La nivelul Consiliului Județean (CJ) Galați s-au stabilit măsuri de protecție prin limitarea contactului cu publicul. Astfel, accesul publicului în instituție este restricționat pe perioada stării de urgență, drept pentru care au fost puse la dispoziția cetăţenilor următoarele căi de comunicare:
1. Pentru audiențe, cetățenii pot folosi:
• adresa de e-mail:
• numărul de telefon: 0236.302 513
2. Petițiile se pot trimite:
• la adresa de e-mail:
• pe adresa poștală: Consiliul Județean Galați, str. Eroilor nr. 7
• la căsuța poștală amenajată la intrarea în sediul Consiliul Județean Galați
3. Orice alte documente, cereri, solicitări etc. se pot trimite:
• la adresa de e-mail:
• pe adresa poștală: Consiliul Județean Galați, str. Eroilor nr. 7
4. În situaţii urgente, care nu suportă amânare si care nu pot fi aduse la cunoștința prin modalitățile enunțate mai sus, toate persoanele vor completa la sosirea în instituţie formularul «EVALUARE COVID-19», prin grija agentului de pază de la sediul unde funcţionează registratura instituţiei (clădirea din sticlă aflată în spatele sediului administrativ al Consiliului Judeţean Galaţi, str. Eroilor nr.7).
„Este interzisă circulaţia persoanelor din afara instituţiei la celelalte sedii ale Consiliului Judeţean Galaţi. Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la numărul de telefon: 0236.302 513. De asemenea, toate spaţiile instituţiei sunt dezinfectate zilnic, de luni până vineri. Recomandăm tuturor gălățenilor să rămână cât mai mult posibil la domiciliu, să evite spațiile publice aglomerate și să folosească mijloacele de comunicare online sau telefonice. Consiliul Județean, prin instituțiile subordonate, ia toate măsurile necesare pentru prevenirea infecțiilor cu virusul Covid-19. Vă mulțumim pentru înțelegere!“, se arată într-un comunicat al CJ Galaţi.