Lansarea proiectului „ACHIZIŢIE DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCŢII LA S.C. GHEDIN TEST SRL” 23.12.2018 Recomandat

Duminică, 23 Decembrie 2018 00:00
Publicat în Fonduri UE
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

S.C. GHEDIN TEST S.R.L., în calitate de Beneficiar, implementează proiectul „ ACHIZIŢIE DE UTILAJE PENTRU CONSTRUCŢII LA S.C. GHEDIN TEST SRL”, cod MySMIS 112800, finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici și mijlocii”, Prioritatea de investiţii 2.1 : “Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene în calitate de Autoritate de Management și cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Est, în calitate de Organism Intermediar.

Valoarea totală a proiectului este de 1.130.932,87 lei, din care valoarea sumei nerambursabile este de 855.327,37  lei.

Obiectivul general al proiectului vizează creşterea competitivităţii economice prin achiziţionarea de utilaje tehnologice cu caracteristici tehnice performante, pentru o activitate nouă de prestări servicii în domeniul construcţiilor.

Printre obiectivele specifice ale proiectului se numără creşterea cifrei de afaceri, într-un interval de trei ani de la data finalizarii proiectului; creşterea numărului de locuri de muncă noi cu peste 5 angajaţi faţă de cei existenţi la finalizarea proiectului.

Durata de implementare a proiectului este de 39 luni: respectiv de la data 23.03.2016 până la data de 30.05.2018.

Informaţii suplimentare se pot obţine la:

Persoană de contact: Sanda GHEDIN

Telefon/fax: 0751.626.860, e-mail: ghedin_test@yahoo.com

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu