Punctul vamal de la Albiţa, o nouă înfăţişare Recomandat

Miercuri, 13 Iunie 2018 16:44
Publicat în Regional
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Drumul care duce la Biroul Vamal de Frontieră Albiţa a căpătat o nouă înfăţişare, în urma intervenţiei echipelor DRDP Iaşi de aducere a carosabilului la un nivel optim de viabilitate. Astfel, după efectuarea lucrărilor de reparaţii, finalizate cu aproximativ trei săptămâni în urmă, DRDP Iaşi a finalizat şi aplicarea marcajelor rutiere, astfel încât carosabilul să poată fi dat în exploatare în condiţii optime de confort şi siguranţă. Asemenea lucrărilor de reparaţii, marcajele au fost efectuate în regie proprie de către Secţia de Producţie din cadrul DRDP Iaşi, cu ajutorul unui utilaj achiziţionat recent de către CNAIR şi repartizat Iaşului, alături de celelalte regionale de drumuri şi poduri din ţară.

„Odată cu efectuarea marcajelor, putem spune că, în cea mai mare parte, misiunea noastră la Vama Albiţa s-a încheiat. O misiune îndeplinită cu brio, spunem noi, în condiţiile în care lucrările de reparaţii propriu-zise au durat mai puţin de o lună. Intervalul de trei săptămâni lăsat între finalizarea reparaţiilor şi aplicarea marcajelor a fost necesar pentru închiderea porilor stratului de mixtură asfaltică. Au mai rămas câteva operaţiuni minore, precum ridicări la cotă ale gurilor de canal sau vopsirea bordurilor, ce vor fi efectuate în cel mai scurt timp de echipele noastre din cadrul Secţiei Drumuri Naţionale Bârlad”, a declarat ing. Ovidiu Mugurel Laicu, director general regional al DRDP Iaşi.

Lucrările de la Vama Albiţa au fost executate în baza unui protocol semnat pe 16 aprilie între CNAIR şi DGRFP Iaşi, termenul limită prevăzut fiind finalul anului 2018. Acestea au vizat transmiterea spre folosinţă cu titlu gratuit a suprafeţei de 50.142 mp drum, în vederea aducerii la parametri circulabili. Lucrările au fost executate în totalitate în regie proprie de către DRDP Iaşi, cu mixtură produsă la staţia de tip Ammann achiziţionată anul trecut şi pusă în funcţiune la Vaslui. În cadrul operaţiunilor, care au vizat frezări, plombări, reprofilări, aduceri la cotă, reparaţii cu mixtură asfaltică şi corecţii de pantă, au fost folosite aproximativ 3.000 de tone de mixtură asfaltică, fiind mobilizaţi 11 oameni şi 16 autoutilaje, cuprinzând autogredere, freză asfalt, cilindri compactori, repartizator/finisor mixtură, cisternă apă, utilaj amorsare, buldoexcavator şi maşini de transport.

„Concret, fără marcaje, am finalizat aceste lucrări în 34 de zile, ceea ce demonstrează eficienţa trusei de aşternere SMURD repartizată Iaşului de către CNAIR, în cursul anului trecut. Drept urmare, putem spune că Vama Albiţa reprezintă un pariu câştigat atât pentru noi, cât şi pentru Companie”, a completat ing. Ovidiu Mugurel Laicu.

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu