19 APRILIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Factură de 76 de milioane de euro pentru energie electrică primită de un bărbat din Vrancea
Factură de 76 de milioane de euro pentru energie electrică primită de un bărbat din Vrancea

O greşeală de calcul i-a provocat un şoc unui bărbat din Adjud, judeţul Vrancea. Acesta s-a trezit că are de plătit... 76 de milioane de euro pentru energia electrică consumată pe parcursul a cinci luni. Furnizorul de energie electrică şi-a dat seama de greşeala făcută şi i-a trimis factura corectă.
Romică Păduraru deţine o pizzerie şi o brutărie în Adjud, ambele la aceeaşi adresă. În mod normal, factura la energie electrică nu depăşeşte 1.000 de lei pe lună. La finalul lunii trecute, a avut însă parte de o surpriză de proporţii.
„În decembrie, pe 20, mi-au venit facturile alea cu nişte sume de am paralizat când le-am văzut, una de 76 milioane de euro. După care, la o săptămână, a venit cu minus... cum ar veni le-au stornat”, a spus Romică Păduraru.
În scurt timp, furnizorul de energie electrică şi-a dat seama de greşeala făcută şi i-a trimis factura corectă. Şocul însă a rămas.
„Şocul e când le vezi. Sumele alea. Mi se pare că cei care emit facturile astea fac abuz în serviciu şi neglijenţă. Mi se pare urât din punct de vedere emoţional, oamenii suferă un şoc. Vă daţi seama că mi s-a ridicat glicemia cred că la 400 când am văzut aşa ceva şi am rămas şocat, pentru că mă gândeam de unde să fac rost de bani”, spune bărbatul.
Într-un răspuns pentru Digi24, compania susţine că a fost o situaţie punctuală, regretă eroarea şi asigură clienţii că depune eforturi pentru a le oferi servicii în condiţii optime.
„Factura clientului non-rezidenţial a fost stornată în cursul lunii decembrie, a doua zi după ce a fost identificată eroarea, iar acestuia i-a fost transmisă factura corectă. Menţionăm că a fost o situaţie punctuală. Regretăm eroarea şi asigurăm clienţii că depunem toate eforturile pentru a le oferi un serviciu de furnizare de energie electrică în condiţii optime”, a precizat Enel România pentru Digi24. (în foto , una dintre facturile primite de bărbat)


Articole înrudite