Meta a anunţat joi lansarea unui nou hub centralizat de asistenţă pentru Facebook şi Instagram, recunoscând că accesarea suportului nu a fost mereu la nivelul aşteptărilor. Noul spaţiu reuneşte toate funcţiile necesare pentru raportarea problemelor de cont sau pentru recuperarea accesului pierdut.
„Obţinerea ajutorului ar trebui să fie simplă şi la îndemână”, a transmis compania, precizând că ştie că „suportul nu a fost întotdeauna pe măsura aşteptărilor”. Actualizarea este disponibilă la nivel global pentru utilizatorii ambelor platforme pe iOS şi Android.
Meta lucrează şi la un asistent AI capabil să ofere „ajutor instant şi personalizat” pentru situaţii precum recuperarea unui cont sau modificarea setărilor. Funcţia va debuta iniţial pe Facebook, însă compania analizează extinderea ei şi către celelalte aplicaţii.
Pentru că centrul de suport este accesibil prin aplicaţiile Facebook sau Instagram, rămâne incert cât de util va fi pentru cei care deja nu se mai pot conecta la conturi. Meta susţine însă că îmbunătăţeşte întreg procesul de recuperare, folosind AI pentru a sugera mai rapid opţiunile potrivite şi pentru a identifica mai bine dispozitivele şi locaţiile de pe care utilizatorii s-au conectat anterior.
