Advertorial

Advertorial

BETOANE ȘI PREFABRICATE GL 2004 S.R.L., în calitate de Beneficiar, implementează proiectul ”Îmbunătățirea competitivității societății BETOANE ȘI PREFABRICATE GL 2004 S.R.L.”, cod MySMIS 122574, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investitii 2.2: ”Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor”, 2.2.ITI.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare  Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 7.749.463,93 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 4.598.814,67 lei.

Obiectivul principal al proiectului constă în diversificarea producției existente la punctul de lucru din Măcin, prin realizarea unui nou tip de beton și creșterea productivității muncii.

Proiectul prevede crearea a 6 noi locuri de muncă în cadrul societăţii.

Perioada de implementare a proiectului este de 22 luni, între 29.01.2018 și 31.10.2019. 

Informaţii suplimentare se pot obţine la: ROTARU PETRICĂ-DANIEL, administrator BETOANE ȘI PREFABRICATE GL 2004 S.R.L., telefon 0749184802, e-mail diotechsistemebeton@yahoo.com, adresa Comuna Tulucești, nr. 647K, județ Galați.

BETOANE ȘI PREFABRICATE GL 2004 S.R.L., în calitate de Beneficiar, implementează proiectul ”Îmbunătățirea competitivității societății BETOANE ȘI PREFABRICATE GL 2004 S.R.L.”, cod MySMIS 122574, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investitii 2.2: ”Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor”, 2.2.ITI.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare  Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 7.749.463,93 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 4.598.814,67 lei.

Obiectivul principal al proiectului constă în diversificarea producției existente la punctul de lucru din Măcin, prin realizarea unui nou tip de beton și creșterea productivității muncii.

Proiectul prevede crearea a 6 noi locuri de muncă în cadrul societăţii.

Perioada de implementare a proiectului este de 22 luni, între 29.01.2018 și 31.10.2019. 

Informaţii suplimentare se pot obţine la: ROTARU PETRICĂ-DANIEL, administrator BETOANE ȘI PREFABRICATE GL 2004 S.R.L., telefon 0749184802, e-mail diotechsistemebeton@yahoo.com, adresa Comuna Tulucești, nr. 647K, județ Galați.

ARESTETICA S.R.L, în calitate de Beneficiar,  derulează, începând cu data de 25.07.2018 proiectul cu titlul “Diversificarea serviciilor societății Arestetica prin achiziție echipamente specifice”, cod MySMIS 115635, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2.”Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiții 2.2. “Sprijinrea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, în calitate de Autoritate  de Management POR 2014-2020 și cu Agenția de Dezvoltare Regională Sud-Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 2.579.316,43  lei, din care valoarea sumei nerambursabile este 1.551.066,49 lei.

Obiectivul general al proiectului este consolidarea poziției pe piață a societății S.C. ARESTETICA S.R.L. prin diversificarea   serviciilor medicale din domeniul „Activități de asistență medicală specializată” – CAEN 8622 în domeniul medicinei dermatologice și esteticii medicale.

Durata de implementare a proiectului este de 30 de luni:  respectiv de  la data 01.06.2017 până la data de 30.11.2019.

Informații privind derularea proiectului: până la această dată S.C. ARESTETICA S.R.L a derulat toate achizițiile prevăzute în  proiect și a recepționat 3 echipamente specifice activității “Activități de asistență medicală specializată”-cod CAEN 8622.

Informații suplimentare se pot obține la: Telefon: 0744.789.367, Email: arestetica.fonduri@gmail.com, Persoana de contact:

Tănase Marian – Administrator

ARESTETICA S.R.L, în calitate de Beneficiar,  derulează, începând cu data de 25.07.2018 proiectul cu titlul “Diversificarea serviciilor societății Arestetica prin achiziție echipamente specifice”, cod MySMIS 115635, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2.”Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiții 2.2. “Sprijinrea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, în calitate de Autoritate  de Management POR 2014-2020 și cu Agenția de Dezvoltare Regională Sud-Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 2.579.316,43  lei, din care valoarea sumei nerambursabile este 1.551.066,49 lei.

Obiectivul general al proiectului este consolidarea poziției pe piață a societății S.C. ARESTETICA S.R.L. prin diversificarea   serviciilor medicale din domeniul „Activități de asistență medicală specializată” – CAEN 8622 în domeniul medicinei dermatologice și esteticii medicale.

Durata de implementare a proiectului este de 30 de luni:  respectiv de  la data 01.06.2017 până la data de 30.11.2019.

Informații privind derularea proiectului: până la această dată S.C. ARESTETICA S.R.L a derulat toate achizițiile prevăzute în  proiect și a recepționat 3 echipamente specifice activității “Activități de asistență medicală specializată”-cod CAEN 8622.

Informații suplimentare se pot obține la: Telefon: 0744.789.367, Email: arestetica.fonduri@gmail.com, Persoana de contact:

Tănase Marian – Administrator

ARESTETICA S.R.L, în calitate de Beneficiar,  derulează, începând cu data de 25.07.2018 proiectul cu titlul “Diversificarea serviciilor societății Arestetica prin achiziție echipamente specifice”, cod MySMIS 115635, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2.”Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiții 2.2. “Sprijinrea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, în calitate de Autoritate  de Management POR 2014-2020 și cu Agenția de Dezvoltare Regională Sud-Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 2.579.316,43  lei, din care valoarea sumei nerambursabile este 1.551.066,49 lei.

Obiectivul general al proiectului este consolidarea poziției pe piață a societății S.C. ARESTETICA S.R.L. prin diversificarea   serviciilor medicale din domeniul „Activități de asistență medicală specializată” – CAEN 8622 în domeniul medicinei dermatologice și esteticii medicale.

Durata de implementare a proiectului este de 30 de luni:  respectiv de  la data 01.06.2017 până la data de 30.11.2019.

Informații privind derularea proiectului: până la această dată S.C. ARESTETICA S.R.L a derulat toate achizițiile prevăzute în  proiect și a recepționat 3 echipamente specifice activității “Activități de asistență medicală specializată”-cod CAEN 8622.

Informații suplimentare se pot obține la: Telefon: 0744.789.367, Email: arestetica.fonduri@gmail.com, Persoana de contact:

Tănase Marian – Administrator

Marti, 19 martie 2019, de la ora 9.30, se va desfășura la Galati, workshopul cu tema INDUSTRY 4.0 – Provocarea momentului, ce face parte dintr-o serie de evenimente interactive dedicate managerilor din companiile cu profil industrial din România. Workshopul oferă acestora o ocazie excelentă de a se întâlni cu specialiști ai celei mai mari companii de training industrial din România, Best Smart Consulting, precum și cu reprezentanți ai celor mai mari producători de soluții pentru industrie: Siemens, Digital Twins, Cisco și Koding.

Workshopul este realizat în cadrul proiectului START INDUSTRY 4.0, proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020 (contract POCU/227/3/8/117624), în valoare de 3.527.897,33 lei din care 3.236.782,79 lei (95%) obținuți prin finanțare nerambursabilă. Scopul proiectului îl reprezintă susținerea companiilor cu profil industrial care au puncte de lucru în regiunile Sud-Est, Sud Muntenia, Sud-Vest Oltenia și Vest din România în eforturile de specializare a angajaților pentru Industry 4.0.

În cadrul evenimentului, vor fi prezentate strategii de abordare a proiectelor Industry 4.0 și studii de caz bazate pe integrarea Industry 4.0 și Industrial Internet of Things (IIoT) în activitățile zilnice. De asemenea, vor putea fi descoperite soluții inovative care vor ajuta companiile cu profil industrial să înțeleagă mai bine importanța digitalizării și automatizării proceselor industriale în noul context Industry 4.0. Participarea la acest eveniment, structurat ca un workshop, oferă șansa participanților de a afla direct de la sursă care sunt oportunitățile și provocările noii revoluții industriale și, în plus, oportunitatea ca firma în care lucrează să fie selectată printre cele 16 companii din zona de implementare a proiectului START INDUSTRY 4.0 care vor primi consultanță în dezvoltarea strategiilor și proiectelor Industry 4.0 în mod GRATUIT.

Sunt așteptați să participe la workshop reprezentanți ai companiilor cu profil industrial din zonă: manageri și directori de producție, manageri de calitate, manageri de mentenanță, manageri de logistică, manageri de achiziții, specialiști și ingineri din companii de producție, manageri și directori generali, manageri și directori HR și manageri IT. Participanții trebuie să fie angajați în cadrul unor companii care-și desfășoară activitatea într-unul din domeniile de specializare inteligentă identificate conform SNCDI (turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, industria auto și componente, tehnologia informațiilor și telecomunicații, procesarea alimentelor și băuturilor, sănătate și produse farmaceutice, energie și management de mediu, biochimie, biofarmaceutică și biotehnologii).

Participarea este gratuită, iar în cazul în care nu sunteti din Craiova, transportul este decontat în limita a 150 km. Înscrierile se pot face până pe 16 martie pe pagina următoare: https://workshop.industry40.ro/19-martie-2019-galati/

Titlul proiectului: START INDUSTRY 4.0

Beneficiarul proiectului: Best Smart Consulting SRL    

Data publicării: FEBRUARIE 2019

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020 (contract POCU/227/3/8/117624)

Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Datele de contact ale beneficiarului proiectului START INDUSTRY 4.0:

BEST SMART CONSULTING SRL

Telefon: 0786 510 189

E-mail: vanzari@bestsmart.ro

Website: www.industry40.ro / www.bestsmart.ro

Societatea Transurb S.A. anunță că, începând cu data de 01 martie 2019 se vor elibera abonamentele de călătorie destinate tuturor categoriilor de persoane care beneficiază de reduceri și gratuități la transportul public local de călători, conform Hotărârii Consiliului Local nr.74 din 15.03.2018.

Pentru a veni în întâmpinarea și sprijinul persoanelor care beneficiază de facilități la transportul în comun și totodată, în vederea evitării formării de cozi la cabinele de eliberare titluri călătorie, urmatoarele categorii de pasageri

  • persoanele fără venituri cu vârsta peste 65 ani;
  • pensionarii care cumulează venituri din pensie de până la 1900 lei brut/lună,;
  • pensionarii de invaliditate care nu beneficiază de facilitățile prevăzute de Legea nr. 448/2006;
  • elevii și studenții,

 pot circula cu mijloacele de transport public local, în perioada 01-15 martie 2019, în baza vechiului abonament de călătorie (termen de valabilitate până la data de 28 februarie a.c.), timp în care, au obligativitatea de a achiziționa noul abonament, cu perioada de valabilitate 1 –31 martie 2019.

Societatea Transurb S.A. anunță că, începând cu data de 01 martie 2019 se vor elibera abonamentele de călătorie destinate tuturor categoriilor de persoane care beneficiază de reduceri și gratuități la transportul public local de călători, conform Hotărârii Consiliului Local nr.74 din 15.03.2018.

Pentru a veni în întâmpinarea și sprijinul persoanelor care beneficiază de facilități la transportul în comun și totodată, în vederea evitării formării de cozi la cabinele de eliberare titluri călătorie, urmatoarele categorii de pasageri

  • persoanele fără venituri cu vârsta peste 65 ani;
  • pensionarii care cumulează venituri din pensie de până la 1900 lei brut/lună,;
  • pensionarii de invaliditate care nu beneficiază de facilitățile prevăzute de Legea nr. 448/2006;
  • elevii și studenții,

 pot circula cu mijloacele de transport public local, în perioada 01-15 martie 2019, în baza vechiului abonament de călătorie (termen de valabilitate până la data de 28 februarie a.c.), timp în care, au obligativitatea de a achiziționa noul abonament, cu perioada de valabilitate 1 –31 martie 2019.

MARIVAL AUTO S.R.L., în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul „Diversificarea activităţii firmei MARIVAL AUTO S.R.L.-D.”, cod MySMIS 113061, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.MARIVAL AUTO S.R.L., în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul „Diversificarea activităţii firmei MARIVAL AUTO S.R.L.-D.”, cod MySMIS 113061, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.Valoarea totală a proiectului este de 1.091.230 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 567.927,50 lei.Obiectivul general al proiectului: îl constituie creșterea competitivității afacerii și îmbunătățirii poziției de piață a societății Marival Auto S.R.L., prin abordarea unui domeniu de activitate nou în baza codului CAEN 4311-Lucrări de demolare a construcțiilor, în condițiile asigurării dezvoltării durabile. Obiectivele specifice ale proiectului vizează: creșterea cifrei de afaceri cu 200% în anul implementării proiectului de investiții și cu 0,3% în următorii ani previzionați, menținerea numărului de angajați actuali, respectiv crearea și menținerea a 5 noi locuri de muncă, pe întreaga perioadă de implementare și monitorizare a proiectului de investiții. Cele 5 noi locuri de muncă au fost ocupate astfel: șofer autocamion/mașină de mare tonaj - 2 posturi, mașinist la mașini pentru terasamente (ifronist)-2 posturi, consilier/expert/inspector/referent/economist în comerț și marketing - 1 post; doua dintre posturi fiind ocupate de persoane din categoria persoanelor defavorizate care nu au mai lucrat în ultimele 6 luni.Rezultatele proiectului au fost generate prin aplicarea Măsurii 2.1 A, constituind o modalitate de finanțare rapidă prin care societatea, în baza demarării activității de prestări servicii de demolare a construcțiilor, poate obține venituri și profituri importante într-o perioadă scurtă e timp. Investiția constă în: un buldoexcavator, un miniîncărcător pe roți, o autobasculantă, 4 pubele pentru colectarea selectivă a deșeurilor, 6 lămpi cu LED pentru iluminat perimetral de 90 W, crearea unui site, servicii de consultanță, de publicitate și de audit extern.Implementarea proiectului de investiţii a contribuit la: dotarea societăţii cu active imobilizate (un buldoexcavator, un miniîncărcător pe roți, o autobasculantă, 4 pubele pentru colectarea selectivă a deșeurilor, 6 lămpi cu LED pentru iluminat perimetral de 90 W) necesare lucrărilor de demolare a construcțiilor, practic asigurând baza materială necesară activităţii și la crearea de noi locuri de muncă care a avut un impact semnificativ la nivelul localității.Durata de implementare a proiectului este de 26 luni ( 01.01.2017 - 28.02.2019 ).Informaţii suplimentare se pot obţine la: MARIVAL AUTO S.R.L., 0745415651, marivalauto@yahoo.com

MARIVAL AUTO S.R.L., în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul „Diversificarea activităţii firmei MARIVAL AUTO S.R.L.-D.”, cod MySMIS 113061, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.MARIVAL AUTO S.R.L., în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul „Diversificarea activităţii firmei MARIVAL AUTO S.R.L.-D.”, cod MySMIS 113061, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.Valoarea totală a proiectului este de 1.091.230 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 567.927,50 lei.Obiectivul general al proiectului: îl constituie creșterea competitivității afacerii și îmbunătățirii poziției de piață a societății Marival Auto S.R.L., prin abordarea unui domeniu de activitate nou în baza codului CAEN 4311-Lucrări de demolare a construcțiilor, în condițiile asigurării dezvoltării durabile. Obiectivele specifice ale proiectului vizează: creșterea cifrei de afaceri cu 200% în anul implementării proiectului de investiții și cu 0,3% în următorii ani previzionați, menținerea numărului de angajați actuali, respectiv crearea și menținerea a 5 noi locuri de muncă, pe întreaga perioadă de implementare și monitorizare a proiectului de investiții. Cele 5 noi locuri de muncă au fost ocupate astfel: șofer autocamion/mașină de mare tonaj - 2 posturi, mașinist la mașini pentru terasamente (ifronist)-2 posturi, consilier/expert/inspector/referent/economist în comerț și marketing - 1 post; doua dintre posturi fiind ocupate de persoane din categoria persoanelor defavorizate care nu au mai lucrat în ultimele 6 luni.Rezultatele proiectului au fost generate prin aplicarea Măsurii 2.1 A, constituind o modalitate de finanțare rapidă prin care societatea, în baza demarării activității de prestări servicii de demolare a construcțiilor, poate obține venituri și profituri importante într-o perioadă scurtă e timp. Investiția constă în: un buldoexcavator, un miniîncărcător pe roți, o autobasculantă, 4 pubele pentru colectarea selectivă a deșeurilor, 6 lămpi cu LED pentru iluminat perimetral de 90 W, crearea unui site, servicii de consultanță, de publicitate și de audit extern.Implementarea proiectului de investiţii a contribuit la: dotarea societăţii cu active imobilizate (un buldoexcavator, un miniîncărcător pe roți, o autobasculantă, 4 pubele pentru colectarea selectivă a deșeurilor, 6 lămpi cu LED pentru iluminat perimetral de 90 W) necesare lucrărilor de demolare a construcțiilor, practic asigurând baza materială necesară activităţii și la crearea de noi locuri de muncă care a avut un impact semnificativ la nivelul localității.Durata de implementare a proiectului este de 26 luni ( 01.01.2017 - 28.02.2019 ).Informaţii suplimentare se pot obţine la: MARIVAL AUTO S.R.L., 0745415651, marivalauto@yahoo.com

Pagina 5 din 107