Romsilva lansează campania «UN COPIL ~ UN „BRĂDUŢ”» Recomandat

Joi, 07 Noiembrie 2019 11:30
Publicat în National
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Ştim cu toţii că Sărbătorile de iarnă nu sunt la fel de frumoase fără „brăduţul de Crăciun”, dar ce spuneţi dacă un copil ar înţelege în cât timp creşte pomul de Crăciun? Începând din acest an, Romsilva propune o nouă provocare prin intermediul campaniei «UN COPIL ~ UN „BRĂDUŢ”». Aceasta îşi propune responsabilizarea copiilor faţă de natură, crearea unei legături trainice cu pădurea, educaţie forestieră prin implicarea acestora în acţiunile de plantare, dar şi socializare. În acest demers, părinţii, rudele, prietenii sunt invitaţi să dea o mână de ajutor tuturor copiilor care vor face parte din acţiunea de plantare.

Conceptul Campaniei «UN COPIL ~ UN „BRĂDUŢ”» este simplu

Orice companie, asociaţie, fundaţie sau persoană fizică poate achiziţiona un „brăduţ” care va fi plantat în ghiveci de către un copil, îngrijit cu atenţie şi ajutat să ajungă, în primăvara anului viitor, tocmai bun de plantat în mediul lui natural, acolo unde îi este locul. Specialiştii Romsilva pun la dispoziţie toată experienţa, tot talentul şi toată priceperea, dar şi rodul muncii lor. Partenerii care vor susţine acest proiect alături de Romsilva vor beneficia de asistenţă tehnică de specialitate din partea silvicultorilor, de expunere a numelui şi imaginii (logo şi denumire partener) în toate materialele de promovare a evenimentului, precum şi prezentarea parteneriatului în mediul online.

Achiziţionarea puieţilor se va realiza în perioada 04 - 30 noiembrie 2019, fiind condiţionată de îngheţurile timpurii, iar acţiunile de plantare în ghivece a „brăduţilor” se vor prelungi până la terminarea semestrului I al anului şcolar 2019 - 2020. Lansarea oficială a campaniei a avut loc la Şcoala Gimnazială nr. 30 din Braşov, miercuri, 06 noiembrie 2019, unde toţi elevii şcolii au plantat puieţii în ghivece sub îndrumarea unei echipe de silvicultori din judeţele limitrofe. Silvicultorii au fost primii care s-au alăturat acestei campanii şi au achiziţionat „brăduţii“, dar şi kit-ul necesar plantării acestora în ghivece. Sloganul campaniei este „O prietenie pe viaţă”.

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu