Mai puţin de un sfert din elevi au promovat simularea de Bac la Matematică

Miercuri, 03 Aprilie 2013 03:00
Publicat în Știrea zilei
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Rezultate cu mult sub aşteptări la susţinerea simulării la Matematică în perspectiva examenului de Bacalaureat din vară. Dintre cei 3.167 de elevi înscrişi iniţial s-au prezentat la simulare 3.156 de elevi, dintre care doar 23,52% au luat note peste cinci. Rezultate la fel de slabe s-au înregistrat şi la prima simulare susţinută în liceele gălăţene pe 15 martie la Biologie. La această materie doar 25,99% dintre elevi au reuşit să obţină note de trecere. Şi la Fizică notele au lăsat de dorit, doar 46,93% dintre elevi reuşind să obţină note peste cinci, în timp ce la disciplina Chimie Organică procentul de promovabilitate este puţin mai mare (57%,68%). Elevii s-au descurcat bine la Anatomie, unde s-a înregistrat un procent de promovabilitate de 71,45%, dar şi la Geografie (76%). Cel mai mare procent de promovabilitate s-a înregistrat la disciplinele socio umane, cum ar fi Psihologia, Logica sau Filozofia, unde 84,66% dintre elevi au luat note de trecere. 93% - promovabilitate la Istorie Elevii s-au prezentat excelent la examenul de Istorie. Astfel, din cei 629 de elevi înscrişi pentru a susţine examenul la această materie, 570 s-au prezentat, iar 532 au luat note peste cinci, adică un procent de 93%. După centralizarea rezultatelor pe materii, Inspectoratul Şcolar Judeţean va demara mai multe sesiuni de pregătire cu elevii la disciplinele la care s-au înregistrat rezultate slabe. Profesorii vor încerca astfel să îmbunăţească rezultatele de la precedentul Bacalaureat, când  doar 2.058 de elevi din cei 2.800 care s-au înscris la Galaţi pentru susţinerea examenului de Bacalaureat în cea de-a doua sesiune au reuşit să treacă cu brio de examene, adică un procent de doar 45,09%. De amintit este şi faptul că peste 300 de absolvenţi ai clasei a XII-a au renunţat să se mai înscrie pentru a doua sesiune a Bacalaureatului din 2012, cel mai probabil motiv fiind insuficienta pregătire la materiile de examen.

Mai multe din această categorie:

Lasă un comentariu