Festival al ofertelor anti-inflaţie, la 16 de ani de Auchan România Recomandat

Joi, 06 Octombrie 2022 13:00
Publicat în Comunitate

Până pe 25 octombrie, Auchan România marchează împlinirea a 16 ani de activitate. Cu această ocazie, retailerul a pregătit un adevărat festival al ofertelor anti-inflaţie, menite să protejeze puterea de cumpărare a românilor. Clienţii sunt invitaţi să descopere atât în magazine, pe auchan.ro, cât şi în aplicaţia Auchan, peste 1000 de oferte promoţionale. De asemenea, compania organizează şi o tombolă dedicată membrilor MyCLUB Auchan, în cadrul căreia sunt oferite peste 1700 de premii, precum şi proiecte speciale menite să susţină un consum responsabil şi un stil de viaţă sănătos.
Alături de români de 16 ani, Auchan este în permanenţă atent la nevoile clienţilor săi şi a pregătit un adevărat festival al ofertelor anti-inflaţie. Demersul vine în continuarea măsurilor suplimentare pe care retailerul le-a aplicat în contextul economic actual, cu scopul de a proteja puterea de cumpărare a românilor, printre care se numără şi blocarea preţurilor a peste 3000 de produse marcă proprie şi acordarea unui bonus suplimentar de 5% ca bani înapoi pe cardul de fidelitate, celor peste un milion de clienţi deţinători ai cardului de fidelitate MyCLUB Auchan.

Peste 1700 de premii la tombola aniversară, marele premiu: 60.000 euro

În perioada 5-25 octombrie, cei ce utilizează cardul de fidelitate MyCLUB Auchan la cumpărături, în magazine sau online, vor fi înscrişi automat în Tombola Aniversară, care pune la bătaie peste 1700 de premii, precum vouchere de cumpărături pe auchan.ro, bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate MyCLUB sau marele premiu în valoare de 60.000 de euro, sumă virată direct în contul câştigătorului.

Auchan continuă încurajarea unei alimentaţii sănătoase şi lansează o nouă campanie de strângere de fonduri pentru Banca pentru Alimente

Pentru că Auchan promovează o alimentaţie sănătoasă şi luptă împotriva risipei alimentare, marea aniversare este marcată şi de o acţiune specială dedicată Zilei Internaţionale a Alimentaţiei.
Astfel, în perioada 14-16 octombrie, cu ocazia Zilei Alimentaţiei, clienţii vor putea achiziţiona din zona Gastro a fiecărui hipermarket Auchan din ţară patru feluri de mâncare dezvoltate de Răzvan Exarhu, cu scopul de a încuraja consumul de alimente care includ mai multe vegetale ca măsură de reducere a amprentei de carbon. Toate veniturile generate din vânzarea acestor meniuri vor fi donate către ONG-ul partener Banca pentru Alimente.
La raionul Gastro, clienţii vor putea regăsi Wrap cu ciuperci şi tofu, salată, ceapă coaptă, roşii, maioneză vegetală, Salată de ţelină coaptă în sare, cu sos de oţet şi muştar, Scordolea de nuci cu steak de conopidă şi Gazpacho de roşii coapte.
Acţiunea face parte din Luna Climatului, o amplă campanie de conştientizare şi mobilizare cu privire la schimbările climatice întreprinsă de Auchan, prin care compania îşi invită atât angajaţii, cât şi clienţii, să ia parte la numeroase activităţi prin care pot contribui activ la diminuarea amprentei de carbon şi la protejarea mediului înconjurător.

Despre Auchan

Auchan România are în portofoliu 291 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 6 supermarketuri şi 252 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 200 în staţiile Petrom, cât şi magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din oraşele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. În 2021, Auchan a obţinut medalia Customers’ Friend şi statutul Customers’ Friend - Superior Excellence.

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu