03 MAI 2025 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Prima platformă care uneşte mamele antreprenor
Prima platformă care uneşte mamele antreprenor

Mamprenoare, platforma online care uneşte sub acelaşi acoperiş mamele antreprenor românce din ţară şi din Diaspora, a fost lansată şi oferă promovare gratuită tuturor membrelor Comunităţii Mamprenoare.
Platforma adună într-un singur loc şi face cunoscute la nivel naţional şi internaţional, atât membrele comunităţii Mamprenoare, cât şi produsele acestora. Astfel, toate cele aproximativ 200 de mame antreprenor membre ale comunităţii beneficiază de un profil profesional gratuit pe această platformă. Profilul include povestea trecerii fiecărei membre a comunităţii de la statutul de angajat la cel de antreprenor, o fotografie de profil, precum şi datele de contact. Prin această platformă, antreprenoarele îşi promovează produsele şi serviciile şi scriu articole de interes public în legătură cu domeniile lor de activitate.
Dezvoltatorii platformei, un cuplu de români care trăiesc în Belgia, intenţionează să includă şi un forum unde membrele să poată discuta pe diferite teme de interes, cum ar fi parteneriate, organizarea de evenimente publice sau de acţiuni caritabile. O altă idee este includerea pe platformă a unui modul de webinarii pentru membrele care au expertiză în diverse domenii şi care pot ajuta comunitatea să crească. Comunitatea Mamprenoare este un Business Hub & Accelerator pentru mamele care îşi doresc dezvoltarea unei afaceri proprii care să le permită să devină independente financiar. Comunitatea a fost fondată în urmă cu 2 ani de către Alina Bota, mamă antreprenor, economist, cu experienţă de peste 18 ani în domeniul financiar-bancar care le este membrelor consultant, trainer si mentor.
„Scopul comunităţii este acela de a oferi mamelor care îşi doresc să îşi dezvolte propria afacere inspiraţie, educaţie în business şi motivaţie, prin diferite instrumente: workshopuri, întâlniri online şi offline, toate concentrate pe rezultate, nu doar pe networking. Educaţia este personalizată pe nevoi şi membrele colaborează în diverse proiecte şi se promovează reciproc. Toate acestea, cu scopul de a creşte afaceri sănătoase şi de a oferi copiilor nostri un model de viaţă echilibrat” spune Alina Bota, Fondatoarea Comunităţii Mamprenoare.
În comunitatea Mamprenoare nu există taxă de membru. Intrarea se face prin intermediul unui workshop de antreprenoriat la care mamele sunt invitate să participe pentru a înţelege câteva principii de bază în afaceri care le vor ajuta să ajungă rapid la profit. Mamprenoarele au astfel şansa de a se cunoaşte personal încă de la început, dar au şi un grup de facebook unde discută şi pun la cale întâlnirile de lucru lunare, la nivel local. Comunitatea Mamprenoare are acoperire internaţională, cu comunităţi locale conduse de manageri locali în oraşe precum Bucureşti, Iaşi, Cluj Napoca, Ploieşti, Timişoara, Alba Iulia şi lista este în continuă creştere deoarece din comunitate fac parte tot mai multe românce din Elveţia, Franţa, Belgia sau UK. Tipurile de afaceri ale mamprenoarelor sunt foarte diverse, de la mici ateliere de produse hand-made până la avocaţi, psihologi, terapeuţi, nutritionişti, comunicatori, poeţi, designeri florali şi ciocolatieri.
În 2017, au avut loc mai multe workshopuri “Şi mămică, şi antreprenor de succes” în ţară şi în străinătate, iar multe membre au parcurs unul dintre programele de dezvoltare ale unei afaceri de la zero numite “From Zero to Hero”. Anul 2017 s-a incheiat cu o suită de evenimente: o lansare de carte, un workshop şi o petrecere în cinstea colaboratorilor şi partenerilor mamprenoarelor. Planurile de viitor ale comunităţii Mamprenoare includ parteneriate cu alte comunităţi cu valori comune; editarea revistei în versiune print “Mamprenoare", unde membrele din toată ţara vor scrie articole şi îşi vor face auzită vocea; organizarea Târgului Mamprenoarelor - prima ediţie urmând să aibă loc între 5-6 mai 2018, în Cluj-Napoca. Este vizată creşterea organică a comunităţii şi, mai ales, a afacerilor membrelor comunităţii.


Articole înrudite