06 MAI 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
24 de posturi ies din organigrama Gospodărire Urbană Galaţi
24 de posturi ies din organigrama Gospodărire Urbană Galaţi

Societatea Gospodărire Urbană Galaţi a înaintat Primăriei Galaţi o propunere de reorganizare a societăţii, atât în structura organizatorică, cât şi a încadrării personalului în funcţie de nevoi, activităţi concrete, pregătire profesională şi eficienţă economică. Gospodărire Urbană Galaţi doreşte acest lucru după o analiză a situaţiei economico-financiară a societăţii pe fiecare loc de muncă.
Propunerile care au ajuns pe masa consilierilor locali în şedinţa de Consiliu Local din data de 22 martie 2018 vizează transformarea direcţiilor din cadrul societăţii în servicii şi funcţiile de director de direcţie în şef serviciu.
De asemenea Gospodărire Urbană Galaţi a propus şi înfiinţarea următoarelor structuri: înfiinţarea Serviciului Managementul Calităţii, Control şi Administrativ şi a unui post de Şef serviciu în cadrul acestui serviciu şi înfiinţarea unui post de funcţionar administrativ în cadrul Serviciului Administrare Cimitire-Comp. Cimitir Eternitatea.
Potrivit noii organigramei propuse de Societatea Gospodărire Urbană Galaţi, se vor desfiinţa un număr de 24 de posturi şi 2 Compartimente de Administrare, după cum urmează: desfiinţarea unui post de muncitor calificat în cadrul Biroului Producţie Seră, desfiinţarea a 14 posturi de muncitor din cadrul Biroului Parc Auto şi Mecanizare, desfiinţarea a 2 posturi de funcţionar administrativ din cadrul Biroului Parc Auto şi Mecanizare, desfiinţarea a 4 posturi de casier din cadrul Biroului Încasări Plăţi, desfiinţarea a 2 posturi de referent financiar contabil din cadrul Biroului Financiar Contabilitate, desfiinţarea unui post de consilier juridic din cadrul Compartimentului Juridic, desfiinţarea Compartimentului Administrare Parcări Rezidenţiale şi desfiinţarea Compartimentului Administrare Parcare de Tiruri.
În urma acestor modificări, organigrama societăţii cuprinde un număr de total de 380 persoane din care 17 posturi funcţii de conducere, 39 posturi funcţii de execuţie cu activitatea permanentă, 56 posturi personal administrativ şi 268 personal muncitor din care 50 posturi muncitori necalificaţi perioada de sezon. Proiectul a fost aprobat de consilierii locali, în şedinţa de joi, 22 martie 2018.


Articole înrudite