact asupra mediului pe termen lung şi asigurarea confortului ocupanţilor la costuri cât mai scazute în exploatare.

Informaţii suplimentare despre proiect se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Tecuci,  str. 1 Decembrie 1918, nr. 66 sau la telefon: 0372.364.111 , e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro

Persoană de contact: Ioan Pop, manager proiect

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de beneficiar, implementează proiectul „Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice din Municipiul Tecuci –  Cantina Ajutor Social, str. Elena Doamna, nr.2, localitatea Tecuci, judeţul Galaţi” , Cod SMIS: 118530. Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 3 ”Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiții 3.1 – Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, Operațiunea B – Clădiri publice.

Perioada de implementare a proiectului: 01.09.2017  -  30.09.2019

Valoarea totală a proiectului este de 966.106,06 lei, din care:

Valoarea totală eligibilă este de 854.122,80 lei din care:

  • Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 726.004,38 (85%) lei
  • Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național: 111.035,96 (13%) lei
  • Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului: 17.082,46 (2%) lei

Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 111.983,26 lei

Obiectivul general al proiectului:

Creșterea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice de la nivelul Municipiului Tecuci, în particular la nivelul clădirii Cantinei de Ajutor Social, care să conducă la un consum redus de energie și limitarea emisiilor de gaze cu efect de seră.

Rezultate aşteptate:

  • Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
  • Reducerea consumului anual specific de caldură cu impact asupra mediului pe termen lung şi asigurarea confortului ocupanţilor la costuri cât mai scazute în exploatare.

Informaţii suplimentare despre proiect se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Tecuci,  str. 1 Decembrie 1918, nr. 66 sau la telefon: 0372.364.111 , e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro

Persoană de contact: Ioan Pop, manager proiect

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de beneficiar, implementează proiectul „Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice din Municipiul Tecuci –  Cantina Ajutor Social, str. Elena Doamna, nr.2, localitatea Tecuci, judeţul Galaţi” , Cod SMIS: 118530. Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 3 ”Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiții 3.1 – Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, Operațiunea B – Clădiri publice.

Perioada de implementare a proiectului: 01.09.2017  -  30.09.2019

Valoarea totală a proiectului este de 966.106,06 lei, din care:

Valoarea totală eligibilă este de 854.122,80 lei din care:

  • Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 726.004,38 (85%) lei
  • Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național: 111.035,96 (13%) lei
  • Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului: 17.082,46 (2%) lei

Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 111.983,26 lei

Obiectivul general al proiectului:

Creșterea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice de la nivelul Municipiului Tecuci, în particular la nivelul clădirii Cantinei de Ajutor Social, care să conducă la un consum redus de energie și limitarea emisiilor de gaze cu efect de seră.

Rezultate aşteptate:

  • Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
  • Reducerea consumului anual specific de caldură cu impact asupra mediului pe termen lung şi asigurarea confortului ocupanţilor la costuri cât mai scazute în exploatare.

Informaţii suplimentare despre proiect se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Tecuci,  str. 1 Decembrie 1918, nr. 66 sau la telefon: 0372.364.111 , e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro

Persoană de contact: Ioan Pop, manager proiect

Unitatea Administrativ Teritorială Judeţul Galaţi, în calitate de beneficiar, anunţă lansarea proiectului „Extindere şi modernizare variantă ocolitoare a municipiului Galaţi”, contractul de finanţare fiind semnat cu Ministerul Dezvăltorii Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional.

Acest proiect este finanţat prin Programul Operaţional Regional (POR) 2014-2020, Axa prioritară 6 Îmbunătăţirea infrastructurii rutiere de importanţă regională, Prioritatea de investiţii 6.1 Stimularea mobilităţii regionale prin conectarea nodurilor secundare şi terţiare la infrastructura TEN-T, inclusiv a nodurilor multimodale, Apel dedicat sprijinirii obiectivelor prevăzute de Aria prioritară 1 - Interconectarea regiunii Dunării a Strategiei Uniunii Europene privind regiunea Dunării AP 1b - Legături rutiere, feroviare şi aeriene.

Obiectivul general al proiectului vizează asigurarea unei rute de acces rutier extinsă şi modernizată ce face legatura între punctul estic, partea de nord şi punctul de ieşire vestic al municipiului Galaţi ca variantă ocolitoare cu statut de drum judeţean clasa tehnică II si III. Perioada de implementare a proiectului este de 57 de luni, respectiv între data de 01.09.2017 şi data de 31.05.2022.

Bugetul total al proiectului este de 135.196.480,11 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este în valoare de 132.492.550,48 lei, cofinanţarea eligibilă a UAT Judeţul Galaţi este în valoare de 2.703.929,63 lei, iar cea neeligibilă este în valoare de 0,00 lei.

Evenimentul de lansare a proiectului va avea loc în data de 9 aprilie 2019, ora 10:00, în Sala Mare a Consiliului Judeţean Galaţi din strada Eroilor, nr. 7 şi are drept obiectiv informarea comunităţii locale cu privire la activităţile şi rezultatele preconizate ale proiectului. Astfel, vor fi prezentate informaţii privind obiectivele proiectului, principalele activităţi ce urmează a fi derulate, detalii privind grupul ţintă, precum şi rezultatele aşteptate. La eveniment vor participa reprezentanţi ai Consiliului Judeţean Galaţi, ai partenerului – UAT Municipiul Galaţi, ai finanţatorului, precum şi ai instituţiilor mass-media locală şi regională.

Pentru informaţii suplimentare, persoana de contact este doamna Doina CUCU, manager proiect, Administrator public al judeţului Galaţi, Consiliul Judeţean Galaţi, telefon: 0236 302558, fax 0236 413031, e-mail: directiadezvoltare@yahoo.com.

Societatea Transurb S.A. anunță că, abonamentele destinate categoriilor  de persoane care beneficiază de facilități la transportul public local de călători, conform noii Hotărâri a Consiliului Local Galați din 28 martie 2019, vor fi eliberate începând cu data de 8 aprilie 2019 în baza următoarelor documente:

  • Persoanele fără venituri cu vârsta peste 65 ani (abonament redus cu 98% pe o linie) – act identitate, original și copie, adeverință eliberată de Agenția Naționala de Administrare Fiscală din care să rezulte că nu realizează venituri .
    • Abonamentele vor fi eliberate pe o perioadă de 3 luni.
  • Pensionarii care cumulează venituri din pensie de până la 2080 lei brut/lună ( abonament redus cu 98% pe o linie) - act identitate și cupon de pensie din  luna anterioară pentru care se solicită abonamentul, original și copie ;
    • Abonamentele vor fi eliberate pe o perioada de 3 luni sau 9 luni.
  • Pensionarii care cumulează venituri din pensie cuprinse între 2081 și 3500 lei brut/lună (abonament redus cu 50% pe o linie) - act identitate și cupon de pensie din  luna anterioară pentru care se solicită abonamentul, original și copie ;
    • Abonamentele vor fi eliberate lunar.
  • Pensionarii care cumulează venituri din pensie peste 3500 lei brut/lună (abonament redus cu 25 % pe o linie) - act identitate și cupon de pensie din  luna anterioară pentru care se solicită abonamentul, original și copie;
    • Abonamentele vor fi eliberate lunar.
  • Pensionarii de invaliditate care nu beneficiază de facilitățile prevăzute de Legea nr. 448/2006 și de HCL nr.126/2007, (abonament gratuit pe o linie) - act de identitate, cupon de pensie din luna anterioară pentru care
  • se solicită abonamentul și actele doveditoare privind   încadrarea într-un grad de handicap, original și copie;

    • Abonamentele vor fi eliberate în funcție de termenul de valabilitate a deciziei medicale, fără a se depăși data de 31.12.2019
  • Elevii din învățământul obligatoriu profesional și liceal acreditat/autorizat din municipiul Galați (abonament redus cu 98% pe o
  • linie) - act de identitate (după caz) și carnet de elev vizat pe anul 2018-2019 sau adeverință din care să rezulte că sunt elevi, original și copie;

    • Abonamentele vor fie liberate pe o perioadă de 5 luni (aprilie-august 2019).
  • Studenții înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, în instituțiile de învățământ superior acreditate, în vârstă de până la 26 ani, din municipiul Galați( abonament redus cu 98%pe o linie) - act de identitate și carnet student vizat pe anul 2018-2019 sau adeverință din care să rezulte calitatea de  student, original și copie;
    • Abonamentele vor fie liberate pe o perioadă de 6 luni (aprilie-septembrie 2019).
  • Șomerii indemnizați și șomerii neindemnizați (abonament redus cu 98% pe o linie) - act identitate și carnet de evidență vizat AJOFM pentru șomeri indemnizați, iar pentru cei neindemnizați document care să ateste că sunt în evidența AJOFM;
    • Abonamentele vor fi eliberate lunar.
  • Persoanele care obțin salariul minim pe economie de 2080 lei brut/lună (abonament redus cu 75% pe o linie) - act identitate, original și copie, adeverință din care să rezulte că solicitantul obține salariul minim pe economie. În cazul persoanelor încadrate cu, contract de muncă cu timp parțial vor prezenta, suplimentar, adeverință de la ANAF din care să rezulte veniturile lunare încasate.
  • Abonamentele vor fi  eliberate lunar.

    Societatea Transurb S.A. anunță că toate categoriile de persoane care beneficiaza de facilități la transportul public local de călători, vor putea circula cu mijloacele de transport în comun, în perioada 01-15 aprilie  2019, în baza vechiului abonament de călătorie acordat conform HCL 74/2018 (termen de valabilitate până la data de 31 martie 2019). Precizăm că noile abonamente vor fi eliberate începând cu data de 8 aprilie 2019.

    Facilitățile la transportul în comun au fost stabilite și aprobate în ședința Consiliului Local  din data de 28 martie a.c. și vizează următoarele categorii:

    • Persoanele fără venituri cu vârsta peste 65 ani și pensionarii care cumulează venituri din pensie de până la 2080 lei brut/lună beneficiază de abonament redus cu 98% (1 leu/lună) pe o linie;
    • Pensionarii care cumulează venituri din pensie cuprinse între 2081 și 3500 lei brut/lună, abonament redus cu 50% (25 lei/lună) pe o linie ;
    • Pensionarii care cumulează venituri din pensie peste 3500 lei brut/lună, abonament redus cu 25 % ( 37,50 lei/lună) pe o linie;
    • Pensionarii de invaliditate care nu beneficiază de facilitățile prevăzute de Legea nr. 448/2006 și de HCL nr.126/2007, abonament gratuit pe o linie;
    • Elevii din învățământul obligatoriu profesional și liceal acreditat/autorizat din municipiul Galați, abonament redus cu 98% ( 1 leu/lună) pe o linie;
    • Studenții înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, în instituțiile de învățământ superior acreditate, în vârstă de până la 26 ani, din municipiul Galați, abonament redus cu 98%(1 leu/luna) pe o linie;
    • Șomerii indemnizați și somerii neindemnizați, abonament redus cu 98% (1leu/luna) pe o linie;
    • Persoanele care încasează salariul minim pe economie de 2080 lei brut/lună beneficiaza de abonament redus cu 75% (12,50 lei/lună) pe o linie,

    Vă informăm că eliberarea abonamentelor se va realiza la toate punctele de comercializare titluri de călătorie începând cu data de 08 aprilie 2019.

    Următoarele categorii de persoane pot circula cu mijloacele de transport în comun în perioada 01-15 aprilie 2019 în baza acestor documente:

  • Persoanele care obțin salariul minim pe economie – actul de identitate și adeverința de la angajator  din care să rezulte venitul lunar încasat;
  • Persoanele înregistrate ca șomeri neindemnizați – actul de identitate si adeverință din care să reiasă că sunt în evidența AJOFM și sunt înregistrați ca someri neindemnizați.
  • Referitor la documentele necesare în baza cărora se vor elibera abonamentele de călătorie  destinate noilor  facilități acordate cetățenilor  municipiului  Galați și aprobate în ședința de Consiliu Local din data de  28 martie 2019  vom reveni cu o informare completă în următoarele zile.

    Pagina 1 din 104