Advertorial

Advertorial

Vara este sezonul schimbărilor, iar locuinţa noastră merită din când în când să capete un aer proaspăt, un nou aspect. De altfel, şi în cazul unei locuinţe noi, e normal ca designul interior să reflecte personalitatea proprietarului. Dar cum reuşeşti să-ţi pui ideile în practică, dacă nu cu ajutorul specialiştilor pe care nu îi găseşti aşa uşor dacă te duci să cumperi de la orice magazin. Unul dintre showroom-urile de amenajări interioare unde poţi găsi specialişti care te pot consilia, dar oferă şi cele mai bune produse pentru locuinţa ta, este miCasa din str. Brăilei, bl. PS13C, la Inelul de Rocadă (intersecţia Ultimul Leu).

"Serviciile şi produse de calitate, orientarea către client, creativitatea şi voinţa sunt atuurile care ne recomandă şi pentru care, avem încredere că şi pe viitor vom fi cea mai bună alegere pentru clienţii noştri. Noi oferim o gamă diversificată de finisaje decorative ale unor producători renumiţi precum: San Marco Galaţi, Giorgio Graesan, NovaColor, Oikos, astfel încât clienţii noştri să beneficieze de produse de cea mai înaltă calitate care să le înfrumuseţeze locuinţa", explică reprezentantul miCasa, Alex Mihai.

Înainte de orice trebuie să te asiguri că locuinţa ta are ferestrele potrivite La miCasa măsurătorile sunt gratuite, iar oferta pentru profilele Barrier nu poate fi trecută cu vederea. Ferestrele Barrier 70 sunt potrivite pentru lucrări de reabilitare termică, modernizare sau reamenajare şi sunt ferestre cu cea mai bună calitate pentru preţul plătit, ale căror performanţe depăşesc caracteristicile majorităţii profilelor din PVC, dintr-o generaţie anterioară. Dar la miCasa poţi găsi şi Barrier Garaj - elemente mobile pentru acces auto, precum şi Barrier uşi.

Aşadar, când ajungi în magazinul miCasa poţi începe deja să faci schimbările începând chiar cu uşa de la intrarea în locuinţa ta, căci aici găseşti o gamă rafinată de uşi metalice şi poţi continua cu uşile de interior căci oferta pentru uşile Porta Doors este irezistibilă. Următorul pas ce nu trebuie omis este parchetul şi covorul. Pentru parchet, nu trebuie să-şi faci griji. Tu alegi doar modelul şi culoarea, iar specialiştii de la miCasa ţi-l montează gratuit, astfel ca tu să ai timp să alegi dintr-o gamă variată de modele şi culori, mocheta sau covorul care va aduce culoare şi confort pardoselii tale. Şi pentru ca schimbările aduse căminului tău să aibă efectul scontat, trebuie ca iluminatul să fie potrivit pentru a pune în valoare interiorul, iar cele mai potrivite corpuri de ilumant tot la miCasa le găseşti.

Un alt element definitoriu al locuinţei tale este baia, locul unde te poţi relaxa cu o baie fierbinte sau un duş răcoros, după o zi stresantă. Iar la miCasa poţi alege căzi freestanding, dreptunghiulare sau cabine de duş, oferite la preţuri promoţionale astfel încât relaxarea ta să fie totală.

Accesează site-ului www.micasa.ro şi poţi admira şi comanda online toată gama de produse pentru casa ta.

Centrul de radioterapie MedEuropa din Constanţa marchează un an de la deschidere prin tratarea pacientului cu numărul 500. Începând cu luna aprilie a acestui an, centrul lucrează la capacitate maximă odată cu punerea în funcţiune a celui de al doilea accelerator Elekta Infinity.

“Un an de MedEuropa înseamnă posibilitatea de a oferi constănţenilor şi bolnavilor din judeţele limitrofe şi nu numai, acces la radioterapie de calitate, oferită cu ajutorul unei tehnologii de ultimă generaţie. În acest timp, s-au realizat peste 10 mii de şedinţe de radioterapie”, susţine dr. Bogdan Angheloiu, director general MedEuropa.

Din luna decembrie a anului trecut, odată cu semnarea contractului pentru servicii de radioterapie cu Casa de Asigurări de Sănătate Constanţa, pacienții oncologici care se adresează centrului beneficiază gratuit de tratamentul radioterapeutic, prin Programul Naţional de Oncologie – Subprogramul de radioterapie al bolnavilor cu afecțiuni oncologice, realizat în regim de spitalizare de zi.

Dacă în anul 2018, mai mult de 69% dintre pacienţi ajungeau în centru pentru radioterapie cu intenţie curativă, anul acesta, ponderea a crescut la 84%. Creşterea accesibilităţii la radioterapia de calitate a determinat echipa multidisciplinară a centrului din Constanţa să marcheze un an de la deschidere printr-un eveniment la care au participat reprezentanţi ai autorităţiilor locale şi ai asociaţiilor de pacienţi, precum şi specialişti din zona Dobrogei.

MedEuropa este un proiect dezvoltat de Philippe Jacobs, copreşedinte al grupului Jacobs Holdings, în parteneriat cu Ascenta Management, o companie de management de investiţii ai cărei parteneri sunt activi pe piaţa locală din anul 2007.

Centrul de radioterapie MedEuropa din Constanţa a fost realizat în urma unei investiţii de peste 7,5 milioane Euro şi cuprinde două acceleratoare liniare Elekta Infinity, precum şi un computer tomograf Siemens. Centrul a fost finanţat parţial printr-un împrumut pe termen lung acordat de Garanti Bank.

„Ne bucurăm să fim parteneri financiari ai MedEuropa în dezvoltarea acestui proiect cu impact social ridicat ce aduce plus valoare în comunitatea din regiunea Constanța. Acesta este primul centru de radioterapie deschis de MedEuropa în România, facilitand accesul pacienților oncologici la servicii moderne de asistență medicală.  Oferirea de soluții personalizate companiilor pentru finanțarea proiectelor din principalele sectoare ale economiei românești cu scopul de a susține dezvoltarea comunităților locale și a afacerilor, construind, în acelaşi timp, parteneriate pe termen lung cu companiile din zona corporate, reprezintă pilonii strategiei noastre“, a declarat Çağri Memişoğlu, Director General Adjunct, Garanti Bank.

Proiectul cuprinde alte şapte centre de radioterapie. Două dintre ele sunt localizate în Bucureşti şi Oradea, şi vor fi inaugurate în primul trimestru al anului viitor. Aceste centre vor avea o capacitate de a trata 1800, respectiv 1500 de pacienţi oncologici noi pe an.

Societatea Transurb S.A. anunţă că duminică, 2 iunie 2019, în intervalul orar 06.00-12.30, ca urmare a restricţiilor de trafic impuse cu ocazia desfăşurării evenimentului ”SemiMaraton”, organizat de Fundaţia Comunitară Galaţi, următoarele trasee de transport vor fi deviate după cum urmează.

Traseele de troleibuz 102 şi 104 vor fi asigurate de autobuze şi vor circula deviat pe următoarele străzi:
• Traseul 102 ( Micro 19 – Parc CFR)
TUR –str. Brăilei – str. Traian – str. Basarabiei – str. Domnească
RETUR - str. Domnească – str. Gării – str. Nicolae Bălcescu – str. Brăilei

• Traseul 104 ( Cimitirul Sf. Lazăr – Parc CFR)
TUR - str. Prelungirea Brăilei – str. Brăilei – str. Traian – str. Basarabiei – str. Domnească
RETUR - str. Domnească – str. Gării – str. Nicolae Bălcescu – str. Brăilei – str. Prelungirea Brăilei

Traseele de autobuz 9, 20, 22 şi 29 vor circula astfel:
• TUR - str. Brăilei – str. Traian – str. Basarabiei – str. Domnească – str. Gării ( Gara CFR);
• RETUR - str. Gării – str. Nicolae Bălcescu – str. Brăilei.

Traseele 10 şi 24 :
• TUR – str. Brăilei – str. Traian – str. Basarabiei – str. Gării – str. Ana Ipătescu – str. Portului ( Intfor) – str. Al. Moruzzi (Damen) ;
• RETUR – str. Al. Moruzzi – str. Portului – Str. Ana Ipătescu str. Gării – str. Bălcescu – str. Brăilei.

Traseul 34 :
• TUR – str. Brăilei – str. Traian – str. Basarabiei – str. Gării – str. Ana Ipătescu – str. Portului ( Intfor) ;
• RETUR – str. Portului (Intfor) – Str. Ana Ipătescu – str. Gării - str. Bălcescu – str. Brăilei.

Traseele 18 şi 27:
• TUR – str. Brăilei – str. Traian – str. Basarabiei – str. Domnească – str. Ciobanului – str. Traian ( Bariera Traian);
• RETUR- str. Traian – str. Ciobanului – str. Domnească – str. Gării – str. Nicolae Bălcescu – str. Brăilei .

Traseele 19 şi 105 :
• TUR – str. Brăilei – str. Traian – str. Basarabiei – str. Domnească (Grădina Publică) ;
• RETUR – str. Domnească – str. Gării – str. Bălcescu – str. Brăilei.

Traseul 11:
• TUR – str. Brăilei – str. Traian ( Piaţa Centrală);
• RETUR – str. Traian – str. Eroilor – str. Bălcescu – str. Brăilei.

Traseul 15 :
• TUR – din Piaţa Centrală va circula pe str. Traian – str. Brăilei, revine pe str. Traian – str. Basarabiei – str. Domnească – str. Gării – str. Ana Ipătescu – str. Portului ( Intfor) – str. Gării nr.8 – str.Al Moruzzi ( Spitalul CFR) - Str. Dogariei – Gara C.F.R.
• RETUR – din Gara C.F.R.– str. Ana Ipătescu – str. Al. Moruzzi (Spitalul CFR) – str. Dogăriei – str. Gării – str. Nicolae Bălcescu – Str. Eroilor – Str. Traian şi ajunge în Piaţa Centrală.

Precizăm că, mijloacele de transport repartizate la traseele deviate vor efectua oprire în toate staţiile aflate pe străzile specificate mai sus.

Pentru a sărbători Ziua Internațională a Copilului,  societatea Transurb SA  în colaborare cu Gradinița nr. 30 (Pinochio), Școala Gimnazială nr.17 și Asociația Centrul de Inițiativă Comunitară Galați a organizat un eveniment special dedicat copiilor.

Mai mulți copii au participat astăzi, 29 mai 2019,  în incinta  depoului de tramvaie din   Str. Magistrala CSG, nr. 4 la un atelier de pictură prin care cei mici și-au pus creativitatea la lucru.

Astfel, un tramvai a fost transformat prin talentul micuților de grădiniță și din clasele primare, sub îndrumarea artiștilor gălățeni Viorel Baciu și Adrian Vădeanu, în ”Tramvaiul copiilor”.

Prichindeii au pictat cele două vagoane în culori vii și au expus prin pictura lor tot ce este mai frumos și reprezentativ pentru copilăria lor.

Toți copiii s-au bucurat apoi de o plimbare cu tramvaiul pictat, s-au distrat alături de personajele de desene animate  Minnie Mouse, Rapunzel, Masha și păpușa LOL, au primit cărți și dulciuri pentru talentul și imaginația de care au dat dovadă.

”Tramvaiul copiilor” va circula zilnic pe traseele de tramvai din orașul Galați pentru a bucura toți copiii dar și pentru a le reaminti adulților de copilărie.

Societatea APA CANAL S.A. GALAŢI a primit PREMIUL DE EXCELENŢĂ PENTRU PERFORMANŢELE DEOSEBITE OBŢINUTE ÎN DEZVOLTAREA SECTORULUI DE APĂ CU FONDURI EUROPENE POS MEDIU ŞI POIM în cadrul Conferinţei Naţionale organizată, în perioada 16-17 mai 2019, de Asociaţia Parteneriat pentru Proiecte şi Fonduri Europene şi Universitatea Tehnică de Construcţii Bucureşti – Facultatea de Hidrotehnică.

Evenimentul s-a adresat celor mai relevanţi actori implicaţi în sectorul de alimentare cu apă şi canalizare şi a reprezentat un bun prilej pentru o analiză obiectivă a stadiului accesării finanţării europene disponibile pentru sectorul de apă/apă uzată în exerciţiul financiar 2014-2020, dar şi pentru împărtăşirea experienţelor de bună practică înregistrate până în prezent.

Reamintim că Societatea Apa Canal SA Galaţi are in derulare “Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă şi apă uzată în judeţul Galaţi, în perioada 2014-2020“, cu o valoare de cca. 180 milioane de euro. Lucrările din cadrul acestui proiect se derulează în perioada 2018-2022 în 37 de localităţi din judeţul Galaţi, cu peste 380 mii de locuitori în total. Proiectul este finanţat în cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare.

premiu2

S.C. GHEDIN TEST S.R.L., în calitate de Beneficiar, anunţă finalizarea proiectului „ ACHIZIŢIE DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCŢII LA S.C. GHEDIN TEST SRL”, cod MySMIS 112800, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 : “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, în calitate de Organism Intermediar.

Obiectivul general al proiectului a vizat creşterea competitivităţii economice prin achiziţionarea de utilaje tehnologice cu caracteristici tehnice performante, pentru o activitate nouă de prestări servicii în domeniul construcţiilor.

Rezultatele proiectului: o bază tehnică materială îmbunătăţită cu 3 utilaje performante (1 buldoexcavator, 1 incărcator frontal cu braţ fix si 1 incărcător frontal mobil), 5 locuri de muncă create.

Valoarea totală a proiectului este de 1.130.932,87 lei, din care valoarea contribuţiei din FEDR este

de 727.028,26 lei.

Impactul investiției la nivelul localității/regiunii constă în crearea a 5 locuri de muncă şi creşterea calităţii serviciilor oferite de GHEDIN TEST SRL.

Informaţii suplimentare se pot obţine la:

Persoană de contact: Sanda GHEDIN

Telefon/fax: 0751.626.860, e-mail: ghedin_test@yahoo.com

S.C. GHEDIN TEST S.R.L., în calitate de Beneficiar, anunţă finalizarea proiectului „ ACHIZIŢIE DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCŢII LA S.C. GHEDIN TEST SRL”, cod MySMIS 112800, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 : “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, în calitate de Organism Intermediar.

Obiectivul general al proiectului a vizat creşterea competitivităţii economice prin achiziţionarea de utilaje tehnologice cu caracteristici tehnice performante, pentru o activitate nouă de prestări servicii în domeniul construcţiilor.

Rezultatele proiectului: o bază tehnică materială îmbunătăţită cu 3 utilaje performante (1 buldoexcavator, 1 incărcator frontal cu braţ fix si 1 incărcător frontal mobil), 5 locuri de muncă create.

Valoarea totală a proiectului este de 1.130.932,87 lei, din care valoarea contribuţiei din FEDR este

de 727.028,26 lei.

Impactul investiției la nivelul localității/regiunii constă în crearea a 5 locuri de muncă şi creşterea calităţii serviciilor oferite de GHEDIN TEST SRL.

Informaţii suplimentare se pot obţine la:

Persoană de contact: Sanda GHEDIN

Telefon/fax: 0751.626.860, e-mail: ghedin_test@yahoo.com

S.C. GHEDIN TEST S.R.L., în calitate de Beneficiar, anunţă finalizarea proiectului „ ACHIZIŢIE DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCŢII LA S.C. GHEDIN TEST SRL”, cod MySMIS 112800, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 : “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, în calitate de Organism Intermediar.

Obiectivul general al proiectului a vizat creşterea competitivităţii economice prin achiziţionarea de utilaje tehnologice cu caracteristici tehnice performante, pentru o activitate nouă de prestări servicii în domeniul construcţiilor.

Rezultatele proiectului: o bază tehnică materială îmbunătăţită cu 3 utilaje performante (1 buldoexcavator, 1 incărcator frontal cu braţ fix si 1 incărcător frontal mobil), 5 locuri de muncă create.

Valoarea totală a proiectului este de 1.130.932,87 lei, din care valoarea contribuţiei din FEDR este

de 727.028,26 lei.

Impactul investiției la nivelul localității/regiunii constă în crearea a 5 locuri de muncă şi creşterea calităţii serviciilor oferite de GHEDIN TEST SRL.

Informaţii suplimentare se pot obţine la:

Persoană de contact: Sanda GHEDIN

Telefon/fax: 0751.626.860, e-mail: ghedin_test@yahoo.com

VIOVAL SHOP S.R.L., în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul „Achiziție  de utilaje pentru Vioval Shop S.R.L.”, cod MySMIS 112333, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: „Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: „Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 927,010,00 lei, din care valoarea sumei nerambursabile din Fondul European de Dezvoltare Regională este în valoare de 318.920,20 lei.

Obiectivul general al proiectului este acela de consolidare a poziției de piață a societății Vioval Shop S.R.L., prin inițierea unei activități noi respectiv aceea de prestări servicii de excavare și transport, conform codului CAEN 4311-Lucrări de demolare a construcțiilor.

Obiectivele specifice ale proiectului vizează:

  • creșterea cifrei de afaceri cu cca. 84% în anul implementării proiectului de investiții și cu minim 1% în următorii ani previzionați;
  • menținerea numărului de angajați actuali și crearea, respectivmenținerea a 5 noi locuri de muncă, pe întreaga perioadă de implementare și monitorizare a proiectului de investiții, pentru:șofer autocamion/mașină de mare tonaj (2posturi), mașinist la mașini pentru terasamente (ifronist) (2posturi), consilier/expert/inspector/referent/economist în comerț și marketing (1 post) - două fiind ocupate de persoane din categoriile defavorizate: o persoană din categoria tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani și o persoană care nu a avut loc de muncă în ultimele 6 luni.

Rezultatele proiectului au fost generate prin aplicarea Măsurii 2.1 A, constituind o modalitate de finanțare rapidă prin care societatea, în baza achiziționării de utilaje, poate obține venituri și profituri importante. Investiția a constat în achiziția de: 1 buldoexcavator, servicii de consultanță, de publicitate și de audit extern.

Implementarea proiectului de investiţii a contribuit la dotarea societăţii cu active destinate activității de excavare și transport,la crearea de noi locuri de muncă, cu impact semnificativ la nivelul localității.

Durata de implementare a proiectului este de 31 luni ( 11.11.2016  -  31.05.2019 ).

Informaţii suplimentarese pot obţine la: VIOVAL SHOP SRL, tel: 0753825742,e-mail:viovalshop@yahoo.com

VIOVAL SHOP S.R.L., în calitate de Beneficiar, a implementat proiectul „Achiziție  de utilaje pentru Vioval Shop S.R.L.”, cod MySMIS 112333, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: „Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: „Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 927,010,00 lei, din care valoarea sumei nerambursabile din Fondul European de Dezvoltare Regională este în valoare de 318.920,20 lei.

Obiectivul general al proiectului este acela de consolidare a poziției de piață a societății Vioval Shop S.R.L., prin inițierea unei activități noi respectiv aceea de prestări servicii de excavare și transport, conform codului CAEN 4311-Lucrări de demolare a construcțiilor.

Obiectivele specifice ale proiectului vizează:

  • creșterea cifrei de afaceri cu cca. 84% în anul implementării proiectului de investiții și cu minim 1% în următorii ani previzionați;
  • menținerea numărului de angajați actuali și crearea, respectivmenținerea a 5 noi locuri de muncă, pe întreaga perioadă de implementare și monitorizare a proiectului de investiții, pentru:șofer autocamion/mașină de mare tonaj (2posturi), mașinist la mașini pentru terasamente (ifronist) (2posturi), consilier/expert/inspector/referent/economist în comerț și marketing (1 post) - două fiind ocupate de persoane din categoriile defavorizate: o persoană din categoria tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani și o persoană care nu a avut loc de muncă în ultimele 6 luni.

Rezultatele proiectului au fost generate prin aplicarea Măsurii 2.1 A, constituind o modalitate de finanțare rapidă prin care societatea, în baza achiziționării de utilaje, poate obține venituri și profituri importante. Investiția a constat în achiziția de: 1 buldoexcavator, servicii de consultanță, de publicitate și de audit extern.

Implementarea proiectului de investiţii a contribuit la dotarea societăţii cu active destinate activității de excavare și transport,la crearea de noi locuri de muncă, cu impact semnificativ la nivelul localității.

Durata de implementare a proiectului este de 31 luni ( 11.11.2016  -  31.05.2019 ).

Informaţii suplimentarese pot obţine la: VIOVAL SHOP SRL, tel: 0753825742,e-mail:viovalshop@yahoo.com

Pagina 7 din 112