După evenimentele din ultimele zile, organizate de către conducătorii auto din Galaţi şi Botoşani, Bolt vrea să-şi reafirme angajamentul faţă de aceştia.
Reacţia Bolt cu privire la evenimentele din ultimele zile, din Galaţi şi Botoşani:
"Ne dorim să fim un partener de încredere, atât pentru ei, cât şi pentru clienţi, de aceea vizăm să ne îmbunătăţim constant serviciile oferite în aplicaţie.
Atât în Galaţi, cât şi în Botoşani, câştigurile pe oră au crescut în medie cu aproximativ 30% în ultimele trei luni comparativ cu primele trei luni ale anului.
Conducătorii auto sunt foarte importanţi pentru noi şi vrem să ne asigurăm că suntem constant atenţi la câştigurile lor şi la menţinerea unei pieţe sustenabile. Când vine vorba de tarifele pe care le setăm, încercăm să atingem un echilibru care să-i satisfacă atât pe ei, cât şi pe clienţi. Dacă preţurile ar creşte prea mult, cursele ar deveni prohibitive pentru pasageri, ceea ce ar duce la o scădere a veniturilor per ansamblu. Cu alte cuvinte, o creştere a venitului pe cursă ar însemna o scădere a veniturilor totale lunare.
O altă problemă semnalată a fost situaţia comenzilor alocate la distanţe mari faţă de poziţia conducătorului auto şi impactul acesteia asupra costurilor. În acest sens Bolt a anunţat conducătorii auto parteneri că lucrează la tranziţia de la raza aeriană la implementarea razei terestre. Totuşi, procesul de implementare este unul mai îndelungat.
În prezent, când un conducător auto primeşte o comandă, este posibil ca distanţa până la clientul său să fie mai mare decât în aplicaţie. Acest lucru se întâmplă pentru că distanţa este calculată luând în considerare raza aeriană unde numărul de kilometri diferă faţă de cei în plan terestru unde conducătorii auto au de urmat trasee.
Totuşi, ca soluţie temporară, Bolt le permite acestora să îşi seteze în aplicaţie raza de preluare dorită.
Am înţeles că sunt temeri legate de eventuale penalizări pentru refuzul comenzilor în afara razei setate de conducătorii auto. Bolt i-a asigurat că nu există astfel de penalizări, indiferent de metoda de plată. Orice cursă care provine din afara zonei de căutare setată este opţională.
Printre cerinţele primite de Bolt s-a numărat şi crearea unui contact local pentru conducătorii auto parteneri. Le-am transmis acestora că, în calitate de companie de tehnologie care pune la dispoziţie o platformă digitală unde operaţiunile se petrec online, asistenţa este şi ea în regim online. Motivul este că Bolt activează pe piaţă cu un serviciu digital. În privinţa suportului, Bolt îşi roagă toţi utilizatorii, fie ei conducători auto parteneri sau clienţi, să ofere feedback cu privire la serviciul de asistenţă."
Articole similare: Protest al şoferilor de Bolt şi Uber din Galaţi. Aplicaţiile vor fi închise 48 de ore