Advertorial

Advertorial

Timp de trei zile, Galaţiul va sărbători cum se cuvine Zilele Sfântului Andrei, dar şi Ziua Naţională a României. Primăria municipiului Galaţi a decorat oraşul cu luminiţe, dar a pregătit şi o serie de spectacole pentru toate vârstele şi preferinţele care se vor desfăşura după următorul program:

Vineri, 29 noiembrie, 18:00 - 22:00
18:00 Şcoala de film Bogdan
18:50 Trupa Trei
19:30 Trupa de dans Tempo
19:40 Among the Filters
20:00 Andreea Antonescu
21:00 Puya

Sâmbătă, 30 noiembrie, 18:00 - 22:00
18:00 „Estrada studio” by Andreea Ignat - de la Estrada Studio vor cânta: Andreea Vîrgolici, FLAVIA, Charlene; AleXia, DenisS
19:00 Misha
20:00 Guz
21:00 Mira

Duminică, 1 decembrie, 18:00 - 22:30
18:00 Surorile Osoianu
18:30 Daniela Matache
19:30 Ansamblul Crenguţă de Iederă
20:30 Viorica Macovei
21:30 Valentin Sanfira

S.C. ARESTETICA S.R.L cu sediul social în Municipiul Galați, str. Brăilei, nr. 78, Bl. BR4A, sc. B, etaj Parter, județul Galați, a derulat, începând cu data de 25.07.2018 proiectul cu titlul “Diversificarea serviciilor societății Arestetica prin achiziție echipamente specifice”, co-finanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanțare încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management POR 2014-2020 și cu Agenția de Dezvoltare Regională Sud-Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 2.579.316,43 lei, din care asistența financiară nerambursabilă totală este de 1.551.066,49 lei din care contribuția financiară din FEDER este de 1.318.403,12 lei.

Codul MY SMIS al proiectului este 115635. Proiectul s-a implementat în Municipiul Galați, str. Brăliei nr. 78, Bl.4A, Sc. B, etaj Parter, județul Galați, pe o perioadă de 30 de luni, până la data limită de 30.11.2019.  

Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2.”Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiții 2.2. “Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor”.

Obiectivul general al proiectului este consolidarea poziției pe piață a societății S.C. ARESTETICA S.R.L. prin diversificarea serviciilor medicale din domeniul „Activități de asistență medicală specializată” – CAEN 8622 în domeniul medicinei dermatologice și esteticii medicale.

Obiectivele specifice ale proiectului:

  • 1. - Creșterea cifrei de afaceri cu minim 20%, prin diversificarea serviciilor medicale din domeniul „Activități de asistență medicală specializată” începand cu anul 1 de la finalizarea implementarii proiectului;
  • 2. - Creșterea calității serviciilor prin certificarea serviciilor medicale și implementarea sistemului de managementul calității și creșterea vizibilității prin participarea la evenimente internaționale de promovare din domeniul medical;
  • 3. - Angajarea unei persoane din categorii defavorizate, în ultima lună de implementare a proiectului.
  • Rezultatele proiectului:

  • 1. 18 buc. echipamente medicale achiziționate, 1 activă necorporală (program software) achiziționată, ce urmează a fi utilizate pentru diversificarea serviciilor medicale;
  • 2. 1 certificare de management al calității pentru societate ISO 9001; 1 certificare de servicii, respectiv standardul SR EN155244:2013, 1 pachet servicii internaționalizare- cu participarea la 2 expoziții în afara României pe perioada implementării;
  • 3. 1 rampă mobilă achiziționată în vederea facilitării accesului în cadrul sediului a persoanelor cu dizabilități; 1 loc de muncă nou creat, cu respectarea principiilor egalității de șanse și nediscriminării , pentru persoane din grupuri defavorizate; 25 buc. Tuburi LED- echipamente specifice în scopul obținerii unei economii de energie.
  • Realizarea investiției cu titlul “Diversificarea serviciilor societății Arestetica  prin achiziție echipamente specifice” are un impact direct atât asupra stării de sănătate a populației din Regiunea Sud-Est, care va beneficia de servicii medicale îmbunătățite, dar și asupra pieței muncii, prin crearea unui nou loc de muncă.

    Informații suplimentare se pot obține la: Telefon: 0744.789.367, Email: arestetica.fonduri@gmail.com, Persoana de contact: Tănase Marian – Administrator

    S.C. ARESTETICA S.R.L cu sediul social în Municipiul Galați, str. Brăilei, nr. 78, Bl. BR4A, sc. B, etaj Parter, județul Galați, a derulat, începând cu data de 25.07.2018 proiectul cu titlul “Diversificarea serviciilor societății Arestetica prin achiziție echipamente specifice”, co-finanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanțare încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management POR 2014-2020 și cu Agenția de Dezvoltare Regională Sud-Est, în calitate de Organism Intermediar.

    Valoarea totală a proiectului este de 2.579.316,43 lei, din care asistența financiară nerambursabilă totală este de 1.551.066,49 lei din care contribuția financiară din FEDER este de 1.318.403,12 lei.

    Codul MY SMIS al proiectului este 115635. Proiectul s-a implementat în Municipiul Galați, str. Brăliei nr. 78, Bl.4A, Sc. B, etaj Parter, județul Galați, pe o perioadă de 30 de luni, până la data limită de 30.11.2019.  

    Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2.”Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiții 2.2. “Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor”.

    Obiectivul general al proiectului este consolidarea poziției pe piață a societății S.C. ARESTETICA S.R.L. prin diversificarea serviciilor medicale din domeniul „Activități de asistență medicală specializată” – CAEN 8622 în domeniul medicinei dermatologice și esteticii medicale.

    Obiectivele specifice ale proiectului:

  • 1. - Creșterea cifrei de afaceri cu minim 20%, prin diversificarea serviciilor medicale din domeniul „Activități de asistență medicală specializată” începand cu anul 1 de la finalizarea implementarii proiectului;
  • 2. - Creșterea calității serviciilor prin certificarea serviciilor medicale și implementarea sistemului de managementul calității și creșterea vizibilității prin participarea la evenimente internaționale de promovare din domeniul medical;
  • 3. - Angajarea unei persoane din categorii defavorizate, în ultima lună de implementare a proiectului.
  • Rezultatele proiectului:

  • 1. 18 buc. echipamente medicale achiziționate, 1 activă necorporală (program software) achiziționată, ce urmează a fi utilizate pentru diversificarea serviciilor medicale;
  • 2. 1 certificare de management al calității pentru societate ISO 9001; 1 certificare de servicii, respectiv standardul SR EN155244:2013, 1 pachet servicii internaționalizare- cu participarea la 2 expoziții în afara României pe perioada implementării;
  • 3. 1 rampă mobilă achiziționată în vederea facilitării accesului în cadrul sediului a persoanelor cu dizabilități; 1 loc de muncă nou creat, cu respectarea principiilor egalității de șanse și nediscriminării , pentru persoane din grupuri defavorizate; 25 buc. Tuburi LED- echipamente specifice în scopul obținerii unei economii de energie.
  • Realizarea investiției cu titlul “Diversificarea serviciilor societății Arestetica  prin achiziție echipamente specifice” are un impact direct atât asupra stării de sănătate a populației din Regiunea Sud-Est, care va beneficia de servicii medicale îmbunătățite, dar și asupra pieței muncii, prin crearea unui nou loc de muncă.

    Informații suplimentare se pot obține la: Telefon: 0744.789.367, Email: arestetica.fonduri@gmail.com, Persoana de contact: Tănase Marian – Administrator

    S.C. ARESTETICA S.R.L cu sediul social în Municipiul Galați, str. Brăilei, nr. 78, Bl. BR4A, sc. B, etaj Parter, județul Galați, a derulat, începând cu data de 25.07.2018 proiectul cu titlul “Diversificarea serviciilor societății Arestetica prin achiziție echipamente specifice”, co-finanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanțare încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management POR 2014-2020 și cu Agenția de Dezvoltare Regională Sud-Est, în calitate de Organism Intermediar.

    Valoarea totală a proiectului este de 2.579.316,43 lei, din care asistența financiară nerambursabilă totală este de 1.551.066,49 lei din care contribuția financiară din FEDER este de 1.318.403,12 lei.

    Codul MY SMIS al proiectului este 115635. Proiectul s-a implementat în Municipiul Galați, str. Brăliei nr. 78, Bl.4A, Sc. B, etaj Parter, județul Galați, pe o perioadă de 30 de luni, până la data limită de 30.11.2019.  

    Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2.”Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiții 2.2. “Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor”.

    Obiectivul general al proiectului este consolidarea poziției pe piață a societății S.C. ARESTETICA S.R.L. prin diversificarea serviciilor medicale din domeniul „Activități de asistență medicală specializată” – CAEN 8622 în domeniul medicinei dermatologice și esteticii medicale.

    Obiectivele specifice ale proiectului:

  • 1. - Creșterea cifrei de afaceri cu minim 20%, prin diversificarea serviciilor medicale din domeniul „Activități de asistență medicală specializată” începand cu anul 1 de la finalizarea implementarii proiectului;
  • 2. - Creșterea calității serviciilor prin certificarea serviciilor medicale și implementarea sistemului de managementul calității și creșterea vizibilității prin participarea la evenimente internaționale de promovare din domeniul medical;
  • 3. - Angajarea unei persoane din categorii defavorizate, în ultima lună de implementare a proiectului.
  • Rezultatele proiectului:

  • 1. 18 buc. echipamente medicale achiziționate, 1 activă necorporală (program software) achiziționată, ce urmează a fi utilizate pentru diversificarea serviciilor medicale;
  • 2. 1 certificare de management al calității pentru societate ISO 9001; 1 certificare de servicii, respectiv standardul SR EN155244:2013, 1 pachet servicii internaționalizare- cu participarea la 2 expoziții în afara României pe perioada implementării;
  • 3. 1 rampă mobilă achiziționată în vederea facilitării accesului în cadrul sediului a persoanelor cu dizabilități; 1 loc de muncă nou creat, cu respectarea principiilor egalității de șanse și nediscriminării , pentru persoane din grupuri defavorizate; 25 buc. Tuburi LED- echipamente specifice în scopul obținerii unei economii de energie.
  • Realizarea investiției cu titlul “Diversificarea serviciilor societății Arestetica  prin achiziție echipamente specifice” are un impact direct atât asupra stării de sănătate a populației din Regiunea Sud-Est, care va beneficia de servicii medicale îmbunătățite, dar și asupra pieței muncii, prin crearea unui nou loc de muncă.

    Informații suplimentare se pot obține la: Telefon: 0744.789.367, Email: arestetica.fonduri@gmail.com, Persoana de contact: Tănase Marian – Administrator

    Cine nu și-ar dori să locuiască într-un imobil care să ofere o privelește spre un lac, un parc, o grădină, care să surprindă răsăritul sau apusul, sau poate chiar frumoasa parte oferită de lumea urbană?

    Obstrucționarea priveliștii reprezintă un risc atât pentru imobilele noi, din zonele aflate în plină dezvoltare, cât și pentru blocurile mai vechi.

    Zonele rezidențiale aflate în dezvoltare sunt cele mai de evitat în acest caz. Există multe șanse ca, în ciuda faptului că vei identifica o priveliște plăcută, să te trezești în câțiva ani că aceasta va fi acoperită de o nouă contrucție. Excepție face cazul în care proprietatea care te interesează este amplasată chiar peste drum de punctul tău de interes (lac, parc, grădină etc.).

    De altfel, acestă problemă este des întâlnită și în cartierele vechi, mai „așezate”. Este important, de aceea, ca, atunci când studiezi împrejurimile unei proprietăți, să vezi și dacă în imediata sa apropiere există terenuri virane, care ar putea – și probabil vor fi! – folosite pentru construcții ulterioare.

    De recomandat este să te informezi cât mai bine cu privire la arealul în care se află locuința care îți satosface cea mai mare parte a dorințelor. Surse de informare pot fi, în general, atât anunțurile de construcție făcute de diverși dezvoltatori imobiliari, cât și declarațiile publice ale autorităților locale. Foarte lămuritoare ar fi, de asemenea, reglementările de urbanism cuprinse în Planul Urbanistic Zonal (PUZ) al arealului respectiv.

    Pentru a vedea ofertele de pe piața imobiliară din România, accesează Flatfy.ro, motorul de căutare care cuprinde majoritatea anunțurilor cu apartamente și case de vânzare și închiriere din țară, folosit pentru economisirea timpului.

    Motorul de căutare Flatfy este un site obiectiv, inovativ și confortabil, unde totul este organizat simplu și clar, astfel economisind clienților timpul de căutare, acesta fiind orientat spre necesitatea consumatorului. Încă un plus este faptul că motorul de căutare a imobiliarelor din România poate fi accesat atât pe computer, cât și de pe tabletă și de pe telefonul mobil.

    Ce ne facem cu presiunea scăzuta a apei?

    Deși unii locatari ai blocurilor vechi s-au obișnuit, poate, cu apa caldă care „urcă” greu, presiunea scăzută a apei reci este, în general, o „capcană” imobiliară ce poate apărea în cazul blocurilor nou-construite.

    Poți, de altfel, să întrebi locatarii blocului, care își vor oferi o informație mai generașă, bazându-se pe experienșa lor zilnică. În cazul în care te gândești să cumperi un apartament într-un bloc-turn, ideal ar fi, desigur, să poți discuta cu una sau mai multe persoane care locuiesc tot într-o clădire cu regim mare de înălțime, amplasată în apropiere. Dacă imobilul care te interesează are doar trei sau patru etaje, îți va fi mai ușor să găsești vecini aflați într-o situație comparabilă.

    Pentru un bloc nou-construit, amplasat într-o zonă unde există probleme cu presiunea apei, dezvoltatorul este cel care ar trebui să se asigure de furnizarea utilităților în condiții optime pentru fiecare apartament. De aceea, dacă observi că presiunea apei este scăzută, întreabă vânzătorul (sau reprezentanții acestuia) dacă întenționează să instaleze o stație de hidrofor la nivel de bloc (sau de ansamblu rezidențial) pentru a rezolva situația.

    De astăzi, new.Flatfy.ro devine Korter.ro. Korter este un motor de căutare a imobiliarelor noi, o alegere confortabilă de găsire a complexelor rezidențiale din România.

    Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci anunţă lansarea proiectului “Creşterea eficienţei energetice a  clădirilor publice  din  Municipiul Tecuci – Serviciul Administrativ, strada Elena Doamna, nr.1, localitatea Tecuci, județul Galați”, cod SMIS118532, finanţat în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3 - ”Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiţii 3.1 - ”Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B-Clădiri publice”.

    Perioada de implementare a proiectului:  01.09.2017-31.03.2020.

    Valoarea totală a proiectului este de 639.801,68lei, din care:

    Valoarea totală eligibilă este de 518.560,70lei, din care:

    • ·Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 440.776,60lei (85%)
    • ·Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul national: 67.412,89 lei (13%)
    • ·Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului: 10.371,21 lei (2%)

    Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 121.240,98lei

    Obiectivul general al proiectului:

    Creșterea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice de la nivelul Municipiului Tecuci, în particular la nivelul clădirii Serviciului Administrativ, care să conducă la un consum redus de energie și limitarea emisiilor de gaze cu efect de seră.

    Rezultate așteptate:

    • · Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenționale și diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
    • · Reducerea consumului anual specific de căldură cu impact asupra mediului pe termen lung și asigurarea confortului ocupanților la costuri cât mai scăzute în exploatare;
    • · Executarea lucrărilor cu tehnologii și materiale noi cu randamente ridicate care să asigure o durată de viață mai mare a sistemului de preparare apă caldă de consum.

    Informații suplimentare despre proiect se pot obține la Sediul Primăriei Municipiului Tecuci, str. 1 Decembrie 1918, nr.66 sau la telefon: 0372.364.111, e-mail:fondurieuropene@municipiultecuci.ro.

    Persoană de contact: Vraciu Jan, manager proiect.

    Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci anunţă lansarea proiectului “Creşterea eficienţei energetice a  clădirilor publice  din  Municipiul Tecuci – Serviciul Administrativ, strada Elena Doamna, nr.1, localitatea Tecuci, județul Galați”, cod SMIS118532, finanţat în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3 - ”Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiţii 3.1 - ”Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B-Clădiri publice”.

    Perioada de implementare a proiectului:  01.09.2017-31.03.2020.

    Valoarea totală a proiectului este de 639.801,68lei, din care:

    Valoarea totală eligibilă este de 518.560,70lei, din care:

    • ·Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 440.776,60lei (85%)
    • ·Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul national: 67.412,89 lei (13%)
    • ·Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului: 10.371,21 lei (2%)

    Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 121.240,98lei

    Obiectivul general al proiectului:

    Creșterea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice de la nivelul Municipiului Tecuci, în particular la nivelul clădirii Serviciului Administrativ, care să conducă la un consum redus de energie și limitarea emisiilor de gaze cu efect de seră.

    Rezultate așteptate:

    • · Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenționale și diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
    • · Reducerea consumului anual specific de căldură cu impact asupra mediului pe termen lung și asigurarea confortului ocupanților la costuri cât mai scăzute în exploatare;
    • · Executarea lucrărilor cu tehnologii și materiale noi cu randamente ridicate care să asigure o durată de viață mai mare a sistemului de preparare apă caldă de consum.

    Informații suplimentare despre proiect se pot obține la Sediul Primăriei Municipiului Tecuci, str. 1 Decembrie 1918, nr.66 sau la telefon: 0372.364.111, e-mail:fondurieuropene@municipiultecuci.ro.

    Persoană de contact: Vraciu Jan, manager proiect.

    Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci anunţă lansarea proiectului “Creşterea eficienţei energetice a  clădirilor publice  din  Municipiul Tecuci – Serviciul Administrativ, strada Elena Doamna, nr.1, localitatea Tecuci, județul Galați”, cod SMIS118532, finanţat în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3 - ”Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiţii 3.1 - ”Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B-Clădiri publice”.

    Perioada de implementare a proiectului:  01.09.2017-31.03.2020.

    Valoarea totală a proiectului este de 639.801,68lei, din care:

    Valoarea totală eligibilă este de 518.560,70lei, din care:

    • ·Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 440.776,60lei (85%)
    • ·Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul national: 67.412,89 lei (13%)
    • ·Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului: 10.371,21 lei (2%)

    Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 121.240,98lei

    Obiectivul general al proiectului:

    Creșterea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice de la nivelul Municipiului Tecuci, în particular la nivelul clădirii Serviciului Administrativ, care să conducă la un consum redus de energie și limitarea emisiilor de gaze cu efect de seră.

    Rezultate așteptate:

    • · Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenționale și diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
    • · Reducerea consumului anual specific de căldură cu impact asupra mediului pe termen lung și asigurarea confortului ocupanților la costuri cât mai scăzute în exploatare;
    • · Executarea lucrărilor cu tehnologii și materiale noi cu randamente ridicate care să asigure o durată de viață mai mare a sistemului de preparare apă caldă de consum.

    Informații suplimentare despre proiect se pot obține la Sediul Primăriei Municipiului Tecuci, str. 1 Decembrie 1918, nr.66 sau la telefon: 0372.364.111, e-mail:fondurieuropene@municipiultecuci.ro.

    Persoană de contact: Vraciu Jan, manager proiect.

    AMASOR CONCEPT S.R.L., în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ Diversificarea activității firmei AMASOR CONCEPT S.R.L.-D”, cod MySMIS 113356, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: „Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: „Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.AMASOR CONCEPT S.R.L., în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ Diversificarea activității firmei AMASOR CONCEPT S.R.L.-D”, cod MySMIS 113356, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: „Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: „Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.Valoarea totală a proiectului este de 892.678,50 lei, din care valoarea sumei nerambursabile din Fondul European de Dezvoltare Regională este de 714.142,80 lei.Obiectivul general al proiectului este acela de creștere a competitivității noii afaceri propuse prin implementarea proiectului și îmbunătățirii poziției de piață, prin dezvoltarea unei noi activități de prestări servicii de demolare a construcțiilor, în baza codului CAEN 4311-Lucrări de demolare a construcțiilor, în condițiile asigurării dezvoltării durabile.Obiectivele specifice ale proiectului vizează:• creșterea cifrei de afaceri cu circa 60% în anul implementării proiectului de investiții și cu circa 1% în următorii ani previzionați;• societatea va menține numărul de angajați actuali și va crea, respectiv va menține 5 noi locuri de muncă, în perioada implementării și monitorizării proiectului de investiții, pentru: un șofer autocamioane și mașini de mare tonaj, mașinist la mașini pentru terasamente (ifronist) – 2 posturi, un muncitor necalificat la demolarea clădirilor, căptușeli zidărie, plăci mozaic, faianță, gresie, parchet și un consilier/expert/inspector/referent/economist în comerț și marketing.Rezultatele proiectului au fost generate prin aplicarea Măsurii 2.1 A, constituind o modalitate de finanțare rapidă prin care societatea, în baza achiziționării de utilaje, a provării afacerii, a creării și menținerii locurilor de muncă, va putea obține venituri și profituri importante. Investiția a constat în achiziția: unui buldoexcavator, unui miniîncărcător frontal, servicii de consultanță, de publicitate și de audit extern.Implementarea proiectului de investiţii a contribuit la dotarea societăţii cu active destinate lucrărilor de demolare a construcțiilor și crearea de noi locuri de muncă, cu impact semnificativ la nivelul localității.Durata de implementare a proiectului este de 34 luni (01.01.2017 - 31.10.2019).Informaţii suplimentare se pot obţine la: Amasor Concept S.R.L., 0749106631, amasor.concept@yahoo.com.

    AMASOR CONCEPT S.R.L., în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ Diversificarea activității firmei AMASOR CONCEPT S.R.L.-D”, cod MySMIS 113356, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: „Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: „Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.AMASOR CONCEPT S.R.L., în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ Diversificarea activității firmei AMASOR CONCEPT S.R.L.-D”, cod MySMIS 113356, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: „Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: „Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.Valoarea totală a proiectului este de 892.678,50 lei, din care valoarea sumei nerambursabile din Fondul European de Dezvoltare Regională este de 714.142,80 lei.Obiectivul general al proiectului este acela de creștere a competitivității noii afaceri propuse prin implementarea proiectului și îmbunătățirii poziției de piață, prin dezvoltarea unei noi activități de prestări servicii de demolare a construcțiilor, în baza codului CAEN 4311-Lucrări de demolare a construcțiilor, în condițiile asigurării dezvoltării durabile.Obiectivele specifice ale proiectului vizează:• creșterea cifrei de afaceri cu circa 60% în anul implementării proiectului de investiții și cu circa 1% în următorii ani previzionați;• societatea va menține numărul de angajați actuali și va crea, respectiv va menține 5 noi locuri de muncă, în perioada implementării și monitorizării proiectului de investiții, pentru: un șofer autocamioane și mașini de mare tonaj, mașinist la mașini pentru terasamente (ifronist) – 2 posturi, un muncitor necalificat la demolarea clădirilor, căptușeli zidărie, plăci mozaic, faianță, gresie, parchet și un consilier/expert/inspector/referent/economist în comerț și marketing.Rezultatele proiectului au fost generate prin aplicarea Măsurii 2.1 A, constituind o modalitate de finanțare rapidă prin care societatea, în baza achiziționării de utilaje, a provării afacerii, a creării și menținerii locurilor de muncă, va putea obține venituri și profituri importante. Investiția a constat în achiziția: unui buldoexcavator, unui miniîncărcător frontal, servicii de consultanță, de publicitate și de audit extern.Implementarea proiectului de investiţii a contribuit la dotarea societăţii cu active destinate lucrărilor de demolare a construcțiilor și crearea de noi locuri de muncă, cu impact semnificativ la nivelul localității.Durata de implementare a proiectului este de 34 luni (01.01.2017 - 31.10.2019).Informaţii suplimentare se pot obţine la: Amasor Concept S.R.L., 0749106631, amasor.concept@yahoo.com.

    Pagina 6 din 117