Deși era imunizată, o gălățeancă a fost chemată insistent la vaccinare alături de soțul decedat Recomandat

Joi, 15 Aprilie 2021 18:41
Publicat în Comunitate
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

O gălățeancă a trecut printr-o întâmplare cel puțin bizară după ce a primit mai multe telefoane, dar și sms-uri prin care era chemată să se imunizeze împotriva noului coronavirus.

Și nu singură ci împreună cu soțul. Două probleme erau. Soțul doamnei a decedat acum peste 20 de ani cât despre vaccinarea ei, doamna deja se imunizase cu tot cu rapelul de la începutul lunii februarie, asta în situația în care primele apeluri la vaccinare au venit cu mult după ce își efectuase rapelul.

,,Prima oară în luna martie am primit telefon și mesaj să mă prezint la vaccinare. Am întrebat despre ce este vorba că eu vaccinată sunt, vaccinată anti-Covid. Primul vaccin l-am făcut în 23 ianuarie și rapelul în 13 februarie. Au spus atunci să vină soțul. Soțul meu este decedat de peste 20 de ani. Au zis bine, și-au notat după care, după o săptămână-două m-au sunat din nou. Să mă prezint la vaccinare. Am repetat iar tot. Au spus că probabil nu a notat colega care mă sunase prima oară și s-a terminat discuția. Acum, în luna aprilie, din nou, primesc sms și telefon să se prezinte soțul meu la vaccinare la Tecuci. Zic, care el, din mormânt de unde să îl scot să îl trimit la vaccinare. Le-am spus că este ceva greșit clar ori de pe platformă ori de unde au luat datele. Apoi după ce am făcut public cazul am fost sunată de STS și mi s-a spus că de la o instituție, mi-au spus care, s-a înregistrat în platforma de vaccinare o persoană cu numele apropiat, dar cu numărul meu de telefon pentru contact. Nu știu cum că nici eu nici soțul nu am avut legătură cu aceea instituție”, a spus Dorina Nazare, gălățeanca de 74 de ani care a trecut prin această bizară poveste.

Că la mijloc a fost o eroare confirmă și autoritățile. ,,În urma verificărilor făcute atât de instituția prefectului cât și STS și Direcția de Sănătate Publică s-a constat faptul că un angajat al unei instituții publice a făcut programări și a folosit în mod eronat numărul de telefon al doamnei pentru a face programări pentru angajații respectivei instituții. Numărul a fost corectat în platforma, iar doamna a primit explicații de la cei care au făcut această eroare“, a explicat situația Teodora Diaconiță, purtătorul de cuvânt al Prefecturii Galați.

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu