O pizzerie din Cluj s-a trezit cu reclamaţii, iar angajaţii au fost cei care au realizat că acestea erau nefondate. Pozele primite cu pizza arsă erau, de fapt, create cu inteligenţa artificială. Proprietarul a mărturisit că a primit fotografii cu fire de păr în mâncare, deşi bucătarul era chel.
Clientul care a susţinut că a primit o pizza arsă a primit înapoi cei 40 de lei. Proprietarul a intrat la bănuieli după ce, la distanţă de aproape trei săptămâni, acelaşi client a revenit cu o nouă reclamaţie.
Acesta a trimis aceeaşi poză, iar angajaţii pizzerei şi-au dat seama că problema nu era la ei. Ulterior, o altă plângere semnala prezenţa unor fire de păr în mâncare. Proprietarul a afirmat că acest lucru nu era posibil, întrucât bucătarul este chel. Poza era realizată din nou cu inteligenţa artificială.
„Produsul când pleacă de la noi îl vedem, deci nu putem să dăm o pizza arsă. În ultimul timp, ultimele luni, două - trei luni, au început să apară tot mai multe reclamaţii. De exemplu, am avut cu fir de păr, am cerut poza de la client. Era un smoc de păr, de fapt, în burger. Era clar făcută cu AI-ul poza, având în vedere că bucătarul nostru e chel. Noi ne-am pus un semn de întrebare. Am păţit să ne trimită cineva o poză să spună că a primit o pizza arsă, şi am spus dar eu am aceeaşi poză de din 7 noiembrie, deci era de 2 săptămâni jumătate trimisă. O aveam deja în telefon”, a afirmat Sebastian Şuteu, proprietarul pizzerei, potrivit Digi24.
Pizzeria a lansat un avertisment pe reţelele sociale, astfel încât alte restaurante să nu se trezească în aceeaşi situaţie. În comentarii, oamenii au povestit că au trecut prin situaţii similare. Tu ai păţit? Răspunde în comentarii la postarea de pe Facebook!
Sursa foto: Profimedia (caracter ilustrativ)
