Luigi Vlădoi, un gălăţean susţine că a găsit gândaci într-un sandviş cumpărat de la un fast-food. Tânărul spune că a cerut socoteală vânzătoarei, dar aceasta, după ce s-a oferit să îl despăgubească, l-a dat afară fără a-i da posibilitatea să sune şi la OPC.
„Am intrat, am cumpărat sandvişul, am ieşit puţin afară... nici două minute nu a durat. Am muşcat cel mult două guri din el şi când să muşc a treia gura am dat de asta, de gândac. Nu mi-am dat seama din prima ce e. Întâi l-am văzut pe cel mic, pe ăsta mare nici nu îl văzusem, mă gândeam că e măslină, ceva. M-am întors şi i-am spus «Uitaţi doamnă ce mi-aţi dat să mănânc!». Cică «asta nu e de la noi», a spus vânzătoarea şi m-a acuzat că l-am pus eu. I-am spus că vreau să sun la protecţia consumatorului. Mi-a spus că nu o interesează. Am plecat şi apoi am văzut că ele făceau curăţenie înăuntru, nu ştiu ce aranjau acolo”, spunea Vlădoi. A vomitat după ce a ieşit din magazin, susţine el, şi a şi arătat urma rămasă, dar curăţată între timp. Apoi tânărul şi însoţitorii lui s-au dus la o frizerie din apropiere şi de acolo au sunat la OPC, după ce au arătat angajatelor gândacii. Stoiana Petre, o angajată a frizeriei de lângă fast-food, susţine că a văzut gândacul când tânărul i-a cerut un număr de la OPC. Vlădoi şi amicii săi spun că au mai gasit şi alţi gândaci în aceste produse. Întrebată despre incident, angajata fast-food-ului a refuzat să discute şi nici nu a precizat cu cine ar fi trebuit să discutăm.
Anchete în derulare
Direcţia de Sănătate Publică va face şi ea o anchetă în acest caz, dar poate stabili doar starea de curăţenie din magazine şi felul în care angajaţii îşi fac controalele periodice de sănătate, a precizat dr. Valentin Boldea. Pe de altă parte, OPC a făcut deja o anchetă, în care susţine că a găsit curat dar că nu poate şti cine are dreptate, reclamantul sau fast-foodul. „Noi ne-am dus chiar de aseară şi am făcut un control, ca să nu aibă timp cei de la magazin să facă o eventuală curăţenie, deoarece şi acolo a fost un conflict, persoana reclamantă a cerut să vorbească cu şeful. La magazin am găsit curăţenie dar şi faptul că se respectă procedura prin care se prepară alimentele. Acestea sunt ţinute la rece, deci nu ar exista condiţii care să ducă la incidentul reclamat. Problema este că noi trebuie să stabilim cu mijloacele pe care le avem cum s-au desfăşurat evenimentele, nu cum reclamă una dintre părţi”, a precizat Aurel Pamfile de la OPC Galaţi.
Tentativă de şantaj?
Conducerea firmei care deţine acel fast-food, contactată telefonic, ne-a declarat că este victima unei repetate încercări de şantaj şi că va face o plângere penală la poliţie împotriva reclamantului care, pe nedrept, i-a acuzat. Aceeşi sursă a precizat că deţine dovezi video din care reiese că, în altă zi, aceeaşi persoană a încercat o tentativă similară de şantaj. Rămâne de văzut ce vor arătat rezultatele finale ale tuturor acestor anchete.