La Primăria Galaţi, totul se digitalizează cu bani europeni Recomandat

Marți, 05 Februarie 2019 14:51
Publicat în Eveniment
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Primăria municipiului Galaţi a lansat proiectul "Implementarea unui sistem informatic integrat de management al documentelor, arhivă electronică şi managementul relaţiei cu cetăţenii, arhivă electronică şi managementul relaţiei cu cetăţenii şi mediul de afaceri, elaborarea Strategiilor de Dezvoltare Durabilă şi Smart City". Prin intermediul acestui proiect se doreşte optimizarea proceselor şi creşterea eficienţei serviciilor publice ale Primăriei municipiului Galaţi prin punerea la dispoziţie de servicii administrative şi guvernare locală utilizând mijloace electronice, prin implementarea unui sistem informatic de management integrat cu funcţii de e-administraţie şi e-guvernare şi elaborarea strategiilor de Dezvoltare Durabilă şi Smart City pentru municipiul Galaţi. Prin acest proiect, municipalitatea şi-a propus întărirea capacităţii instituţionale în cadrul Primăriei municipiului Galaţi prin formarea profesională a unui număr de 123 de persoane în vederea sprijinirii acţiunilor de implementare a unui sistem informatic de management integrat şi planificare strategică.
Contractul de finanţare pentru acest proiect a fost semnat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice în data de 10 decembrie 2018. Valoarea totală a proiectului, care are ca dată de finalizare 11 decembrie 2019, este de 4.437.897,21 lei din care finanţare nerambursabilă 3.731.172,60 lei.

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu