29 APRILIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
RECLAMAȚII: Gălățenii au înroșit telefonul poliției; 4.240 de sesizări, în 2021
RECLAMAȚII: Gălățenii au înroșit telefonul poliției; 4.240 de sesizări, în 2021

Pe parcursul anului 2021, Dispeceratul Politiei Locale Galaţi a înregistrat un număr de 4.240 de sesizări telefonice, 760 dintre ele vizând tulburarea liniştii publice. Urmează abaterile pe linie de legislaţie rutieră – garaje sau parcări blocate voluntar în număr de 977, parcări neregulamentare în număr de 657 şi au fost ridicate 19 autoturisme.

Baza de date a fost utilizată în peste 18.700 de cazuri, 14.880 pentru verificări persoane şi 3.907 verificări autoturisme.

Totodată, în anul 2021, la nivelul Poliţiei Locale au fost înregistrate în jur de 1.700 de petiţii, iar 75 de persoane au fost în audienţă la conducerea instituţiei. Cea mai solicitată structură din cadrul Poliţiei Locale, cu un număr de 645 de petiţii înregistrate, a fost Serviciul Disciplină în Construcţii şi Afişajul Stradal.

Pentru perioada analizată, în clasamentul sesizărilor venite din partea cetăţenilor, pe locul doi se poziţionează petiţiile care au intrat în competenţa de soluţionare a poliţiştilor din cadrul Serviciului de Ordine Publică (Secţiile de Poliţie Locală).

A treia poziţie în topul petiţiilor înregistrate la Poliţia Locală Galaţi, pe perioada anului 2021, este ocupată de Serviciul Siguranţă Rutieră, cu 229 de sesizări, informează Poliţia Locală Galaţi.


Articole înrudite