Nothing a anunţat că îşi separă sub-brandul CMF — specializat în smartphone-uri accesibile, căşti wireless şi dispozitive purtabile — într-o subsidiară de sine stătătoare, cu sediul în India.
Fondatorul şi CEO-ul Carl Pei a făcut anunţul pe X, afirmând că obiectivul este ca CMF să devină „primul brand global de tehnologie de consum creat în India”. Pentru această extindere, Nothing a încheiat un parteneriat cu producătorul local Optiemus, într-o asociere în participaţiune, şi a anunţat o investiţie de peste 100 de milioane de dolari, cu promisiunea de a genera cel puţin 1.800 de locuri de muncă în următorii trei ani.
Compania dispune de resurse pentru această mişcare, după ce a obţinut recent 200 de milioane de dolari într-o rundă de finanţare care a evaluat Nothing la 1,3 miliarde de dolari.
Decizia vine într-un moment-cheie pentru CMF, care pregăteşte lansarea primei perechi de căşti over-ear pe 29 septembrie. Ca şi restul portofoliului său, noul produs va fi încadrat în segmentul accesibil: cel mai performant smartphone, Phone 2 Pro, are un preţ de doar 279 dolari în versiunea beta pentru SUA, în timp ce ceasurile şi căştile wireless se situează sub pragul de 100 de dolari.