Advertorial

Advertorial

Joi, 24 Ianuarie 2019 00:00

MANAGERI COMPETENTI 24.01.2019

Primul Manager “PriMa”, cod SMIS 117766, proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020, sustine dezvoltarea competentelor manageriale a 520 de persoane care asigura managementul strategic, angajati din domeniul resurselor umane cat si antreprenori din intreprinderile din regiunea Sud-Est.

Proiectul presupune desfasurarea programelor de formare cat si a workshopurilor in domenii care sustin dezvoltarea IMM-urilor precum managementul strategic, managementul de proiect, managementul operatiunilor, antreprenoriat, marketing, imbunatatirea proceselor organizationale, inovare, managementul resurselor umane, evaluarea performantelor profesionale, instrumente IT& C in procesele de resurse umane etc 

Cursurile îsi propun să dezvolte competente care sa conduca la imbunatatirea stilurilor şi tehnicilor de conducere existente în organizatiile românesti precum si metode de optimizare ale acestora.

Cursurile se adresează antreprenorilor, managerilor cât si angajatilor din departamentele de resurse umane care îsi doresc să se dezvolte profesional.

Programele de formare sunt gratuite si se vor desfasura in perioada ianuarie 2019 – mai 2019 in judetele Constanta, Tulcea, Galati, Braila, Buzau, Vrancea.  

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020

Detalii și informații suplimentare pentru inscrieri se pot afla de pe website-ul: www.primulmanager.ro   e-mail: pocu117766@sorste.ro

Miercuri, 23 Ianuarie 2019 16:51

MANAGERI COMPETENTI 23.01.2019

Primul Manager “PriMa”, cod SMIS 117766, proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020, sustine dezvoltarea competentelor manageriale a 520 de persoane care asigura managementul strategic, angajati din domeniul resurselor umane cat si antreprenori din intreprinderile din regiunea Sud-Est.

Proiectul presupune desfasurarea programelor de formare cat si a workshopurilor in domenii care sustin dezvoltarea IMM-urilor precum managementul strategic, managementul de proiect, managementul operatiunilor, antreprenoriat, marketing, imbunatatirea proceselor organizationale, inovare, managementul resurselor umane, evaluarea performantelor profesionale, instrumente IT& C in procesele de resurse umane etc 

Cursurile îsi propun să dezvolte competente care sa conduca la imbunatatirea stilurilor şi tehnicilor de conducere existente în organizatiile românesti precum si metode de optimizare ale acestora.

Cursurile se adresează antreprenorilor, managerilor cât si angajatilor din departamentele de resurse umane care îsi doresc să se dezvolte profesional.

Programele de formare sunt gratuite si se vor desfasura in perioada ianuarie 2019 – mai 2019 in judetele Constanta, Tulcea, Galati, Braila, Buzau, Vrancea.  

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operational Capital Uman 2014-2020

Detalii și informații suplimentare pentru inscrieri se pot afla de pe website-ul: www.primulmanager.ro   e-mail: pocu117766@sorste.ro

CREAREA UNUI SISTEM DE MONITORIZARE TRANSFRONTALIERĂ INOVATOARE A TRANSFORMĂRILOR ECOSISTEMELOR RÂURILOR DIN BAZINUL MĂRII NEGRE SUB IMPACTUL DEZVOLTĂRII HIDROENERGETICE ȘI AL SCHIMBĂRILOR CLIMATICE

  • 1. Număr de referință: BSB165
  • 2. Data publicării anunțului: 17.01.2019
  • 3. Programul Operaţional Comun “Bazinul Mării Negre” 2014-2020
  • 4. Acronimul proiectului: HydroEcoNex
  • 5. Alte informații: Obiectivul general al proiectului este elaborarea unui sistem unificat inovativ de monitorizare a mediului în scopul aprovizionării cu date și informații esențiale privind impactul schimbărilor transfrontaliere asupra ecosistemelor bazinelor râurilor Nistru și Prut, cauzate de construcțiile hidrotehnice și impactul schimbărilor climatice.
  •  

    Proiectul va fi implementat de către Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați în parteneriat cu Institutul de Zoologie din Chișinău, Republica Moldova (Lider Partener), Asociația Internațională a Păstrătorilor Râului "Eco-Tiras", Moldova, Centrul Ştiinţific Ucrainean pentru Ecologia Mării și Centrul Hidrometeorologic al Mării Negre şi Azov, Odesa, Ucraina. Bugetul total al proiectului este de 952.583,55 EURO, din care contribuția Uniunii Europene este de 876.576,85 EURO.

    Societatea Transurb S.A. anunță că, în zilele de 24 și 31 decembrie 2018, mijloacele de transport public local de călători vor circula după programul stabilit pentru zilele de sâmbătă – duminică și sărbători legale având în vedere că, cele două zile au fost  declarate zile nelucrătoare pentru salariații din sectorul public.

    Menționăm că, mijloacele de transport în comun vor circula în zilele de 25-26 decembrie 2018  si 1- 2 ianuarie 2019, zile de sărbători legale declarate libere, dupa același program de transport precizat anterior.

    Transurb Galați urează tuturor călătorilor, angajaților și colaboratorilor săi ca, Sfintele Sărbători de Crăciun şi Anul Nou să vă aducă sănătate, prosperitate, putere de muncă şi multe satisfacţii alături de cei dragi.

    La Multi Ani !

    S.C. GHEDIN TEST S.R.L., în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ ACHIZIŢIE DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCŢII LA S.C. GHEDIN TEST SRL”, cod MySMIS 112800, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 : “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.

    Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, în calitate de Organism Intermediar.

    Valoarea totală a proiectului este de 1.130.932,87 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 855.327,37  lei.

    Obiectivul general al proiectului vizează creşterea competitivităţii economice prin achiziţionarea de utilaje tehnologice cu caracteristici tehnice performante, pentru o activitate nouă de prestări servicii în domeniul construcţiilor.

    Printre obiectivele specifice ale proiectului se numără creşterea cifrei de afaceri, într-un interval de trei ani de la data finalizarii proiectului; creşterea numărului de locuri de muncă noi cu peste 5 angajaţi faţă de cei existenţi la finalizarea proiectului.

    Durata de implementare a proiectului este de 39 luni: respectiv de la data 23.03.2016 până la data de 30.05.2018.

    Informaţii suplimentare se pot obţine la:

    Persoană de contact: Sanda GHEDIN

    Telefon/fax: 0751.626.860, e-mail: ghedin_test@yahoo.com

    S.C. GHEDIN TEST S.R.L., în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ ACHIZIŢIE DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCŢII LA S.C. GHEDIN TEST SRL”, cod MySMIS 112800, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 : “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.

    Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, în calitate de Organism Intermediar.

    Valoarea totală a proiectului este de 1.130.932,87 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 855.327,37  lei.

    Obiectivul general al proiectului vizează creşterea competitivităţii economice prin achiziţionarea de utilaje tehnologice cu caracteristici tehnice performante, pentru o activitate nouă de prestări servicii în domeniul construcţiilor.

    Printre obiectivele specifice ale proiectului se numără creşterea cifrei de afaceri, într-un interval de trei ani de la data finalizarii proiectului; creşterea numărului de locuri de muncă noi cu peste 5 angajaţi faţă de cei existenţi la finalizarea proiectului.

    Durata de implementare a proiectului este de 39 luni: respectiv de la data 23.03.2016 până la data de 30.05.2018.

    Informaţii suplimentare se pot obţine la:

    Persoană de contact: Sanda GHEDIN

    Telefon/fax: 0751.626.860, e-mail: ghedin_test@yahoo.com

    S.C. GHEDIN TEST S.R.L., în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ ACHIZIŢIE DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCŢII LA S.C. GHEDIN TEST SRL”, cod MySMIS 112800, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 : “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.

    Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, în calitate de Organism Intermediar.

    Valoarea totală a proiectului este de 1.130.932,87 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 855.327,37  lei.

    Obiectivul general al proiectului vizează creşterea competitivităţii economice prin achiziţionarea de utilaje tehnologice cu caracteristici tehnice performante, pentru o activitate nouă de prestări servicii în domeniul construcţiilor.

    Printre obiectivele specifice ale proiectului se numără creşterea cifrei de afaceri, într-un interval de trei ani de la data finalizarii proiectului; creşterea numărului de locuri de muncă noi cu peste 5 angajaţi faţă de cei existenţi la finalizarea proiectului.

    Durata de implementare a proiectului este de 39 luni: respectiv de la data 23.03.2016 până la data de 30.05.2018.

    Informaţii suplimentare se pot obţine la:

    Persoană de contact: Sanda GHEDIN

    Telefon/fax: 0751.626.860, e-mail: ghedin_test@yahoo.com

    Anul acesta, Administrația Piețelor Agroalimentare SA dorește să îți aducă bucuria sărbătorilor de iarnă mai aproape și îți oferă o nouă experiență – tombolă in magazinele Economat „Pachete Origini Românești”.

    În luna cadourilor te invităm să participi la Tombola de Crăciun organizată în cadrul magazinelor Economat, unde se pot  câștiga 36 de pachete festive de Crăciun

    Cum participi și cum îți iei cadourile dorite:

    • ·vino în magazinele Economat din Piața Centrală, Piața Veche, Piața Micro 14, Piața Micro 39, Piața Tiglina 1, Piața Micro 17, Piața Micro 17 vechi, Piața Micro 19, Piața Micro 20, ICFrimu, Cartier Dimitrie Cantemir – str. Berlin nr 11 bloc S9 parter, în perioada 12 decembrie 2018- 19 decembrie 2018;
    • ·fă-ți cumpărăturile de Crăciun (produse în valoare egală sau mai mare de 50 lei) din magazinele Economat mai sus enumerate;
    • ·completează voucherul, pe care îl primești GRATUIT, cu numele , prenumele, numarul de telefon, numarul si data bonului fiscal;
    • ·introdu-l în urna special amenajat.

    Marea extragere va avea loc în data de 20 decembrie 2018, iar câștigătorii vor fi desemnați prin extragere aleatorie, în prezența Comisiei de Organizare special creată.

    Doritorii pot obţine informaţii suplimentare la telefon 0236/418359 int 29

    Regulamentul tombolei este publicat pe pagina web www.piete-galati.ro.

    Bilete Tombola economat fata

    Bilete Tombola economat spate

    ....................................................................................................................................................

    Anul acesta, Administrația Piețelor Agroalimentare SA dorește să îți aducă bucuria sărbătorilor de iarnă mai aproape și îți oferă o nouă experiență – tombolă in Piața Centrală „Câștigă 10 brazi de Crăciun”.

    În luna cadourilor te invităm să participi la Tombola de Crăciun organizată în Piața Centrală, unde se pot  câștiga 10 brazi de Crăciun

    Cum participi și cum îți iei cadourile dorite:

    • ·vino în Piața Centrală, în perioada 12 decembrie 2018- 19 decembrie 2018, achiziționează produse de la chiriașii Administrației Piețelor Agroalimentare SA;
    • ·completează voucherul, pe care îl primești GRATUIT, cu numele , prenumele, numarul de telefon, numarul si data bonului fiscal;
    • ·introdu-l în urna special amenajată împreună cu bonul fiscal.

    Marea extragere va avea loc în data de 20 decembrie 2018, iar câștigătorii vor fi desemnați prin extragere aleatorie, în prezența Comisiei de Organizare special creată.

    Doritorii pot obţine informaţii suplimentare la telefon 0236/418359 int. 29

    Regulamentul tombolei este publicat pe pagina web www.piete-galati.ro.

    Bilete Tombola brazi fata

    Bilete Tombola brazi spate

    Vineri, 14 Decembrie 2018 00:00

    Modificare program transport în comun

    Societatea Transurb S.A. anunță că, începand cu data de 17 decembrie a.c.,  ca urmare a Hotararii Consiliulului Local Galați din data de 06.12.2018,  programul de transport public local se va modifica dupa cum urmează:

    • Traseul 14 - va fi desființat, atât datorită demarării lucrărilor de reabilitare și amenajare a străzii Drumul de Centură, cât și din cauza faptului că, nu există refugii sau trotuare, ținând cont că, str. Drumul de Centura este destinat traficului de viteză, ceea ce reprezintă un pericol din punct de vedere al siguranței călătorilor;
    • Traseul de tramvai nr.41 - va fi desființat întrucât nu se justifică din punct de vedere al gradului de încarcare ce nu depășește procentul de 2%;
    • Traseul 11 - va circula în zilele lucrătoare cu o frecvență de 10 minute, în zilele nelucrătoare și sărbători legale frecvența de circulație rămâne neschimbată;
    • Traseul 13 - mijloacele de transport repartizate pe acest traseu vor circula cu o frecvență de 60 minute, atât în zilele lucrătoare, cât și în zilele nelucrătoare si sărbători legale;
    • Traseul 18 - va circula cu o frecvență de 16 minute în zilele lucrătoare, în zilele nelucrătoare și sărbători legale orarul de circulație va ramâne neschimbat;
    • Traseul 26 - va circula în zilele lucrătoare cu o frecvență de 17 minute, iar pentru zilele nelucrătoare și sărbători legale frecvența de circulație va ramâne neschimbată;
    • Traseul 28 - va avea o frecvență de circulație de 13 minute în zilele lucrătoare, iar în zilele nelucrătoare și sărbători legale va circula cu o frecvență de 17 minute;
    • Traseul 30 - va circula fragmentat după un grafic adaptat la gradul de încarcare.

        Astfel, acesta va circula de luni până sâmbătă cu o frecvență de 60 minute în următoarele intervale de timp: 06.30-08.00 / 13.00-13.30 / 16.30-19.00

    • Traseul 31 - va circula, atât în zilele lucrătoare, cât și în zilele nelucrătoare și sărbători legale cu o frecvență de 60 minute;
    • Traseul 105 - în zilele lucrătoare va circula cu o frecvență de 13 minute. Pentru zilele nelucrătoare și sărbători legale frecventa de circulație va rămâne aceeași.

    Vă precizăm că, programul actual va fi  disponibil din data de  17 decembrie 2018 pe site-ul societății www.transurbgalati.ro, la secțiunea „Program circulație”, la cabinele de eliberare bilete și abonamente de călătorie si la Centrul de Informare situat în strada Brăilei, vis-a-vis de Judecătoria Galați, sau  la numărul de contact 0721.111.602.

    De asemenea, în perioada următoare se va proceda la inlocuirea graficelor în stațiile de transport în comun corespunzatoare traseelor modificate  în care sunt amplasate refugii/adăposturi pentru călători.

    Pagina 6 din 105