13 NOIEMBRIE 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
O gălăţeancă susţine că a fost ţepuită de o firmă care face bucătării la comandă: Mi-au luat banii şi au dispărut! (FOTO)
O gălăţeancă susţine că a fost ţepuită de o firmă care face bucătării la comandă: Mi-au luat banii şi au dispărut! (FOTO)

Bismobil Kitchen, o companie care se ocupă cu bucătării personalizate la comandă, este acuzată că ţepuieşte clienţi. Ioana Ciocănaru (foto ↑), o femeie din Galaţi care se consideră păgubită, susţine că ar fi trebuit să primească mobilă în valoare de 32.000 de lei în luna decembrie. Numai că ar fi rămas şi fără comandă şi fără bani. Căci miercuri, 04 ianuarie 2023, fost anunţată că showroom-ul s-a închis, potrivit cancan.ro.

Ioana Ciocănaru, o femeie din Galaţi, susţine că a fost ţepuită de 32.000 de lei după ce a comandat mobilă de bucătărie şi, în final, n-a mai primit nici produsul, dar nici banii. Aceasta a contactat redacţia CANCAN.RO şi şi-a spus povestea.

După cum mărturiseşte chiar ea, a mers într-un showroom din oraş în căutare de mobilă de bucătărie. A ales, a plătit integral pentru a-i ajunge comanda mai devreme, dar nu s-ar fi aşteptat niciodată la ceea ce a urmat.

Ioana susţine că miercuri a fost contactată de soţul unei angajate al companiei Bismobil Kitchen şi a fost anunţată că showroom-ul din care a cumpărat de 32.000 de lei s-a închis. Femeia mărturiseşte că nu este singura păgubită.

Căci a fost creat un grup pe Facebook (foto ↓) şi s-au adunat 1.500 de oameni din toată ţara care ar fi întâmpinat probleme cu firma Bismobil Kitchen.

grup fb

Pe site-ul oficial al companiei care pune la dispoziţia clienţilor bucătării personalizate la comandă este menţionat faptul că există showroom-uri în Moldova, România, Bulgaria, Spania, Rusia, Italia şi Belgia.

Mihail Şaran (foto ↓), fondatorul Bismobil Kitchen, a fost contactat de reporterii CANCAN.RO pentru a-şi spune punctul de vedere asupra acuzaţiilor aduse, însă nu a oferit niciun răspuns până la momentul redactării articolului.

mihail saran

«Am fost sunaţi de la showroom şi ni s-a spus că s-a închis definitiv»

„S-a deschis la noi în Galaţi un showroom făcut foarte bine. Pe noi ne-a atras foarte mult că aveau nişte finisaje… era ceea ce căutam noi. Era un showroom nou, mie mi l-a recomandat o prietenă care e designer aici în Galaţi şi ea a zis că a avut clienţi care au colaborat cu această firmă şi au finisaje destul de OK şi ne-am dus şi noi la pomul lăudat. Era recent, de câteva luni era în Galaţi. Este vorba despre Bismobil Kitchen, este o firmă, am înţeles, cu un patron din Chişinău, că ne-am interesat şi noi de ieri, de când s-a spart buba, de când am fost sunaţi de la showroom de aici din Galaţi, noi suntem din Galaţi, şi ni s-a spus că s-a închis definitiv. Şi că showroom-uri, rând pe rând, din toată ţara, se închid. Sunt mii de români care au plătit integral, ca şi mine, care acum, mă rog, ne găsim pe grupuri din astea, pe Facebook, să vedem dacă măcar ne putem recupera ceva. Deşi nu se va recupera nimic. Adică au încercat şi alţii şi nu se poate, adică e ceva incredibil ce se întâmplă”, a spus femeia care se consideră păgubită, în exclusivitate, pentru CANCAN.RO.

«Toţi au predat telefoanele de serviciu şi tabletele»

„Am plătit integral tot pentru că ne-au spus că noi am plătit practic în regim de urgenţă ca să ne vină mai repede. Am făcut un contract, chiar am stipulat: «domne, dacă nu ne aduceţi mobila până pe 14 decembrie, ne vrem banii înapoi». Adică s-a şi stipulat în contract chestia asta. Drept pentru care n-am plătit un avans, ci am plătit integral. Am comandat mobilier de bucătărie şi am plătit 32.000 de lei. Pe mine m-a anunţat (nr. că se închide showroom-ul) soţul unei angajate. Pentru că am înţeles că fata abia aflase şi ea, au sunat-o cei din Chişinău să-i spună că nu mai are loc de muncă şi că se închide firma, am înţeles că fata era prea şocată şi l-a pus pe soţ să sune toţi clienţii, nu numai pe mine. Nu mai există niciun număr de telefon. Toţi au predat telefoanele de serviciu şi tabletele, am înţeles, şi nu mai există niciun număr. Adică e un singur număr de telefon pe site-ul lor, un call-center, unde nu răspunde nimeni”, a mai continuat Ioana Ciocănaru.

«1.500 de oameni sunt în aceeaşi situaţie ca mine»

„Am vorbit chiar cu doi avocaţi. Ieri am aflat, aseară la 19:00 am aflat. În principiu, toţi care sunt pe grupul respectiv, care sunt din toată ţara, gândiţi-vă că sunt 1.500 de oameni, sunt în aceeaşi situaţie ca mine. Ori au plătit 70%, ori au plătit integral. Sunt foarte, foarte, foarte mulţi bani la mijloc. Unii spun că şi-au luat gândul, alţii încearcă să recupereze ceva, să-i dea în judecată, unii s-au dus la Poliţie, au făcut şi la ANPC sesizare… Am înţeles că, mai noi, ei îşi deschid zilele astea alt showroom în Chişinău. Adică pe astea din România le închid rând pe rând şi-şi mai deschid în Chişinău aceeaşi firmă”, a încheiat Ioana Ciocănaru, în exclusivitate, pentru CANCAN.RO.


Articole înrudite