02 MAI 2024 - Monitorul de Galați - Ediție regională de sud-est Galați Brăila Buzău Constanța Tulcea Vrancea
Modifică setările cookie-urilor
Monitorul de Galati iOS App Monitorul de Galati Android Google Play App
Nouă din zece studenţi şi tineri angajaţi, incluşi în aşa-zisa Generaţie Y, îşi verifică e-mailul, mesageria telefonică şi profilurile de pe site-urile de socializare direct pe smartphone, de cele mai multe ori înainte de a se ridica din pat, se arată în studiul Cisco Connected World Technology.
Astfel, conform cercetării, 90% dintre cei care compun generaţia Y chestionaţi la nivelul grupului de repondenţi au afirmat că îşi verifică e-mailul, mesageria şi profilurile de pe site-urile de socializare de pe smartphone, de multe ori înainte de a se ridica din pat. Mai mult, în condiţiile în care corpul uman conţine 206 oase, membrii Generaţiei Y consideră smartphoneul în mod plauzibil cea de-a 207-a vertebră.
Doi din cinci intervievaţi au declarat că s-ar „simţi neliniştiţi, ca şi când ar lipsi o parte din ei”, dacă nu şi-ar putea utiliza smartphone-urile pentru a rămâne conectaţi, în timp ce 60% dintre aceştia îşi verifică noutăţile de pe e-mail, mesaje text şi site-urile de socializare, de pe smartphone, la nivel de subconştient sau în mod compulsiv. Dintre aceştia, femeile sunt cele mai tentate să se conecteze (85%), în comparaţie cu bărbaţii (63%).
Studiul Cisco relevă, de asemenea, faptul că trei din patru repondenţi folosesc smartphone-urile în pat, peste o treime la toaletă, aproape jumătate trimit SMS-uri, e-mailuri şi verifică site-urile de socializare în timpul meselor alături de familie şi prieteni, iar aproape o persoană din cinci admite că trimite SMS-uri în timp ce conduce.
Pe segmentul aplicaţiilor, mai mult de jumătate dintre repondenţi declară că le folosesc mai ales pentru jocuri şi divertisment, în timp ce unul din patru (27%) folosesc aplicaţiile mobile la serviciu.
Aproape 90% dintre cei chestionaţi au afirmat că încarcă fotografii online pentru a le partaja şi stoca pe site-uri, 62% încarcă videoclipuri, 87% deţin cont de Facebook, iar unul din 10 este tot timpul conectat la această reţea de socializare.
Cel de-al treilea studiu anual Cisco Connected World Technology Report 2012 a fost comandat de Cisco şi aplicat de InsightExpress, o companie independentă de cercetare de piaţă, cu sediul în Statele Unite ale Americii.
Studiul constă în două cercetări: prima axată pe studenţi şi angajaţi cu vârstele cuprinse între 18 şi 30 de ani, iar a doua pe profesionişti în domeniul IT. Fiecare cercetare include 100 de repondenţi din 18 ţări, care a rezultat într-un eşantion de 3.600 de persoane.
În cele 18 ţări participante sunt incluse: SUA, Canada, Mexic, Brazilia, Argentina, Marea Britanie, Franţa, Germania, Olanda, Rusia, Polonia, Africa de Sud, India, China, Japonia, Coreea de Sud şi Australia.
Cisco (NASDAQ: CSCO) este liderul mondial în IT care ajută companiile să fructifice oportunităţile de mâine prin a demonstra că lucruri uimitoare se pot întâmpla când conectezi ceea ce până acum a fost neconectat.


Articole înrudite