Advertorial

Advertorial

ELIP HOLDING S.R.L., în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul „Diversificarea activităţii societății ELIP HOLDING S.R.L.”, cod MySMIS 109267, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: „Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: „Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 984.725,00 lei, din care valoarea sumei nerambursabile din Fondul European de Dezvoltare Regională este în valoare de 625.215,20 lei.

Obiectivul general al proiectului este acela de creștere a competitivității afacerii și îmbunătățirii poziției de piață a societății, prin abordarea unui domeniu de activitate nou (producție geamuri: simple, tripan, termopan, oglinzi, conform codului CAEN 2312 - Prelucrarea și fasonarea sticlei plate, în condițiile asigurării dezvoltării durabile).

Obiectivele specifice ale proiectului vizează: creșterea cifrei de afaceri cu minim 200% în anul implementării proiectului de investiții și cu minim 2% în următorii ani previzionați și menținerea numărului de angajați actuali și crearea, respectiv menținerea a 5 noi locuri de muncă, pe întreaga perioadă de implementare și monitorizare a proiectului de investiții, pentru: geamgiu (2 posturi), manipulant mărfuri (2 posturi), consilier/expert/inspector/referent/economist în comerț și marketing (1 post) - două fiind ocupate de persoane din categoriile defavorizate: o persoană cu vârsta sub 24 de ani și o persoană cu vârsta peste 50 ani.

Rezultatele proiectului au fost generate prin aplicarea Măsurii 2.1 A, constituind o modalitate de finanțare rapidă prin care societatea, în baza demarării activității de producție geamuri (simple, tripan, termopan, oglinzi), poate obține venituri și profituri importante într-o perioadă scurtă de timp. Investiția a constat în achiziția de: mașină automatizată de tăiat sticla, masină semiautomată de găurit sticla, mașină de sablat sticla, masă rotativă, cuptor bombare sticlă, extruder hidraulic, refrigerator pentru extruder, pompă curățare pentru extruder, soft de management al tăierii sticlei, rampă mobilă pentru persoane cu dizabilități, 50 de becuri cu LED 35W, 2 seturi pubele gunoi pentru colectare selectivă, realizarea unui site pentru comercializarea online, servicii de consultanță, de publicitate și de audit extern.

Implementarea proiectului de investiţii a contribuit la dotarea societăţii cu active destinate activității de producție geamuri și la crearea de noi locuri de muncă, cu impact semnificativ la nivelul localității.

Durata de implementare a proiectului este de 30 luni ( 01.11.2016  -  30.04.2019 ).

Informaţii suplimentare se pot obţine la: ELIP HOLDING SRL, tel:  0746070404, e-mail: elip_holding@yahoo.com.

ELIP HOLDING S.R.L., în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul „Diversificarea activităţii societății ELIP HOLDING S.R.L.”, cod MySMIS 109267, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: „Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: „Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 984.725,00 lei, din care valoarea sumei nerambursabile din Fondul European de Dezvoltare Regională este în valoare de 625.215,20 lei.

Obiectivul general al proiectului este acela de creștere a competitivității afacerii și îmbunătățirii poziției de piață a societății, prin abordarea unui domeniu de activitate nou (producție geamuri: simple, tripan, termopan, oglinzi, conform codului CAEN 2312 - Prelucrarea și fasonarea sticlei plate, în condițiile asigurării dezvoltării durabile).

Obiectivele specifice ale proiectului vizează: creșterea cifrei de afaceri cu minim 200% în anul implementării proiectului de investiții și cu minim 2% în următorii ani previzionați și menținerea numărului de angajați actuali și crearea, respectiv menținerea a 5 noi locuri de muncă, pe întreaga perioadă de implementare și monitorizare a proiectului de investiții, pentru: geamgiu (2 posturi), manipulant mărfuri (2 posturi), consilier/expert/inspector/referent/economist în comerț și marketing (1 post) - două fiind ocupate de persoane din categoriile defavorizate: o persoană cu vârsta sub 24 de ani și o persoană cu vârsta peste 50 ani.

Rezultatele proiectului au fost generate prin aplicarea Măsurii 2.1 A, constituind o modalitate de finanțare rapidă prin care societatea, în baza demarării activității de producție geamuri (simple, tripan, termopan, oglinzi), poate obține venituri și profituri importante într-o perioadă scurtă de timp. Investiția a constat în achiziția de: mașină automatizată de tăiat sticla, masină semiautomată de găurit sticla, mașină de sablat sticla, masă rotativă, cuptor bombare sticlă, extruder hidraulic, refrigerator pentru extruder, pompă curățare pentru extruder, soft de management al tăierii sticlei, rampă mobilă pentru persoane cu dizabilități, 50 de becuri cu LED 35W, 2 seturi pubele gunoi pentru colectare selectivă, realizarea unui site pentru comercializarea online, servicii de consultanță, de publicitate și de audit extern.

Implementarea proiectului de investiţii a contribuit la dotarea societăţii cu active destinate activității de producție geamuri și la crearea de noi locuri de muncă, cu impact semnificativ la nivelul localității.

Durata de implementare a proiectului este de 30 luni ( 01.11.2016  -  30.04.2019 ).

Informaţii suplimentare se pot obţine la: ELIP HOLDING SRL, tel:  0746070404, e-mail: elip_holding@yahoo.com.

OPTIM EDUCATION S.R.L., în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul „ Diversificarea activității firmei OPTIM EDUCATION S.R.L.”, cod MySMIS 111902, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.                                        

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 1.336.370 lei, din care valoarea sumei nerambursabile din Fondul European de Dezvoltare Regională  este de 760.291 lei.

Obiectivul general al proiectului îl constituie creșterea competitivității afacerii și îmbunătățirii poziției de piață a societății Optim Education S.R.L., prin abordarea unui domeniu de activitate nou în baza codului CAEN 8559 - Alte forme de învățământ n.c.a., în condițiile asigurării dezvoltării durabile.

Obiectivele specifice ale proiectului vizează: creșterea cifrei de afaceri cu 200% în anul implementării proiectului de investiții și cu 0,3% în următorii ani previzionați, menținerea numărului de angajați actuali, respectiv crearea și menținerea a 5 noi locuri de muncă, pe întreaga perioadă de implementare și monitorizare a proiectului de investiții. Din cele 5 noi locuri de muncă, unul va fi dedicat unei persoane ce are vârsta mai mare de 50 ani și unul va fi alocat unei persoane ce nu a avut loc de muncă în ultimele 6 luni. Cele 5 noi locuri de muncă au fost ocupate astfel: operator masinist utilaje (buldoexcavator/cilindru compactor) - 4 posturi, consilier/expert/inspector/referent/economist în comerț și marketing - 1 post.

Rezultatele proiectului au fost generate prin aplicarea Măsurii 2.1 A, constituind o modalitate de finanțare rapidă prin care societatea, în baza demarării activității de prestări servicii de demolare a construcțiilor, poate obține venituri și profituri importante într-o perioadă scurtă de timp. Investiția constă în achiziția a două  buldoexcavatoare, a unui cilindru compactor,  a 4 pubele pentru colectarea selectivă a deșeurilor, a 6 lămpi cu LED. De asemenea a fost  creat unui site și au fost achiziționate servicii de consultanță, de publicitate și de audit extern.

Implementarea proiectului de investiţii a contribuit la dotarea societăţii cu active necesare lucrărilor de demolare a construcțiilor și la crearea de noi locuri de muncă care a avut un impact semnificativ la nivelul localității.

Durata de implementare a proiectului este de 30 luni ( 01.11.2016 – 30.04.2019 ).

Informaţii suplimentare se pot obţine la: OPTIM EDUCATION S.R.L., 0764449648, optimeducation@yahoo.com

OPTIM EDUCATION S.R.L., în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul „ Diversificarea activității firmei OPTIM EDUCATION S.R.L.”, cod MySMIS 111902, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.                                        

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 1.336.370 lei, din care valoarea sumei nerambursabile din Fondul European de Dezvoltare Regională  este de 760.291 lei.

Obiectivul general al proiectului îl constituie creșterea competitivității afacerii și îmbunătățirii poziției de piață a societății Optim Education S.R.L., prin abordarea unui domeniu de activitate nou în baza codului CAEN 8559 - Alte forme de învățământ n.c.a., în condițiile asigurării dezvoltării durabile.

Obiectivele specifice ale proiectului vizează: creșterea cifrei de afaceri cu 200% în anul implementării proiectului de investiții și cu 0,3% în următorii ani previzionați, menținerea numărului de angajați actuali, respectiv crearea și menținerea a 5 noi locuri de muncă, pe întreaga perioadă de implementare și monitorizare a proiectului de investiții. Din cele 5 noi locuri de muncă, unul va fi dedicat unei persoane ce are vârsta mai mare de 50 ani și unul va fi alocat unei persoane ce nu a avut loc de muncă în ultimele 6 luni. Cele 5 noi locuri de muncă au fost ocupate astfel: operator masinist utilaje (buldoexcavator/cilindru compactor) - 4 posturi, consilier/expert/inspector/referent/economist în comerț și marketing - 1 post.

Rezultatele proiectului au fost generate prin aplicarea Măsurii 2.1 A, constituind o modalitate de finanțare rapidă prin care societatea, în baza demarării activității de prestări servicii de demolare a construcțiilor, poate obține venituri și profituri importante într-o perioadă scurtă de timp. Investiția constă în achiziția a două  buldoexcavatoare, a unui cilindru compactor,  a 4 pubele pentru colectarea selectivă a deșeurilor, a 6 lămpi cu LED. De asemenea a fost  creat unui site și au fost achiziționate servicii de consultanță, de publicitate și de audit extern.

Implementarea proiectului de investiţii a contribuit la dotarea societăţii cu active necesare lucrărilor de demolare a construcțiilor și la crearea de noi locuri de muncă care a avut un impact semnificativ la nivelul localității.

Durata de implementare a proiectului este de 30 luni ( 01.11.2016 – 30.04.2019 ).

Informaţii suplimentare se pot obţine la: OPTIM EDUCATION S.R.L., 0764449648, optimeducation@yahoo.com

OPTIM EDUCATION S.R.L., în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul „ Diversificarea activității firmei OPTIM EDUCATION S.R.L.”, cod MySMIS 111902, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.                                        

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 1.336.370 lei, din care valoarea sumei nerambursabile din Fondul European de Dezvoltare Regională  este de 760.291 lei.

Obiectivul general al proiectului îl constituie creșterea competitivității afacerii și îmbunătățirii poziției de piață a societății Optim Education S.R.L., prin abordarea unui domeniu de activitate nou în baza codului CAEN 8559 - Alte forme de învățământ n.c.a., în condițiile asigurării dezvoltării durabile.

Obiectivele specifice ale proiectului vizează: creșterea cifrei de afaceri cu 200% în anul implementării proiectului de investiții și cu 0,3% în următorii ani previzionați, menținerea numărului de angajați actuali, respectiv crearea și menținerea a 5 noi locuri de muncă, pe întreaga perioadă de implementare și monitorizare a proiectului de investiții. Din cele 5 noi locuri de muncă, unul va fi dedicat unei persoane ce are vârsta mai mare de 50 ani și unul va fi alocat unei persoane ce nu a avut loc de muncă în ultimele 6 luni. Cele 5 noi locuri de muncă au fost ocupate astfel: operator masinist utilaje (buldoexcavator/cilindru compactor) - 4 posturi, consilier/expert/inspector/referent/economist în comerț și marketing - 1 post.

Rezultatele proiectului au fost generate prin aplicarea Măsurii 2.1 A, constituind o modalitate de finanțare rapidă prin care societatea, în baza demarării activității de prestări servicii de demolare a construcțiilor, poate obține venituri și profituri importante într-o perioadă scurtă de timp. Investiția constă în achiziția a două  buldoexcavatoare, a unui cilindru compactor,  a 4 pubele pentru colectarea selectivă a deșeurilor, a 6 lămpi cu LED. De asemenea a fost  creat unui site și au fost achiziționate servicii de consultanță, de publicitate și de audit extern.

Implementarea proiectului de investiţii a contribuit la dotarea societăţii cu active necesare lucrărilor de demolare a construcțiilor și la crearea de noi locuri de muncă care a avut un impact semnificativ la nivelul localității.

Durata de implementare a proiectului este de 30 luni ( 01.11.2016 – 30.04.2019 ).

Informaţii suplimentare se pot obţine la: OPTIM EDUCATION S.R.L., 0764449648, optimeducation@yahoo.com

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de beneficiar, implementează proiectul “Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice, Sediul Primăriei Tecuci”, cod SMIS 117348. Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3 - ”Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiţii 3.1 - ”Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B-Clădiri publice”.

Perioada de implementare a proiectului: 01.05.2017-30.04.2020.

Valoarea totală a proiectului de este de 7.435.124,48 lei, din care:
Valoarea totală eligibilă este de 6.778.156,43 lei, din care:
- Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 5.761.432,97 lei (85%)
- Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul national: 881.160,33 lei (13%)
- Valoarea cofinanţării eligibile a Beneficiarului: 135.563,13 lei (2%)
Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 656.968,05 lei

Obiectivul general al proiectului:
Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon având ca prioritate sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, şi în sectorul locuinţelor în judeţul Galaţi, în particular la nivelul Municipiului Tecuci.

Rezultate aşteptate:
- Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
- Reducerea consumului anual specific de căldură cu impact asupra mediului pe termen lung şi asigurarea confortului ocupanţilor la costuri cât mai scăzute în exploatare;
- Executarea lucrărilor cu tehnologii şi materiale noi cu randamente ridicate care să asigure o durată de viaţă mai mare a sistemului de preparare apă caldă de consum.

Informaţii suplimentare despre proiect se pot obţine la Sediul Primăriei Municipiului Tecuci, str. 1 Decembrie 1918, nr.66 sau la telefon: 0372.364.111, e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro.
Persoană de contact: Constantin Rodica, manager proiect.

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de beneficiar, implementează proiectul “Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice, Sediul Primăriei Tecuci”, cod SMIS 117348. Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3 - ”Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiţii 3.1 - ”Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B-Clădiri publice”.

Perioada de implementare a proiectului: 01.05.2017-30.04.2020.

Valoarea totală a proiectului de este de 7.435.124,48 lei, din care:
Valoarea totală eligibilă este de 6.778.156,43 lei, din care:
- Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 5.761.432,97 lei (85%)
- Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul national: 881.160,33 lei (13%)
- Valoarea cofinanţării eligibile a Beneficiarului: 135.563,13 lei (2%)
Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 656.968,05 lei

Obiectivul general al proiectului:
Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon având ca prioritate sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, şi în sectorul locuinţelor în judeţul Galaţi, în particular la nivelul Municipiului Tecuci.

Rezultate aşteptate:
- Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
- Reducerea consumului anual specific de căldură cu impact asupra mediului pe termen lung şi asigurarea confortului ocupanţilor la costuri cât mai scăzute în exploatare;
- Executarea lucrărilor cu tehnologii şi materiale noi cu randamente ridicate care să asigure o durată de viaţă mai mare a sistemului de preparare apă caldă de consum.

Informaţii suplimentare despre proiect se pot obţine la Sediul Primăriei Municipiului Tecuci, str. 1 Decembrie 1918, nr.66 sau la telefon: 0372.364.111, e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro.
Persoană de contact: Constantin Rodica, manager proiect.

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de beneficiar, implementează proiectul “Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice, Sediul Primăriei Tecuci”, cod SMIS 117348. Proiectul este cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3 - ”Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiţii 3.1 - ”Sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice şi în sectorul locuinţelor, Operaţiunea B-Clădiri publice”.

Perioada de implementare a proiectului: 01.05.2017-30.04.2020.

Valoarea totală a proiectului de este de 7.435.124,48 lei, din care:
Valoarea totală eligibilă este de 6.778.156,43 lei, din care:
- Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 5.761.432,97 lei (85%)
- Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul national: 881.160,33 lei (13%)
- Valoarea cofinanţării eligibile a Beneficiarului: 135.563,13 lei (2%)
Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 656.968,05 lei

Obiectivul general al proiectului:
Sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de carbon având ca prioritate sprijinirea eficienţei energetice, a gestionării inteligente a energiei şi a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, şi în sectorul locuinţelor în judeţul Galaţi, în particular la nivelul Municipiului Tecuci.

Rezultate aşteptate:
- Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
- Reducerea consumului anual specific de căldură cu impact asupra mediului pe termen lung şi asigurarea confortului ocupanţilor la costuri cât mai scăzute în exploatare;
- Executarea lucrărilor cu tehnologii şi materiale noi cu randamente ridicate care să asigure o durată de viaţă mai mare a sistemului de preparare apă caldă de consum.

Informaţii suplimentare despre proiect se pot obţine la Sediul Primăriei Municipiului Tecuci, str. 1 Decembrie 1918, nr.66 sau la telefon: 0372.364.111, e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro.
Persoană de contact: Constantin Rodica, manager proiect.

Societatea Transurb S.A. anunță că, elevii care beneficiază de reduceri la transportul public în comun conform HCL 110/28.03.2019, pot circula cu mijloacele de transport public local de călători până la data de 25 aprilie 2019 în baza vechiului abonament de călătorie, valabil până la data de 31 martie a.c..

Condiții de călătorie:

  • Elevii să dețină la momentul călătoriei abonamentul valabil până la data de 31 martie 2019 și să îl prezinte echipelor de control la solicitarea acestora;
  • Elevii au obligativitatea ca până la data de 25 aprilie 2019 să achiziționeze noul abonament de călătorie, valabil pentru perioada aprilie-august 2019.

Precizăm că, aceste demersuri sunt efectuate pentru a veni în întâmpinarea și sprijinul elevilor care încă nu au reușit să intre în posesia abonamentelor de călătorie, valabile pentru perioada aprilie-august 2019, eliberate prin intermediul tabelelor întocmite de unitățile școlare din care fac parte.

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Tecuci, în calitate de beneficiar, implementează proiectul „Creşterea eficienţei energetice a clădirilor publice din Municipiul Tecuci –  Cantina Ajutor Social, str. Elena Doamna, nr.2, localitatea Tecuci, judeţul Galaţi” , Cod SMIS: 118530. Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR), prin Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 3 ”Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon”, Prioritatea de investiții 3.1 – Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, Operațiunea B – Clădiri publice.

Perioada de implementare a proiectului: 01.09.2017  -  30.09.2019

Valoarea totală a proiectului este de 966.106,06 lei, din care:

Valoarea totală eligibilă este de 854.122,80 lei din care:

  • Valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR: 726.004,38 (85%) lei
  • Valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național: 111.035,96 (13%) lei
  • Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului: 17.082,46 (2%) lei

Valoarea neeligibilă inclusiv TVA: 111.983,26 lei

Obiectivul general al proiectului:

Creșterea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice de la nivelul Municipiului Tecuci, în particular la nivelul clădirii Cantinei de Ajutor Social, care să conducă la un consum redus de energie și limitarea emisiilor de gaze cu efect de seră.

Rezultate aşteptate:

  • Reabilitarea termică a clădirii în scopul reducerii consumurilor energetice din surse convenţionale şi diminuarea emisiilor de gaze cu efect de seră;
  • Reducerea consumului anual specific de caldură cu impact asupra mediului pe termen lung şi asigurarea confortului ocupanţilor la costuri cât mai scazute în exploatare.

Informaţii suplimentare despre proiect se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Tecuci,  str. 1 Decembrie 1918, nr. 66 sau la telefon: 0372.364.111 , e-mail: fondurieuropene@municipiultecuci.ro

Persoană de contact: Ioan Pop, manager proiect

Pagina 6 din 109