19 MAI 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Care sunt şansele să ai o idee de milioane? Foarte mari, ţinând cont de faptul că sunt mulţi care au făcut bani din afaceri cu gunoaie, jucării de pluş sau cosmetice, scriu cei de la CNBC.
Jennifer Telfer şi-a pornit propria afacere cu perne în formă de animale, după ce a văzut că fiul ei scotea umplutura jucăriilor de pluş şi dormea pe ea. În 2003, ea şi soţul ei şi-au deschis firma CJ Products şi au început să vândă perne în formă de animale într-un mall, doar în timpul sărbătorilor de iarnă. Când comenzile au fost mai mari decât producţia, ea a decis că e timpul să-şi extindă afacerea. La finele lui 2010, ea a reuşit să vândă perne atipice în valoare de 300 de milioane de dolari.
În 1989, studentul Brian Scudamore aştepta să-şi plătească comanda la coadă la McDonald's, când a văzut un camion care ridica gunoiul. A sesizat oportunitatea, aşa că a cumpărat un camion cu 700 de dolari şi a pus bazele afacerii The Rubbish Boys. La scurt timp, a renunţat la studii pentru că nu reuşea să îmbine antreprenoriatul cu facultatea. În prezent, sunt deschise puncte de colectare în toate oraşele din Nordul Americii şi în Australia. În 2008, compania a obţinut venituri de 100 de milioane de euro.
Bani din optimism. Aşa poate fi rezumat succesul a doi antreprenori care au făcut bani buni din inscripţionarea tricourilor cu sloganul „Viaţa e frumoasă”. Pentru că totul mergea ca pe roate, sloganul este acum trecut şi pe şerveţele, căni de cafea sau lese pentru câine. Aşa că, anul trecut, cei doi fraţi, Bert şi John Jacobs, au obţinut venituri de 100 de milioane de euro.
Stilul de viaţă sănătos şi-a pus amprenta şi pe alimentele consumate şi cosmeticele folosite de populaţie. Burt Shavitz vindea miere, iar Roxanne Quimby era şomeră. Împreună cei doi au început să producă lumânări din ceară de albine, pe care le vindeau la târgurile din micile oraşele americane în anii '90. În scurt timp, şi-au extins activitatea la cosmetice şi parfumuri. Până în 2007, cei doi antreprenori au vândut cosmetice în valoare de 250 de milioane de dolari.
Bucătarul Steve Ells era angajat la un restaurant de lux din San Francisco când a luat decizia de a-şi deschide propriul local. Sursa de inspiraţie? Micile localuri în care se servea taco. Aşa că a pus bazele Chipotle, în Denver, Colorado, - un fast-food atipic pentru iubitorii de burrito. Acum, lanţul de restaurante numără peste 1.000 de unităţi şi a obţinut vânzări de jumătate de miliard de dolari, doar în primul trimestru din 2011.


Articole înrudite