15 MAI 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Consilierii locali au aprobat în cadrul şedinţei deîndată desfăşurată ieri dimineaţă modul în care va fi restructurat personalul Primăriei Galaţi şi al teatrelor, şi aici e vorba de Teatrul de Păpuşi „Gulliver”şi Teatrul Muzical „Nae Leonard”. Şedinţa, care a avut loc departe de ochii presei, probabil pentru a nu mai putea fi reflectate discuţiile dintre consilierii locali, s-a terminat în circa o oră.
Potrivit informaţiilor care ne-au fost furnizate de consilierul local Florin Gasparotti (PC), membru al Comisiei de buget finanţe, în cadrul şedinţei deîndată s-a decis ca numărul angajaţilor Primăriei să fie redus cu 84 de persoane. „Din cei 84 de angajaţi ai Primăriei, aproximativ 20, care sunt şoferi, vor fi preluaţi de Administraţia Pieţelor Agroalimentare Galaţi”, ne a declarat consilierul local Florin Gasparotti.
În ceea ce priveşte teatrele, şi aici vor avea loc permutări de personal. Astfel, potrivit consilierului local Gasparotti, pe statele de plată ale Teatrului Muzical „Nae Leonard” vor rămâne doar 37 de angajaţi, în timp ce 110 persoane vor fi  preluate de o fundaţie de cultură a Primăriei. „În ceea ce priveşte Teatrul de Păpuşi, un număr de 33 de angajaati vor fi preluaţi de Teatrul Dramatic (este vorba de circa 20 de persoane)şi de fundaţia culturală a Primăriei. De asemenea, s-a mai decis ca Teatrul Muzical şi Teatrul de Păpuşi să îşi păstreze statutul juridic, dar să se unească, urmând să fie numit un manager care să conducă activitatea iar cei doi directori ai teatrelor îşi vor păstra funcţia”, ne-a mai declarat consilierul local Florin Gasparotti.
Organigrama Primăriei urma să fie aprobată în cadrul şedinţei Consiliului Local care a început ieri la ora 18, când urma să fie discutat şi noul mod în care îşi vor desfăşura activitatea teatrele gălăţene.

Articole înrudite