Advertorial

Advertorial

Acțiuni comune pentru protecția mediului în bazinul Mării Negre – BeECO BSB-1107

Asociaţia PRO NATURA Galați anunţă lansarea oficială a aplicaţiei BeEco (Output O.T2.2 -D.T2.2.1), în cadrul proiectului „Acțiuni comune pentru protecția mediului în bazinul Mării Negre – BeECO” BSB-1107, proiect finanţat de Uniunea Europeană prin Programul Operaţional Comun „Bazinul Mării Negre” 2014 – 2020, Obiectivul tematic 2: Promovarea unei politici de mediu coordonate şi reducerea prin acţiuni comune a deşeurilor maritime în Bazinul Mării Negre, PI 2.2 2.2 Promovarea în comun a unor acţiuni având ca scop conştientizarea privind deşeurile maritime şi riverane.

Aplicaţia BeEco este dezvoltată pentru dispozitivele mobile cu sisteme de operare de tip Android și iOS, dar poate fi accesibilă și pe PC. Interfața este prietenoasă, intuitivă și ușor de utilizat. Aceasta poate fi descărcată accesând următorul link: https://beeco.actedj.ro/

Aplicaţia BeEco are ca scop inventarierea, semnalarea și reducerea deşeurile maritime din Bazinul Mării Negre.

Partenerii în cadrul proiectului:

- Asociaţia de Cooperare Transfrontalieră „Euroregiunea Dunărea de Jos” -România

- Asociatia Pro Natura Galați – România

- Fundația Urbană pentru Dezvoltare Durabilă– Armenia

- Uniunea Oamenilor de Știință Imereti "Spectri"– Georgia

- Agenția de Cooperare Transfrontalieră și Integrare Europeană- Republica Moldova

Pentru informaţii suplimentare despre utilizarea aplicației, vă rugăm contactaţi Asociaţia PRO NATURA Galați, telefon: 0040 748 209 450, e-mail: galatipronatura@gmail.com

Blugii sunt una dintre cele mai emblematice piese vestimentare și cea mai comună pereche de pantaloni în garderoba tuturor. Vin în croieli și culori variate, iar de-a lungul timpului au suferit modificări sau au apărut modele de pantaloni inspirate din variantele clasice. Indiferent dacă ești pasionat de modă sau nu, există câteva curiozități despre blugi pe care trebuie să le cunoști.

  • Brevetați în 1973
  • Blugii au fost brevetați în 1873 de americanii  Jacob Davis, care era croitor, și de omul de afaceri Levi Strauss. Duo-ul a fost responsabil pentru crearea niturilor, bucăți mici de metal care sunt aproape de buzunare pentru a întări cusătura modelului și a asigura o durabilitate mai mare.

  • Purtați de muncitori la început
  • Când a fost creat, blugii erau folosiți de fermieri și muncitori în general, mai ales în zona minieră. De aici și necesitatea ca piesa să aibă durabilitate, întrucât trebuia să reziste la lucrări grele.

  • Au apărut prima oară în Franța și Italia
  • În ciuda faptului că au fost popularizați de Levi Strauss, creatorul lui Levi’s, blugii au apărut pentru prima dată în secolul al XVI-lea în orașele-port din Franța și Italia, unde erau purtați de marinari.

  • Pigment indigo
  • Denimul este cea mai cunoscută versiune a piesei, dar țesătura folosită la crearea acestui tip de pantaloni nu este inițial aceeași culoare. Pentru a obține nuanța, este colorat cu albastru violet, cunoscut și sub numele de indigo. În trecut, colorantul era importat din India, unde era produs prin fermentarea plantelor de indigo. Astăzi, coloranții sintetici sunt cei mai folosiți.

  • Primii blugi de damă
  • Primii blugi pentru femei au fost lansați în toamna anului 1934 de către Levi’s. Crearea blugilor de damă s-a dovedit a fi progresivă. Lady Levi a prins rapid în Occident. Mai mult decât să creeze o îmbrăcăminte funcțională feminină din denim, blugii Lady Levi’s au oferit pur și simplu o opțiune rară femeilor la acea vreme: pantaloni.

  • Simbol al rebeliunii
  • În anii 1950 și 1960, blugii au ajuns să fie văzuți ca un simbol al rebeliunii tinerilor și chiar au fost interziși în unele instituții. În 1955, actorul James Dean a contribuit la întărirea acestui stereotip în filmul Rebel Without a Cause, în care purta blugi cu cămașă albă și jachetă.

  • Buzunar pentru ceas
  • Buzunarul mic din interiorul buzunarul frontal al pantalonilor a fost creat inițial pentru a depozita ceasurile de buzunar, accesorii care erau des folosite în trecut. Acesta a rămas un element clasic al blugilor.

  • All-denim look
  • Look-ul all-denim, cunoscut în Statele Unite ca Canadian Tuxedo, a fost creat în 1951 după ce cântărețului american Bing Crosby i s-a interzis să încerce să intre într-un hotel din Vancouver, Canada, pentru că purta blugi. După episod, Levi's a creat un ansamblu formal realizat din denim special pentru el. Acum, acest look revine la modă din când în când și este chiar un clasic dacă este accesorizat corect.

  • Prima prezentare de modă care să includă blugi
  • În 1976, blugii au apărut pentru prima dată într-o prezentare de modă, pe podiumul Calvin Klein, și au părăsit statutul de îmbrăcăminte purtată de tinerii rebeli pentru a deveni un articol fashion îndrăgit în întreaga lume. Acum blugii sunt pantaloni extrem de comuni și chiar des observați în prezentările de modă și în colecțiile celebrelor case de modă.

  • Fără blugi la Casa Albă
  • Fostul președinte al SUA George W. Bush a interzis purtarea de blugi de către personal și oaspeți în Biroul Oval al Casei Albe după inaugurarea sa în 2001.

    Blugii sunt pantaloni foarte confortabili, ce pot fi combinați foarte ușor. Poți crea look-uri casual, punk-rock sau chiar fashion care au la bază blugi. Sunt extrem de populari, poate chiar cea mai achiziționată piesă vestimentară și pe lângă alte perechi de pantaloni, sunt chiar un must-have în orice garderobă, fie că optați pentru cei negri, bleumarin sau chiar și albi.

            

      ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE

     

    1.   Primăria Municipiului Galați – Cod Fiscal: 3814810, str. Domnească, nr. 54, Tel : 0236.307.743 / Fax 0236/461.460, Email : licente@primariagalati.ro

     

    2.   Primăria Municipiului Galați organizează licitație publică, cu oferta în plic, pentru atribuirea de licențe de ocupare a domeniului public pentru 13 amplasamente, aprobate prin dispoziții ale primarului, după cum urmează:

     

     a. Pentru comercializare înghețată și/sau băuturi răcoritoare:

        - Grădina Publică, zona fitness (1 locație)

        - Zona aferentă intrare Grădina Publică, lat. S-E (2 locații)

        - Parc Viva (1 locație)

        - Orășelul copiilor (1 locație)

        - Faleza Inferioară (4 locații )

     

    b. Pentru comercializare produse zaharoase și de panificație și/sau băuturi

    răcoritoare:

        - Faleza inferioară (3 locații)

        - Grădina Publică, zona fitness (1locație)

              

    3.   Se vor depune oferte individuale pentru fiecare din aceste amplasamente.

     

    4.   Scopul atribuirii de licențe de ocupare pentru aceste amplasamente îl reprezintă atragerea de noi venituri la bugetul local al municipiului Galați și în vederea asigurării unor servicii complete pentru cetățenii din municipiul Galați prin amplasarea de construcții provizorii pe perioadă determinată.

     

    5.   Informații privind documentația de participare:

    5.1.      Documentația de participare se poate solicita și obține de la sediul Primăriei

         Municipiului Galați, Compartiment Autorizații, Licențe.

    5.2.      Prețul caietului de sarcini este de 30lei.

     

    6.   Pentru participarea la licitație, persoanele interesate trebuie să depună plicuri sigilate cu documentele de calificare, în conformitate cu documentația de participare.

    6.1.      Data limită de depunere a plicurilor: 15.03.2022.

    6.2.      Adresa la care trebuiesc depuse plicurile: Primăria Municipiului Galați, str. Domnească, nr. 54, Birou Registratură.

    6.3.      Plicurile sigilate se vor depune într-un singur exemplar, pentru fiecare amplasament dorit.

     

    7.   Data și locul în care se va desfășura ședința publică de licitație:

    16.03.2022, ora 10.00 la sediul Primăriei Municipiului Galați,str. Domnească, nr. 54.

     

    8.   Informații suplimentare: Compartiment Autorizații Activități Comerciale,          tel: 0236/307743.

    Miercuri, 23 Februarie 2022 00:00

    Anunț de presă 23 Februarie 2022

    Începerea proiectului

    Creșterea competitivității FERFA CONS SRL prin achiziție de echipamente noi

    S.C. FERFA CONS S.R.L. cu sediul în Municipiul Galați, Str. Arcașilor nr. 50, Camera 3, județul Galați, CUI 32015093, J17/880/16.07.2013, implementează proiectul cu titlul: „Creșterea competitivității FERFA CONS SRL prin achiziție de echipamente noi”, cod SMIS 131398, co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în baza contractului de finanţare nr. 7552 / 26.01.2022 încheiat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Regional 2014-2020 şi Agenţia pentru Dezvoltare Regională a Regiunii Sud-Est în calitate de Organism Intermediar.

    Valoarea totală a proiectului este de 1.316.178,83 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este de 869.047,98 lei, din care 738.690,78 lei din FEDR și 130.357,20 lei din Bugetul Național.

    Proiectul se implementează la punctul de lucru al societății în Regiunea Sud-Est, în Municipiul Galați, Bulevardul HENRI COANDĂ, Nr. 20-A, Județ Galați,  prin REGIO - Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 – Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii, Prioritatea de investiții 2.1 - Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri, 2.1.A. Microintreprinderi.

    Obiectivul general al proiectului propus spre finanțare este îmbunătățirea competitivității economice a FERFA CONS SRL prin adoptarea de măsuri care să conducă la consolidarea poziției pe piața lucrărilor de construcție a clădirilor rezidențiale și nerezidentiale.

    Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

  • Creșterea capacității de execuție lucrări de construcție a clădirilor rezidențiale și nerezidentiale prin achiziția a 4 echipamente care vor asigura inovare la nivel de proces și serviciu
  • Creșterea numărului mediu de angajați cu 5 până la finalizarea implementării proiectului din care 1 loc de muncă va fi ocupat de către o persoană dintr-o categorie defavorizată
  • Data de începere a proiectului: 09.07.2019

    Data de finalizare a proiectului: 31.12.2022

    Date de contact: Pentru detalii suplimentare vă stăm la dispoziţie la sediul social al firmei sau la tel.: 0758917601, e-mail proiect.ferfacons@gmail.com, persoana de contact Stanciu Anton.

    După aproape doi ani de pandemie, retailul rămâne unul dintre cele mai stabile și constante domenii, dar și printre cele mai căutate de către candidați.

    Doar în acest moment există aproximativ 8.000 de locuri de muncă disponibile pentru cei care doresc să se angajeze în retail.

    Nu numai că pandemia nu a afectat negativ dinamica locurilor de muncă din acest sector, dar mulți angajatori au lărgit paleta de oferte de muncă, datorită creșterilor înregistrate pe business.

    Deși media salariilor din retail este scăzută față de alte domenii, la veniturile medii de bază declarate în acest sector, cel mai adesea se adaugă bonusuri și comisioane din vânzări. Apoi, nici nu e nevoie de prea multe diplome pentru activa în acest sector, ceea ce-l face unul foarte căutat, fie că e vorba despre un job temporar sau de durată.

    Când vine vorba despre salarii, mai mult de jumătate (53,8%) dintre angajații din retail câștigă sub 3.000 de lei net pe lună, arată cele mai recente studii de piață. Totuși, 6,5% dintre angajați câștigă peste 7.000 de lei net.

    Cele mari salarii medii nete din retail sunt pentru pozițiile:

    General Manager: 14.300 lei

    Risk Manager: 12.000 lei

    National Sales Manager: 10.000 lei

    Manager IT: 8.600 lei

    Director Financiar: 8.000 lei

    Pozițiile cu cele mai mici salarii medii nete din retail:

    Șef de tură: 2.080 lei

    Operator centru asistență: 2.000 lei

    Lucrător comercial: 2.000 lei

    Asistent promoții: 1.900 lei

    Casier: 1.900 lei

    Joburile din retail sunt un magnet mai cu seamă pentru tinerii aflați la început de carieră, pentru că cerințele angajatorilor nu sunt prea mari. În plus, le sunt oferite și traininguri, care îi pregătesc pentru locul de muncă pe care îl vor ocupa.

    Nu în ultimul rând, cei care rămân în domeniu pot înainta din punct de vedere ierarhic, în funcție de compania pentru care lucrează și de dimensiunea ei, dar și de propria ambiție.

    De exemplu, un director de vânzări poate câștiga și 25.000 de lei net, arată un studiu recent, citat de Spotmedia.ro. În majoritatea cazurilor, la salariul de bază al celor din acest sector se adaugă bonusurile din vânzări.

    Orașele cu cele mai mari salarii medii nete din retail sunt:

    București (3.500 lei net)

    Cluj-Napoca, Timișoara, Oradea, Iași (3.000 lei net)

    Orașele cu cele mai mici salarii medii nete din retail sunt:

    Călărași (1.996 lei)

    Drobeta Turnu-Severin (1.750 lei)

    Pașcani, Vălenii de Munte, Petroșani (1.700 lei)

    Locuri de muncă în acest domeniu se găsesc în toate orașele țării. Dacă ești interesat de joburile din Galați, de exemplu, vei vedea că oferta este generoasă și pentru domeniul retail. Se caută, de exemplu, director de vânzări în retail, salariul oferit fiind de 800 – 1200 euro în funcție de experiență, la care se adaugă bonusuri de performanță, lunare și trimestriale. Se oferă și alte beneficii (tichete de masă, de vacanță, cadou de zi de naștere etc.).

    În același oraș se caută și șef de magazin/șef de tură, tehnician @emag, agent vânzări, Key Account Executive, vânzători, consultanți vânzări și nu numai.

    E adevărat, însă, că este unul dintre domeniile în care puțini angajați pot lucra remote sau într-un sistem de lucru hibrid, metodele de muncă pe care au început să le prefere românii.

    Abandonul puilor este cauzat de persoanele care locuiesc în medii rurale ori urbane, preponderent la casă cu curte care, în loc să-şi sterilizeze animalele, preferă să le lase să-şi urmeze instinctul, iar puii rezultaţi sunt abandonaţi în pieţe aglomerate, la periferii, tomberoane etc.
    Factorii care contribuie la amplificarea fenomenului ar fi: sursele de hrană (resturi menajere care abundă), oamenii care hrănesc generaţii întregi de pui proveniţi de la căţeaua blocului, în loc s-o sterilizeze şi să-i ofere aceeaşi îngrijire până la dispariţia ei natural; lipsa de responsabilitate a proprietariilor de animale care îşi lasă câinii nesterilizaţi să umble liberi pe străzi; lipsa educaţiei privind necesitatea sterilizării, lipsa fenomenului de adopţie şi poate chiar nepăsarea este un alt factor important care duce la abandonarea animalelor.
    Ce facem noi? Controlul reproducerii animalelor cu sau fără stăpân! Cu toate că pare cea mai lentă metodă, cu efecte care nu se văd instantaneu, această este singură soluţie care s-a dovedit eficientă în cazul unei populaţii mari de animale fără stăpân. Felul în care se aplică această metodă este unul simplu şi cu multe avantaje. Controlul reproducerii presupune: prinderea animalelor, deparazitarea, vaccinarea, sterilizarea lor şi apoi adopţia finală.
    Adopţia unui animal este un act de responsabilitate, atât din partea unităţii noastre cât şi a persoanei care vrea animalul. Nu dăm animale în adopţie către minori sau persoane care nu doresc să se legitimeze şi să ne ofere datele personale şi de contact.
    Gălăţenii care doresc să adopte un patruped din padocul Ecosal pot suna la dispecerat ecarisaj la numărul de telefon 0336100154, ori să facă o solicitare scrisă, prin e-mail, la adresa ecarisaj@ecosalgl.ro. La momentul adopţiei sunt necesare doar o copie a cărţii de identitate, a unei facturi de utilităţi şi o dovadă de venit. Căţeii din adăposturile publice au carnet de sănătate, microcip, sunt deparazitaţi, sterilizaţi şi vaccinaţi.
    Dacă nu puteţi adopta un animal şi nu îl puteţi  găzdui temporar din diferite motive, va putem ajută prin demararea procedurii adoptării la distanţă, la solicitarea dumneavoastră.

    Din 15 februarie 2022, Centrul Medical Pro Clinic oferă testare rapidă gratuită - prin serviciul de medicină de familie - în intervalul de funcționare al cabinetului, atât la clinica din Strada Traian, nr. 136 (vizavi de Starea Civilă din Galați), cât și la noua zonă de recoltare din strada Brăilei 196, bl. B3a-b3b, vizavi de Spitalul Județean Galați (în fața farmaciei Salviafarm, parte a grupului Pro Clinic).

    Pacienții care solicită testarea gratuită trebuie să prezinte simptome specifice. Nu este necesară programarea, iar rezultatele se eliberează în 15 min. În afara programului, testarea rapidă are costul de 42 LEI.

    INTERVALUL ORAR DE FUNCȚIONARE al cabinetelor de Medicină de Familie:

  • 1. Pentru punct de lucru Strada Traian, 136, medic de familie Dr. Delia Geambașu.
  • L: 08.00-13.00

    Ma: 15.00-20.00

    Mi: 15.00-20.00

    J: 08.00-13.00

    V: 15.00-20.00

  • 2. Pentru punct de lucru Strada Brăilei, 196, medic de familie Dr. Dumitru:
  • L: 15.00-20.00

    Ma: 15.00-20.00

    Mi: 08.00-13.00

    J: 15.00-20.00

    V: 08.00-13.00

    De asemenea, Pro Clinic pune la dispoziția pacienților și servicii medicale la domiciliu, printre care se numără: testările Covid-19, tratamente escare, recoltare analize, recoltare exudate nazofaringiene, îngrijire plăgi simple/infectate, injecții intravenoase / intramusculare / intradermice, perfuzii medicamentoase etc.

    Întreaga listă a serviciilor oferite, cât și prețurile aferente pot fi consultate pe site-ul pro-clinic.ro. Programările rapide pentru serviciile medicale la domiciliu se pot face la numărul 0336 918.

    La Pro Clinic, pacienții pot apela și la serviciile medicale ale următoarelor specialități: Cardiologie, Dermato-Venerologie, Diabet și nutriție, Endocrinologie, Gastroenterologie, O.R.L, Pediatrie, Obstetrica-Ginecologie, Urologie, Mica chirurgie, Neurologie, Ortopedie și Traumatologie, Medicină internă, Medicină generală, Pneumologie, Psihologie, Psihiatrie, Reumatologie.

    Nu în ultimul rând, pentru a facilita un acces rapid la toate serviciile medicale de înaltă calitate, necesare unui pacient, în cadrul Pro Clinic este disponibil un laborator de analize medicale, cât și farmacia Salviafarm.

    S.C. EUROM S.R.L. anunta Finalizarea proiectul cu titlul ”GRANT CAPITAL DE LUCRU PENTRU EUROM S.R.L.” proiect nr. RUE M2 - 8108 înscris în cadrul Măsurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituită prin OUG nr 130/2020.

    Proiectul s-a derulat pe o perioada de 6 luni, începând cu data semnării contractului de finanțare nr. M2-8108 cu Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri/ AIMMAIPE, respectiv 07.04.2021.

    Obiectivul proiectului l-a reprezentat sprijinirea financiară a societății EUROM S.R.L. în contextul economic provocat de pandemia Sars-Cov2.

    Proiectul a avut, printre principalele rezultate, următoarele:

    -    menținerea activității pe o perioada de minim 6 luni,

    -    menținerea numărului locurilor de munca față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni, de la data acordării grantului.

    Valoarea proiectului a fost de 159.705,5025 lei (valoarea totala) din care:

    • 138.874,35 lei grant;
    • 20.831,1525 lei cofinanțare.

    Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020.

    S.C. EUROM S.R.L.

    Mun. Galați, Str. Movilei nr. 90, jud. Galați

    Persoană de contact:

    TEODORU DRAGOȘ-ADRIAN

    dragosteodoru100@gmail.com

    tel. 0722-270.302

    Trăim în secolul vitezei și al tehnologiei. În fiecare an, noi tehnologii sunt pregătite să cucerească lumea. Unele dintre acestea vor ajunge indispensabile, altele vor fi doar un moft.

    Unele tendințe în tehnologie pentru 2022, pe care companiile le promovează intens, nu sunt noi și cu siguranță ați mai auzit de ele și în anii trecuți. Un exemplu principal este realitatea virtuală, tehnologia care implică purtarea unui accesoriu pe cap cu aspect ciudat și balansarea controlerelor pentru a practica jocuri 3D.

    Ne așteptăm ca în 2022 să citim mai multe despre tehnologia metavers pe care a anunțat-o Mark Zuckerberg. Ne așteptăm ca în 2022 să citim și să vedem spre comercializare mai multe gadgeturi și tehnologii pentru casa inteligentă. Dar hai să vedem care sunt cele mai importante tehnologii care vor cuceri lumea în 2022.

    Bun venit în metavers

    De mai bine de un deceniu, companiile au visat la o perioadă în care virtualul va juca un rol esențial în realitatea fizică a noastră. Imaginați-vă o lume digitală virtuală în care poți interacționa cu prietenii și colegii, dar și în care poți să cheltui bani pe tot felul de obiecte vestimentare și accesorii neccesare avătarului digital.

    Sunp parcă rupt dintr-un film SF, dar deja omenirea face pași serioși spre aceastsă lume virtuală. Tehnologia a devenit mai bună, a evoluat, iar gadgeturile necesare au ajuns să fie mai accesibile și mai bune. Avem  și criptomonedele care vor juca un rol important în metavers.

    Pentru 2022, metaversul s-ar putea dovedi totuși a fi un moft, în funcție de ce produse apar și cine le cumpără. Carolina Milanesi, analist de tehnologie de consum pentru firma de consultanță Creative Strategies, a spus că este îngrijorată că ar putea deveni o reflectare a puținilor privilegiați care își pot permite să-si dezvolte avătarul în digital.

    Nu este exclus să vedem noi cazinouri virtuale cu tehnologii metavers în care veți putea juca sloturi gratis 2022. Tendința la nivel global este de a digitaliza și de a muta în era digitală și virtuală cam tot ce ține de realitatea noastră fizică.

    Casa inteligentă

    În ultimii ani, cu siguranță ați auzit de smart home / casa inteligentă. Însă tehnologia evoluează și se perfecționează, iar în 2022 vom vedea noi tehnologi și gadgeturi pe care le vom putea integra în casa noastră. Aspiratoarele robotizate, termostatele conectate la internet sau încuietorile digitale ale ușilor au primit upgrade-uri importante și au ajuns să fie accesibile tuturor celor ce-și doresc o casă inteligentă.

    Până acum, principala problemă a gadgeturilor dedicate pentru smart home a fost incompatibilitatea între acestea. Anul acesta, cei mai mari rivali ai industriei tehnologice — Apple, Samsung, Google și Amazon — doresc să colaboreze pentru a face casa inteligentă mai practică. Ei intenționează să lanseze și să actualizeze tehnologia de acasă pentru a funcționa cu Matter, un nou standard care permite dispozitivelor inteligente de acasă să comunice între ele, indiferent de asistentul virtual sau marca de telefon.

    Mașinile electrice

    Mașinile electrice au început să cucerească tot mai multă cotă de piață din industria auto. Tot mai multe țări și-au setat obiective prin care vor să ca mașinile electrice să ajungă cotă dominantă, sub pretextul protejării mediului.

    Marii producători de mașini au lansat la CES 2022 noi modele electrice. Promit autonomie mai bună, fiabilitate ridicată, confort sporit și digitalizare completă. Deocamdată Tesla rămâne prima opțiune pentru viitorul cumpărător de mașină electrică, dar mulți alți mari producători de autovehicule promit să țină pasul cu noile tehnologii.

    Miercuri, 09 Februarie 2022 00:00

    Comunicat de presă 09.02.2022

    Lansarea proiectului

    „Diversificarea producției QUANTUM CONSTRUCT prin fabricarea echipamentelor de ridicat și manipulat”

    QUANTUM CONSTRUCT S.R.L., în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „Diversificarea producției QUANTUM CONSTRUCT prin fabricarea echipamentelor de ridicat și manipulat”, cod SMIS 137928, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.2: “Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor”.

    Valoarea totală a proiectului este de 9.386.471,65 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 4.804.571,36 lei.

    Obiectivul specific al proiectului constă în diversificarea producției prin fabricarea echipamentelor de ridicat și manipulat.

    Acest obiectiv se va realiza printr-un set de activități ce își propun ca rezultat final îmbunătățirea competitivității economice:

    - Achiziționarea de active corporale și necorporale;

    - Activități de publicitate și informare aferente proiectului;

    - Activități de recertificare;

    - Activități de internaționalizare prin participarea la târg;

    - Activități de consultanță pentru întocmire plan de afaceri și cerere de finanțare și pentru realizarea managementului de proiect.

    Durata de implementare a proiectului este de 34 luni: respectiv de la data 27.04.2020 până la data 31.01.2023.

    Informaţii suplimentare despre proiect se pot obţine de la: DANIEL ISTUDOR administrator QUANTUM CONSTRUCT S.R.L., telefon: 0755.031.711, e-mail: office@quantum-group.ro, adresa: Județ Galați, Sat Vânători, Comuna Vânători, str. Foltanul, nr. 131A, camera 2.

    Pagina 9 din 159