Advertorial

Advertorial

S.C. GHEDIN TEST S.R.L., în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ ACHIZIŢIE DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCŢII LA S.C. GHEDIN TEST SRL”, cod MySMIS 112800, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 : “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 1.130.932,87 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 855.327,37  lei.

Obiectivul general al proiectului vizează creşterea competitivităţii economice prin achiziţionarea de utilaje tehnologice cu caracteristici tehnice performante, pentru o activitate nouă de prestări servicii în domeniul construcţiilor.

Printre obiectivele specifice ale proiectului se numără creşterea cifrei de afaceri, într-un interval de trei ani de la data finalizarii proiectului; creşterea numărului de locuri de muncă noi cu peste 5 angajaţi faţă de cei existenţi la finalizarea proiectului.

Durata de implementare a proiectului este de 39 luni: respectiv de la data 23.03.2016 până la data de 30.05.2018.

Informaţii suplimentare se pot obţine la:

Persoană de contact: Sanda GHEDIN

Telefon/fax: 0751.626.860, e-mail: ghedin_test@yahoo.com

S.C. GHEDIN TEST S.R.L., în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ ACHIZIŢIE DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCŢII LA S.C. GHEDIN TEST SRL”, cod MySMIS 112800, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 : “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 1.130.932,87 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 855.327,37  lei.

Obiectivul general al proiectului vizează creşterea competitivităţii economice prin achiziţionarea de utilaje tehnologice cu caracteristici tehnice performante, pentru o activitate nouă de prestări servicii în domeniul construcţiilor.

Printre obiectivele specifice ale proiectului se numără creşterea cifrei de afaceri, într-un interval de trei ani de la data finalizarii proiectului; creşterea numărului de locuri de muncă noi cu peste 5 angajaţi faţă de cei existenţi la finalizarea proiectului.

Durata de implementare a proiectului este de 39 luni: respectiv de la data 23.03.2016 până la data de 30.05.2018.

Informaţii suplimentare se pot obţine la:

Persoană de contact: Sanda GHEDIN

Telefon/fax: 0751.626.860, e-mail: ghedin_test@yahoo.com

S.C. GHEDIN TEST S.R.L., în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ ACHIZIŢIE DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCŢII LA S.C. GHEDIN TEST SRL”, cod MySMIS 112800, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 : “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 1.130.932,87 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 855.327,37  lei.

Obiectivul general al proiectului vizează creşterea competitivităţii economice prin achiziţionarea de utilaje tehnologice cu caracteristici tehnice performante, pentru o activitate nouă de prestări servicii în domeniul construcţiilor.

Printre obiectivele specifice ale proiectului se numără creşterea cifrei de afaceri, într-un interval de trei ani de la data finalizarii proiectului; creşterea numărului de locuri de muncă noi cu peste 5 angajaţi faţă de cei existenţi la finalizarea proiectului.

Durata de implementare a proiectului este de 39 luni: respectiv de la data 23.03.2016 până la data de 30.05.2018.

Informaţii suplimentare se pot obţine la:

Persoană de contact: Sanda GHEDIN

Telefon/fax: 0751.626.860, e-mail: ghedin_test@yahoo.com

Anul acesta, Administrația Piețelor Agroalimentare SA dorește să îți aducă bucuria sărbătorilor de iarnă mai aproape și îți oferă o nouă experiență – tombolă in magazinele Economat „Pachete Origini Românești”.

În luna cadourilor te invităm să participi la Tombola de Crăciun organizată în cadrul magazinelor Economat, unde se pot  câștiga 36 de pachete festive de Crăciun

Cum participi și cum îți iei cadourile dorite:

  • ·vino în magazinele Economat din Piața Centrală, Piața Veche, Piața Micro 14, Piața Micro 39, Piața Tiglina 1, Piața Micro 17, Piața Micro 17 vechi, Piața Micro 19, Piața Micro 20, ICFrimu, Cartier Dimitrie Cantemir – str. Berlin nr 11 bloc S9 parter, în perioada 12 decembrie 2018- 19 decembrie 2018;
  • ·fă-ți cumpărăturile de Crăciun (produse în valoare egală sau mai mare de 50 lei) din magazinele Economat mai sus enumerate;
  • ·completează voucherul, pe care îl primești GRATUIT, cu numele , prenumele, numarul de telefon, numarul si data bonului fiscal;
  • ·introdu-l în urna special amenajat.

Marea extragere va avea loc în data de 20 decembrie 2018, iar câștigătorii vor fi desemnați prin extragere aleatorie, în prezența Comisiei de Organizare special creată.

Doritorii pot obţine informaţii suplimentare la telefon 0236/418359 int 29

Regulamentul tombolei este publicat pe pagina web www.piete-galati.ro.

Bilete Tombola economat fata

Bilete Tombola economat spate

....................................................................................................................................................

Anul acesta, Administrația Piețelor Agroalimentare SA dorește să îți aducă bucuria sărbătorilor de iarnă mai aproape și îți oferă o nouă experiență – tombolă in Piața Centrală „Câștigă 10 brazi de Crăciun”.

În luna cadourilor te invităm să participi la Tombola de Crăciun organizată în Piața Centrală, unde se pot  câștiga 10 brazi de Crăciun

Cum participi și cum îți iei cadourile dorite:

  • ·vino în Piața Centrală, în perioada 12 decembrie 2018- 19 decembrie 2018, achiziționează produse de la chiriașii Administrației Piețelor Agroalimentare SA;
  • ·completează voucherul, pe care îl primești GRATUIT, cu numele , prenumele, numarul de telefon, numarul si data bonului fiscal;
  • ·introdu-l în urna special amenajată împreună cu bonul fiscal.

Marea extragere va avea loc în data de 20 decembrie 2018, iar câștigătorii vor fi desemnați prin extragere aleatorie, în prezența Comisiei de Organizare special creată.

Doritorii pot obţine informaţii suplimentare la telefon 0236/418359 int. 29

Regulamentul tombolei este publicat pe pagina web www.piete-galati.ro.

Bilete Tombola brazi fata

Bilete Tombola brazi spate

Vineri, 14 Decembrie 2018 00:00

Modificare program transport în comun

Societatea Transurb S.A. anunță că, începand cu data de 17 decembrie a.c.,  ca urmare a Hotararii Consiliulului Local Galați din data de 06.12.2018,  programul de transport public local se va modifica dupa cum urmează:

  • Traseul 14 - va fi desființat, atât datorită demarării lucrărilor de reabilitare și amenajare a străzii Drumul de Centură, cât și din cauza faptului că, nu există refugii sau trotuare, ținând cont că, str. Drumul de Centura este destinat traficului de viteză, ceea ce reprezintă un pericol din punct de vedere al siguranței călătorilor;
  • Traseul de tramvai nr.41 - va fi desființat întrucât nu se justifică din punct de vedere al gradului de încarcare ce nu depășește procentul de 2%;
  • Traseul 11 - va circula în zilele lucrătoare cu o frecvență de 10 minute, în zilele nelucrătoare și sărbători legale frecvența de circulație rămâne neschimbată;
  • Traseul 13 - mijloacele de transport repartizate pe acest traseu vor circula cu o frecvență de 60 minute, atât în zilele lucrătoare, cât și în zilele nelucrătoare si sărbători legale;
  • Traseul 18 - va circula cu o frecvență de 16 minute în zilele lucrătoare, în zilele nelucrătoare și sărbători legale orarul de circulație va ramâne neschimbat;
  • Traseul 26 - va circula în zilele lucrătoare cu o frecvență de 17 minute, iar pentru zilele nelucrătoare și sărbători legale frecvența de circulație va ramâne neschimbată;
  • Traseul 28 - va avea o frecvență de circulație de 13 minute în zilele lucrătoare, iar în zilele nelucrătoare și sărbători legale va circula cu o frecvență de 17 minute;
  • Traseul 30 - va circula fragmentat după un grafic adaptat la gradul de încarcare.

    Astfel, acesta va circula de luni până sâmbătă cu o frecvență de 60 minute în următoarele intervale de timp: 06.30-08.00 / 13.00-13.30 / 16.30-19.00

  • Traseul 31 - va circula, atât în zilele lucrătoare, cât și în zilele nelucrătoare și sărbători legale cu o frecvență de 60 minute;
  • Traseul 105 - în zilele lucrătoare va circula cu o frecvență de 13 minute. Pentru zilele nelucrătoare și sărbători legale frecventa de circulație va rămâne aceeași.

Vă precizăm că, programul actual va fi  disponibil din data de  17 decembrie 2018 pe site-ul societății www.transurbgalati.ro, la secțiunea „Program circulație”, la cabinele de eliberare bilete și abonamente de călătorie si la Centrul de Informare situat în strada Brăilei, vis-a-vis de Judecătoria Galați, sau  la numărul de contact 0721.111.602.

De asemenea, în perioada următoare se va proceda la inlocuirea graficelor în stațiile de transport în comun corespunzatoare traseelor modificate  în care sunt amplasate refugii/adăposturi pentru călători.

S.C. Eurotermopan Group Service S.R.L. anunţă finalizarea proiectului „Fabricarea și recondiționarea de ansambluri centrale turbosuflante auto Eurotermopan Group Service S.R.L.”, cod MySMIS: 105193.S.C. Eurotermopan Group Service S.R.L. anunţă finalizarea proiectului „Fabricarea și recondiționarea de ansambluri centrale turbosuflante auto Eurotermopan Group Service S.R.L.”, cod MySMIS: 105193.Proiectul a fost implementat prin intermediul unei finanțări nerambursabile acordate prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 – Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, Prioritatea de investiţii 2.1 – Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi şi prin încurajarea creării de noi intreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri.S.C. Eurotermopan Group Service S.R.L., în calitate de beneficiar, a încheiat un contract de finanțare cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională a Regiunii de Dezvoltare Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.Proiectul s-a derulat în perioada 10 Februarie 2016 – 20 Decembrie 2018, în municipiul Galați și a avut o valoare totală de 273.600,56 lei, din care valoarea sumei nerambursabile din Fondul European de Dezvoltare Europeană a fost de 180.848,22 lei.În urma implementării proiectului, care a constat în înființarea unei afaceri profitabile, recunoașterea companiei ca lider în domeniul turbosuflantelor și distingerea acesteia prin profesionalism, calitatea înaltă a serviciilor, relația excelentă cu clienții și devotamentul personalului, au fost obținute următoarele rezultate:a) achiziționarea a patru echipamente inovatoare în domeniu: mașină de echilibrat și testat ansamblurile centrale ale turbosuflantelor, mașină pentru reglarea mecanismului geometriei variabile, compresor de aer cu șurub, sistem de panouri fotovoltaice off-grid;b) crearea a noi 3 locuri de muncă, cu normă întreagă, pe perioadă nedeterminată.Informaţii suplimentare se pot obţine la: Tel. 0740 492 617, eurotermopan2003@yahoo.com

Miercuri, 28 Noiembrie 2018 00:00

PROGRAM SPECTACOL “ZILELE GALATIULUI 2018”

30 NOIEMBRIE 2018

 

Concert

 

18:00 - 22:00 - MC Cristina Ionascu

17:00 - 18:35 - Artisti Locali

18:35 - 19:20 - Florin Chiriac (Hippie)

19:25 - 20:10 - Omul din Sarmisegetuza

20:15 - 21:00 - Andreea Ignat

21:05 - 22:00 - Lidia Buble

 

------------------------------------------------------------

 

1 DECEMBRIE

 

18:00 - 22:00 - MC Cristina Ionascu

17:00 - 18:00 - Artisti locali

18:00 - 18:50 - Verona Adams

18:50 - 19:50 - Gabriela Comaneci

19:50 - 20:50 - Mihaela Gurau

20:50 - 22:00 - Margareta Clipa

 

--------------------------------------------------------------

 

2 DECEMBRIE

 

18:00 - 22:00 - MC Cristina Ionascu

17:00 - 19:20 - Artisti Locali

19:20 - 20:15 - Nadir

20:20 - 21:05 - Lino Golden

21:10 - 22:00 - Antonia 

REȚEA DE COOPERARE INTERDISCIPLINARĂ ÎN BAZINUL MĂRII NEGRE PENTRU MONITORIZAREA COMUNĂ DURABILĂ A MIGRAȚIEI COMPUȘILOR TOXICI IN MEDIU, EVALUAREA ÎMBUNĂTĂȚITĂ A STĂRII ECOLOGICE ȘI A IMPACTULUI SUBSTANȚELOR DĂUNĂTOARE ASUPRA SĂNĂTĂȚII UMANE ȘI PREVENIREA EXPUNERII POPULAȚIEI

1. Număr de referință: BSB27

2. Data publicării anunțului: 27.11.2018

3. Programul Operaţional Comun “Bazinul Mării Negre” 2014-2020

4. Acronimul proiectului: MONITOX

5. Alte informații: Obiectivul general al proiectului îl reprezintă întărirea cooperării regionale transfrontaliere pentru îmbunătățirea monitorizării în comun a poluării mediului înconjurător cu substanțe toxice și o mai bună partajare a metodologiei de analiză, a datelor și a informațiilor privind starea ecologică și impactul substanțelor nocive asupra sănătății umane.

Notă: Proiectul va fi implementat pe o perioadă de 30 luni de către Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați în parteneriat cu Institutul de Zoologie din Chișinău, Republica Moldova, Institutul Tehnologic al Macedoniei de Est și Traciei din Kavala, Grecia, Institutul de Geologie și Seismologie din Chișinău, Republica Moldova și Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare Delta Dunării din Tulcea. Bugetul total al proiectului este de 952.583,55 EURO, din care contribuția Uniunii Europene este de 876.576,85 EURO.

S.C RAMIRTRANS S.R.L., în calitate de Beneficiar, anunță finalizarea proiectului „CREŞTEREAS.C RAMIRTRANS S.R.L., în calitate de Beneficiar, anunță finalizarea proiectului „CREŞTEREACOMPETITIVITĂŢII SC RAMIRTRANS SRL PRIN ACHIZIŢIE DE UTILAJE PERFORMANTE”, cod MySMIS107235, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014‐2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţireacompetitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 : “Promovarea spirituluiantreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajareacreării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice,în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, încalitate de Organism Intermediar.Obiectivele proiectului sunt creşterea competitivităţii şi consolidarea poziţiei pe piaţă amicroîntreprinderii Ramirtrans SRL prin achiziţia de utilaje performante specifice, noi, moderne.Rezultatele proiectului: o bază tehnico‐materială îmbunătăţită cu 2 utilaje (buldoexcavatoare)performante, 3 locuri de muncă nou create, dintre care un loc de muncă pentru categoriidefavorizate.Valoarea totală a proiectului este de 1.131.836,40 lei, din care valoarea contribuției din FEDR estede 647.740,80 lei.Impactul investiției la nivelul localității/regiunii constă în crearea a 3 locuri de muncă şi creştereacalităţii serviciilor oferite de Ramirtrans SRL.Informaţii suplimentare se pot obţine la:Persoană de contact: Marius – Adrian DîrjanTelefon/fax: 0745.924.830e‐mail: ramirtrans@yahoo.com

S.C RAMIRTRANS S.R.L., în calitate de Beneficiar, anunță finalizarea proiectului „CREŞTEREAS.C RAMIRTRANS S.R.L., în calitate de Beneficiar, anunță finalizarea proiectului „CREŞTEREACOMPETITIVITĂŢII SC RAMIRTRANS SRL PRIN ACHIZIŢIE DE UTILAJE PERFORMANTE”, cod MySMIS107235, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014‐2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţireacompetitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 : “Promovarea spirituluiantreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajareacreării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice,în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, încalitate de Organism Intermediar.Obiectivele proiectului sunt creşterea competitivităţii şi consolidarea poziţiei pe piaţă amicroîntreprinderii Ramirtrans SRL prin achiziţia de utilaje performante specifice, noi, moderne.Rezultatele proiectului: o bază tehnico‐materială îmbunătăţită cu 2 utilaje (buldoexcavatoare)performante, 3 locuri de muncă nou create, dintre care un loc de muncă pentru categoriidefavorizate.Valoarea totală a proiectului este de 1.131.836,40 lei, din care valoarea contribuției din FEDR estede 647.740,80 lei.Impactul investiției la nivelul localității/regiunii constă în crearea a 3 locuri de muncă şi creştereacalităţii serviciilor oferite de Ramirtrans SRL.Informaţii suplimentare se pot obţine la:Persoană de contact: Marius – Adrian DîrjanTelefon/fax: 0745.924.830e‐mail: ramirtrans@yahoo.com

Pagina 8 din 107