07 MAI 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
În primele opt luni din 2010 s-au înregistrat variaţii în profilul cumpărătorului care plăteşte online cu cardul faţă de anii precedenţi. Se constată o tendinţă de echilibrare a proporţiei dintre femei şi bărbaţi (58% din plăţile online sunt făcute de bărbaţi şi 42% de femei).
De asemenea, creşte ponderea celor care efectuează între două şi cinci plăţi pe an până la 30%. Totodată, tot mai mulţi clienţi autohtoni efectuează tranzacţii la finalul săptămânii (13% sâmbăta şi 11% duminica). Intervalul orar dintre orele doisprezece şi paisprezece este perioada predilectă a zilei în care românii îşi fac cumpărăturile în faţa monitorului, conform unui studiu Gecad ePayment. Profilul cumpărătorului online care plăteşte cu cardul s-a modificat de-a lungul anilor.
Dacă la început cei care comandau online erau în principal cei familiarizaţi cu tehnologiile, în 2010 asistăm atât la o creştere, cât şi la o uniformizare a categoriilor de persoane care plătesc online cu cardul. A crescut numărul plăţilor online efectuate de femei şi de către cumpărători cu vârsta cuprinsă între 18-25 de ani, categorie foarte activă pe internet. Există semne că piaţa se maturizează: se uniformizează ponderea acţiunilor de cumpărare pe zile şi tot mai multe plăţi online sunt făcute în weekend", afirmă Daniel Nicolescu, Chief Product Officer al Gecad ePayment.


Articole înrudite