Soia face ca tumorile la sân să fie mai rezistente

M.A.S.Sanatate3 mai 2012

Femeile care au tumori la sân şi mănâncă soia se expun unui risc crescut, tumorile devenind mai rezistente la tratamentele împotriva cancerului, au informat cercetători americani, citaţi de afp.com.
Un studiu realizat pe şoareci de laborator arată că cei care au fost hrăniţi toată viaţa cu componente de soia au reacţionat bine la Tamoxifen, medicament împotriva cancerului de sân. În schimb, cei care au început să mănânce soia la vârsta adultă şi după ce au dezvoltat un cancer la sân s-au dovedit mai rezistenţi la tratament.
„Rezultatele sugerează că femeile care au început să mănânce soia la vârsta adultă ar trebui să nu mai consume dacă au cancer la sân”, afirmă Leena Hilakivi-Clarke, specialist în cancer şi profesor la Universitatea Georgetown.

Adaugă-ne ca sursă în Google Urmărește-ne pe Google News Urmărește-ne pe Whatsapp

0 Votes: 0 Upvotes, 0 Downvotes (0 Points)

Leave a reply

SONDAJ DE OPINIE

Dacă aţi putea rezolva o singură problemă a Galaţiului, care ar fi aceea?

Follow
Search
Populare acum
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...

Adaugă-ne ca sursă în Google Urmărește-ne pe Google News Urmărește-ne pe Whatsapp