06 MAI 2025 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Schimbări în aparatul de specialitate al CJ
Schimbări în aparatul de specialitate al CJ

În intervalul 10-11 iunie a avut loc la nivelul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţului Galaţi examenul de promovare în clasă. Ca urmare a susţinerii şi promovării acestui examen, un post urmează a fi transformat, conform legii, prin modificarea clasei lll (studii medii) cu clasa I (studii superioare). De asemenea, examenul de promovare in gradul profesional imediat superior, aferent semestrului I al anului 2014 la nivelul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţului Galaţi, s-a desfăşurat în intervalul 18-20 iunie, pentru funcţionarii publici, în condiţiile legii. Ca urmare a susţinerii şi promovării acestui examen, o serie de posturi urmează a fi transformate, prin modificarea gradului profesional existent cu gradul profesional imediat superior.
Modificările organigramei şi ale statului de funcţii ale aparatului de specialitate al Consiliului Judeţului Galaţi constau, în primul rând, în mutarea unui post de consilier (clasa l, grad principal) din cadrul Compartimentului impozite şi taxe (Direcţia economie şi finanţe) în cadrul Compartimentului buget - contabilitate (Direcţia economie şi finanţe). Potrivit informării Biroului de Relaţii Publice din cadrul CJ Galaţi, postul în cauză este ocupat de Georgeta Iordache (consilier, clasa l, grad principal). Prin această mutare, în cadrul Direcţiei economie şi finanţe, Compartimentul buget - contabilitate urmează să funcţioneze cu un număr de 7 posturi, faţă de cele 6 existente în prezent. În acelaşi timp, Compartimentul impozite şi taxe urmează să funcţioneze cu un număr de 2 posturi, faţă de cele 3 posturi existente în prezent.
O altă modificare a organigramei va fi mutarea unui post de consilier (clasa l, grad superior) din cadrul Compartimentului urbanism, amenajarea teritoriului şi protecţia mediului (Direcţia Arhitect Şef) în cadrul Biroului investiţii şi urmăriri contracte (Direcţia Arhitect Şef|). Postul în cauză este ocupat de Florentin Anton, consilier, clasa l, grad superior.
S-a mai luat şi măsura mutării unui post vacant de consilier (clasa l, grad debutant) din cadrul Serviciului licitaţii, monitorizare a serviciilor comunitare de utilitate publici şi Unitate implementare proiecte, în cadrul Biroului drumuri şi poduri (Direcţia Arhitect Şef). De asemenea, s-a impus transformarea gradului profesional al acestui post, care devine consilier, clasa l, grad profesional superior.
Astfel, Serviciul licitaţii, monitorizare a serviciilor comunitare de utilitate publici şi Unitate implementare proiecte urmează să funcţioneze cu 8 funcţii (1 post de conducere şi 7 posturi de executie) faţă de 9 funcţii existente în prezent (1 post de conducere şi 8 post de execuţie).
Ca urmare a modificărilor prezentate mai sus, Direcţia Arhitect Şef urmează să funcţioneze cu 23 posturi (3 posturi de conducere şi 20 de posturi de execuţie). Compartimentul urbanism amenajarea teritoriului şi protecţia mediului urmează să funcţioneze cu 4 posturi, faţă de 5 posturi, câte sunt în prezent. Cum Biroul investiţii şi urmăriri contracte urmează să funcţioneze cu un număr de 8 posturi (1 post de conducere şi 7 posturi de execuţie), faţă de 7 posturi în prezent (1 post de conducere şi 6 posturi de execuţie), structura se va schimba şi va funcţiona sub titulatura „Serviciul investiţii şi urmăriri contracte".
Se schimbă şi Biroul drumuri şi poduri. Structura urmează a funcţiona ca „Serviciul drumuri şi poduri" şi va fi deservită de 8 posturi (1 post de conducere şi 7 posturi de execuţie), faţă de 7 posturi, câte funcţionează în prezent (1 post de conducere şi 6 posturi de execuţie). La Autoritatea judeţeană de transport public vor funcţiona două funcţii de execuţie.
Structura organizatorică a aparatului de specialitate al Consiliului Judeţului Galaţi prevede 145 posturi, dintre care 124 funcţii publice (17 funcţii de conducere şi 107 funcţii de execuţie), 20 posturi de personal contractual şi 1 post administrator public. De asemenea, în structura organizatorică există trei funcţii de demnitate publică: preşedintele şi cei doi vicepreşedinţi. 


Articole înrudite