Advertorial

Advertorial

OPTIM EDUCATION S.R.L., în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul „ Diversificarea activității firmei OPTIM EDUCATION S.R.L.”, cod MySMIS 111902, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.                                        

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 1.336.370 lei, din care valoarea sumei nerambursabile din Fondul European de Dezvoltare Regională  este de 760.291 lei.

Obiectivul general al proiectului îl constituie creșterea competitivității afacerii și îmbunătățirii poziției de piață a societății Optim Education S.R.L., prin abordarea unui domeniu de activitate nou în baza codului CAEN 8559 - Alte forme de învățământ n.c.a., în condițiile asigurării dezvoltării durabile.

Obiectivele specifice ale proiectului vizează: creșterea cifrei de afaceri cu 200% în anul implementării proiectului de investiții și cu 0,3% în următorii ani previzionați, menținerea numărului de angajați actuali, respectiv crearea și menținerea a 5 noi locuri de muncă, pe întreaga perioadă de implementare și monitorizare a proiectului de investiții. Din cele 5 noi locuri de muncă, unul va fi dedicat unei persoane ce are vârsta mai mare de 50 ani și unul va fi alocat unei persoane ce nu a avut loc de muncă în ultimele 6 luni. Cele 5 noi locuri de muncă au fost ocupate astfel: operator masinist utilaje (buldoexcavator/cilindru compactor) - 4 posturi, consilier/expert/inspector/referent/economist în comerț și marketing - 1 post.

Rezultatele proiectului au fost generate prin aplicarea Măsurii 2.1 A, constituind o modalitate de finanțare rapidă prin care societatea, în baza demarării activității de prestări servicii de demolare a construcțiilor, poate obține venituri și profituri importante într-o perioadă scurtă de timp. Investiția constă în achiziția a două  buldoexcavatoare, a unui cilindru compactor,  a 4 pubele pentru colectarea selectivă a deșeurilor, a 6 lămpi cu LED. De asemenea a fost  creat unui site și au fost achiziționate servicii de consultanță, de publicitate și de audit extern.

Implementarea proiectului de investiţii a contribuit la dotarea societăţii cu active necesare lucrărilor de demolare a construcțiilor și la crearea de noi locuri de muncă care a avut un impact semnificativ la nivelul localității.

Durata de implementare a proiectului este de 30 luni ( 01.11.2016 – 30.04.2019 ).

Informaţii suplimentare se pot obţine la: OPTIM EDUCATION S.R.L., 0764449648, optimeducation@yahoo.com

OPTIM EDUCATION S.R.L., în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul „ Diversificarea activității firmei OPTIM EDUCATION S.R.L.”, cod MySMIS 111902, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.                                        

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 1.336.370 lei, din care valoarea sumei nerambursabile din Fondul European de Dezvoltare Regională  este de 760.291 lei.

Obiectivul general al proiectului îl constituie creșterea competitivității afacerii și îmbunătățirii poziției de piață a societății Optim Education S.R.L., prin abordarea unui domeniu de activitate nou în baza codului CAEN 8559 - Alte forme de învățământ n.c.a., în condițiile asigurării dezvoltării durabile.

Obiectivele specifice ale proiectului vizează: creșterea cifrei de afaceri cu 200% în anul implementării proiectului de investiții și cu 0,3% în următorii ani previzionați, menținerea numărului de angajați actuali, respectiv crearea și menținerea a 5 noi locuri de muncă, pe întreaga perioadă de implementare și monitorizare a proiectului de investiții. Din cele 5 noi locuri de muncă, unul va fi dedicat unei persoane ce are vârsta mai mare de 50 ani și unul va fi alocat unei persoane ce nu a avut loc de muncă în ultimele 6 luni. Cele 5 noi locuri de muncă au fost ocupate astfel: operator masinist utilaje (buldoexcavator/cilindru compactor) - 4 posturi, consilier/expert/inspector/referent/economist în comerț și marketing - 1 post.

Rezultatele proiectului au fost generate prin aplicarea Măsurii 2.1 A, constituind o modalitate de finanțare rapidă prin care societatea, în baza demarării activității de prestări servicii de demolare a construcțiilor, poate obține venituri și profituri importante într-o perioadă scurtă de timp. Investiția constă în achiziția a două  buldoexcavatoare, a unui cilindru compactor,  a 4 pubele pentru colectarea selectivă a deșeurilor, a 6 lămpi cu LED. De asemenea a fost  creat unui site și au fost achiziționate servicii de consultanță, de publicitate și de audit extern.

Implementarea proiectului de investiţii a contribuit la dotarea societăţii cu active necesare lucrărilor de demolare a construcțiilor și la crearea de noi locuri de muncă care a avut un impact semnificativ la nivelul localității.

Durata de implementare a proiectului este de 30 luni ( 01.11.2016 – 30.04.2019 ).

Informaţii suplimentare se pot obţine la: OPTIM EDUCATION S.R.L., 0764449648, optimeducation@yahoo.com

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de beneficiar, implementează proiectul “Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice, Sediul Primăriei Tecuci”, cod SMIS 117348. Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3 - ”Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiţii 3.1 - ”Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B-Clădiri publice”.

Perioada de implementare a proiectului: 01.05.2017-30.04.2020.

Valoarea totală a proiectului de este de 7.435.124,48 lei, din care:
Valoarea totală eligibilă este de 6.778.156,43 lei, din care:
- Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 5.761.432,97 lei (85%)
- Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul national: 881.160,33 lei (13%)
- Valoarea cofinanţării eligibile a Beneficiarului: 135.563,13 lei (2%)
Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 656.968,05 lei

Obiectivul general al proiectului:
Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon având ca prioritate sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, şi în sectorul locuinţelor în judeţul Galaţi, în particular la nivelul Municipiului Tecuci.

Rezultate aşteptate:
- Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
- Reducerea consumului anual specific de căldură cu impact asupra mediului pe termen lung şi asigurarea confortului ocupanţilor la costuri cât mai scăzute în exploatare;
- Executarea lucrărilor cu tehnologii şi materiale noi cu randamente ridicate care să asigure o durată de viaţă mai mare a sistemului de preparare apă caldă de consum.

Informaţii suplimentare despre proiect se pot obţine la Sediul Primăriei Municipiului Tecuci, str. 1 Decembrie 1918, nr.66 sau la telefon: 0372.364.111, e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro.
Persoană de contact: Constantin Rodica, manager proiect.

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de beneficiar, implementează proiectul “Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice, Sediul Primăriei Tecuci”, cod SMIS 117348. Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3 - ”Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiţii 3.1 - ”Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B-Clădiri publice”.

Perioada de implementare a proiectului: 01.05.2017-30.04.2020.

Valoarea totală a proiectului de este de 7.435.124,48 lei, din care:
Valoarea totală eligibilă este de 6.778.156,43 lei, din care:
- Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 5.761.432,97 lei (85%)
- Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul national: 881.160,33 lei (13%)
- Valoarea cofinanţării eligibile a Beneficiarului: 135.563,13 lei (2%)
Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 656.968,05 lei

Obiectivul general al proiectului:
Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon având ca prioritate sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, şi în sectorul locuinţelor în judeţul Galaţi, în particular la nivelul Municipiului Tecuci.

Rezultate aşteptate:
- Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
- Reducerea consumului anual specific de căldură cu impact asupra mediului pe termen lung şi asigurarea confortului ocupanţilor la costuri cât mai scăzute în exploatare;
- Executarea lucrărilor cu tehnologii şi materiale noi cu randamente ridicate care să asigure o durată de viaţă mai mare a sistemului de preparare apă caldă de consum.

Informaţii suplimentare despre proiect se pot obţine la Sediul Primăriei Municipiului Tecuci, str. 1 Decembrie 1918, nr.66 sau la telefon: 0372.364.111, e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro.
Persoană de contact: Constantin Rodica, manager proiect.

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de beneficiar, implementează proiectul “Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice, Sediul Primăriei Tecuci”, cod SMIS 117348. Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3 - ”Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiţii 3.1 - ”Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B-Clădiri publice”.

Perioada de implementare a proiectului: 01.05.2017-30.04.2020.

Valoarea totală a proiectului de este de 7.435.124,48 lei, din care:
Valoarea totală eligibilă este de 6.778.156,43 lei, din care:
- Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 5.761.432,97 lei (85%)
- Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul national: 881.160,33 lei (13%)
- Valoarea cofinanţării eligibile a Beneficiarului: 135.563,13 lei (2%)
Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 656.968,05 lei

Obiectivul general al proiectului:
Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon având ca prioritate sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, şi în sectorul locuinţelor în judeţul Galaţi, în particular la nivelul Municipiului Tecuci.

Rezultate aşteptate:
- Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
- Reducerea consumului anual specific de căldură cu impact asupra mediului pe termen lung şi asigurarea confortului ocupanţilor la costuri cât mai scăzute în exploatare;
- Executarea lucrărilor cu tehnologii şi materiale noi cu randamente ridicate care să asigure o durată de viaţă mai mare a sistemului de preparare apă caldă de consum.

Informaţii suplimentare despre proiect se pot obţine la Sediul Primăriei Municipiului Tecuci, str. 1 Decembrie 1918, nr.66 sau la telefon: 0372.364.111, e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro.
Persoană de contact: Constantin Rodica, manager proiect.

Societatea Transurb S.A. anunță că, elevii care beneficiază de reduceri la transportul public în comun conform HCL 110/28.03.2019, pot circula cu mijloacele de transport public local de călători până la data de 25 aprilie 2019 în baza vechiului abonament de călătorie, valabil până la data de 31 martie a.c..

Condiții de călătorie:

  • Elevii să dețină la momentul călătoriei abonamentul valabil până la data de 31 martie 2019 și să îl prezinte echipelor de control la solicitarea acestora;
  • Elevii au obligativitatea ca până la data de 25 aprilie 2019 să achiziționeze noul abonament de călătorie, valabil pentru perioada aprilie-august 2019.

Precizăm că, aceste demersuri sunt efectuate pentru a veni în întâmpinarea și sprijinul elevilor care încă nu au reușit să intre în posesia abonamentelor de călătorie, valabile pentru perioada aprilie-august 2019, eliberate prin intermediul tabelelor întocmite de unitățile școlare din care fac parte.

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de beneficiar, implementează proiectul „Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice din Municipiul Tecuci –  Cantina Ajutor Social, str. Elena Doamna, nr.2, localitatea Tecuci, judeţul Galaţi” , Cod SMIS: 118530. Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 3 ”Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiții 3.1 – Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, Operațiunea B – Clădiri publice.

Perioada de implementare a proiectului: 01.09.2017  -  30.09.2019

Valoarea totală a proiectului este de 966.106,06 lei, din care:

Valoarea totală eligibilă este de 854.122,80 lei din care:

  • Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 726.004,38 (85%) lei
  • Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național: 111.035,96 (13%) lei
  • Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului: 17.082,46 (2%) lei

Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 111.983,26 lei

Obiectivul general al proiectului:

Creșterea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice de la nivelul Municipiului Tecuci, în particular la nivelul clădirii Cantinei de Ajutor Social, care să conducă la un consum redus de energie și limitarea emisiilor de gaze cu efect de seră.

Rezultate aşteptate:

  • Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
  • Reducerea consumului anual specific de caldură cu impact asupra mediului pe termen lung şi asigurarea confortului ocupanţilor la costuri cât mai scazute în exploatare.

Informaţii suplimentare despre proiect se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Tecuci,  str. 1 Decembrie 1918, nr. 66 sau la telefon: 0372.364.111 , e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro

Persoană de contact: Ioan Pop, manager proiect

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de beneficiar, implementează proiectul „Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice din Municipiul Tecuci –  Cantina Ajutor Social, str. Elena Doamna, nr.2, localitatea Tecuci, judeţul Galaţi” , Cod SMIS: 118530. Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 3 ”Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiții 3.1 – Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, Operațiunea B – Clădiri publice.

Perioada de implementare a proiectului: 01.09.2017  -  30.09.2019

Valoarea totală a proiectului este de 966.106,06 lei, din care:

Valoarea totală eligibilă este de 854.122,80 lei din care:

  • Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 726.004,38 (85%) lei
  • Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național: 111.035,96 (13%) lei
  • Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului: 17.082,46 (2%) lei

Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 111.983,26 lei

Obiectivul general al proiectului:

Creșterea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice de la nivelul Municipiului Tecuci, în particular la nivelul clădirii Cantinei de Ajutor Social, care să conducă la un consum redus de energie și limitarea emisiilor de gaze cu efect de seră.

Rezultate aşteptate:

  • Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
  • Reducerea consumului anual specific de caldură cu impact asupra mediului pe termen lung şi asigurarea confortului ocupanţilor la costuri cât mai scazute în exploatare.

Informaţii suplimentare despre proiect se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Tecuci,  str. 1 Decembrie 1918, nr. 66 sau la telefon: 0372.364.111 , e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro

Persoană de contact: Ioan Pop, manager proiect

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de beneficiar, implementează proiectul „Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice din Municipiul Tecuci –  Cantina Ajutor Social, str. Elena Doamna, nr.2, localitatea Tecuci, judeţul Galaţi” , Cod SMIS: 118530. Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 3 ”Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiții 3.1 – Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, Operațiunea B – Clădiri publice.

Perioada de implementare a proiectului: 01.09.2017  -  30.09.2019

Valoarea totală a proiectului este de 966.106,06 lei, din care:

Valoarea totală eligibilă este de 854.122,80 lei din care:

  • Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 726.004,38 (85%) lei
  • Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național: 111.035,96 (13%) lei
  • Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului: 17.082,46 (2%) lei

Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 111.983,26 lei

Obiectivul general al proiectului:

Creșterea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice de la nivelul Municipiului Tecuci, în particular la nivelul clădirii Cantinei de Ajutor Social, care să conducă la un consum redus de energie și limitarea emisiilor de gaze cu efect de seră.

Rezultate aşteptate:

  • Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
  • Reducerea consumului anual specific de caldură cu impact asupra mediului pe termen lung şi asigurarea confortului ocupanţilor la costuri cât mai scazute în exploatare.

Informaţii suplimentare despre proiect se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Tecuci,  str. 1 Decembrie 1918, nr. 66 sau la telefon: 0372.364.111 , e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro

Persoană de contact: Ioan Pop, manager proiect

Unitatea Administrativ Teritorială Judeţul Galaţi, în calitate de beneficiar, anunţă lansarea proiectului „Extindere şi modernizare variantă ocolitoare a municipiului Galaţi”, contractul de finanţare fiind semnat cu Ministerul Dezvăltorii Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional.

Acest proiect este finanţat prin Programul Operaţional Regional (POR) 2014-2020, Axa prioritară 6 Îmbunătăţirea infrastructurii rutiere de importanţă regională, Prioritatea de investiţii 6.1 Stimularea mobilităţii regionale prin conectarea nodurilor secundare şi terţiare la infrastructura TEN-T, inclusiv a nodurilor multimodale, Apel dedicat sprijinirii obiectivelor prevăzute de Aria prioritară 1 - Interconectarea regiunii Dunării a Strategiei Uniunii Europene privind regiunea Dunării AP 1b - Legături rutiere, feroviare şi aeriene.

Obiectivul general al proiectului vizează asigurarea unei rute de acces rutier extinsă şi modernizată ce face legatura între punctul estic, partea de nord şi punctul de ieşire vestic al municipiului Galaţi ca variantă ocolitoare cu statut de drum judeţean clasa tehnică II si III. Perioada de implementare a proiectului este de 57 de luni, respectiv între data de 01.09.2017 şi data de 31.05.2022.

Bugetul total al proiectului este de 135.196.480,11 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este în valoare de 132.492.550,48 lei, cofinanţarea eligibilă a UAT Judeţul Galaţi este în valoare de 2.703.929,63 lei, iar cea neeligibilă este în valoare de 0,00 lei.

Evenimentul de lansare a proiectului va avea loc în data de 9 aprilie 2019, ora 10:00, în Sala Mare a Consiliului Judeţean Galaţi din strada Eroilor, nr. 7 şi are drept obiectiv informarea comunităţii locale cu privire la activităţile şi rezultatele preconizate ale proiectului. Astfel, vor fi prezentate informaţii privind obiectivele proiectului, principalele activităţi ce urmează a fi derulate, detalii privind grupul ţintă, precum şi rezultatele aşteptate. La eveniment vor participa reprezentanţi ai Consiliului Judeţean Galaţi, ai partenerului – UAT Municipiul Galaţi, ai finanţatorului, precum şi ai instituţiilor mass-media locală şi regională.

Pentru informaţii suplimentare, persoana de contact este doamna Doina CUCU, manager proiect, Administrator public al judeţului Galaţi, Consiliul Judeţean Galaţi, telefon: 0236 302558, fax 0236 413031, e-mail: directiadezvoltare@yahoo.com.

Pagina 2 din 105