YouTube le oferă acum mai multor creatori posibilitatea de a testa eficienţa diferitelor titluri pentru videoclipurile lor. După ce, în iulie, această opţiune a fost disponibilă doar pentru „un procent redus” dintre utilizatori, platforma a decis să extindă funcţia în YouTube Studio pentru toţi creatorii care au acces la funcţiile avansate. Scopul este de a-i ajuta să aleagă titlurile care atrag cel mai bine publicul.
Noua posibilitate vine în completarea instrumentului deja existent din YouTube Studio, care permite testarea performanţei thumbnail-urilor. Creatorii pot încărca acum până la trei titluri — sau o combinaţie de titluri şi thumbnail-uri — pentru acelaşi videoclip. YouTube va afişa opţiunile în mod egal către public, timp de până la două săptămâni, pentru a identifica varianta care generează cel mai mare timp de vizionare.
Combinatia care obţine cel mai mare watch time va fi declarată „câştigătoare” şi va fi aplicată automat videoclipului final. Dacă rezultatele sunt neconcludente, YouTube va păstra implicit prima combinaţie încărcată de creator. Creatorii pot, de asemenea, să ignore complet rezultatele testului şi să selecteze manual titlul şi miniatura preferată.
Funcţia este disponibilă exclusiv pe desktop şi poate fi folosită pentru videoclipuri publice de format lung, arhive de livestream salvate ca video sau episoade de podcast. Nu poate fi utilizată pentru clipuri destinate copiilor sau pentru cele marcate ca „pentru public matur”.
