Advertorial

Advertorial

S.C RAMIRTRANS S.R.L., în calitate de Beneficiar, anunță finalizarea proiectului „CREŞTEREAS.C RAMIRTRANS S.R.L., în calitate de Beneficiar, anunță finalizarea proiectului „CREŞTEREACOMPETITIVITĂŢII SC RAMIRTRANS SRL PRIN ACHIZIŢIE DE UTILAJE PERFORMANTE”, cod MySMIS107235, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014‐2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţireacompetitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 : “Promovarea spirituluiantreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajareacreării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice,în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, încalitate de Organism Intermediar.Obiectivele proiectului sunt creşterea competitivităţii şi consolidarea poziţiei pe piaţă amicroîntreprinderii Ramirtrans SRL prin achiziţia de utilaje performante specifice, noi, moderne.Rezultatele proiectului: o bază tehnico‐materială îmbunătăţită cu 2 utilaje (buldoexcavatoare)performante, 3 locuri de muncă nou create, dintre care un loc de muncă pentru categoriidefavorizate.Valoarea totală a proiectului este de 1.131.836,40 lei, din care valoarea contribuției din FEDR estede 647.740,80 lei.Impactul investiției la nivelul localității/regiunii constă în crearea a 3 locuri de muncă şi creştereacalităţii serviciilor oferite de Ramirtrans SRL.Informaţii suplimentare se pot obţine la:Persoană de contact: Marius – Adrian DîrjanTelefon/fax: 0745.924.830e‐mail: ramirtrans@yahoo.com

S.C. NATURASERV S.R.L., cu sediul în Municipiul Galați, Str. Brîndușei, Nr. 1, Camera 3, Bloc F4, Scara 3, Ap. 44, județul Galați derulează, începând cu data de 02.05.2018, proiectul „ACHIZIȚIE UTILAJE ȘI ECHIPAMENTE PRODUCȚIE TÂMPLĂRIE TERMOIZOLANTĂ DIN PVC LA SC NATURASERV SRL DIN MUNICIPIUL GALAȚI, JUDEȚUL GALAȚI ”, cod SMIS 108524.

Proiectul este finanțat prin Regio - Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 - „Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiții 2.1 - „Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”. Autoritatea de Management: Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice. Organismul Intermediar: Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud-Est.

Proiectul se implementează în Municipiul Galati, județul Galati, până cel târziu în data de 31.12.2018.

Obiectivul general al proiectului propus de SC Naturaserv SRL este achiziția utilajelor performante specifice fluxului tehnologic de producție tâmplărie termoizolantă din PVC. Rezultatul așteptat este consolidarea statutului de producător și a unei poziții viabile și sustenabile în piața de profil. Valoarea totală a proiectului este de 504.266,23 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este de 335.402,03 lei.

Creșterea competitivității economice a companiei va contribui la dezvoltarea mediului de afaceri local și regional în segmentul de piață al producției tâmplăriei termoizolantă din PVC. Compania va întruni standardele de calitate, costuri și timp atât ale clienților cât și ale furnizorilor și partenerilor. Dezvoltarea companiei va asigura stabilitatea angajaților actuali și familiilor acestora cât și persoanei care va fi angajată prin implementarea proiectului. Investiția va contribui la dezvoltarea locală și regională prin creșterea contribuțiilor la bugetul local/național. Din perspectiva dezvoltării durabile, ca impact pozitiv asupra calității mediului, se evidențiază faptul că se vor reduce consumurile specifice de energie atât prin tehnologia avansată a utilajelor cât și prin achizitionarea și punerea în funcțiune a unui echipament care utilizează resurse regenerabile, reprezentând o măsură activă de protejare a mediului.

Detalii suplimentare puteţi obţine de la:

Nume persoană contact: Marius-Adrian Popa

Funcţie: Administrator

Telelefon: 0746708436, Fax: 0336802297, E-mail: office@naturaserv.ro, Pagina web: www.naturaserv.ro

S.C. NATURASERV S.R.L., cu sediul în Municipiul Galați, Str. Brîndușei, Nr. 1, Camera 3, Bloc F4, Scara 3, Ap. 44, județul Galați derulează, începând cu data de 02.05.2018, proiectul „ACHIZIȚIE UTILAJE ȘI ECHIPAMENTE PRODUCȚIE TÂMPLĂRIE TERMOIZOLANTĂ DIN PVC LA SC NATURASERV SRL DIN MUNICIPIUL GALAȚI, JUDEȚUL GALAȚI ”, cod SMIS 108524.

Proiectul este finanțat prin Regio - Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 - „Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiții 2.1 - „Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”. Autoritatea de Management: Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice. Organismul Intermediar: Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud-Est.

Proiectul se implementează în Municipiul Galati, județul Galati, până cel târziu în data de 31.12.2018.

Obiectivul general al proiectului propus de SC Naturaserv SRL este achiziția utilajelor performante specifice fluxului tehnologic de producție tâmplărie termoizolantă din PVC. Rezultatul așteptat este consolidarea statutului de producător și a unei poziții viabile și sustenabile în piața de profil. Valoarea totală a proiectului este de 504.266,23 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este de 335.402,03 lei.

Creșterea competitivității economice a companiei va contribui la dezvoltarea mediului de afaceri local și regional în segmentul de piață al producției tâmplăriei termoizolantă din PVC. Compania va întruni standardele de calitate, costuri și timp atât ale clienților cât și ale furnizorilor și partenerilor. Dezvoltarea companiei va asigura stabilitatea angajaților actuali și familiilor acestora cât și persoanei care va fi angajată prin implementarea proiectului. Investiția va contribui la dezvoltarea locală și regională prin creșterea contribuțiilor la bugetul local/național. Din perspectiva dezvoltării durabile, ca impact pozitiv asupra calității mediului, se evidențiază faptul că se vor reduce consumurile specifice de energie atât prin tehnologia avansată a utilajelor cât și prin achizitionarea și punerea în funcțiune a unui echipament care utilizează resurse regenerabile, reprezentând o măsură activă de protejare a mediului.

Detalii suplimentare puteţi obţine de la:

Nume persoană contact: Marius-Adrian Popa

Funcţie: Administrator

Telelefon: 0746708436, Fax: 0336802297, E-mail: office@naturaserv.ro, Pagina web: www.naturaserv.ro

S.C. NATURASERV S.R.L., cu sediul în Municipiul Galați, Str. Brîndușei, Nr. 1, Camera 3, Bloc F4, Scara 3, Ap. 44, județul Galați derulează, începând cu data de 02.05.2018, proiectul „ACHIZIȚIE UTILAJE ȘI ECHIPAMENTE PRODUCȚIE TÂMPLĂRIE TERMOIZOLANTĂ DIN PVC LA SC NATURASERV SRL DIN MUNICIPIUL GALAȚI, JUDEȚUL GALAȚI ”, cod SMIS 108524.

Proiectul este finanțat prin Regio - Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 - „Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiții 2.1 - „Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”. Autoritatea de Management: Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice. Organismul Intermediar: Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud-Est.

Proiectul se implementează în Municipiul Galati, județul Galati, până cel târziu în data de 31.12.2018.

Obiectivul general al proiectului propus de SC Naturaserv SRL este achiziția utilajelor performante specifice fluxului tehnologic de producție tâmplărie termoizolantă din PVC. Rezultatul așteptat este consolidarea statutului de producător și a unei poziții viabile și sustenabile în piața de profil. Valoarea totală a proiectului este de 504.266,23 lei, din care asistenţa financiară nerambursabilă este de 335.402,03 lei.

Creșterea competitivității economice a companiei va contribui la dezvoltarea mediului de afaceri local și regional în segmentul de piață al producției tâmplăriei termoizolantă din PVC. Compania va întruni standardele de calitate, costuri și timp atât ale clienților cât și ale furnizorilor și partenerilor. Dezvoltarea companiei va asigura stabilitatea angajaților actuali și familiilor acestora cât și persoanei care va fi angajată prin implementarea proiectului. Investiția va contribui la dezvoltarea locală și regională prin creșterea contribuțiilor la bugetul local/național. Din perspectiva dezvoltării durabile, ca impact pozitiv asupra calității mediului, se evidențiază faptul că se vor reduce consumurile specifice de energie atât prin tehnologia avansată a utilajelor cât și prin achizitionarea și punerea în funcțiune a unui echipament care utilizează resurse regenerabile, reprezentând o măsură activă de protejare a mediului.

Detalii suplimentare puteţi obţine de la:

Nume persoană contact: Marius-Adrian Popa

Funcţie: Administrator

Telelefon: 0746708436, Fax: 0336802297, E-mail: office@naturaserv.ro, Pagina web: www.naturaserv.ro

Link Design Innovator SRL-D, în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ Diversificarea activității firmei Link Design Innovator SRL-D”, cod MySMIS 112924, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.                                         

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 1.336.370,00 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 894.400,00 lei.

Obiectivul general al proiectului

Obiectivul general al proiectului este acela de creștere a competitivității noii afaceri propuse prin implementarea proiectului, de prestări servicii de pregătire a terenului, activitate ce se va desfășura în baza codului CAEN 4312-Lucrări de pregătire a terenului, în condițiile asigurării dezvoltării durabile și îmbunătățirii poziției pe piața pe care va activa firma Link Design Innovator SRL-D. Societatea consideră finanțarea prin prezentul program o oportunitate, întrucât îi va asigura resursele necesare achiziționării unui utilaj nou pentru desfășurarea acestei activități noi.

Obiectivele specifice ale proiectului

  • 1. Creșterea cifrei de afaceri cu minim 90% în anul implementării proiectului de investiții și cu minim 1% în următorii ani previzionați. Se vor menține și activitățile curente ale societății, însă impactul semnificativ asupra veniturilor și profiturilor realizate de societate va fi generat de noua activitate. Acest lucru se va datora faptului că societatea va avea colaborări cu clienți importanți, respectiv societăți din domeniul construcțiilor, precum și alte categorii de clienți.
  • 2. Pentru a dezvolta noua activitate, societatea va avea nevoie de un număr de salariați mai mare care să fie implicați atât în procesul de pregătire a terenului, cât și în celelalte activități, astfel că societatea va menține angajatul actual și va crea în perioada implementării proiectului de investiții și va mentine pe întreaga perioadă de monitorizare, 3 noi locuri de muncă.
  • Durata de implementare a proiectului este de 23 luni (01.01.2017  -  30.11.2018 ).

    Informaţii suplimentare se pot obţine la: Link Design Innovator SRL-D, 0740071520, link_design.innovator@yahoo.com

    Link Design Innovator SRL-D, în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ Diversificarea activității firmei Link Design Innovator SRL-D”, cod MySMIS 112924, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.                                         

    Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

    Valoarea totală a proiectului este de 1.336.370,00 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 894.400,00 lei.

    Obiectivul general al proiectului

    Obiectivul general al proiectului este acela de creștere a competitivității noii afaceri propuse prin implementarea proiectului, de prestări servicii de pregătire a terenului, activitate ce se va desfășura în baza codului CAEN 4312-Lucrări de pregătire a terenului, în condițiile asigurării dezvoltării durabile și îmbunătățirii poziției pe piața pe care va activa firma Link Design Innovator SRL-D. Societatea consideră finanțarea prin prezentul program o oportunitate, întrucât îi va asigura resursele necesare achiziționării unui utilaj nou pentru desfășurarea acestei activități noi.

    Obiectivele specifice ale proiectului

  • 1. Creșterea cifrei de afaceri cu minim 90% în anul implementării proiectului de investiții și cu minim 1% în următorii ani previzionați. Se vor menține și activitățile curente ale societății, însă impactul semnificativ asupra veniturilor și profiturilor realizate de societate va fi generat de noua activitate. Acest lucru se va datora faptului că societatea va avea colaborări cu clienți importanți, respectiv societăți din domeniul construcțiilor, precum și alte categorii de clienți.
  • 2. Pentru a dezvolta noua activitate, societatea va avea nevoie de un număr de salariați mai mare care să fie implicați atât în procesul de pregătire a terenului, cât și în celelalte activități, astfel că societatea va menține angajatul actual și va crea în perioada implementării proiectului de investiții și va mentine pe întreaga perioadă de monitorizare, 3 noi locuri de muncă.
  • Durata de implementare a proiectului este de 23 luni (01.01.2017  -  30.11.2018 ).

    Informaţii suplimentare se pot obţine la: Link Design Innovator SRL-D, 0740071520, link_design.innovator@yahoo.com

    Link Design Innovator SRL-D, în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ Diversificarea activității firmei Link Design Innovator SRL-D”, cod MySMIS 112924, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.                                         

    Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

    Valoarea totală a proiectului este de 1.336.370,00 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 894.400,00 lei.

    Obiectivul general al proiectului

    Obiectivul general al proiectului este acela de creștere a competitivității noii afaceri propuse prin implementarea proiectului, de prestări servicii de pregătire a terenului, activitate ce se va desfășura în baza codului CAEN 4312-Lucrări de pregătire a terenului, în condițiile asigurării dezvoltării durabile și îmbunătățirii poziției pe piața pe care va activa firma Link Design Innovator SRL-D. Societatea consideră finanțarea prin prezentul program o oportunitate, întrucât îi va asigura resursele necesare achiziționării unui utilaj nou pentru desfășurarea acestei activități noi.

    Obiectivele specifice ale proiectului

  • 1. Creșterea cifrei de afaceri cu minim 90% în anul implementării proiectului de investiții și cu minim 1% în următorii ani previzionați. Se vor menține și activitățile curente ale societății, însă impactul semnificativ asupra veniturilor și profiturilor realizate de societate va fi generat de noua activitate. Acest lucru se va datora faptului că societatea va avea colaborări cu clienți importanți, respectiv societăți din domeniul construcțiilor, precum și alte categorii de clienți.
  • 2. Pentru a dezvolta noua activitate, societatea va avea nevoie de un număr de salariați mai mare care să fie implicați atât în procesul de pregătire a terenului, cât și în celelalte activități, astfel că societatea va menține angajatul actual și va crea în perioada implementării proiectului de investiții și va mentine pe întreaga perioadă de monitorizare, 3 noi locuri de muncă.
  • Durata de implementare a proiectului este de 23 luni (01.01.2017  -  30.11.2018 ).

    Informaţii suplimentare se pot obţine la: Link Design Innovator SRL-D, 0740071520, link_design.innovator@yahoo.com

    AMASOR CONCEPT SRL-D, în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ Diversificarea activitatii firmei AMASOR CONCEPT SRL-D”, cod MySMIS 113356, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.                                         

    Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

    Valoarea totală a proiectului este de 915.288,50 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 714.142,80 lei.

    Obiectivul general al proiectului

    Obiectivul general al proiectului este acela de creștere a competitivității unei noi afaceri propuse prin implementarea proiectului și îmbunătățirii poziției de piața pe care va activa firma AMASOR CONCEPT SRL-D. Noua activitate constă în prestarea serviciilor de demolare a construcțiilor, activitate ce se va desfășura în baza codului CAEN 4311-Lucrări de demolare a construcțiilor, în condițiile asigurării dezvoltării durabile. Societatea consideră finanțarea prin prezentul program o oportunitate, întrucât îi va asigura resursele necesare achiziționării unor utilaje noi pentru desfășurarea noii activități.

    Obiectivele specifice ale proiectului

  • 1. Creșterea cifrei de afaceri cu circa 60 % în anul implementării proiectului de investiții și cu circa 1% în următorii ani previzionați. Se vor menține și activitățile curente ale societății, însă impactul semnificativ asupra veniturilor și profiturilor realizate de societate va fi generat de noua activitate de demolare a construcțiilor. Marketing-ul și recomandările clienților vor juca un rol important în penetrarea societății pe piața demolărilor de construcții, precum și creșterea veniturilor realizate de aceasta.
  • 2. Menținerea numărului de angajați actuali, crearea și menținerea a 5 noi locuri de muncă, pe întreaga perioadă de implementare și monitorizare a proiectului de investiții. Pentru a dezvolta noua activitate de demolare a construcțiilor societatea va avea nevoie de un număr de salariați mai mare care să fie implicați atât în procesul de demolare a construcțiilor, cât și în celelalte activități, astfel că va crea și menține, pe întreaga perioadă de monitorizare, 5 noi locuri de muncă. Totodată, societatea va menține și angajații actuali pentru a gestiona activitățile curente ale societății.
  • Durata de implementare a proiectului este de 24 luni (01.01.2017  -  31.12.2018 ).

    Informaţii suplimentare se pot obţine la: Amasor Concept S.R.L.-D., 0749106631, amasor.concept@yahoo.com

    AMASOR CONCEPT SRL-D, în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ Diversificarea activitatii firmei AMASOR CONCEPT SRL-D”, cod MySMIS 113356, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.                                         

    Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

    Valoarea totală a proiectului este de 915.288,50 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 714.142,80 lei.

    Obiectivul general al proiectului

    Obiectivul general al proiectului este acela de creștere a competitivității unei noi afaceri propuse prin implementarea proiectului și îmbunătățirii poziției de piața pe care va activa firma AMASOR CONCEPT SRL-D. Noua activitate constă în prestarea serviciilor de demolare a construcțiilor, activitate ce se va desfășura în baza codului CAEN 4311-Lucrări de demolare a construcțiilor, în condițiile asigurării dezvoltării durabile. Societatea consideră finanțarea prin prezentul program o oportunitate, întrucât îi va asigura resursele necesare achiziționării unor utilaje noi pentru desfășurarea noii activități.

    Obiectivele specifice ale proiectului

  • 1. Creșterea cifrei de afaceri cu circa 60 % în anul implementării proiectului de investiții și cu circa 1% în următorii ani previzionați. Se vor menține și activitățile curente ale societății, însă impactul semnificativ asupra veniturilor și profiturilor realizate de societate va fi generat de noua activitate de demolare a construcțiilor. Marketing-ul și recomandările clienților vor juca un rol important în penetrarea societății pe piața demolărilor de construcții, precum și creșterea veniturilor realizate de aceasta.
  • 2. Menținerea numărului de angajați actuali, crearea și menținerea a 5 noi locuri de muncă, pe întreaga perioadă de implementare și monitorizare a proiectului de investiții. Pentru a dezvolta noua activitate de demolare a construcțiilor societatea va avea nevoie de un număr de salariați mai mare care să fie implicați atât în procesul de demolare a construcțiilor, cât și în celelalte activități, astfel că va crea și menține, pe întreaga perioadă de monitorizare, 5 noi locuri de muncă. Totodată, societatea va menține și angajații actuali pentru a gestiona activitățile curente ale societății.
  • Durata de implementare a proiectului este de 24 luni (01.01.2017  -  31.12.2018 ).

    Informaţii suplimentare se pot obţine la: Amasor Concept S.R.L.-D., 0749106631, amasor.concept@yahoo.com

    AMASOR CONCEPT SRL-D, în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ Diversificarea activitatii firmei AMASOR CONCEPT SRL-D”, cod MySMIS 113356, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1: “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.                                         

    Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud - Est, în calitate de Organism Intermediar.

    Valoarea totală a proiectului este de 915.288,50 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 714.142,80 lei.

    Obiectivul general al proiectului

    Obiectivul general al proiectului este acela de creștere a competitivității unei noi afaceri propuse prin implementarea proiectului și îmbunătățirii poziției de piața pe care va activa firma AMASOR CONCEPT SRL-D. Noua activitate constă în prestarea serviciilor de demolare a construcțiilor, activitate ce se va desfășura în baza codului CAEN 4311-Lucrări de demolare a construcțiilor, în condițiile asigurării dezvoltării durabile. Societatea consideră finanțarea prin prezentul program o oportunitate, întrucât îi va asigura resursele necesare achiziționării unor utilaje noi pentru desfășurarea noii activități.

    Obiectivele specifice ale proiectului

  • 1. Creșterea cifrei de afaceri cu circa 60 % în anul implementării proiectului de investiții și cu circa 1% în următorii ani previzionați. Se vor menține și activitățile curente ale societății, însă impactul semnificativ asupra veniturilor și profiturilor realizate de societate va fi generat de noua activitate de demolare a construcțiilor. Marketing-ul și recomandările clienților vor juca un rol important în penetrarea societății pe piața demolărilor de construcții, precum și creșterea veniturilor realizate de aceasta.
  • 2. Menținerea numărului de angajați actuali, crearea și menținerea a 5 noi locuri de muncă, pe întreaga perioadă de implementare și monitorizare a proiectului de investiții. Pentru a dezvolta noua activitate de demolare a construcțiilor societatea va avea nevoie de un număr de salariați mai mare care să fie implicați atât în procesul de demolare a construcțiilor, cât și în celelalte activități, astfel că va crea și menține, pe întreaga perioadă de monitorizare, 5 noi locuri de muncă. Totodată, societatea va menține și angajații actuali pentru a gestiona activitățile curente ale societății.
  • Durata de implementare a proiectului este de 24 luni (01.01.2017  -  31.12.2018 ).

    Informaţii suplimentare se pot obţine la: Amasor Concept S.R.L.-D., 0749106631, amasor.concept@yahoo.com

    Pagina 9 din 107