Piaţa de cadouri online a crescut cu 84% în ultimii doi ani

 
Luni, 12 Februarie 2018 11:58
Publicat în Economie
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Ne apropiem cu paşi repezi de o periodă aglomerată din punct de vedere al cadourilor, deoarece sărbătorile precum Valentine's Day, Dragobetele, 1 Martie şi 8 Martie sau Paştele sunt tot mai aproape. Comercianţii au înţeles că numărul celor care comandă cadouri de pe Internet creşte din ce în ce mai mult de la an la an şi au pregătit promoţii şi stocuri pe măsură.
Un studiu al agenţiei TargetWeb arată că piaţa de cadouri online din România a crescut cu peste 84% în 2017 faţă de anul 2015, studiu bazat pe datele furnizate de către Google şi clienţii agenţiei. Această creştere este în trend cu evoluţia comerţului online din România care, numai în ultimul an, a crescut cu peste 40%, conform unui studiu GpeC. Mai mult decât atât, potrivit aceluiaşi studiu, această creştere este una dintre cele mai mari la nivelul ţărilor din Uniunea Europeană cu potenţial de creştere şi mai mare pentru anii următori. Printre marii performeri din ţară noastră se numără şi site-ul Maniamall.ro, deţinut de către Daniel Henegariu, care este la al doilea business în online.

Valoarea medie a coşului de cumpărături a fost, în 2017, de 450 de lei

Tânărul antreprenor a declarat că atunci când vine vorba despre achiziţia de cadouri, valoarea medie a coşului de cumpărături a fost, în 2017, de 450 de lei, în creştere cu 30% faţă de anul precedent.
“Am constatat că din ce în ce mai multe comenzi sunt înregistrate de companii private şi multinaţionale, care alocă bugete pentru cadouri pentru angajaţi. De asemenea, este îmbucurător faptul că din ce în ce mai mulţi consumatori aleg să realizeze achiziţii cu card bancar, ceea ce denotă o încredere din ce în ce mai mare faţă de această metodă de plată. În 2017, pe site-ul nostru, 1 din 5 cumpărători a ales să plătească cu cardul bancar”, a declarat CEO-ul Maniamall.ro, Daniel Henegariu.
Henegariu estimează că piaţa cadourilor este în continuă creştere, deoarece 1 din 3 români cheltuieşte între 100 şi 200 de euro pe achiziţia de cadouri din mall-urile virtuale, iar un sfert din cumpărători cheltuieşte mai mult de 200 de euro pentru achiziţia de cadouri în decursul unui an. De asemenea, antreprenorul magazinului Maniamall.ro a observat un trend în creştere al cumpărătorilor care se pregătesc din timp şi achiziţionează cadouri pentru cei dragi, cu cel puţin 3 săptămâni înainte.
“Pentru că magazinele online să fie din ce în ce mai apropiate de cerinţele utilizatorilor de cadouri, acestea trebuie să inoveze, să ofere cele mai bune preţuri, să aibă navigare şi filtrare foarte intuitivă, să deţină o variantă optimizată pentru dispozitivele mobile, livrarea produselor să se realizeze rapid şi să ofere multiple modalităţi de plată”, conchide antreprenorul online.

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu