Telekom România a inaugurat la Brăila al şaselea call center din ţară al companiei Recomandat

Joi, 11 Octombrie 2018 17:00
Publicat în Regional
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)

Telekom România a inaugurat joi, 11 octombrie 2018, în municipiul Brăila, cel de-al şaselea centru de servicii externalizate de tip call center din ţară. “Brăila, ca şi celelalte oraşe în care desfăşurăm astfel de activităţi, este un centru universitar cu tradiţie, care ne-a permis să recrutăm forţa de muncă de care avem nevoie, cu un nivel de educaţie superior. Din acest punct de vedere am considerat Brăila ca fiind un oraş cu potenţial, dincolo de nevoile de început”, a spus Ovidiu Ghiman, director executiv comercial, Segment Business, Telekom România.

Centrul oferă companiilor o gamă largă de servicii de contact center, precum vânzări şi telemarketing, servicii de back office, customer service şi retenţie clienţi. „Serviciile de call center sunt esenţiale pentru companiile care au nevoie să ofere suport de orice fel clienţilor lor. Telekom furnizează clienţilor care aleg să-şi externalizeze aceste servicii o soluţie completă şi perfect adaptabilă nevoilor specifice ale fiecărei companii. Externalizarea acestor servicii oferă companiilor o serie de avantaje precum optimizarea costurilor, evitarea investiţiei în echipamente, parteneriatul cu un furnizor cu expertiză în domeniu, disponibilitate imediată şi flexibilitate operaţională. Expertiza în ceea ce priveşte serviciile de call center este apanajul Telekom, prin prisma serviciilor pe care le oferim propriilor noştri clienţi, ceea ce ne-a poziţionat extrem de favorabil pentru a extinde acest tip de servicii şi a le oferi şi altor companii”, a adăugat Ovidiu Ghiman.

Momentan, în centru lucrează 50 de persoane, însă capacitatea acestuia este de 70 de angajaţi. La eveniment au participat şi edilii brăileni, adică primarul municipiului Brăila, Marian Dragomir, împreună cu cei doi viceprimari ai oraşului.

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu