Advertorial

Advertorial

AGROSEL, singura companie privată care investeşte masiv în ameliorarea varietăţilor de legume, anunţă rebrandingul gamei de produse de seminţe de legume profesionale, hibrizi.

1

Pentru o mai bună reflectare a ceea ce reprezentăm azi şi pentru a simboliza viitorul nostru dinamic trebuie să ţinem pasul cu schimbarea. Noul brand, cu toate elementele vizuale pe care le aduce, dorim să susţină obiectivele noastre strategice ambiţioase şi planurile de dezvoltare pe acest segment de piaţă.

Astfel, după peste 15 ani de cercetare şi ameliorare pentru crearea de varietăţi adaptate pieţei din Europa de est, AGROSEL the seed professional schimbă numele gamei de produse profesionale, hibrizi, în HEKTAR the essence of the future.

2

Levente Széll, director general: “Având în vedere prezenţa companiei noastre atât pe piaţa profesională cât şi pe cea a grădinarilor amatori, unde suntem lideri de piaţă, a trebuit să realiniem modul în care ne prezentăm primei categorii. După investiţii semnificative în cercetare pe parcursul a mai bine de 15 ani, atât în tehnologie cât şi în echipa de amelioratori, toate sub îndrumarea unor cercetători străini de experienţă, compania a reuşit să creeze cu succes hibrizi care concurează de la egal la egal cu produsele companiilor din străinătate.”

Hibrizii creaţi au o valoare genetică ridicată, iar controlul calităţii este la cele mai înalte standarde europene. HEKTAR oferă producătorilor profesionişti o alternativă sigură, de încredere şi transparentă.

3

Pe parcursul următoarelor luni, veţi observa mai multe elemente vizuale care caracterizează noul nostru brand profesional aliniindu-se în această nouă direcţie. Începând de la ambalaj şi până la modul în care ne vom prezenta la târgurile şi expoziţiile internaţionale.

Despre AGROSEL:
AGROSEL este o afacere de familie, un antreprenoriat de mare de succes, înfiinţat în anul 1998 , fiind unul dintre cei mai importanţi producători dar şi amelioratori de seminţe de legume din sectorul privat din România. Încă de la început, compania şi-a propus să contribuie la redresarea sectorului legumicol din România.
Compania are 100 de angajaţi, deţine cea mai mare şi automatizată platformă de prelucrare din industrie şi cea mai modernă platformă de cercetare legumicolă din România, ambele situate în Câmpia Turzii.
In prezent AGROSEL derulează mai multe programe de cercetare din resurse proprii. Astfel, de la an la an sunt lansate noi produse profesionale care sunt promovate şi comercializate.

Găsiţi mai multe despre AGROSEL accesând linkurile de mai jos:
http://agrosel.ro/ - website oficial
https://www.youtube.com/channel/UCwPk1-EstjgDEXxEQ5uG_pw

Sâmbătă, 28 Septembrie 2019 00:00

ANUNŢ CONSILIUL JUDEŢEAN GALAŢI 28.09.2019

În vederea finalizării lucrărilor de modernizare a două poduri situate pe drumul judeţean DJ 251 la km 61+865 şi km 62+125 (intersecţia Schela-Negrea), se prelungeşte închiderea totală a traficului rutier aflată în vigoare pe drumul DJ 251, între localităţile Schela şi Slobozia Conachi, până pe data de 07.10.2019. Devierea totală a traficului rutier se va efectua pe rute ocolitoare pe drumurile DJ 255 şi DN 25, prin panouri avertizoare şi indicatoare rutiere.

Vineri, 27 Septembrie 2019 00:00

ANUNŢ CONSILIUL JUDEŢEAN GALAŢI 27.09.2019

În vederea finalizării lucrărilor de modernizare a două poduri situate pe drumul judeţean DJ 251 la km 61+865 şi km 62+125 (intersecţia Schela-Negrea), se prelungeşte închiderea totală a traficului rutier aflată în vigoare pe drumul DJ 251, între localităţile Schela şi Slobozia Conachi, până pe data de 07.10.2019. Devierea totală a traficului rutier se va efectua pe rute ocolitoare pe drumurile DJ 255 şi DN 25, prin panouri avertizoare şi indicatoare rutiere.

Miercuri, 25 Septembrie 2019 15:07

COMUNICAT DE PRESĂ 25.09.2019

Fundaţia de Sprijin a Vârstnicilor anunţă lansarea proiectului ”SOS Vârstnicii -
servicii socio-medicale integrate pentru vârstnicii în risc de excluziune socială din judeţul Galaţi”,
finanţat de Consiliul Judeţean Galaţi conform prevederilor Legii nr. 350/2005 privind
regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit
de interes general, cu o valoare de 110.250 lei.
Conferinţa de lansare a proiectului se va organiza în data de 26.09.2019, ora 14.30,
în cadrul Adăpostului temporar din str. Brăilei nr. 138d-et.1 ( în curte la DGASPC Galaţi).
Obiectivul general al proiectului consta în creşterea gradului de acces la serviciile
socio-medicale în rândul vârstnicilor fără adăpost.
Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
-Creşterea accesului la servicii sociale inovatoare pentru 20 persoane vârstnice
vulnerabile din judeţul Galaţi prin dezvoltarea serviciilor sociale şi medicale în cadrul
Adăpostului
-Încurajarea, includerea şi participarea la viaţa socială a comunităţii a vârstnicilor fără
adăpost care sunt supuşi riscului de a fi marginalizaţi
-Conştientizarea şi sensibilizarea opiniei publice vis-a-vis de problematica vârstnicilor
fără adăpost
-Creşterea implicării autorităţilor şi instituţiilor publice locale din comunităţile vizate în
promovarea de iniţiative pentru rezolvarea problematicii sociale a vârstnicilor fără
adăpost
Proiectul se derulează in perioada 16.09.2019-05.12.2019.
Pentru mai multe informaţii, persoană de contact este: Dna. Alecu Aurelia-Director
executiv, telefon: +40236470040, e-mail: fsv_galati@yahoo.com

Cea de-a XVIII-a ediţie a "Târgului de Toamnă" şi-a deschis oficial porţile, vineri, 20 septembrie 2019, în acorduri de muzică populară şi paşii de dans ai micilor dansatori de la o grădiniţă din Galaţi, iar gălăţenii prezenţi în Piaţa Centrală au fost invitaţi la horă de către ansamblul de dansuri populare coordonat de Virgil Tăbuş. Renumitul artist popular Paul Buţă, îmbrăcat în frumosul port popular românesc din zona Covurluiului, în calitate de prezentator, a dat tonul acestor trei zile de sărbătoare a recoltelor autohtone.

Momentului muzical folcloric i-a urmat seria de alocuţiuni ale oficialilor din fruntea administraţiei locale. Directorul Administraţiei Pieţelor Agroalimentare, Viorica Sandu, a ţinut să precizeze că ediţia din acest an este una specială deoarece se împlinesc 18 ani de când Piaţa Centrală găzduieşte acest eveniment, iar primarul municipiului Galaţi, Ionuţ Pucheanu, preşedintele Consiliului Judeţean, Costel Fotea, directorul Direcţiei Agricole Galaţi, Valentin Huciu, au îndemnat gălăţenii să vină să cumpere cu încredere de la producătorii care participă la târg şi care oferă gălăţenilor produse gustoase şi sănătoase. Secretarul de Stat în Ministerul Agricuturii, Floricel Dima, prezent la eveniment, a încurajat producătorii să continue activitatea pe care o desfăşoară, amintind facilităţile oferite de stat pentru producătorii agricoli cum ar fi programul de sprijin pentru tomate, dar şi pentru usturoi, dar şi de alte programe şi subvenţii de care pot beneficia agricultorii.

Pe toată perioada târgului, sute de producători şi comercianţi au venit la târg cu produse de origine românească proaspete şi de calitate bună. Vitrinele cu peşte şi produse piscicole erau asaltate de cumpărători de la primele ore, tarabele apicultorilor gălăţeni şi a comercianţilor de flori şi aranjamente florale de o bogaţie a culorilor aparte erau îndelung admirate, iar tarabele cu legume şi fructe atrăgeau cumpărătorii ca un magnet. Din piaţă nu lipsesc nici produsele făinoase şi patiserie care îţi îmbiau simţurile cu aromele deosebite, vitrinele cu carne (inclusiv de porc), lactate şi preparate din carne în varii sortimente, dar şi standuri pline cu dulceţuri sau compoturi. Producătorii de must şi vin din judeţ îşi prezentau mărfurile expuse şi îndemnau cumpărătorii să guste înainte de a cumpăra, iar pe scena amplasată special pentru acest eveniment, cântăreţi de muzică populară de renume, precum Lucian Vintilescu, Mioara Velicu, Gelu Voicu, Constantin Bahrin, Aurică Totolici, Mandola Munteanu şi Marieta Ion, încântă cumpărătorii care luaţi de valurile muzicii au lăsat sacoşele jos şi au încins câte o horă sau sârbă.

FOTO în Galeria de imagini de mai jos!

Gălăţenii vor fi întâmpinaţi şi anul acesta cu plăcinte calde la deschiderea "Târgului de Toamnă" ce se va desfăşura în Piaţa Centrală din Galaţi. Pe lângă producătorii agricoli autohtoni de legume şi fructe, organizatorii au pregătit un adevărat festin culinar pe tot parcursul derulării evenimentului. Nu vor lipsi preparatele la grătar, celebra pastramă de berbecuţ, mâncărurile la ceaun, toate stropite cu must, vin, bere şi alte licori din prune, caise, piersici şi pere.

Cea de-a XVIII-a ediţie a "Târgului de Toamnă" se va desfăşura în perioada 20-22 septembrie 2019 şi este organizată de Consiliul Judeţean Galaţi, Consiliul Local Galaţi, Primăria Municipiului Galaţi, Administraţia Pieţelor Agroalimentare S.A., Direcţia pentru Agricultură Galaţi, Autoritatea Naţională Sanitară şi pentru Siguranţa Alimentelor Galaţi şi Asociaţia Administratorilor de Pieţe din România.

De la an la an, participanţii sunt din ce în ce mai numeroşi: producători agricoli de legume şi fructe, firme care vor comercializa produse tradiţionale, peşte şi subproduse din peşte, carne şi subproduse din carne, produse lactate, brânzeturi şi alte subproduse din lapte, vin, produse de panificaţie, patiserie şi cofetărie, conserve de iarnă, produse apicole, flori, standuri cu alimentaţie publică, crescători de porumbei şi animale de companie, meşteri populari, atelier de creaţie pentru copii, pictură pe faţă pentru copii, ateliere de nutriţie, alimentaţie şi sănătate, etc.

Deschiderea oficială a Târgului are loc în data de 20 septembrie 2019, la ora 09.30, iar evenimentul se va desfăşura după următorul program:

Vineri, 20 septembrie 2019
Ora 09.30:
- prezentare eveniment - Paul Buţă
- grup de copii care vor cânta 5 minute
- Flashmob cu dansatori coordonaţi de Tăbuş Virgil
- discursuri oficialităţi
Ora 10.00:
- dansatorii şi taraful Centrului Cultural Dunărea de Jos Galaţi
- solist Lucian Vintilescu
Ora 11.00: solist Mioara Velicu
Ora 12.00: solist Gelu Voicu
Ora 13.30: Şcoala de arte - muzică populară
Ora 14.30: muzică ambientală

Sâmbătă, 21 septembrie 2019
Ora 09.00:
- prezentare eveniment - Iulia Costescu
- ansamblul, dansatorii şi taraful Centrului Cultural Dunărea de Jos Galaţi
- solist Lucian Vintilescu
Ora 10.30: solist Constantin Bahrin
Ora 11.30: Moment artistic susţinut de artiştii Teatrului Muzical Galaţi
Ora 12.30: muzică populară susţinută de către solişti: Aurică Totolici, Mandola Munteanu, Marieta Ion
Ora 13.00: muzică ambientală

Duminică, 22 septembrie 2019
Ora 09.00:
- prezentare eveniment - Iulia Costescu
- ansamblul, dansatorii şi taraful Centrului Cultural Dunarea de Jos Galaţi
- solist Lucian Vintilescu, Aurică Totolici, Mandola Munteanu, Marieta Ion
- Şcoala de arte - muzică uşoară
Ora 13.00: muzică ambientală

La eveniment va participa şi caricaturistul Viorel Baciu. Invitaţi la deschiderea oficială a evenimentului vor fi oficialităţile locale, administratori ai pieţelor din ţară şi reprezentanţi oficiali ai Ministerului Agriculturii.

FLINTAB SRL, în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul „Extinderea capacităților avansate de producție ale FLINTAB S.R.L. și introducerea de tehnologii noi, moderne în procesul de fabricație”, cod SMIS 112283, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.2: “Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, în calitate de Organism Intermediar.

Obiectivul principal al proiectului a constat în diversificarea producției existente la punctul de lucru din Tecuci, prin realizarea de noi tipuri de sisteme de cântărire și creșterea productivității muncii.

Rezultatele proiectului: realizarea unei investiții inițiale, care presupune atât inovare de produs - obținerea de produse noi pentru companie, inovare de proces reprezentată de implementarea unei metode semnificativ îmbunătățite de producție, cât și activități de certificare/recertificare și activități de internaționalizare, toate acestea având drept scop reducerea costurilor unitare de producție, îmbunătățirea calității produselor, realizarea de produse noi.

Valoarea totală a proiectului este de 3.711.275,21 lei, din care valoarea contribuției din Fondul European de Dezvoltare Regională este de 1.894.578,28 lei.

Impactul investiției la nivelul localității/regiunii constă în atragerea de resursă umană specializată (2 locuri de muncă nou create), crearea unui mediu favorabil ofertării de produse și creșterea competitivității companiei.

Informaţii suplimentare se pot obţine la: TRANDAFIR SPIRIDON, administrator FLINTAB S.R.L., telefon 0744501630, e-mail spiridon.trandafir@flintab.ro, adresa str. Carpenului nr. 22, municipiul Ploiești, județ Prahova.

FLINTAB SRL, în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul „Extinderea capacităților avansate de producție ale FLINTAB S.R.L. și introducerea de tehnologii noi, moderne în procesul de fabricație”, cod SMIS 112283, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.2: “Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, în calitate de Organism Intermediar.

Obiectivul principal al proiectului a constat în diversificarea producției existente la punctul de lucru din Tecuci, prin realizarea de noi tipuri de sisteme de cântărire și creșterea productivității muncii.

Rezultatele proiectului: realizarea unei investiții inițiale, care presupune atât inovare de produs - obținerea de produse noi pentru companie, inovare de proces reprezentată de implementarea unei metode semnificativ îmbunătățite de producție, cât și activități de certificare/recertificare și activități de internaționalizare, toate acestea având drept scop reducerea costurilor unitare de producție, îmbunătățirea calității produselor, realizarea de produse noi.

Valoarea totală a proiectului este de 3.711.275,21 lei, din care valoarea contribuției din Fondul European de Dezvoltare Regională este de 1.894.578,28 lei.

Impactul investiției la nivelul localității/regiunii constă în atragerea de resursă umană specializată (2 locuri de muncă nou create), crearea unui mediu favorabil ofertării de produse și creșterea competitivității companiei.

Informaţii suplimentare se pot obţine la: TRANDAFIR SPIRIDON, administrator FLINTAB S.R.L., telefon 0744501630, e-mail spiridon.trandafir@flintab.ro, adresa str. Carpenului nr. 22, municipiul Ploiești, județ Prahova.

FLINTAB SRL, în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul „Extinderea capacităților avansate de producție ale FLINTAB S.R.L. și introducerea de tehnologii noi, moderne în procesul de fabricație”, cod SMIS 112283, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.2: “Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, în calitate de Organism Intermediar.

Obiectivul principal al proiectului a constat în diversificarea producției existente la punctul de lucru din Tecuci, prin realizarea de noi tipuri de sisteme de cântărire și creșterea productivității muncii.

Rezultatele proiectului: realizarea unei investiții inițiale, care presupune atât inovare de produs - obținerea de produse noi pentru companie, inovare de proces reprezentată de implementarea unei metode semnificativ îmbunătățite de producție, cât și activități de certificare/recertificare și activități de internaționalizare, toate acestea având drept scop reducerea costurilor unitare de producție, îmbunătățirea calității produselor, realizarea de produse noi.

Valoarea totală a proiectului este de 3.711.275,21 lei, din care valoarea contribuției din Fondul European de Dezvoltare Regională este de 1.894.578,28 lei.

Impactul investiției la nivelul localității/regiunii constă în atragerea de resursă umană specializată (2 locuri de muncă nou create), crearea unui mediu favorabil ofertării de produse și creșterea competitivității companiei.

Informaţii suplimentare se pot obţine la: TRANDAFIR SPIRIDON, administrator FLINTAB S.R.L., telefon 0744501630, e-mail spiridon.trandafir@flintab.ro, adresa str. Carpenului nr. 22, municipiul Ploiești, județ Prahova.

METALO INVEST S.R.L., în calitate de Beneficiar,  anunță finalizarea proiectului „SPAȚIU PENTRU ACTIVITĂȚI RECREATIVE ȘI DISTRACTIVE EXTRACURRICULARE”, cod MySMIS 112395, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 : “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”:

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

Obiectivele proiectului sunt:

  • diversificarea activității microîntreprinderii METALO INVEST S.R.L. prin înființarea Spațiului pentru activități distractive și recreative extracurriculare;
  • creșterea competitivității și productivității microîntreprinderii prin dotarea cu echipamente specifice;
  • crearea de locuri noi de muncă - dintre care cel puţin unul pentru persoane defavorizate.

La finalizarea perioadei de implementare s-au obșinut următoarele rezultate:

  • un spațiu pentru activități distractive și recreative extracurriculare înființat;
  • un spațiu pentru activități distractive și recreative extracurriculare dotat la standarde europene;
  • 3 locuri de muncă nou create, dintre care unul pentru persoane din categorii defavorizate.

Valoarea totală a proiectului este de 1.373.317,27 lei, din care valoarea contribuției din FEDR este de 760.040,10 lei si 134.124,72 lei contributie din Bugetul National .

În urma implementării proiectului investiția realizată va avea un impact pozitiv la nivelul populației localității/regiunii prin crearea a 3 locuri de muncă, creșterea calității serviciilor de profil și oferirea de activități extracurriculare și distractive.

Informaţii suplimentare se pot obţine la: Tel./fax: 0740.244.848, e-mail: metaloinvest_proiect@yahoo.com, persoană de contact: Vasile NISTOR

Pagina 3 din 112