La doar 24 de ani, Andra Giulia Vlad, fondatoarea salonului Blush Beauty by Giulia din Galaţi, lansează Blushfinity – un brand de pensule de machiaj construit din dorinţa de a face lucrurile mai simple şi mai corecte pentru toţi cei care îşi doresc produse de calitate.
Denumirea brandului nu a fost aleasă întâmplător. „Blush Beauty by Giulia a fost prima mea realizare mare, primul moment în care mi-am zis cu adevărat: am reuşit. Aşa că am vrut ca numele noului meu proiect să păstreze o parte din povestea de început, dar să meargă şi mai departe.” Aşa a luat naştere Blushfinity – o continuare firească, dar cu un nou scop.
Blushfinity este un brand de pensule de machiaj gândit pentru toţi cei care vor calitate profesională, dar nu la preţuri de neatins. „Am creat pensulele pentru că ştiu cât de frustrant e să-ţi doreşti ceva bun, dar simţi că nu ţi-l permiţi. Aşa că am zis: hai să fac ceva care chiar ajută – ceva ce poţi folosi cu încredere, fără să simţi că faci un compromis.”
Setul de bază Blushfinity include 9 pensule esenţiale: 5 pensule pentru faţă, realizate dintr-o fibră sintetică ce imită firul de păr natural, ideale pentru produse cremoase şi pudrate, şi 4 pensule pentru ochi, din păr natural de capră – preferate de profesionişti pentru precizie şi difuzare.
„Fiecare pensulă Blushfinity are un design elegant – cu mânere roz pal şi accente în nuanţe calde de rose gold, iar performanţa ei este la fel de plăcută ca aspectul. Fiecare a fost creată cu grijă, atât din punct de vedere tehnic, cât şi personal: fiecare număr de pe pensule are o însemnătate pentru mine, dar în acelaşi timp şi o legătură cu numerologia. Nimic nu e pus la întâmplare”, povesteşte Giulia Vlad.
Pe lângă setul complet, Blushfinity oferă şi alte variante – pensulele pot fi cumpărate şi individual sau în seturi mai mici, în funcţie de nevoile fiecăruia. Cei curioşi pot descoperi toate opţiunile direct pe site-ul www.blushfinity.com sau la salonul Blush Beauty by Giulia, pe str. Domnească, nr. 189 din Galaţi.
Lansarea Blushfinity vine într-o perioadă importantă pentru Giulia: un salon în care şi-a pus toată energia, un brand nou pe care îl construieşte pas cu pas şi finalizarea studiilor de masterat. „Tot ce fac acum are legătură cu oamenii. Mă gândesc la ce i-ar ajuta cu adevărat, nu la ce se vinde uşor. Asta vreau să însemne Blushfinity.”
„Giulia şi Blushfinity Instagram, Facebook şi TikTok, sub numele Blushfinity – acolo împărtăşim idei, inspiraţie şi urmeaza să arătăm cum pot fi folosite pensulele ca să-ţi placă mai mult momentul în care te uiţi în oglindă.”