Advertorial

Advertorial

Curățenia dormitorului include, desigur, lenjeria de pat. Pe lângă măturat și aspirat în cameră, trebuie să acordăm o atenție specială spațiului cel mai intim din zona noastră de odihnă: patul.

Pentru a avea grijă de sănătatea noastră este important să ne schimbăm cearșafurile cel puțin o dată pe săptămână, deoarece zi de zi se acumulează praf și de aici încep să apară acarienii care pot genera alergii. De asemenea, nu este nimic mai relaxant decât încheierea zilei între cearșafuri frumos mirositoare și lenjerii de pat moi, nu?

Lenjerii de pat vezi pe Emag ofertele zilei

Dar hei, uneori nu spălăm anumite piese de lenjerii de pat atât de des, deoarece este dificil să o faci. Mai ales pilote și cuverturi de pat, care devin grele odată îmbibate cu apă. Cele realizate din țesături obișnuite (bumbac și amestec sintetic de bumbac) sunt aproape întotdeauna lavabile la mașină, atâta timp cât încap în cuvă. Dacă mașina dvs. de spălat are capacitatea de a le spăla, atunci nu există nicio problemă, deoarece aceasta face toată treaba. Dar dacă nu aveți o mașină de spălat cu capacitate mare, cel mai ușor este să le trimiteți la spălătorie.

Dacă aveți norocul să dețineți una dintre acele mașini de spălat rufe minunate de mare capacitate, a face această treabă este o floare la ureche. Cheia este să urmați recomandările producătorului de lenjerii de pat și să luați în considerare câteva recomandări:

- Verificați mereu etichete. Primul lucru pe care trebuie să îl luăm în considerare sunt instrucțiunile. Cearșafurile, cuverturile de pat și plapumele nu sunt din același material, așa că trebuie să le spălăm separat, folosind o metodă specială pentru fiecare. Unele așternuturi au nevoie de apă rece, altele de apă caldă și altele de curățare chimică, așa că, dacă vrem să le păstrăm în stare bună, trebuie să urmăm instrucțiunile.

- Spălați separat. Trebuie să spălăm așternuturile separat de alte rufe. Pentru igienă și, de asemenea, pentru a evita scamele de pe haine lipite de ele. În plus, astfel vor avea spațiu suficient în mașina de spălat și vor fi curățate foarte bine.

- Apă caldă sau rece? Depinde de tipul de țesătură. Folosiți întotdeauna temperatura potrivită pentru fiecare fibre. Puteți folosi apă rece sau caldă pentru piese din țesătură sintetică sau bumbac. Este recomandat să evitați apa foarte fierbinte, deoarece reduce sau subțiază țesăturile.

- La spălătorie. Plapumele și husele din materiale delicate, cum ar fi lână și pene, au nevoie de curățare uscată. Prin urmare, atunci când sunt fabricate din aceste materiale, cel mai bine este să le duceți la spălătorie.

- Folosiți detergenți speciali. Alegeți un detergent delicat pentru rufe care să fie spălate la mașină. Pe lângă detergent, folosiți balsamuri de rufe, care lasă țesăturile foarte moi și cu o aromă extraordinară.

- Fiecare piesă necesită un ciclu de spălare diferit. Pentru așternuturile grele se recomandă un ciclu regulat, care să includă o putere de curățare sporită împotriva petelor și murdăriei. Pentru piese delicate de in sau lână, cel mai bine este să alegeți un ciclu soft de câteva minute, pentru a preveni uzura materialului.

- Uscătorul la temperatura potrivită. Cel mai bine este să alegeți temperatura scăzută sau medie. Aveți grijă, deoarece dacă utilizați o temperatură foarte ridicată pentru a usca țesăturile sintetice, acestea se pot micșora sau, în cel mai rău caz, arde. Dacă nu aveți un uscător, vă puteți agăța cearșafurile, cuverturile de pat și plapumele pe frânghie, la aer curat. Mai bine dacă este la soare.

- Satinul, caz special. Îngrijirea unei lenjerii de pat satinate este destul de ușoră, deoarece se poate spala la temperaturi mici, conform instrucțiunilor, de multe ori materialul nu necesită călcare, iar dacă e necesar se calcă pe partea mată. Folosește preferabil un detergent de rufe delicate și nu folosi uscătorul automat, deoarece vei scăpa de operațiunea de netezire. Usucă în aer liber și nu le lăsa timp îndelugat în soare, pentru a nu se decolora. Dacă ar fi să îi gasim un defect, am putea spune că unii oameni sunt deranjați de efectul de alunecare.

Vineri, 30 Iulie 2021 13:31

5 motive pentru a vizita Bali

Dacă îți dorești să ai parte de aventură viețîi tale, vei fi plăcut surprins să afli că există o multitudine de oferte vacante exotice pe care poți să le ai în vedere. Cercetând piață turistică, am găsit diverse bilete de avion accesibile către destinații de vis.

Unul dintre cele mai vizitate și iubite locuri de către aventurieri de pretutindeni este insula Bali din Indonezia. Dintre cele peste 17.000 de insule din Indonezia, Bali este în continuare cea mai vizitată destinație. Există nenumărate alte destinatii tropicale, dar pentru milioane de turiști în fiecare an, această insulă fascinantă este cea favorită.

Iată 5 motive pentru care ar trebui să vizitezi și tu Bali măcar o dată în viață: Plaje de vis

Lista nesfârșită a plajelor uimitoare este probabil cel mai evident motiv pentru a vizită acest paradis tropical din arhipelagul indonezian. Fiecare plajă are propriul său farmec, de la nisip alb moale și stânci de calcar la sporturi nautice extreme și scufundări. De la cartierele principale Kuta și cartierele luxoase Nușa Duă la plajele ascunse de turiști, suntem convinși că vei găși un loc pe gustul tău.

Cultură fermecătoare

Frumusețea insulei Bali este mult mai profundă decât aparențele lasă să se vadă. Insula găzduiește multe tradițîi culturale tradiționale care sunt practicate chiar și în ziua de azi. Balinezii organizează multe ceremonii și sărbători pe tot parcursul anului, multe dintre acestea fiind accesibile și turiștilor, de la festivalul Omed-Omedan până la paradă monstrului înainte de ziua tăcerii (Nyepi). De asemenea, poți să te bucuri de cultură balineza prin muzică, dans și arhitectură.

Aventură culinară

Solul bogat și fertil din Bali, precum și rețetele sale tradiționale fascinante, au creat o bucătărie distinctă. Mesele tradiționale din Bali pot fi savurate că mâncăruri de stradă sau mese rafinate. Mulți bucătari internaționali vizitează Bali pentru a înveța rețete și stiluri de gătit tradiționale locului. Nici meniurile internaționale nu te vor dezamăgi, pentru că poți găși cu ușurință restaurante cu specific american, mexican, grecesc, chinez, francez, indian etc.

Oameni calzi

 

Dacă vei stă de vorba cu persoane care au vizitat Bali, garantat vei auzi că balinezii sunt cei mai prietenoși oameni. Poți să îți faci prieteni noi mult mai ușor decât în alte părți ale lumii, deoarece localnicii sunt deseori interesați să poarte o conversație cu oricine, inclusiv cu turiștii. Amabilitatea și căldura lor autentică îi face pe turiști să se simtă că acasă.

Natura îți taie răsuflarea

Dincolo de plajele uimitoare și templele de vis, Bali este bogată în peisaje idilice. Pe insula vei găși zone muntoase cu verdeață, lacuri pitorești, cascade superbe, câmpuri de orez, grădini de flori, râuri sacre și canioane secrete.

Tot ce trebuie să știți înainte de a cumpăra cel mai bun televizor

Fie pentru că televizorul nostru actual s-a stricat, fie că dorim pur și simplu să achiziționăm unul mai bun, suntem conștienți de noutățile care există pe piață. Toată lumea ajunge în același punct: ce televizor ar trebui să cumpăr? Atunci când cumpărăm un televizor nou, există diferiți factori de care trebuie să ținem cont pentru a face achiziția corectă. Dacă acum câțiva ani a fost luată în considerare doar dimensiunea, acum trebuie să punem preț și pe detalii speciale în alte aspecte.

Mărimea contează?

În cazul televizoarelor, se întâmplă ceva similar cu ceea ce s-a întâmplat cu telefoanele mobile acum aproape zece ani. Dacă înainte telefoanele care se vindeau cel mai mult aveau un ecran între patru și cinci inci, de când Samsung a introdus gama Samsung Galaxy Note, toate smartphone-urile de toate mărcile au început să aibă ecrane mai mari de șase inci. Ceva similar s-a întâmplat cu televizoarele. Deși acum câteva decenii televizoarele aveau aproximativ 24-30 inci vorbim aici de tv 80 cm aproximativ, acum vedem cum au devenit populare modelele care încep de la 45-50 inci , ajungând chiar la 75 sau 85 inci. Dacă sunteți în căutarea unui televizor cu care să vă bucurați de conținut, recomandările noastre sunt ca alegerea să fie de 55 inci și, ori de câte ori circumstanțele o permit, puteți crește dimensiunea. Ori de câte ori aveți dubii între două dimensiuni, vă recomandăm să o alegeți pe cea mai mare, deoarece astăzi cu rezoluții 4K, dimensiunea nu mai este o limitare, ci un avantaj.

Ecranul: culori vii, contrastante și luminoase

Acum intrăm pe deplin în aspectul principal care face ca imaginile de pe televizorul nostru să pară clare, cu luminozitate și tot felul de detalii. Este un factor care influențează foarte mult prețul și pe care trebuie să îl cunoaștem pentru a justifica investiția. Televizoarele mai ieftine cu un ecran LED oferă o calitate a imaginii acceptabilă, cu toate acestea, în momentele în care este o scenă întunecată, de exemplu, luminozitatea ecranului face ca conșinutul să se vadă prost. Acest lucru se întâmplă din cauza modului în care ecranul luminează fiecare zonă, ceea ce face dificilă tratarea luminii în anumite puncte.

În gama largă de televizoare, există diferite tipuri de panouri, LCD, OLED, QLED sau cele mai noi de pe piață, cele mai recente care sosesc: tehnologia Mini LED, a Samsung. În cazul noilor televizoare Samsung Neo QLED, ecranul său încorporează tehnologia Quantum Matrix. Dacă adăugăm la această tehnologie Samsung Quantum Dot, ne asigurăm că televizoarele reproduc sută la sută din volumul culorilor, într-un mod clar. Rezultatul, pe lângă o calitate incredibilă a imaginii, este o reducere a consumului electric, deoarece fiecare zonă a panoului funcționează independent, în loc să facă totul complet.

Procesor: creierul din spatele televizorului

Procesorul este una dintre părțile fundamentale ale televizoarelor de astăzi. Se ocupă, așa cum sugerează și numele său, de procesarea și reproducerea imaginii cât mai bine posibil. În cazul Samsung, la partea hardware a procesorului său Neo QLED, se adaugă utilizarea inteligenței artificiale (AI). În acest fel, televizorul în sine poate regla luminozitatea și nivelurile de culoare independent în funcție de scena redată și poate optimiza calitatea imaginii la rezoluția televizorului. Acest lucru se realizează datorită celor 16 rețele neuronale care analizează și îmbunătățesc calitatea imaginii pixel cu pixel până la 8K , indiferent de rezoluția originală a conținutului.

Televizor 80 cm cautati pe Emag

În acest caz, utilizarea AI prezentă în procesor nu se aplică doar imaginii, ci și sunetului emis de cele șase difuzoare ale sale. Iar Samsung o face cu tehnologia sa OTS + (Object Tracking Sound +) care reproduce sunetul scenelor cu efect 3D și similar cu ceea ce am avea cu un echipament Home Cinema și cu mai multe difuzoare împrăștiate prin casă. Deși este o idee bună să ne completăm televizorul cu un soundbar bun, televizoarele de astăzi au îmbunătățit mult calitatea sunetului.

Unitatea Administrativ - Teritorială Municipiul Galați anunță finalizarea implementării proiectului cu titlul „ Creşterea performanţei energetice a blocurilor de locuinţe D din cartierul Micro 13B şi PR3A din cartierul Micro 21 din municipiul Galaţi”, cod MySMIS 117881, finanțat  prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 3 - Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiții 3.1 - Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice și în sectorul locuințelor, Operațiunea A – Clădiri rezidențiale, în baza contractului de finanțare nr. 4445 din 14.06.2019  încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, în calitate de Organism Intermediar.

Obiectivul general al proiectului constă în sprijinirea îmbunătăţirii eficienţei energetice a clădirilor rezidențiale din municipiul Galați, ceea ce va conduce la reducerea consumului de energie contribuind astfel la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră.

Obiectivul specific al acestui proiect a constat în creșterea performanței energetice a celor 101 apartamente ale blocurilor D din cartierul Micro 13 B și PR3A din cartierul Micro 21 ale municipiului Galați, cu efecte favorabile asupra calității mediului ambiental și a sănătății locuitorilor, prin reducerea cu minim 40 % a consumurilor pentru încalzire și scăderea sub 90 kW/m2an a energiei consumate.

Rezultate obținute:

În urma implementării proiectului a avut loc reabilitarea termică a celor două imobile, prin aplicarea de termosistem, înlocuire tâmplărie exterioară cu tâmplărie din profile PVC cu geam termoizolator, termoizolarea planșeelor dinspre spațiile neîncălzite, schimbarea lămpilor de iluminat cu lămpi tip LED, dotarea cu lift modern a blocului PR3A.

Impactul proiectului

Proiectul, pe lângă rezultatele pozitive directe, generează pe parcursul implementării și după implementare următoarele beneficii:

- îmbunătățirea condițiilor de igienă și confort termic interior;

- reducerea pierderilor de căldură și a consumurilor energetice;

- reducerea costurilor de întreținere pentru încălzire și apă caldă de consum.

Beneficiari ai rezultatelor proiectului sunt atât locuitorii actuali cât și cei viitori, precum și întreaga comunitate/populație din zonă prin efectul benefic asupra mediului înconjurător, ca urmare a reducerii emisiilor de carbon.

Valoarea totală a proiectului este de 2.019.550,46 lei, din care valoarea nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională și Bugetul de stat este de 1.123.420,93  lei.

Perioada implementare : 07.02.2017-  31.07.2021.

Informaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0236307703, Manager proiect – domnul Burtea Ionel,  e-mail ionel.burtea@primariagalati.ro 

PREŞEDINTE DISPOZIŢIA NR. 329

din 21 iulie 2021

privind: convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Judeţean Galaţi pentru marţi, 27 iulie 2021, ora 1400 la sediul Consiliului Judeţean Galaţi din str. Eroilor nr. 7B

Costel Fotea, Preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi;

Având în vedere referatul de fundamentare al Secretarului general al judeţului Galaţi;

Având în vedere prevederile art. 179 alin. (1), (2) lit. a), (6) şi ale art. 134 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

Având în vedere prevederile art. 63 alin. (1), alin. (2) lit. a) din Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Judeţean Galaţi, aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean Galaţi nr. 173/30 iulie 2020;

Având în vedere prevederile art. 190 alin. (3) și (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

În baza prevederilor art. 196 alin. (1) lit. b) din Codul administrativ,

D I S P U N E:

Art.1. Se convoacă în şedinţă ordinară Consiliul Judeţean Galaţi pentru marţi, 27 iulie 2021, ora 1400, la sediul Consiliului Judeţean Galaţi din str. Eroilor nr. 7B cu următorul proiect al ordinii de zi:

  • 1. Acceptarea transferului managementului asistenței medicale pentru Spitalul Municipal „Anton Cincu” Tecuci, de la Consiliul Local al municipiului Tecuci la Consiliul Județean Galați, precum și a trecerii din domeniul public al municipiului Tecuci și administrarea Spitalului Municipal „Anton Cincu” Tecuci în domeniul public al județului Galați și administrarea Consiliului Judeţean Galaţi a imobilelor (construcții și terenuri aferente) în care funcționează Spitalul Municipal „Anton Cincu” Tecuci.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 2. Modificarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului Judeţean Galaţi, aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean Galaţi nr. 173 din 30 iulie 2020.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 3. Modificarea statului de funcţii al aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 4. Modificarea organigramei şi a statului de funcţii ale Muzeului de Artă Vizuală Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 5. Modificarea organigramei şi a statului de funcţii pentru Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă “Sf. Apostol Andrei” Galaţi, spital din reţeaua Consiliului Judeţean Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 6. Aprobarea Contractului – Cadru de delegare a gestiunii serviciului de transport public județean de persoane prin curse regulate în aria teritorială de competență a UAT Județul Galați.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 7. Aprobarea Regulamentului pentru controlul circulaţiei autovehiculelor cu depăşiri de greutate / gabarit, constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor pentru nerespectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pe drumurile judeţene din judeţul Galaţi.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 8. Aprobarea parteneriatului între Județul Galați, prin Consiliul Județean Galați, și Asociația Persoanelor cu Handicap „Sporting Club” Galați în vederea organizării competiției sportive „Cupa Danubius”, ediția 2021.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 9. Aprobarea parteneriatului între Județul Galați, prin Consiliul Județean Galați, și Patronatul Întreprinderilor Mici și Mijlocii Galați în vederea organizării unor evenimente cu un rol important în dezvoltarea economică a județului Galați.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 10. Aprobarea parteneriatului între Județul Galați, prin Consiliul Județean Galați, și Asociația Militarilor Veterani și Veteranilor cu Dizabilități „Sf. Mare Mucenic Dimitrie – Izvorâtorul de Mir” în vederea organizării evenimentului caritabil „Fir întins pentru ajutor”.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 11. Modificarea Hotărârii nr. 162 din 27 iulie 2017 privind aprobarea proiectului, a cheltuielilor legate de proiect, precum și a acordului de parteneriat pentru realizarea obiectivului „Reabilitarea și modernizarea infrastructurii de transport regional între localitățile Pechea – Măstăcani – DN 26 (DJ 255)”.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 12. Aprobarea modificării Hotărârii nr. 209 din 17 septembrie 2020 privind aprobarea proiectului „Creșterea capacității  de  gestionare  a  crizei  sanitare COVID-19 în județul Galați”, a cheltuielilor aferente și a parteneriatului pentru realizarea acestuia.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 13. Aprobarea Anexei nr. 10 „Lista echipamentelor/dotărilor propuse prin proiect” și a indicatorilor CV1 „Valoarea echipamentelor de protecție personală achiziționate”, respectiv CV2 „Valoarea echipamentelor medicale achiziționate” pentru proiectul „Creșterea capacității de  gestionare  a  crizei  sanitare COVID-19 în județul Galați”.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 14. Solicitarea adresată Consiliului Local al comunei Valea Mărului de trecere a două imobile (terenuri), situate în comuna Valea Mărului, județul Galați, din domeniul public al comunei Valea Mărului, județul Galați şi din administrarea Consiliului Local al comunei Valea Mărului, județul Galați în domeniul public al judeţului Galaţi şi în administrarea Consiliului Județean Galați şi declararea lucrărilor suplimentare pentru realizarea unor investiții aferente obiectivului de investiții “Centrul de management integrat al deșeurilor Valea Mărului și Stație de Sortare Valea Mărului”, componentă a proiectului “Sistem de management integrat al deșeurilor în Județul Galați”, ca obiectiv de utilitate publică de interes județean în vederea scoaterii definitive din circuitul agricol a terenurilor în suprafață de 1894 mp, respectiv 1703 mp.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 15. Aprobarea contului de execuţie al Judeţului Galaţi şi al instituţiilor publice şi activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii la data de 30.06.2021.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 16. Rapoarte, informări, întrebări, interpelări, diverse.
  • Art.2. Proiectele de hotărâri însoţite de materialele de fundamentare, rapoartele şi informările, vor fi comunicate în format electronic consilierilor judeţeni cel târziu până la data comunicării prezentei dispoziţii.

    Art.3. Comisiile de specialitate care sunt abilitate să avizeze proiectele de hotărâre supuse dezbaterii sunt indicate în fiecare proiect de hotărâre în parte, în funcţie de aria de competenţă a comisiei respective.

    Art.4. Consilierii judeţeni pot depune amendamente asupra proiectelor de hotărâri supuse dezbaterii, în baza prevederilor art. 138 alin. (12) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, cu respectarea procedurii prevăzute de art. 67 alin. (12) din Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Judeţean Galaţi, aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean Galaţi nr. 173/30 iulie 2020.

    Art.5. Prezenta dispoziţie va fi adusă la cunoştinţă publică prin mass-media, va fi afişată la sediul şi pe pagina de internet a Consiliului Judeţean Galaţi.

    P R E Ş E D I N T E,

    Costel Fotea

        Contrasemnează pentru legalitate:

          Secretarul General al Judeţului 

                           Ionel Coca

     

    Digitalizarea IMM: VISA și SmartBill simplifică încasarea facturilor prin integrarea butonului de plată cu cardul

    • IMM-urile care emit facturi pot încasa banii de la clienții lor cu cardul, direct de pe factură, prin simpla apăsare a unui buton de plată pe documentul digital
    • Acceptarea plăților cu cardul ajută la gestionarea eficientă a cash-flowului și la creșterea ratei de încasare a facturilor pentru IMM-urile din România
    • Antreprenorii beneficiază de 0% comision pentru acceptarea plăților cu cardul în primele 3 luni de la înrolare

    Sibiu, 16.07.2021 – Platforma de facturare online SmartBill și Visa susțin digitalizarea IMM-urilor din România prin acceptarea plăților cu cardul direct pe factură. Utilizatorii SmartBill vor beneficia de opțiunea „Adăugați butonul de plată” care permite clienților să facă plățile direct pe factura digitală, printr-o simplă apăsare de buton. Prin simplificarea procesului de plată, soluția va avea un impact pozitiv direct asupra fluxului de numerar al IMM-urilor, va încuraja plățile cu cardul și va crește rata încasărilor.

    Pentru orice IMM, gestionarea fluxului de numerar este extrem de importantă. Sănătatea unei afaceri depinde de ritmul cu care aceasta face încasările, influențându-i astfel capacitatea de dezvoltare. Clienții așteaptă simplificare când vine vorba de plata facturilor, care este permisă astăzi de tehnologie. Numerele raportate de SmartBill în ceea ce privește utilizarea butonului de plată cu cardul până la acest moment arată foarte îmbucurător:

    • în relația dintre SmartBill și clienții săi, 80% dintre facturile plătite cu cardul sunt achitate în aceeași zi în care au fost emise;
    • plățile cu cardul sunt realizate de 5 ori mai repede decât cele prin alte mijloace;
    • atunci când clienții pot opta pentru posibilitatea de a plăti cu cardul, 40% dintre aceștia aleg această opțiune, număr care indică o creștere foarte mare în preferința clienților pentru această variantă.

    „Digitalizarea IMM-urilor din România înseamnă să vii cu soluții de automatizare la probleme reale care produc costuri suplimentare și împiedică dezvoltarea. Cash-flow-ul este una dintre aceste probleme, iar funcționalitatea pe care am dezvoltat-o cu susținerea Visa propune o soluție pe cât de simplă, pe atât de eficientă. Butonul de plată de pe factură va crește rata de încasări, astfel încât IMM-urile să se poată concentra pe dezvoltare”, spune Radu Hasan, Co-Fondator & CEO SmartBill.

    „Transformarea digitală a IMM-urilor este o prioritate pentru Visa în România și, în ultimul an, am lansat pe piață soluții de plată inovatoare și platforma #MarileAfaceriMici pentru a ajuta antreprenorii să își digitalizeze afacerea. Suntem bucuroși să anunțăm parteneriatul cu SmartBill prin care ne dorim să oferim o soluție concretă de digitalizare a încasărilor companiilor. Plățile cu cardul online au înregistrat creșteri semnificative în ultimii ani, mai ales în contextul generat de pandemie, iar soluția dezvoltată împreună cu SmartBill va crește accesul IMM-urilor la digitalizare și le va ajuta să-și gestioneze mai bine cash-flow-ul”, a declarat Elena Ungureanu, Country Manager Visa în România.

    Serviciul se adresează tuturor companiilor emitente de facturi și proforme, indiferent dacă acestea au un segment B2C de clienți sau B2B. Noua soluție are capacitatea de a crește rata de încasare, prin includerea pe factură a unui link de plată, care simplifică astfel întregul proces.

    Plata facturilor care includ această facilitate poate fi făcută oricând și de oriunde, cu cardul. Este necesar doar accesul la internet și un card valid. Plata este permisă pentru facturi sau proforme emise în lei, euro sau dolari.

    Companiile care accesează pentru prima dată SmartBill și optează pentru acestă soluție beneficiază de gratuitate în primele 6 luni pe platformă și 0% comision pentru acceptarea plăților cu cardul în primele 3 luni de utilizare, prin sprijinul Netopia Payments si Euplatesc.ro. Cele două soluții de plată beneficiază de serviciile e-Commerce oferite de Alpha Bank România, una dintre băncile cele mai active din România în domeniul plăților digitale. Mai mult, la finele campaniei de lansare va fi organizată și o tombolă prin intermediul căreia participanții pot câștiga o mașină electrică Volkswagen ID.3. Detalii complete despre campanie pot fi consultate aici.

    Despre SmartBill

    • Dezvoltat în 2007, de antreprenorii Radu Hasan, Ioana Hasan și Mircea Căpățînă, SmartBill este în prezent cel mai utilizat și cel mai apreciat program de gestiune și facturare de pe piața din România, cu peste 50.000 de clienți în cloud.
    • SmartBill se adreseaza unei plaje mari de afaceri, de la PFA-uri, companii mici si mijlocii, și până la multinaționale, din toate domeniile de business. Prin intermediul SmartBill se emit lunar peste 2.000.000 de facturi și se factureaza peste 12 miliarde de euro anual.
    ·         În 2016, SmartBill a beneficiat de o investiție de 1 milion de euro din partea fondurilor de investiții Catalyst România și Gecad Ventures,  care au preluat printr-o operațiune de majorare de capital peste 30% din părțile sociale. ·         În 2019, grupul norvegian Visma a preluat jumătate din companie, dar fondatorii păstrează controlul ·         Compania a înregistrat o cifră de afaceri de peste 15.000.000 de lei, fiind unul dintre cei mai importanți jucători din piața softurilor financiar-contabile.

    Despre VISA

    Visa Inc. (NYSE:V) este lider mondial în domeniul plăților digitale. Misiunea noastră este să conectăm lumea prin intermediul celei mai inovatoare, fiabile și securizate rețele de plată – ajutând consumatorii, companiile și economiile să prospere. Rețeaua noastră globală de procesare a plăților, VisaNet, permite plăți sigure și fiabile, având capacitatea de a procesa peste 65.000 de tranzacţii pe secundă. Focalizarea constantă a companiei pe inovație este un catalizator pentru creșterea rapidă a comerțului electronic de pe orice dispozitiv conectat. Pe măsură ce lumea migrează dinspre formatul analogic către cel digital, Visa îşi utilizează brandul, produsele, oamenii, reţeaua şi dimensiunea pentru a remodela viitorul comerţului. Pentru mai multe informaţii, puteţi accesa visa.ro şi @VisaNewsEurope.

    ANUNȚ – PRELUNGIRE SESIUNI PENTRU DEPUNEREA CERERILOR DE PROIECTE ÎN CADRUL SDL GAL SIRET BÂRLAD EST

    APEL SELECTIE Sm 19.2 – 1/2021

     

    • Masura 7/6B “Infrastructura sociala”

    Beneficiari eligibili: Entitati publice / Entitati private individual sau in parteneriat cu un furnizor autorizat de servicii sociale

    Fonduri disponibile alocate acestui apel– 25.000 euro

    Suma maximă nerambursabilă care poate fi acordată pentru un proiect – 25.000 euro

    Data limită de primire a proiectelor: 18.08.2021  ora 12.00 sau pana la epuizarea fondurilor disponibile(valoarea proiectelor depuse sa fie de cel putin 110% din valoarea alocarii sesiunii)  cu reducerea perioadei minime a sesiunii, dar nu mai putin de 5 zile lucratoare.

    • Masura 4/5C “Ferma verde”

    Beneficiari eligibili: Fermieri, cu exceptia persoanelor fizice neautorizate, incadrati in categoria mici si mediu (pana la 250.000 SO)

    Fonduri disponibile alocate acestui apel– 7500 euro

    Suma maximă nerambursabilă care poate fi acordată pentru un proiect – 7500 euro

    Data limită de primire a proiectelor: 18.08.2021 ora 12.00 sau pana la epuizarea fondurilor disponibile(valoarea proiectelor depuse sa fie de cel putin 110% din valoarea alocarii sesiunii)  cu reducerea perioadei minime a sesiunii, dar nu mai putin de 5 zile lucratoare.

     

    • Măsura 2/1A “Formare profesionala în mediu rural”

    Beneficiari eligibili:

    Direcți – entitati publice sau private  din domeniul formarii profesionale a adultilor;

    Indirecți – grupuri țintă identificate la nivelul teritoriului, precum și populația de etnie romă.

    Fonduri disponibile alocate acestui apel  – 50.000 euro

    Suma maximă nerambursabilă care poate fi acordată pentru un proiect –  25.000 euro/proiect exclusiv pentru beneficiarii indirecți de etnie romă și 25.000 euro/proiect pentru alte tipuri beneficiari indirecți

    Data limită de primire a proiectelor: 18.08.2021 ora 12.00 sau pana la epuizarea fondurilor disponibile(valoarea proiectelor depuse sa fie de cel putin 110% din valoarea alocarii sesiunii)  cu reducerea perioadei minime a sesiunii, dar nu mai putin de 5 zile lucratoare.

    • Măsura M1/1A„Infiintarea structurilor asociative”

     

    Beneficiari eligibili:

    Directi – Societăţi comerciale, Societăţi agricole şi alte forme de asociere în agricultură, Asociaţii conform OG nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, Cooperative agricole, Orice altă formă juridică de asociere, Consilii locale, unitati scolare.

     Indirecti – Persoane fizice si juridice din teritoriu, agenti din domeniul alimentatiei publice; întreprinderi și societăți comerciale din domeniul agricol, sanatatii,educatiei etc.

    Fonduri disponibile alocate acestui apel  – 25.000 euro

    Suma maximă nerambursabilă care poate fi acordată pentru un proiect –  25.000 euro/proiect

    Data limită de primire a proiectelor: 18.08.2021 ora 12.00 sau pana la epuizarea fondurilor disponibile(valoarea proiectelor depuse sa fie de cel putin 110% din valoarea alocarii sesiunii)  cu reducerea perioadei minime a sesiunii, dar nu mai putin de 5 zile lucratoare.

     

    Locul și intervalul orar în care se pot depune proiectele:

    Depunerea proiectelor se va face la sediul Asociației GAL Siret Bărlad Est din sat Pechea,  comuna Pechea, str. Suhurlui, nr. 4, județul Galati, de luni pana vineri , în intervalul orar 08.00 – 12.00.

    Informații detaliate privind accesarea și derularea măsurilor sunt cuprinse în Ghidurile solicitantului elaborat de GAL Siret Bârlad Est , disponibil pe site-ul GAL-ului, www.galsiretbarladest.ro  .

    Date de contact pentru informații suplimentare: Tel: 0740 202222, 0740 772889, e-mail: galsiretbarlad@gmail.com , www.galsiretbarladest.ro .

    La sediul GAL Siret Bârlad Est sunt disponibile si versiunile pe suport tiparit (hartie) a informatiilor detaliate aferente masurii lansate.

     

    PREŞEDINTE DISPOZIŢIA NR. 319

    din 15 iulie 2021

    privind: convocarea de îndată în şedinţă extraordinară a Consiliului Judeţean Galaţi, pentru vineri, 16 iulie 2021, ora 1100

    Costel Fotea, Preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi;

    Având în vedere referatul de fundamentare al secretarului general al judeţului Galaţi;

    Având în vedere prevederile art. 179 alin. (1), (2) lit. b), (3) (6) şi ale art. 134 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ;

    Având în vedere prevederile art. 63 alin. (1), alin. (2) lit. b), alin. (3) din Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a Consiliului Judeţean Galaţi, aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean Galaţi nr. 173/30 iulie 2020;

    Având în vedere prevederile art. 190 alin. (3) și (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;

    În baza prevederilor art. 196 alin. (1) lit. b) din Codul administrativ,

    D I S P U N E:

    Art.1. Se convoacă de îndată în şedinţă extraordinară Consiliul Judeţean Galaţi, pentru vineri, 16 iulie 2021, ora 1100, cu următorul proiect al ordinii de zi:

  • 1. Aprobarea proiectului „Spațiu comun de dialog pentru dezvoltarea sustenabilă a zonei pescărești Prut-Dunăre” și a cheltuielilor legate de acesta.
  • Iniţiator:

    Costel Fotea

  • 2. Rapoarte, informări, întrebări, interpelări, diverse.
  • Art.2. Proiectele de hotărâri însoţite de materialele de fundamentare, rapoartele şi informările, vor fi comunicate în format electronic consilierilor judeţeni cel târziu până la data comunicării prezentei dispoziţii.

    Art.3. Comisiile de specialitate care sunt abilitate să avizeze proiectele de hotărâre supuse dezbaterii sunt indicate în fiecare proiect de hotărâre în parte, în funcţie de aria de competenţă a comisiei respective.

    Art.4. Consilierii judeţeni pot depune amendamente asupra proiectelor de hotărâri supuse dezbaterii, în baza prevederilor art. 138 alin. (12) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ.

    Art.5. Prezenta dispoziţie va fi adusă la cunoştinţă publică prin mass-media, va fi afişată la sediul şi pe pagina de internet a Consiliului Judeţean Galaţi.

    Art.6. Şedinţa se va desfăşura fără prezenţa fizică a consilierilor judeţeni, utilizând mijloace electronice de comunicare simultană la distanţă.

    P R E Ş E D I N T E,

    Costel Fotea    

        Contrasemnează pentru legalitate:

          Secretarul General al Judeţului  

                          Ionel Coca

    ANUNT — PRELUNGIRE SESIUNE PENTRU DEPUNEREA CERERILOR DE PROIECTE IN CADRUL
    SDL GAL TECUCI SUD EST

    APEL SELECTIE Sm 19.2, MASURA 1/1A

    -versiune simplificata - prelungire-

    Numarul de referinta al sesiunii cererii de proiecte: M1/1A- nr. 1/2021

    GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA TECUCI SUD EST anunta lansarea sesiunii numarul 1 de cereri de proiecte pentru

    Masura 1/1A “INFIINTAREA STRUCTURILOR ASOCIATIVE”

    Beneficiari eligibili:

    Directi - Societati comerciale, Societati agricole si alte forme de asociere in agricultura, Asociatii
    conform OG nr. 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii, Cooperative agricole, Orice alta forma
    Juridica de asociere, Consilii locale, unitati scolare.

    Indirecti - Persoane fizice si juridice din teritoriu, agenti din domeniul alimentatiei publice;
    intreprinderi si societati comerciale din domeniul agricol, sanatatii,educatiei etc.

    Fonduri disponibile alocate acestui apel - 20.000 euro

    Suma maxima nerambursabila care poate fi acordata pentru un proiect - 20.000 euro/proiect

    Data limita de primire a proiectelor: 13.08.2021, ora 13.00

    Locul si intervalul orar in care se pot depune proiectele:

    Depunerea proiectelor se va face la sediul Asociatiei GAL Tecuci Sud Est din sat Negilesti, str. Nicolaie
    lorga, nr. 89, comuna Negrilesti, judetul Galati, de luni pana vineri , in intervalul orar 09.00 — 13.00.

    Informatii detaliate privind accesarea si derularea masurilor sunt cuprinse in Ghidurile solicitantului elaborat de
    GAL Tecuci Sud Est , disponibil pe site-ul GAL-ului, www.galtse.ro.

    Date de contact pentru informatii suplimentare: Tel: 0766186944, e-mail: galtecse@gmail.com, www.galtse.ro.

    La sediul GAL Tecuci Sud Est sunt disponibile si versiunile pe suport tiparit (hartie) a informatiilor detaliate
    aferente masurii lansate.

    Presedinte GAL Tecuci Sud-Est,

    Liviu Adrian Butunoi

    Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de Beneficiar,  implementează  proiectul „Reabilitare clădire şcoală DIMITRIE STURDZA monument istoric,Tecuci, judeţul Galaţi”, cod MySMIS 122380.

                 Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 10 - Îmbunătăţirea infrastructurii educaţionale, Prioritatea de investiţii 10.1 - Investiţiile în educaţie şi formare, inclusiv în formare profesională, pentru dobândirea de competenţe şi ȋnvăţare pe tot parcursul vieţii prin dezvoltarea infrastructurilor de educaţie şi formare, Obiectiv specific 10.1b - Creşterea gradului de participare la nivelul educaţiei timpurii şi ȋnvăţământului obligatoriu, ȋn special pentru copii cu risc crescut de părăsire timpurie a sistemului.

           Obiectivul general al proiectului: ȋl reprezintă investiţiile în educație, și formare, inclusiv în formare profesională, pentru dobândirea de competenţe și învățare pe tot parcursul vieţii prin dezvoltarea infrastructurilor de educație şi formare.

                  Perioada de implementare a proiectului:   01.07.2016-31.10.2021.

                  Valoarea totală a proiectului este de 11.115.823,97 lei, din care

                  Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR este de 9.212.091,38 lei.

                   Rezultate aşteptate:

    • · Modernizarea şi reabilitarea clădirii monument istoric;
    • · Achiziţionare active necorporale şi dotări pentru modernizarea sălilor de clasă.

                  Implementarea proiectului va contribui la realizarea condiţiilor pentru o educaţie de calitate pentru cei 616 elevi înscrişi, precum şi la creşterea gradului de participare în învăţământul obligatoriu. Intervenţiile propuse vor conduce la asigurarea unei oferte educaţionale adecvate, accesibile şi de calitate pentru toţi copiii, contribuind astfel la atingerea obiectivului specific al Priorităţii de investiţie 10.1b.  

            Progresul proiectului:

                   A fost atribuit contractul pentru execuţia de lucrări şi a fost emis ordinul de începere a lucrărilor pentru data de 23.06.2021.

              Informații suplimentare despre proiect se pot obține la:

            Sediul Primăriei Municipiului Tecuci, Str. 1 Decembrie 1918, nr.66 sau la

            Telefon : 0372.364.111, e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro

            Persoana de contact: Trifan Dan, manager de proiect.

    Pagina 1 din 136