Şapte restaurante din România, selecţionate să participe la evenimentul "Gout de France/Good France"

 
Sâmbătă, 03 Martie 2018 00:00
Publicat în Mozaic
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

 

Şapte restaurante din România au fost selecţionate să participe la prestigiosul evenimentul "Gout de France/ Good France", care va avea loc pe 21 martie, operaţiune organizată la iniţiativa celebrului chef Alain Ducasse şi a Ministerului francez pentru Europa şi Afaceri externe.
Cele şapte restaurante din România - L'Atelier din Bucureşti (chef Samuel Le Torriellec), Gargantua d'Oro din Bucureşti (chef Lucian Horotan), Le Bistrot Français din Bucureşti (chef Sorin Miftode), Naan Food & Drink Studio din Bucureşti (chef Ionel Chituleasa), Golden Tulip din Bucureşti (chef Nicuşor Răducanu), Sabres din Timişoara (chef Iuliu Ciornei) şi Caruso din Timişoara (chef Mio Resnade) - vor oferi clienţilor, pe 21 martie, în cadrul acestui eveniment, meniuri care au vocaţia de a onora gastronomia franceză de cea mai înaltă clasă şi de a pune în valoare stilul de viaţă francez.
A patra ediţie a operaţiunii "Gout de France/Good France", devenită o tradiţie în fiecare primăvară, va reuni peste 3.000 de restaurante din 150 de ţări, pentru a celebra toate acele calităţi care fac gastronomia franceză să fie unică: excelenţă, atenţie deosebită pentru calitatea produselor şi pentru detalii, plăcerea de împărţi şi de a împărtăşi, potrivit unui comunicat al Ambasadei Franţei la Bucureşti.
Ediţia din acest va onora tradiţia gastronomică din regiunea Nouvelle-Aquitaine, al cărei nume este sinonim cu produsele de calitate, vinurile bune şi meniurile surprinzătoare.
Alain Ducasse a dorit ca această ediţie să fie, de asemenea, o oportunitate de a aduce un omagiu lui Paul Bocuse: bucătarii participanţi vor avea ocazia să includă în meniul lor un fel de mâncare din repertoriu sau inspirat de ADN-ul bucătăriei lui Paul Bocuse.
Astăzi, gastronomia este unul dintre primele criterii citate ca fiind determinante de către turiştii care aleg Franţa (o treime dintre sejururi) şi este un domeniu care participă intens la promovarea culturii franceze în lume. Astfel, "Gout de France/Good France" va fi din nou un instrument de promovare a turismului în Franţa.
Inspirându-se de la Auguste Escoffier care a iniţiat în 1912 "Dineurile lui Epicur" - acelaşi meniu, aceeaşi zi, mai multe oraşe din lume şi pentru cel mai mare număr de invitaţi - "Gout de France/Good France" reia această frumoasă idee cu dorinţa de a asocia restaurante din cele patru colţuri ale lumii.
Peste 3.000 de chefi de pe cinci continente vor aduce din nou un omagiu excelenţei bucătăriei franceze şi valorilor sale printr-un meniu specific: reţete inspirate din "savoir-faire-ul" francez.

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu