Cele mai urâte pulovere de Crăciun, vedetele unei campanii de publicitate cu subiect social Recomandat

Duminică, 16 Decembrie 2018 00:00
Publicat în Mozaic
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Cele mai urâte pulovere de Crăciun sunt vedetele unei campanii de publicitate cu subiect social, după ce un ziar finlandez a ales să îşi promoveze activitatea incluzând în modelul fiecărui articol vestimentar propus pentru sărbătorile 2018 o referire la problemele cu care se confruntă lumea, informează Mediafax. Ziarul finlandez Helsingin Sanomat a ales ca temă pentru puloverele realizate de sărbători problemele care au marcat anul 2018, de la bombe, poluarea cu plastic, ştirile false, manipularea tehnologică, hărţuirea sexuală până la schimbări climatice, arată platforma online Adage.
Puloverele au fost trimise vedetelor şi influencerilor care sunt activi în combaterea fiecăreia dintre aceste probleme, lista destinatarilor incluzând nume ca Arnold Schwarzenegger şi Leonardo DiCaprio, câştigători ai premiului Nobel pentru pace ca Martti Ahtisaari, Malala Youszafai şi Nadia Murad şi personalităţi ca Tarana Burke şi Alyssa Milano implicate în combaterea hărţuirii sexuale. Peste vară, ziarul a atras atenţia după ce a tipărit pe câteva sute de panouri publicitare mesajul "Bine aţi venit în ţara presei libere, domnule Preşedinte", pe drumul parcurs de Vladimir Putin şi Donald Trump spre întâlnirea care avea loc în capitala Finlandei.

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu