18 APRILIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Deputatul Eugen Chebac răspunde pozitiv apelului senatorului Paul Ichim
Deputatul Eugen Chebac răspunde pozitiv apelului senatorului Paul Ichim

La câteva zile după ce senatorul PNL Paul Ichim a lansat, în spaţiul public, un apel către toţi parlamentarii din Galaţi şi Brăila, în vederea lobby-ului pentru includerea în masterplanul pentru Transporturi a proiectelor de amenajare a infrastructurii din sudul Moldovei şi nordul Dobrogei (pod peste Dunăre, drum express Galaţi-Brăila-Buzău etc.), deputatul UNPR Eugen Chebac răspunde pozitiv.
“Salut demersul colegului parlamentar Paul Ichim şi ţin să precizez din start că am fost şi voi rămâne un susţinător al tuturor proiectelor de dezvoltare a zonei de sud a Moldovei şi a Dobrogei. De fapt, acest demers al meu de dezvoltare durabilă şi echilibrată a întregii zone a reprezentat linia directoare a bunei guvernări locale derulate în special în perioada 2008 – 2012 prin proiectele implementate în Euroregiunea «Dunărea de Jos». Masterplanul pentru Transport, dincolo de a aduce o imagine clară asupra infrastructurii, are pe lângă părţile lui bune şi zone de interes perfectibile. Aspectele sesizate de colegul senator sunt perfect adevărate şi trebuie luate în considerare de Ministerul Transporturilor. De altfel, voi exprima public acest punct de vedere şi în cadrul Comisiei de Administraţie din Camera Deputaţilor”, a declarat deputatul UNPR Eugen Chebac. Acesta a adăugat că va solicita reprezentanţilor Guvernului şi reluarea discuţiilor asupra unui alt proiect legat, de această dată, de infrastructura oraşului Galaţi – construcţia unei noi variante de centură ocolitoare. Potrivit lui Chebac, „proiectul a fost iniţiat în 2011 prin discuţii la Ministerul Transporturilor şi a continuat cu o serie de întruniri de lucru în teren. Avantajele proiectului realizat la acea vreme, fără ca el să se demonetizeze, rămân încă în picioare: degrevarea traficului de mare tonaj din zona de graniţă, eliminarea municipiului Galaţi din traseul maşinilor mari de transport care fără a avea alternativă folosesc arterele oraşului congestionând astfel traficul, conectarea zonei Galaţi – Brăila – Tulcea – Vrancea la coridoarele rutiere mari, PAN-EUROPENE, etc. Mă alătur astfel acestui apel şi consider că includerea proiectului menţionat în lista propunerilor Masterplanului pentru Transporturi ar fi una dintre soluţiile de salvare şi dezvoltare a zonei”.


Articole înrudite