GSK Consumer Healthcare continuă programul „Rabla pentru periuţa ta” pentru al cincilea an la rând, printr-o experienţă interactivă, îndemnând părinţii şi copiii să scape de periuţele de dinţi uzate. Programul va ajunge la Galaţi şi îşi propune să înlocuiască periuţe de dinţi vechi în schimbul altora noi, să ofere informaţii şi materiale educaţionale cu privire la igiena orală.
Timp de o zi, pe 1 iulie 2017, începând cu ora 10:00, caravana „Monster Rabla – pentru periuţa de dinţi” îi aşteaptă pe locuitorii din Galaţi pentru schimbarea periuţelor de dinţi şi multe alte surprize.
„O bună igienă orală presupune schimbarea periuţei de dinţi la trei luni, aşa cum recomandă medicii dentişti, însă în România media schimbării periuţei de dinţi este îngrijorătoare, respectiv o dată la 1,3 ani. Prin derularea acestui program ne dorim să transformăm, prin joacă, obiceiurile greşite în comportamente sănătoase. Astfel, am decis ca anul acesta să dăm programului ‚Rabla pentru periuţa de dinţi’ un suflu nou, mai ‚cool’, împrumutat din universul vizual şi imaginar în care copiii se regăsesc, adăugând patru personaje noi în povestea Zâmbeşte România şi punând la dispoziţia copiilor un spaţiu interactiv în care să înveţe despre sănătatea orală”, menţionează Sylwia Piankowska, General Manager, GSK Consumer Healthcare România şi Balcani.
Susţinută de brandurile de igienă orală Aquafresh, parodontax, Sensodyne şi Corega, caravana „Monster Rabla” va fi prezentă timp de o zi în faţa Casei de Cultură a Sindicatelor din Galaţi începând cu ora 10:00, sâmbătă, 1 iulie 2017. La caravană, participanţii vor primi periuţe de dinţi noi în schimbul celor vechi, cupoane de reducere pentru pastă de dinţi, dar şi informaţii utile şi materiale educaţionale privind sănătatea orală şi îngrijirea corectă a dinţilor.
Caravana vine în întâmpinarea consumatorilor cu activităţi interactive, materiale educaţionale, dar şi multe surprize. Mai mult, cei mici se vor putea antrena în lupta împotriva „monstruleţilor” participând la jocurile pregătite special pentru ei la faţa locului. Aceştia vor putea să ”dărâme” monstruleţii într-un joc personalizat de popice, să se joace cu monstruleţii supradimensionaţi şi să se fotografieze punând cele patru personaje pe fugă.
Caravana “Monster Rabla” face parte din campania Zâmbeşte România, ajunsă la a şasea ediţie.