29 MARTIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Modificări în modalitatea de lucru cu publicul la IPJ Galaţi
Modificări în modalitatea de lucru cu publicul la IPJ Galaţi
În contextul evoluției situației epidemiologice, determinată de răspândirea virusului COVID-19, la nivelul Serviciului Poliție Rutieră din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean (IPJ) Galați au fost stabilite mai multe modificări în ceea ce privește modalitatea de lucru cu publicul.
Astfel, începând cu data de 19.03.2020, a fost creată adresa proprie de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., în scopul trimiterii de către persoanele fizice a cererilor corespunzătoare domeniului de activitate al Serviciului Poliție Rutieră, cu precădere, a cererii pentru reducerea perioadei de suspendare a exercitării dreptului de a conduce, însoțită de fotocopii după actul de identitate și dovada înlocuitoare a permisului de conducere, în format electronic, și a cererii de comunicare a istoricului sancțiunilor la regimul circulației pe drumurile publice, însoșită de fotocopii după actul de identitate și permisul de conducere, în format electronic.
Ambele modele de cereri se găsesc pe site-ul IPJ Galați (https://gl.politiaromana.ro) în secțiunea «Utile» - Documente eliberări acte - Modele de cereri privind activitatea poliției rutiere - Detalii.
Pentru aplicarea prevederilor articolului din O.U.G. 195/2002, care stipulează  că modul de soluționare a cererii de prelungire a dreptului de circulație se comunică și șefului serviciului rutier pe raza căruia s-a comis fapta, s-a stabilit ca ordonanța unității de parchet competente, document care, de regulă, se înmânează titularului permisului de conducere, să se transmită în format electronic la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., de către instituția respectivă.
În situația aprobării prelungirii dreptului de circulație, pe ordonanța emisă de unitatea de parchet se va înscrie intervalul de timp în care titularului permisului de conducere i s-a acordat acest drept. Ulterior, o fotocopie a hotărârii unității de parchet îi va fi înmânată titularului permisului de conducere, în momentul prezentării la sediul Serviciului Poliție Rutieră Galați.

Articole înrudite