Corpul de control al primului-ministru a efectuat o acţiune de control la Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA care a vizat perioada 01.01.2017-31.07.2019. Obiectivele controlului au fost: verificarea respectării prevederilor legale privind regulile de guvernanţă corporativă, în ceea ce priveşte desemnarea şi remunerarea forurilor decizionale ale companiei, verificarea respectării prevederilor legale cu privire la atribuirea, încheierea şi derularea contractelor la nivelul companiei, verificarea modului de realizare a programelor anuale de investiţii, inclusiv în domeniul asigurării securităţii infrastructurii feroviare şi verificarea respectării prevederilor legale cu privire la constituirea şi realizarea veniturilor, precum şi cu privire la angajarea şi constituirea cheltuielilor la nivelul societăţii. Printre concluziile controlului se numără şi o constatare şocantă în privinţă Galaţiului.
Electrificarea liniei de cale ferată Doaga - Tecuci - Barboşi nu este finalizată nici după 30 de ani
Aprobarea realizării lucrărilor pentru electrificarea liniei de cale ferată Doaga - Tecuci - Barboşi ar fi trebuit să înceapă în 1989, an în care s-au dat avizele pentru indicatorii tehnico-economici ai acestei lucrări. Anii au trecut, CFR s-a mişcat din ce în ce mai greu şi, în 2019, aceşti indicatori au fost reactualizaţi. „Din datele şi informaţiile prezentate de CFR SA a rezultat că indicatorii tehnico-economici privind realizarea obiectivului de investiţii «Electrificarea liniei C.F. Doaga - Tecuci - Barboşi, inclusiv Dispecer pentru coordonarea activităţii de exploatare a Complexului Feroviar Galaţi» au fost aprobaţi în anul 1989, ulterior aceşti indicatori fiind actualizaţi prin Hotărârea Guvernului nr. 1483/2003, astfel la data de 31.07.2019, la 30 de ani de la aprobarea realizării obiectivului de investiţii, stadiul fizic de execuţie al acestuia era de 80%”, se arată în raportul Corpului de control al primului-ministru.