28 MARTIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Problemele iluminatului public din Galaţi pot fi reclamate în mai puţin de 10 secunde
Problemele iluminatului public din Galaţi pot fi reclamate în mai puţin de 10 secunde

Galaţiul a stat câteva luni bune fără ca vreo firmă să se ocupe de întreţinerea şi mentenanţa iluminatului public din municipiu din cauza faptului că licitaţiile organizate pentru găsirea unei firme care să presteze acest serviciu a tot fost contestată şi amânată. Redactorii noştri au aflat pe surse pe data de 12 decembrie că acest contract a fost atrbuit încă din data de 28 noiembrie 2017 firmei S.C. Suntech Service S.R.L Galaţi, aşa cum am scris aici: http://www.monitoruldegalati.ro/stirea-zilei/a-fost-incheiat-contractul-pentru-intretinerea-iluminatul-public-al-galatiului.html, căci oficialii Primăriei nu s-au sinchisit să informeze cetăţenii în niciun fel că de acum au cui se adresa în cazul în care străzile pe care locuiesc stau în întuneric.
Abia a doua zi după publicarea articolului nostru, Primăria Galaţi a dat publicităţii un comunicat de presă prin care informa că ”începând de joi,14 decembrie 2017, va funcţiona telefonul robot pentru preluarea sesizărilor în privinţa iluminatului public, pus la dispoziţie de operatorul care a câştigat licitaţia, respectiv Suntech Service, anunţă Biroul de Presă al Primăriei Galaţi. "Cetăţenii municipiului Galaţi vor putea apela numărul de telefon 0236/414074 pentru a sesiza eventualele probleme apărute în cazul iluminatului public stradal. De asemenea, vor putea fi trimise sesizările cetăţenilor şi pe adresa de mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.".
Că nici până astăzi majoritatea problemelor din cartiere, şi nu numai, nu au fost rezolvate este un aspect deloc de neglijat, dar mai mult de atât, numărul de telefon ba nu este funcţional, ba reclamatul are mai puţin de 10 secunde la dispoziţie să-şi spună numele, adresa (aşa cum i se indică) şi unde este problema ce trebuie remediată. De altfel, cetăţenii au apelat şi la platforma de sesizări www.domnuleprimar.ro pentru a sesiza problemele însă, de obicei, aici răspunsurile municipalităţii vin cam la 28-30 de zile de la înregistrarea sesizării. Fireşte, termenul legal de răspuns este 3de 0 de zile, deci gălăţenii trebuie să se obişnuiască cu întunericul din cartiere sau să vorbească într-un ritm de cel puţin 5 cuvinte pe secundă, în cazul în care nu vor să trimită un email la adresa de email pusă la dispoziţie care are o lungime de parcă e făcută special pentru a fi subiect de glume.


Articole înrudite