Finalizarea proiectului „ACHIZIŢIE DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCŢII LA S.C. GHEDIN TEST SRL” 29.05.2019 Recomandat

Miercuri, 29 Mai 2019 00:00
Publicat în Fonduri UE
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

S.C. GHEDIN TEST S.R.L., în calitate de Beneficiar, anunţă finalizarea proiectului „ ACHIZIŢIE DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCŢII LA S.C. GHEDIN TEST SRL”, cod MySMIS 112800, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 : “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, în calitate de Organism Intermediar.

Obiectivul general al proiectului a vizat creşterea competitivităţii economice prin achiziţionarea de utilaje tehnologice cu caracteristici tehnice performante, pentru o activitate nouă de prestări servicii în domeniul construcţiilor.

Rezultatele proiectului: o bază tehnică materială îmbunătăţită cu 3 utilaje performante (1 buldoexcavator, 1 incărcator frontal cu braţ fix si 1 incărcător frontal mobil), 5 locuri de muncă create.

Valoarea totală a proiectului este de 1.130.932,87 lei, din care valoarea contribuţiei din FEDR este

de 727.028,26 lei.

Impactul investiției la nivelul localității/regiunii constă în crearea a 5 locuri de muncă şi creşterea calităţii serviciilor oferite de GHEDIN TEST SRL.

Informaţii suplimentare se pot obţine la:

Persoană de contact: Sanda GHEDIN

Telefon/fax: 0751.626.860, e-mail: ghedin_test@yahoo.com

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu